@ Lafje, welkom op dit topic ! Zo te lezen heb jij ook al een behoorlijk zware periode achter de rug. Ik hoop voor je dat er mooiere tijden aan zitten te komen !
Brigges jeetje joh wat een bedrag he maar het is voor een goed doel en we gaan er vanuit dat je gewoon lekker zwanger word voor dat je het zelf moet gaan betalen belachelijk eigenlijk. ja het kwam zo maar in me op adoptie maar het is inderdaad zo als je al een eigen kindje hebt dan ga je er gewoon voor toch. Gillian dat snap ik ook wel hoor liever lekker van jezelf dat het in je buikje zit en in jouw groeit etc en dan kijken op wie het lijkt komt goed joh hou je het nog steeds vol om pas zaterdag te testen Lien ok dat wist ik niet wel goed hoor dat je dan al ingeschreven staat want er gaan een aantal jaartjes over heen en toch als ik naar de kindjes kijk van me vriendin ze hebben toch van hun (adoptie)ouders weg raar is dat hoor en ik vind het belachelijk dat het zoveel moet kosten je helpt een kindje en voor jezelf natuurlijk. Allemaal hier verder nog geen nieuwtjes wat misselijk moe chagerijnig bla bla ik kan er nog niks over zeggen maar dat wachten dat duurt zo verschrikkelijk lang ppff we zien het dinsdag wel als ik dat red Groetjes babyborn.....
Goedemorgen slapen we allemaal nog of genieten we van het zonnetje die er weer is. Is er nog nieuws Gillian weet je al wat ik nog niet duurt lang ppff Verder weet ik niks eigenlijk het is weer mooi weer vandaag dus we gaan zo lekker weg ons zoontje neemt een vriendje mee en dan lekker naar een grote speeltuin in ijmuiden erg leuk en wij lekker terrasje zitten weer een beetje bruin kleuren lol Groetjes babyborn.....
@Lafje: Welkom! Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad en als ik het goed begrijp was je al een aantal weken zwanger? Hopelijk ben je met IUI snel weer zwanger en wordt het een plakbeebje! @babyborn: Je houdt het wel spannend hoor! Hopelijk red je het tot dinsdag en heb je lekker een positieve test @Gillian: jij ging morgen testen toch? Spannend! Heb je een voorgevoel voor iets? @all: Hmm, ik heb zelf wel eens over adoptie nagedacht, maar nooit echt serieus. Ook wij gaan er nog gewoon vanuit dat er een kindje van onszelf komt, ook al duurt het zo lang. Zowel ik als mijn man hebben geregeld een droom waarin we een klein meisje zien, dus wie weet komt dat nog ooit uit. Als er echt geen kinderen komen denk ik wel dat we serieus na zouden gaan denken over adoptie. Een leven zonder kinderen kan ik me niet voorstellen. Ik ga even aan de poets, stofzuigen en autootje poetsen. De laatste paar daagjes van mijn vakantie zijn ingegaan, dus alles weer even spik en span maken voordat ik weer moet gaan werken. Vanavond gaan we wel lekker genieten. Ga naar Scheveningen en dan naar de musical Marry Poppins. Fijne dag allemaal!
Hoi hoi, Kwam ook even kijken of er al rood of roze nieuws is hier. Maar nog niets. Babyborn hoe voel jij je? Jee lafje jij was ook al aardig onderweg in je zwangerschap. Ik heb een MA gehad bij een zwangerschapsduur van 15,6 weken en het kindje is met 14 weken gestopt met groeien. Hier geen nieuwtjes of iets. Mag het weekend werken. Denk dat ik ongi word volgende week , heb nu al weer trek in zoete dingen.
heej ho nog niks behalve mega krampen en borstpijn maar heb ik altijd. ik had 2 week gelden op wo iui maar dat was in natuurlijke cyclus met ov testen en geen pregnyl of anders gebruikt. ik moet volgens mij dan de ongi dag gebruiken als nod dag/test dag en dat zou vandaag zijn. ik ben echt zo bang dat ik die rode veeg weer aantref pfff. ik wil ech niet teleurgesteld worden en ben vaker iets te laat geweest, een daggie of wat. ik ga morgen niet testen maar maybe zondag. ik durf gewoo niet en ben bang dat ik het wordt. vandaag met mijn hubby in dierentuin geweest. zoveel zwangeren daar! pfff en dan loop ik steeds te checken: please geen rood! babyborn bij jou klinkt het ook goed! heb jij borstpijn of krampen?? welke dag is jouw nod? de 9e is 14 dagen na je iui toch? wat denk je zelf? andere mensen al iets te melden?
brigges thnx voor de uitleg. poeh lijk me ook allemaal wat zeg! en idd heel erg duur! klinkt ook zwaar allemaal. heel veel succes en hopelijk is de 1e keer raak! je krijgt 3x ivf vergoed he? maar daarna? is het dan ong het bedrag dat je noemde vd medicijnen of komt daar nog eh arbeidsloon bij zeg maar even krom. wat een bedragen..............
