Hoi Quinty, Lief van je dat je naar me vraagt maar het is nu goed te doen hoor heb heel af en toe lichte buikpijn maar het valt nu reuze mee dus we gaan nog vrolijk door tot volgende week vrijdag en dan maar hopen dat die ongi snel komt we zullen het zien. Gaat ie weer wat met je allemaal vervelend he dat je er zo last van heb meid kunnen ze dat niet zien dan of het een vroege miskraam is geweest dan weet je dat in ieder geval zeker en ik zou ook zeker ff goed bespreken voor jouw medicatie nou blij dat je weer een beetje beter voelt. Knuffel van babyborn......
Hey anita, OOOO begin je al last te krijgen van zwangerschaps kwaaltjes is de bedoeling ook meid dan voel je tenminste dat je echt zwanger bent vreemd is dat he maar wel mega mooi meid geniet er van. Groetjes babyborn.....
@moppie: iui op maandag? Goed getimed! @quinty: gaat het inmiddels weer wat beter? @lara: jij had toch vandaag iui? Zijn zoveel meiden hier, ik hou het niet meer helemaal bij! Veel succes in ieder geval! @anita: lijkt me heerlijk om ook te voelen aan je lichaam dat je zwanger bent! Geniet ervan! @babyborn: hoest met jou? Nog altijd aan de pillen? Hier eigenlijk niks te melden, we wachten af...
Hoi Lara, hoe is je IUI vandaag gegaan? ik ben aan het duimen dat het ene enkele eitje dat deze maand is ontstaan (en nog twee ienimini's) morgen er nog zit. Op mijn werk alles geregeld, dus met mijn duo van dag gewisseld. Nu maar hopen dat het niet voor niets is. Misschien kan Derek Oglivie zondag nog wat wijsheid brengen. Alhoewel ik betwijfel of ik een bescherm engeltje heb! Nu lekker wandelen met Floortje. misschien gaat ze nog even slapen.
Hey murphy, Jahoor met mij gaat het wel met de pilletjes dag 3 alweer nou maar hopen dat die ongi gauw komt dan kan ik eindelijk weer verder daar heb ik wel zin in ook omdat ik nu met de puregon ga beginnen wie weet doet het beter zijn best er hangt hier immers zoveel HCG rond voor ons allemaal...... Moppie, Ik duim voor je meid ga jij maar lekker wandelen het is mooi weer wel koud maar met zonnetje....... He leuk joh ga je naar derek zondag spannend daar hou ik wel van die man we horen het wel van je komt ie in assendelft??? Mijn man was gisteren nog in Assendelft bij de DEEN grappig he. Succes morgen meid..... Groetjes babyborn....
Ik ga even poffertjes maken zoon lief is al voor de tweede dag ziek thuis en maar naar school willen he dat gaat niet met koorts verder is hij niet ziek even in de gaten houden hou ik nooit zo van alleen koorts jaggie..... Groetjes babyborn.....
@moppie: wandelen?? Het is hier echt donker/regenachtig/koud weer.....hier valt niks te wandelen! Altijd lastig in te plannen met werk, zo'n iui dat vind ik ook. Ik heb altijd het liefst de rest van de dag vrij. @babyborn: Beterschap voor de kleine man!
Het was hier mooi "winterachtig" weer. Kou en een zonnetje. Lekker om naar buiten te gaan (vind ik). Ik hou van de zon. Babyborn: hou de koorts goed in de gaten. Meestal betekent dat of het lichaam druk bezig is om iets te herstellen. Derek is zondag in het kleine theater in Amsterdam. Er kunnen ook televisie opnames gemaakt worden, dus dat wordt even voor de spiegel staan (wedden dat mijn haar pluist, onzuiverheden spontaan opduiken, etc.).
Net gebeld met de het ziekenhuis voor FM. Bij ons moet je voor het weekend altijd op de dag zelf bellen voor een afspraak. Om half twaalf kan ik kijken of er nog iets zit. Ik voel wel een beetje mijn buik, maar wat dat is???
@Moppie: veel plezier bij Derek. Ik kijk dat programma altijd. Vind het zo leuk om te zien. Ik ben zelf ooit bij Peter van der Hurk geweest. Echt bijzonder zo'n bijeenkomst. @Anita: Die kwaaltjes komen vanzelf, geloof me maar haha. Hier gister MvM geweest. Ik heb de eerste fles al vol gepiest hihi. Zo ga even douchen en dan lekker naar het dorp. Vanmiddag misschien nog op kraamvisite bij de buurtjes. Tenminste als ze thuis zijn natuurlijk Liefs, Misty
Dag Alle, Helaas donderdag ben ik ongi geworden.Terwijl nog nooit zolang mijn NOD weg is gebleven. Ik baal er enorm van. Had echt het gevoel dat het dan toch zover was. Eerst dacht ik nog ff dat ik misschien 1 eitje kwijt geraakt was en heb daarom vrijdag dan toch nog maar ff gestest en die was ook negatief, dus helemaal niet zwanger geweest!!!! Dan nu dus toch maar wachten op 1 dec. Senna1985, wat erg vervelend en verdrietig. Ik hoop dat de paniek aanvallen nu toch wel heel erg snel verdwijnen en dat je rust kunt vinden met je 2 lieve meiden en je mannetje. sterkte. Anita, GEFELICITEERD met jullie zwangerschap geweldig voor jullie Kanshebber Hoop dat vrijdag alles goed is gegaan met je IUI en nu maar een paar weken wachten op een goede uitslag. Voor alle andere heel veel sterkte met alle behandelingen en bijhorende kwaaltjes. Liefs Senna8
Hoi, Misty, zorg maar voor volle flessen, want we zijn nog met velen! Kom net uit het zh. een eitje van 19 mm en 1 van 15 mm, dus maandag IUI om half 5. (voor niks een werkdag geruild). Vannacht de wekker, want er mag om twee uur geprikt worden.
