Hey lieve meiden! Ik kom alleen even posten om te zeggen dat ik er voorlopig niet zal zijn op het forum.... Ik maak van mijn situatie gebruik om de komende 2 weken echt even pauze te nemen en me volledig NIET bezig te houden met onze GROTE wens. Ik heb genoeg andere leuke dingen omhanden zoals de verjaardag van sportpapa en ik ga aankomend weekend met 5 vriendinnen 4 dagen naar Altea in Spanje! Even heerlijk terrasje pakken en bijkletsen. We laten de mannen en kids achter, erg hè? Maar ozo fijn ook Ik kom denk ik rond 1 dec weer lezen en posten!
Dag Babyborn, We hebben de SLT gehad en die was niet goed en 1 dec krijgen we een uitgebreide uitleg over IUI en hopelijk kunnen we er dan gelijk aan beginnen. Ben nog echt helemaal bleu hierin. Wat tips zijn natuurlijk altijd welkom. Ben al wat berichtjes aab ´t terug lezen... Wat een spannende tijd voor jullie... allemaal. Liefs Senna8
Ohh meid heerlijk. Je heb gelijk ook geniet er lekker van en dan kan je weer met frisse moed beginnen. En alvast gefeliciteerd met sportpapa. Even alleen maar met leuke dingen bezig zijn!!!!
Ben niet zo met het zwanger worden bezig , en moet zeggen dat ik het ook allemaal wel even prima vind. Ja zeker spannend allemaal volgende week. Ik hoop dat we dan heel snel kunnen beginnen. En dan hopelijk word 2011 ook ons jaar . Moet zeggen dat ik wel steeds meer moeite krijg met mensen die om mij heen zwanger worden en alleen maar lopen te klagen. Maar goed daar zal iedereen wel last van hebben denk ik. Baby hoe is de spanning wat betreft het sinterklaas gebeuren in huize babyborn. Iedereen die het nodig heeft een dikke knuf enne we worden allemaal mama in 2011 ! afgesproken
Hey El10, Spannend meid morgen je echo geniet er lekker van het is zo mooi meid. We zien het hier wel met de kuur voor de ongi ik hou daar nooit zo van zoals het nu is kan ik morgen beginnen helaas maar dan kan ik wel weer verder eindelijk. Quinty, Ach balen joh toch de ongi doe lekker rustig meid is nooit leuk maar ja het is niet anders dat weten wij hier allemaal helaas. Sportmama, Ok meid geniet er lekker van allemaal zalig zeg even lekker weg groot gelijk en we zien je in december wel weer verschijnen wel doen hoor wie weet is er dan weer wat nieuws hier. Veel plezier en alvast gefeliciteerd met sportpapa Groetjes babyborn....
Hoi, Dat bleu is er zo vanaf hoor we praten hier over van alles dus daar zit je zo in hoop dat je 1 dec wat duidelijkheid hebt en dat je meteen kan beginnen altijd erg spannend zo de eerste keer dus met vragen we weten helaas een hoop hier. Je hebt nog heel wat terug te lezen dan kom je er vanzelf helemaal in hoor meid. Groetjes babyborn....
Hoi lin, Wat sint betreft is het hier aardig rustig het is het eerste jaar dat hij niet meer gelooft maar daarom blijft het wel spannend op school doen ze ook surprise en thuis vieren wij het ook gewoon we gaan een speler van maken erg leuk. Dat zal bij jouw wel anders zijn volop geloof in de sint ook erg leuk 1 kant wel jammer dat het nu voorbij is het geloof van de sint. Ik hoop ook inderdaad dat we hier allemaal zwanger worden in 2011 als al die zwangere dames even hun best gaan doen met al dat HCG door sturen moet dat wel gaan lukken. Zoals je al hebt kunnen lezen had ik een verloren maand dus wacht nu op me ongi die niet komt dus moet ik morgen pillen slikken 10 dagen lang om me ongi op te wekken jaggie en dan ga ik ronde 5 beginnen met puregon in plaats van de clomid daar reageerde ik echt niet op dus we zien het wel weer allemaal. Zo dan weet je weer even wat meid. Ik ga snel douchen ik ben erg lui vandaag echt erg koud bbrr moe en even in huis wat doen voor dat zoonlief thuis komt om 12 uur. Groetjes babyborn.....
Gezellige dag allemaal zie dat het lekker druk is hier jeetje zeg kijk straks wel weer even of ik nog wat gemist heb Groetjes babyborn......
Senna, welkom! Gezellig dat je hier ook komt kletsen Quinty, aaaaah meiss, wat vervelend voor je mega knuffel vanaf hier!! Hopelijk voel je je snel beter..... eL10, spannend morgen je echo! hopelijk is er een mooi kloppend hartje te zien! Sportmama, ooh geniet er maar van meis, ook wel ff fijn er even helemaal niet mee bezig te zijn... Dat zal wel lukken, helemaal als je naar Spanje gaat,Wauww lekker hoor! Veel plezier!!! All, 11uur heb ik weer een fm, ben benieuwt... Tot strax!
