Dag Murphy, Ja dat wachten is echt een drama. Toevallig zei straks mij baas dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en dat irriteerd me zo. Ik weet wel dat het allemaal goede bedoelingen zijn, maar je hebt er zo weinig aan. Ben jij nu al aan je 4de IUI behandeling of krijg je in zo´n geval eerst een gesprek met de Gyn? Moet zeggen dat het allemaal best eng is... weet totaal niet wat me te wachten staat en hoe ik me ga voelen.
Senna, ik was eigenlijk bezig met m'n 4e iui. Maar ik heb op 't laatste moment zelf besloten om geen iui te doen, maar zelf te klussen zeg maar.... Mijn progesteron was de vorige keer te laag en ik wil even kijken of dat nu weer het geval is of niet. (progesteron meten ze een week na je eisprong om te bepalen of het een goede eisprong was). Heb dus wel puregon gebruikt en pregnyl en nu ook afwachten....hoop maar dat iui 4 niet meer nodig gaat zijn! Maar anders nemen we wel even een maand of twee pauze na deze ronde. Heb genoeg van de hormonen en wil ook genieten van de decembermaand zonder ziekenhuisbezoekjes, enz. Ik zou het gewoon op me af laten komen en probeer niet teveel te piekeren wat er allemaal gaat gebeuren en hoe je je daarbij gaat voelen. Loopt toch vaak helemaal anders dan je van tevoren denkt. Misschien ben je wel heeeeeel snel zwanger en heb je met die hele vervelende medische toestanden niets meer te maken. Ik ga in ieder geval voor je duimen!
Murphy, Wat dapper en goed van je om je ook nog te kunnen concentreren en genieten op zaken die niet iets met baby´s te maken heeft. Lijkt me wel heel moeilijk... Dus als ik het goed begrijp is er voor jullie wel een kans met medicijnen om op de natuurlijke manier zwanger te worden? Dat is natuurlijk altijd fijn om te weten. Bij mijn 1 na laatste bezoek had ik 2 eitjes 13mm en 16mm(1 dag voor mijn eisprong), maar al mijn slijm heeft de zaadjes van mijn vriend gedood. 2 dagen later moest ik terug komen en had ik mijn eisprong gehad en waren weer alle zaadjes dood van mijn vriend. Toen hebben zij besloten dat wij voor IUI in aanmerking komen. Ik wens je heel veel succes en sterkte met de komen periode en dat je lekker mag genieten van je vrije tijd. gr Senna8
Hoi senna, Ja hoor dat mag je wel vragen hoor ons eerste kindje alweer 9 jaar geleden is op de gewone manier ontstaan zeg maar zet ik ook weer lekker neer nou je begrijpt me wel hoop ik. Wij zijn onder tussen al 5 jaar verder voor een tweede helaas met tussen pauzes want anders hou je het echt niet vol hoor. Ik ga denk ik nog voor 2 IUI en dan moeten we er echt een punt achter gaan zetten ben al 39 jaar dus tsja ik doe deze IUI nog als die nog komen gaat en neem dan ook de maand december rust wil ook even lekker genieten van de feestmaand etc en dan Januari waarschijnlijk me laatste IUI we zullen zien. Laat je baas maar lekker zeuren die mensen heb je ook overal niks van aan trekken makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou trouwens ook over een paar dagen nog een keer testen hoor als ik jouw was wat murphy ook al zegt straks hoef je de hele IUI parade niet in. Op zich vind ik IUI best wel mee vallen hoor dus maak je niet druk alleen die hormonsters en het wachten dat is een ramp. Succes meid wie weet hoeft het echt niet voor jou de IUI s. Groetjes babyborn.....
Alle, Ik zie dat ik ondertussen senior member ben lol zie je wel ik ben al bejaard aan het worden Sorry meiden ik ben vervelend aan het worden komt door al dat wachten whawha nou ik stop er komt alleen maar wartaal uit hihi. Zoon lief komt thuis dus ik ga even fietsen met knaapie eerst even wat drinken natuurlijk bier of zo hihi haha.... Groetjes babyborntje.......
@senna: ja, ons probleem is dat ik geen of bijna geen eisprongen heb zonder hormonen. De iui is eigenlijk een aanvulling, om de kans misschien nog ietsjes te vergroten omdat we ondertussen al best lang bezig zijn. Maar zolang er bij mij een eitje springt, hebben we ook een kans! Voor de rest is er niks aan de hand, voor zover we weten. Nu maar afwachten of progesteron dit keer wel goed was. Mag volgende week maandag bloed laten prikken.