Hey Senna! Dankje!! Ik heb eigenlijk een vreemd vraagje: vanaf wanneer telt mijn zwangerschap? vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie of vanaf mijn IUI??? Wie kan mij hier een antwoord op geven? alvast bedankt!!!
Hoi meiden, heb geen tijd gehad om eerder iets te posten hier, sorry! Mn IUI is gister goed gegaan! Veel zaadjes. 50-100milj met 80% goed beweeglijk! Dit was de beste score tot nu toe.. Daarna ben ik weer in bed gekropen en heb 3.5 uur geslapen, heerlijk Kanshebber, ik heb ook veel slijm verloren gister, denk dat dat normaal is. Waarschijnlijk heb jij er bloed bij zitten vanwege die tang. Heb ik ook al eens gehad.. Senna8 wat verschrikkelijk balen meid dat je toch ongi geworden bent... en nog wel zolang overtijd raar lichaam hebben we soms toch! Sterkte.... Fijn weekend meiden!!
Hey Laraxx!! Dat klinkt allemaal positief!!!! Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat!!! Wat veel!! 80% daar moet het wel mee lukken!!! van mijn man was het 67% en dat was volgens de gyn al hartstikke goed! Kus Anita
Hoi Anita, je zwangerschap begint bij de eerste dag van je laatste menstruatie (je bent dus al zwanger voordat er een zaadje in de buurt is geweest!) Laraxx, wat goed dat de beweeglijkheid op 80% zit. Dat moet een goed voorteken zijn. fingers (of benen) crossed! Senna8, Das balen, vooral omdat je goede hoop had. Komt het door hormonen dat je een langere cyclus had? Groetjes
Senna8, Meid balen dat je ongi toch nog gekomen is het was zo leuk geweest he vooral dat je al een paar dagen later was prut is dat hoor dus nou ga je beginnen met de IUI toch zoals ik het begrepen had. Moppie, Mooie eitjes meid op naar een goede plak beeb enne wat een lekker tijdstip voor de pregnyl nou ja wekkertje zetten inderdaad en succes maandag met je IUI. En morgen bij Derek natuurlijk wie weet zegt ie nog wat leuks Laraxx, Mooie zwemmers meid eens kijken wie de volgende word hier er hangt mega veel HCG dus mijn duimen zijn weer gekruist voor je. Misty, Goed gedaan meid lekker vol plassen al die flessen. Anita, Leuke banner meid ikke wil ook zo n eentje hihi. Alle, Hier mega kramp in me buik al de hele dag ppff valt niet mee maar we blijven lachen nu nog 6 dagen slikken en dan heb we dit ook weer gehad en dan mag die rare ongi wel een keertje komen ik ben benieuwd dan kan ik eindelijk weer verder. Vandaag geboortekaartje gehad erg leuk mar het heeft ook dubbel gevoel hoor dan denk tsja ik zou dat nu toch ook nog graag 1 keer willen ik ben heel blij voor ze hoor gelukkig wel maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Gezellige avond allemaal. Groetjes babyborn.....
@Babyborn: nou jij drukt je nog netjes uit hoor, over zo'n geboortekaartje. Ik kan bijna niet meer oprecht blij zijn voor vrienden die een kindje krijgen, zo jaloers ben ik. Ik zet me er wel overheen maar zeker zolang ze echt klein zijn heb ik er veel moeite mee. Vrienden die ervan weten laten mij lekker knuffelen met hun baby's en daar geniet ik van maar het doet tegelijkertijd pijn. Kraambezoek doe ik ook alleen nog maar bij vrienden, niet meer bij collega's en zo. Zelfbescherming. @ All: vandaag lijk ik wel héél licht bloedverlies te hebben. Milimeterwerk hoor, dus ik twijfel er een beetje over. Maar volgens mij is het te vroeg voor een eventuele innesteling, dat duurt toch minimaal 5 dagen? Mijn IUI was wo en het is nu za dus volgens mij kan dat nog niet.
@kanshebber: ik denk eerder dat het wondje wat je wo hebt opgelopen nog niet goed genezen is en dat je daardoor nog een beetje bloedverlies hebt... @Babyborn: Ik dacht elke keer: ja hoor heb je er weer een! Blehhhh, zij wel in wij niet Ik werd er gewoon boos van! En als het er een is van iemand die de 3de gekregen heeft dan kan ik helemaal niet blij mee zijn. @Laraxx: nou dat is heel goed!! Het wachten is begonnen. @anitaE: Mooie banner hoor .........lees zo een wil ik ook @Senna: he balen voor jullie! Ik kan het me heel goed voorstellen..........ik ben een keer 14dgn overtijd geweest zonder zwangerschap maar je hoop word elke dat groter en de klap is heel hard als je dan ongi word. Hopelijk met de IUI ben je snel zwanger Verder heb ik al sinds gister hele erge hoofdpijn ik hoop dat de paracetamol nu wel gaat helpen.