Hallo allemaal weer lekker terug van de speeltuin en net lekker barbecue gedaan lekker met zijn drieetjes het was weer lekker weer klein beetje verkleurd het was zelfs warm daar zeg puf puf maar ja morgen weer regen zeggen ze jaggie. Hoe het hier is nou ik weet nog niks ik voel ook nog niks helaas wachten het maar weer af hihi en dat duurt erg lang helaas af en toe denk je mja het lijkt wel dat ikke ......... maar ja dat kan ook gewoon ongi zijn we zien het wel ik ga er niet van uit. Jeetje gillian jij wacht wel erg lang zeg ppfff dus morgen weten we nog niks hoop voor je dat je dan lekker nog geen ongi bent en gaat testen en dan MEGA goed nieuws hebt voor ons Dat zou wel eens tijd worden zeg groetjes weer van babyborn.....8)
Wel nee joh je word ook gewoon zwanger en je word geen ongi deal als je zwanger bent heb je ook trek in zoet trouwens dat hebben wij toch altijd. groetjes babyborn....
misty veel plezier vanavond leuk joh en niet zoveel poetsen ja dat heb ik dus nu helemaal niet geef maar wat schoonmaak pillen aan me ik ben echt niet vooruit te branden lol Dus volgende week weer werken valt ook weer tegen dan he. Groetjes babyborn....
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh weer een nachtje voorbij zonder rood. jaha ik wacht lekker lang, houd ik van iedereen en mezelf zenuwachtig maken haha. nee ik ben gewoon bang dat er iets komt maar ik denk dat ik morgen een testje ga doen. bij mij komt de ongi altijd als een waterval. dus geen bruin eerst of wat maar gelijk op het toilet: bam! daar ben ik nog bang voor maar ik blijf hopen. ik heb nu wel 2 mega puisten op mijn kop zitten help! heb ik nooit! erg man hihi.en vanochtend een vleugje misselijk maar kan ook van zenuwen zijn? Babyborn spannend klinkt geweldig! ben benieuwd....ben je er zeker van dat het deze maand raak is? we wachten op de 9e!! Misschien hangt er iets in de lucht boven ons bankje en zijn we allemaal zwanger haha.hoe rekenen ze de zwangerschapsduur? 3 weken zwanger bv is dat 3 weken vanaf nod of eerste dag menstruatie/cyclus? 1e dag vanaf cyclus zou heel raar zijn want ik had deze maand wel een cyclus van 40 ofzo. wie weet dit? leuke dag verder allen en succes met wachten!
@Gillian: Spannend hoor! Ik ben met IUI steeds 12 dagen later ongi. Precies klokslag 19.30 uur, heel toevallig. Deze keer zou dat aankomende woensdagavond zijn. Hoop het niet natuurlijk!
misty voel je nog niks anders? toevallig zeg altijd op hetzelfde tijdstip! ik ben benieuwd! ik ben het altijd 16 dagen na pos ov test. en omdat ik nu de iui op de ov test heb gedaan en niet met pregnyl ga ik hiervan uit en ben 1 dag overtijd. nou ik zal wo aan je denken of ga je eerder testen? op de 9e? haha babyborns lucky date. ik kan ook wachten tot de 9e hihi.
@Gillian: nee,niet wachten tot de 9e jij! Ben veel te nieuschierig, haha. 1 dag overtijd is wel positief, dus hoop het echt voor je. Ik voel me niet echt anders. Heb last van mijn borsten en af en toe van wat steken in mijn onderbuik, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel. Kan ook goed van de hormonen zijn. Ik verwacht er in ieder geval niet veel van deze maand, ook omdat het resultaat van het zaad erg slecht was. Ik wacht in ieder geval gewoon woensdagavond af. Mocht ik dan niet ongi zijn dan ga ik donderdag testen.
heej Misty, vooruit maar weer. Ik maak zondag mijn eigen magische dag wel! Hoop het echt. iedere keer als ik vd wc kom komt er een zucht haha. pfff geen rood. misty er hoeft maar 1 zaadje door te zwemmen dus het ook met slechter zaad! Je weet het nooit! Ik ken iemand die haar vriend had mega slecht zaad en 2x op de natuurlijke manier zwanger geworden. nou als dat al kan.............
Hallootje allemaal, Hier gaat het nog steeds goed hihi wel wat krampjes in de buik maar ja we wachten even tot mijn magische datum dus Gillian je laat ons nu al veelste lang in spanning zitten ja dus TESTEN morgen please heb ik weer wat ruimte lol. Misty spannend allemaal he ppff ik ben maar steeds wat aan het doen dan gaan de dagen wat sneller lol voel je al wat dan? Ik ga even helpen met fotos ophangen boven daar heb je nou eenmaal een vrouwenoog bij nodiglol groetjes babyborn....
Gillian erg is dat het elke keer weer naar de wc pufpuf weer naar het toiletpapier kijken ik ken dat ellende. Wel testen hoor morgen jouw magisch dag Groetjes babyborn...