@babyborn: wauw een senior in ons midden, (moeten we zeker met veel respect behandelen...) volgens mij komt die wartaal door het bier ipv het wachten. Rustig aan daar he, met zoontjelief op de fiets! Hihihihihi
Dag Babyborn, Heel veel succes met deze ronde dan en hopelijk is het raak, zal voor je duimen en uit eigen ervaring een oudere broer is echt heel gaaf... Nou en 39 kan nog best! Ben zelf 32, dus de tijd dringt voor mij ook al. heb altijd geroepen het komt wel als ik er aan toe ben, tot je er aan toe bent en het gaat niet zoals je verwacht had. Gelukkig hebben we nog wel plezier in het klussen hoor. Veel plezier met Fietsen, is het niet mistig bij jullie???? Dag Murphy, Zou mooi zijn als volgende week je progesteron goed is, we duimen voor je. Groet Senna8
Hey lieve meiden, Ik zal even wat HCG strooien ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************* Zo hopelijk komen er nu veel zwangere dames bij Ik heb me vandaag aangemeld via internet voor MvM. Zij nemen dan als het goed is contact op, ben benieuwd. El10: Spannend meid morgen je eerste echo! Hoeveel weken ben je dan? Hoop voor je dat je een mooi knipperlichtje zult zien Ik ben vooral erg moe (vooral aan het einde van de dag, gaaaap, gaaaap), wat last van mijn borsten, wat lichte ongibuikpijn en 's avonds een opgeblazen buik. Soms ook erge honger en lichte misselijkheid, maar alles in lichte mate hoor, dus prima te doen zo. Hopelijk blijft het zo hihi. Meiden die nu bezig zijn met de IUI/IVF, heel veel succes! Meiden die weer ongi zijn geworden, dikke knuffel en geef de moed niet op, ooit wordt je vast beloond met een prachtige positieve test. Dikke knuffel, Misty
Misty, wat goed dat je je hebt aangemeld voor MvM. Als ik ooit zwanger word, ga ik dit ook zeker doen! Thanks voor het strooien! En wat een leuke banner! Wil ook zo'n mooie!!
@ Quinty: ik heb mij gyn in de anderhalf jaar dat wij in het zh lopen denk ik drie keer gezien... Maar dit heb geregeld met de baliemedewerkers en een chagrijnige echoscopiste. @Senna: IUI valt wel mee hoor! Je wordt er geen compleet ander mens van, hooguit wat kwaaltjes als buikpijn en beetje humeurig maar je kunt er prima mee functioneren. (Hoewel ik vrijdag bij een zakelijke tegenslag een uitbarsting op mijn werk had die ik niet van mijzelf gewend ben - incl. huilen en dat vermijd ik normaal gesproken te allen tijde ) @All: moet over een kwartier pregnyl spuiten. Normaal breekt mijn vriend de glazen buisjes en doen we het samen met mengen omdat het zo'n gehannes is met die priegelbuisjes en dat heen en weer gespuit. Maaaarrr.... meneer is er nog niet en komt te laat :x. Komt door de mist. Zal best maar ik word er niet blij van. Net zelf apotheker gespeeld en ben nu trots op mijzelf dat het gelukt is. Over tien minuten spuiten, iedere keer een beetje spannend maar ik vind het achteraf steeds geen probleem. En dan morgen weer buikpijn, vrees ik. Het is voor de goede zaak zullen we maar zeggen.