@senna: gezellig dat je mee komt schrijven! Van alle (helaas) inmiddels ervaren iui-ers hier raak je snel op de hoogte! @sportmama: heelijk, even vakantie! Ben wel jaloers! Geniet ervan en neem even lekker afstand van het hele mmm-gebeuren! @lin: ben benieuwd wat je volgende week woensdag te horen krijgt! @quinty: auw! Ongi is natuurlijk nooit leuk, maar al helemaal niet als het ook nog zo pijnlijk is! Doe lekker rustig aan vandaag met je kruikje op de bank! @babyborn: die tabletten vallen vast wel mee! Gewoon aan beginnen, als het echt vreselijk is kun je altijd nog stoppen! @el10: lijkt me enorm spannend zo'n eerste echo! Als alles er goed uitziet kun je hopelijk wat meer genieten van de zwangerschap! @lara: succes met de fm! Hopelijk zijn ze lekker gegroeid! Heb ik nu nog iemand vergeten?!? Sorry, in dat geval. Er wordt hier ook zoveel geschreven! Wel heel gezellig natuurlijk! @all: vandaag minder last van mijn buik. Bruinverlies bijna weg, dus zal wel goed zijn. Wel erg pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd van pregnyl. Voor de rest niks nieuws, druk druk druk, dus ik ga er snel weer vandoor! Fijne dag allemaal!
OOO spannend meid ik DUIMDUIM heel erg voor je dat zou geweldig zijn. Ik ga even snel tafel dekken me zoontje komt zo thuis ff eten. Groetjes babyborn....
Murphy, Ja meid ik zie het wel met de pillen morgen het is niet anders we blijven lachen af en toe wel moeilijk maar we doen het toch. Fijn dat het bruinverlies zo goed als over is bij jouw. Laraxx, En en mooi eitjes meid duimduim......... Groetjes babyborn....
Nou ik vind al heel wat dat jullie de namen van elkaar al zo goed weten en ook precies kunnen zeggen wat de ander nodig heeft. allemaal echt een hart onder de riem hoor. Ik wil graag ook zo´n leuke banner als dat jullie hebben, kan alleen niet vinden hoe ik dat moet doen. Als ik naar banners toe ga kan ik deze niet opslaan. weet één van jullie wat ik verkeerd doe? En hoe zit dat met dat je baald dat je niet ongi geworden bent? dat is toch juist de bedoeling. Sorry als ik hier iemand mee kwets, dat is echt niet mijn bedoeling. Lieve groet Senna8
Hey senna, Ja het klinkt een beetje raar balen dat me ongi niet komt maar ik had een verloren maand afgelopen keer dus geen eisprong etc en nou moest ik wachten op me ongi eerder kan ik niet door en die ongi komt dus gewoon niet nee ik niet zwanger helaas ggrr dus moet ik morgen 10 dagen lang 3 keer daags een pil slikken om me ongi op te wekken ggrr jaggie en dan kan ik dus daarna eindelijk wer verder gaan dus vandaar dat ik dit keer graag wou dat me ongi normaal niet natuurlijk Ja er zijn er heel wat hier hoor maar daar zit je heel gauw in hoor en even goed lezen dan gaat het allemaal wel lukken. Banner maken ja leuk he maar als je op mijn banner klikt bijv dan krijg je een hele pagina met banners en kan je hem als het goed is gewoon maken of bij een ander even kijken wat voor banners ze hebben er zijn er zoveel ik hoop dat het je lukt ik kan het je niet anders uit leggen helaas blond he En we steunen elkaar hier door dik en dun goed he het is gewoon het leukste forummmmm........ Groetjes babyborn....
Hi Babyborn, Oh, ja dat is echt niet leuk om weer als het ware aan de pil te moeten om daardoor een ongi te kunnen krijgen. Omgedraaide wereld, dus. En wij maar raar vinden dat mannen ons niet begrijpen terwijl wij ons eigen lichaam soms niet eens begrijpen. Maar zo te lezen zitten er dus best wel vervelende klachten aan al die medicijnen die je moet slikken. maar goed we doen het ergens voor. Succes!!!! Als het goed is is bij mij de banner nu wel gelukt en dat met geverfd blond haar, hahaha.
Hoi senna, Ja bedankt dat gaat wel lukken enne zie je wel je hebt een banner goed gedaan en dat met je geverfde blonde haar lol. Nou zo gaat het dus ook hier moet kunnen toch. Wat lees ik ben je al drie dagen overtijd ga je niet testen dan??? PPff weer mega spannend toch wel weer succes duim duim..... GR babyborn.....
Hi Babyborn, Heb vanochtend (vanacht om 5 uur, kon gewoon er niet van slapen dat ik al voor mij doen zo lang overtijd ben)bij de 1ste ochtend urine getest en die was negatief. Ik heb altijd een erg korte en onregelmatige cyclus van zo´n 16 tot 22 dagen, zit nu dus op dag 25 en ben nog steeds niet ongi. wel heb ik alle tekenen dat ik ongi moet worden. Veel moeten plassen steken in de onderbuik, geiiriteerd, kriebelig en ga zo maar door. Mijn vriend zei al dat ik nog ff moest wachten met testen anders is het weer zo´n grote teleurstelling, maar kon gewoon niet wachten. Mag ik zo vrij zijn om te vragen of jullie eerste kindje ook met IUI of op een andere manier is verwekt?
@senna: wat spannend bij jou! Geen ongi én niet zwanger, hmm, da's vreemd! Over een dag of twee nog maar eens testen, als de ongi niet begint? Moeilijk he, dat wachten. Vind ik tenminste altijd.