Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    Nee das geen tikfout. de vorige keer ruim 200 miljoen zaadjes:D

Ik hoop op sinterklaasavond een zak vol cadeautjes te vinden, maar geen andere surprise.

2. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    He meiden,

Sas welkom terug. Waarom zie je op tegen Clomid? Had je bijwerkingen?

Esther Welkom, klets gezellig mee!

All: vanwaar die kramp na een IUI? Wat gebeurt er in godsnaam in je lichaam? Is een keer in de maand niet voldoende om pijn te hebben!

3. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @esther: gezellig dat je mee komt schrijven/lezen. Alvast succes in januari! Welke hormooninjecties ga je gebruiken?

@sas: leuk dat je er weer bent. Jammer eigenlijk, was mooi geweest als 't in maandje rust was gelukt om zwanger te worden...nu op naar de clomid dan maar!

@moppie: heb je altijd zo'n buikpijn na de iui? Daar heb ik gelukkig tot nu toe nog geen last van gehad. Het valt allemaal niet mee soms. Alles voor het goede doel, zullen we maar zeggen.

@anita: leuk dat je af en toe even komt spieken hier. Kun je ons een beetje op de hoogte houden van de kwaaltjes die ons hopelijk allemaal nog te wachten staan!

4. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    @moppie
    Ik heb beide voorgaande keren ook kramp gehad vanaf de Pregnyl tot en met de menstruatie. Deze keer heb ik geen buikpijn, alleen vandaag een beetje.

@ Lara: die vitaminen die jouw partner slikt, zitten die in een combipil of allemaal losse dingen?

@ All: nog even wat ogen uitsteken met mijn geweldige baarmoederslijmvlies: ik heb steeds 1 cm of meer. Maar allemaal leuk en aardig, het heeft nog niets opgeleverd.

5. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Nee Moppie ik weet niet of ik bijwerkingen heb want ik heb het de eerste 3 keer zonder geprobeerd en nou kijken we of ik een tweede eitje kan maken zeg maar om de kansen te vergroten en omdat het allemaal nieuw is zie ik er een beetje tegenop :(

Murphy ja ik had het ook heel leuk gevonden maar helaas op naar kans 4

Kanshebber tja het is geen zekerheid hé als we het allemaal nou wisten .

Hier gaat alles wel aardig niet zo lekker beetje verkouden en ongipijntjes maar ach we gaan gewoon door :)

6. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    hallo allemaal,

ik begin het nu toch wel beetje spannend te vinden of progesteron goed is deze ronde. Soms betrap ik mezelf er op dat ik zit te hopen dat het deze ronde misschien wel is gelukt, maar dan roep ik mezelf snel tot de orde, want waarschijnlijk is mijn progesteron te laag en kan ik helemaal niet zwanger zijn hadden we dus eigenlijk helemaal geen kans....

(maar heel stiekem hoop ik toch een beetje verder)

@lara: koffie drink ik al een jaar max. 2 kopjes per dag en cola helemaal niet meer. Volgende poging ga ik ook aan de tarwekiemolie!

@kanshebber: So, 1cm! Ok, jij wint! Je zou toch denken dat een bevrucht eitje daar niet omheen kan?!?

@babyborn: sneeuw lijkt nog even weg te blijven, dus gaan jullie maar lekker lieve schattige woefies kijken dit weekend!

7. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Hoi sas,
    Leuk dat je er weer bent meid en niet bang zijn voor de hormonsters wie weet reageer jij er heel goed op de clomid ikke niet ik hoef het niet meer iedereen reageert weer anders maar ik reageer overal heel heftig op hoor wat medicijnen betreft helaas succes meid nog ff met de ongi en strak slikken gaan morgen toch en dan een hele mooi FM volgende week.:D

Kanshebber,
    Sjonge hoe doe je dat zeg slijmvlies mega dik je zou inderdaad zeggen innestellen maar toch succes.

Moppie,
    Ik heb ook heel vaak mega kramp na de IUI de ene keer wel de andere keer niet erg vervelend duurt soms echt een paar dagen
    warme kruik erop paracetamol dan lukt het wel een beetje meid.