Au Vervelend om juist deze prik per ongeluk op een gevoelige plek te zetten, want over deze doe ik altijd vrij lang met leegspuiten. En ik kreeg een luchtbel niet weg. En er kwamen best nog wat bloeddruppel uit na afloop. Ik ben echt zielig
Murphy, Ik zal me weer gedragen goedik drink geen drup alcohol lol erg he als je zo n bui hebt enne respect voor dit ouwtje he Senna, Het is hier niet mistig wel koud en zon zalig weertje eigenlijk maar ik zit hier ook goed he zo in noord holland vanmorgen hadden we wel wat mist. Misty, Ja ga ik ook doen als het ooit een keer lukt MVM zijn toch weer allemaal pregnyl prikjes etc ja toch goed van je hoor Hoop dat het gelukt is al dat HCG wat je gestuurd hebt lol nou ik hoop dat je niet teveel kwaaltjes krijgt zou mooi zijn zoals het nu is ja toch. Kanshebber, Wat stoer zeg de pregnyl zelf ik denk niet dat ik dat durf dan bel ik wel iemand anders om te prikken schijterd he. Mannetje al gearriveerd door de mist heen hier is het nog aardig helder succes weer meid. Laraxx, Hoe was je FM mooie eitjes meid offe waren ze weer sloom ik hoop het niet voor je duimduim....... Alle, Nog steeds geen ongi dus morgen gaan we aan de pillen helaas ik heb nu wel ongi krampen dus we zullen wel zien het word nou wel tijd om weer verder te gaan dat wachten is ook niks. Gezellige avond allemaal.... Groetjes babyborn.....
@ Babyborn. Thanks! Mannetje is weer thuis. Moest op en neer naar Brussel en heeft er 4,5 uur enkele reis over gedaan, zowel vanochtend als vanavond vanwege de mist. Ik woon niet zover bij jou vandaag maar hier mist het inmiddels flink. Ja, stoer ben ik hè? ik zet de prik altijd zelf maar heb vooral graag hulp bij het voorbereiden en gewoon dat ie het zou kunnen overnemen als ik ineens toch niet durf te prikken... Maar goed om te weten dat ik het ook zelf kan als het nodig is. En jij: succes morgen met de pillen. Altijd beetje spannend wat nieuwe hormoonmedicatie met je lijf en zelfs met je geest doet.
Goede morgen! @kanshebber: Stoer hoor dat je het zelf gedaan hebt Ik heb een keer zo fout geprikt dat ik een hele grote blauwe plek op mn buik had.......hahaha @Babyborn: Starten met je pillen! Eindelijk op naar je ongi! Ik hoop dat je nu snel zwanger bent xox (ps: 39 is nog helemaal niet oud hoor!) @misty: Goed dat je mee gaat doen aan MVM, mocht ik weer zwanger mogen worden dan ga ik me ook aanmelden! Vorige keer wilde ik het ook heel graag maar omdat we toen tot 12wkn rekening moesten houden dat het mis zou gaan heb ik het niet gedaan. Ik was heel bang dat ze dan net zouden komen op de dag na dat het was misgegaan. Nu ga ik direct aanmelden en elke fles is er een @senna: Welkom hier! 32 is nog redelijk jong Ik ben nu nog 36 dus voor mij gaan de jrn ook al tellen. Ik ben alleen niet met IUI bezig maar IVF.........deze maand krijgen we de eerste eskimo teruggeplaatst. hier weer een dag dichter bij het starten
Goedemorgen Alle, Zo hier het eerste pilletje Duphaston geslikt ik heb maar een briefje opgehangen anders vergeet ik het 3 keer daags in te nemen echt erg bij mij we zullen zien wat het doet tot volgende vrijdag slikken en dan maar hopen dat die stomme ingi gauw gaat komen en dat ik nog even een ronde mee kan doen. Kanshebber, Ja ik zie het is niet echt ver bij elkaar vandaan maar het valt hier reuze mee hoor met de mist wat kan dat toch schelen he waar je woont het is vandaag wel heel saai hier buiten jaggie. Fijn dat je mannetje weer thuis is dat is niks met al die mist op de weg en dan zo ver rijden wanneer heb je nou je IUI morgen neem ik aan succes alvast meid. Sloppy, Ik zie dat jij ook niet ver hier vandaag zit grappig he en bedankt hoor dat gaat wel lukken met de pilletjes wel balen maar het moet nou eenmaal de eerste zit erin nou jij ook weer een dagje dichterbij spannend weer voor je. En ik zit gewoon af en toe ook te geiten hoor over me leeftijd ik ben af en toe gewoon een beetje vervelend geef alle hormonsters maar de schuld hihi. Groetjes babyborn.....
Hoi senna1985, Dan hebben we 2 senna s hier mogen we wel opletten hier maar natuurlijk ben je welkom hier wat ga je doen IUI eerste keer? Groetjes babyborn....
Hoi Babybjorn. Ik ga IUI doen Ben al mama van 2 meiden en een engeltje die via iui is gekomen. Mischien rare vraag hebben jullie tijdens het spuiten soms ook enkel drupje bloed verlies?