Murphy,
    Ik duim voor je meid je wilt echt heel graag he zwanger zijn snap het allemaal wel hoor wie weet joh kruis me duimen voor je er is hier genoeg HCG dus wie weet.
    Zaterdag oooo we hebben er zo n zin in wel een hele reis maar ooo zo leuk nou maar hopen dat ik er geen reactie op heb.
    Ik heb en leuke beker laten maken met hun hondjes erop en die ga ik vullen met puppy koekjes geef ik kado leuk toch als ik maar wel een lekker warm bakkie drinken krijg daar;) en dan nog op vlaaien jacht daar bij jullie om me te nemen en we weten nog niet wat we gaan doen daar bij jullie er is zat te doen dus ff kijken.:p

Alle,
    Hier niks te melden word er echt een beetje zat van zo we denken er zelfs over om deze ronde nog te doen en als dat niks word dat we toch gaan stoppen maar we weten het nog niet echt zeker ik word er zo niet vrolijker op en heb het ook even gehad met al die hormonsters ik ken me zelf niet meer terug jaggie.
    Voor dat wij straks weer verder zijn is het alweer december en word het weer half december met die slome eitjes van mij erg irritant en we wouden de maand december rust maar dat zit er niet in denk ik en om dit nu af te blazen is ook zonde ben nou alweer zover zit al vanaf 13 oktober op me ongi te wachten stom lichaam:(:( dus we zullen het zien wat het gaat doen allemaal.

Meiden zet jullie jezelf weer op de lijst anders vergeet ik alles hier:$:(:(:(

Groetjes babyborn..... Die er een beetje door heen zit.

8. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Gillian 30 jaar 1e kindje ZWANGER>>>>
    Misty, 1e kindje ZWANGER>>>>

Anita 1e kindje ZWANGER>>>>
    El10 1e kindje ZWANGER<<<<
    Babyborn 39 jaar 2e kindje wacht nog braaf op me ongi.......... :(:(
    Lara 25 jaar 1e kindje NOD 3-12 (op mijn mamsies verjaardag:))

9. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem

Sas31 32 jaar 1e kindje NOD 20-12

10. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft

Moppie 31 jaar, 2e kindje, IUI op 22-11 gehad, NOD 5-12???

11. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    Hé Moppie en ik dan :)

12. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    Kanshebber, met de 10 mm moet een eitje in een gespreid bedje komen te liggen.

Babyborn, ik kan mij helemaal voorstellen dat je de maand december wel wat rust wil. Wij zijn er ook aan toe. Door mijn korte cyclus heb ik het idee dat ik bijna in het zh kan blijven logeren!
    Kan me ook voorstellen dat je nu wel actie wil. Als alles zo langzaam verloopt en zonder vooruitzicht (misschien na de pillenkuur) dan zijn die hormonsters ook niet een goede stimulans. Rust is goed, maar die hormonen (purgon) zorgen bij mij vaak voor onrust!
    Ons ziekenhuis doet max 6x IUI daarna IVF (ook max 3x) dus heb ik als doel gesteld dat we dat gaan proberen, want uitbehandeld zijn geeft mij rust. Ik ben bang dat als ik eerder stop dat het over ene jaar weer gaat knagen en dan komt er nooit een eind aan.

Sas: Ik heb zelf weinig gemerkt van Clomid. Misschien dat ik nog iets meer hyper werd, maar dat heb ik ook als ik ongi ben. Zal dus mijn eigen kwaal zijn wat uitvergroot wordt door hormonsters.

Murphy: sneeuw lijkt mij wel gezellig, blijft het echt weg???

13. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    Zitten we tegelijk te plakken?

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Haha Anita "rampgevallen" :DWel 'fijn' dat je lichaam een soort bevestiging geeft lijkt me! :)

Sas, als deze ronde ook mislukt ga ik ook op dag 3 aan de clomid en zie er ook best wel tegenop!
    T lijkt me raar als je lichaam/geest ineens anders is/wordt dan normaal... Hopelijk hebben wij er weinig last van!

Kanshebber, mijn vriend slikt ze los, Vit C wel 1000mg (anders helpt het niet)..
    Ik heb trouwens ook vaak de eerste dag kramp na IUI maar niet heel erg..

Babyborn, Dikke knuffel meid!!!! T lijkt me allemaal heel moeilijk voor je....

15. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem

Zo ik sta er weer tussen:)

16. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Murphy, 29 jaar, 1e kindje, NOD ongeveer 28-11

17. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft

18. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    ahhh,

jullie zijn te snel voor mij!

19. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    doetinchem
    "Sas, als deze ronde ook mislukt ga ik ook op dag 3 aan de clomid en zie er ook best wel tegenop!
    T lijkt me raar als je lichaam/geest ineens anders is/wordt dan normaal... Hopelijk hebben wij er weinig last van!"

Nou ik hoop voor je dat je het niet nodig hebt maar anders gaan we er samen voor toch wel fijn al die buddies hier om af en toe even van je af te schrijven en dat ze allemaal snappen waar je het over hebt

Nou ik ga strijken :$

Fijne dag allemaal tot later

20. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Hihi, volgens is iedereen tegelijkertijd aan het posten hier!

Deel Deze Pagina