Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blade

Blade Lid

Nov 27, 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx voor de info en jullie begrip meiden!

2. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Goedemorgen allemaal,

Blade welkom bij ons en succes met alles en probeer een beetje positief tegenover de hormonen te staan ook al is dat mega moeilijk ik weet er alles van wij allemaal maar als het resultaat geeft?;)

Misty,
    Spannend vandaag voor jullie leuk hoor nou we horen het wel van je vandaag geniet er lekker van meid:)
    En ja we zijn puppies wezen kijken maar omdat ik en zoonlief allergisch ben moest ik even kijken of ik op deze hondjes reageer zijn speciaal allergie vrije hondjes we moesten er een eind voor rijden maar zeker de moeite waard ik wil eerst afwachten of er nog een zwangerschap komt zal wel niet:(;) als het niet gaat lukken dan gaan we op de wachtlijst voor een hondje helemaal leuk het zijn Australische Labradoodle zo leuk alle kleuren 3 maten hondjes erg schattig dus dan word het ons kindje klinkt misschien wat raar maar zo voelen wij dat ook we hebben altijd bouviers gehad en meost er eentje zo weg doen vanwege mijn allegie nou dat is een drama dus dat wil ik nooit meer mee maken.

Murphy,
    Ja ja mega leuke hondjes ik had totaal geen reactie wel toen ik binnen kwam met 6 honden en 2 nesten met pups maar dat was al bekend er is er 1 15 minuten in de auto geweest die heeft bij me gezeten en geaait en ik reageerde echt niet geweldig.:D
    Als het deze maand niet lukt dan stoppen we ermee met behandelen en is het klaar voor ons zoals het nu staat en gaan we ons dan inschrijven voor een puppie baby;):)
    Het was een zalige dag lekker naar valkenburg geweest erg druk daar we konden de grotten niet in voor de kerstmarkt erg jammer moesten 3 kwartier wachten en dat bij -1 bbrrr verder lekker vlaai gegeten en lekker geshopt zalig even wat anders aan je hoofd.
    Tot nu toe nog steeds geen ongi erg vervelend allemaal ik wacht tot woensdag dan bel ik even naar de gyn hoe of wat kom maar op met die ongi bij mij dan niet bij jullie;)
    We hadden onderweg trouwens behoorlijk wat sneeuw bij breukelen en den bosch erg langzaam rijden maar verder niks gelukkig maar.

Kanshebber,
    Hoop houden hoor meid zolang er geen ongi is kan het nog altijd me duimen draaien voor je dus kop op ok;)

Bolly,
    Meid ga lekker je verjaardag goed vieren groot gelijk dat heb je wel verdient na al die moeilijke jaren bij jullie je hebt genoeg mee gemaakt dus geniet er lekker van je verdient het hoor:)

MMMM ben ik nog wat vergeten of iemand ik weet het even niet meer met me ouwe hoofdje;):D sorry dan ik lees nog wel even goed terug als ik het kan onthouden ben 2 dagen niet geweest en er zijn weer een paar bladzijden vol geschreven;):D:p

Meiden wat is het bere koud zeg BBBRRRRR het word -8 van de week overdag......

Groetjes en mega knuffel van babyborn.......:)

3. Senna8

Senna8 Lid

May 27, 2010
    41
    0
    0
    aan ´t werk zoals altijd
    Gelderland
    Hi daar ben ik weer,
    Ik ben behoorlijk zenuwachtig voor as woensdag en mijn vriend ook. heb nog niet eens hormonen en maak nu al de hele tijd ruzie met hem. Hij is juist daarentegen nog rustiger. en daar komt bij dat hij niet weet hoe hij het bij zijn stage bedrijf moet brengen dat hij telkens vrij moet nemen. Hij is bang dat als hij te vaak vrij moet nemen dat hij dan geen baan aangeboden krijgt. heel logisch natuurlijk en daarom is het misschien wel beter om te wachten, maar ben al 32 en we willen zo graag, hadden ook nooit gedacht dat we het niet op de natuurlijke manier konden. ik moet ff mijn stoom afblazen. loop al dagen met hoofdpijn en ben maar aan ´t poetsen(er zit bijna geen olie meer op de vloer:))en op ruimen. dit doe ik altijd als ik op ben van de zenuwen. dan moet het nog schonen dan schoon.

Kanshebber, houdt de moet erin. ze zeggen toch zo vaak dat een zwanegrschap soms wel lijkt op een ongi en je gaf al aan dat het nu anders en meer pijn doet. wie weet... ik hoop het idd geval wel voor je.

Blade, Het is jouw lichaam, jouw geest en jouw gezondheid. Doe wat je denkt dat je moet doen. alle advies is goed, maar wij(ik) kunnen niet voelen hoe jij je voelt. Heel veel sterkte met je keuze.

Esther; geweldig dat je in jan met IUI gaat beginnen, misschien beginnen we wel tegelijk?

Murphy, hoe is het met jou...?

Misty; jij zou toch vandaag een zwangerschaps test kunnen doen?
    weet je de uitslag al, leef met je mee.

Gillian; bedankt voor de tip. heb idd al wat testen hehad maar wist toen echt niet wat dat allemaal inhielt maar begin het nu allemal wel een beetje te leren.en leuk dat je meegluurt.

Quinty; als het goed is heb jij afgelopen week je IUI gehad, hoe sis dat gegaan?

Babyborn; Is dat zo´n lange wachtlijst dan voor een puppy? Jouw leven bestaat wel uit wachten hoor. bewonder je om je geduld. En nog steeds geen Ongi...? Hoeland wacht je nu al dan en is dat voor jou normaal, heb je altijd al zo´n lange cyclus gehad?

Lien; Goede tips en bijwerkingen van Hrmonster heb je gegeven. fijn omdat allemaal te weten.

Voor alle andere dames sterkte.

Groet Senna8

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Quinty meis, hoe is je iui gegaan???

Sloppy Heel veel succes....

Kanshebber, hopelijk zet het niet door meid....

5. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    @babyborn: fijn dat het zo goed ging met allergie! Dus jullie gaan nog maar één rondje iui doen? Hoop zooooo dat 'ie raak is!
    Ik denk, als je eenmaal uit het hele mmm-wereldje bent, dat je dan opeens veel meer rust krijgt.
    Bij mij kwam ongi meestal een dag of vier na het laatste tablet.

@senna: lijkt me ook heel lastig om bij stagebedrijf zo vaak vrij te moeten vragen. Mijn man heeft op z'n werk tegen zijn leidinggevende ook maar gewoon gezegd dat we met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig zijn. Maar bij een stage is dat natuurlijk niet zo makkelijk.
    Spannend woensdag, ben benieuwd wat jullie plan gaat worden! Probeer niet te zenuwachtig te worden, iui behandeling valt lichamelijk best wel mee!

@all: morgen krijg ik de uitslag van het progesteron. Ben toch wel benieuwd, ben zo bang dat 'ie nu weer te laag is geweest....ik wil eindelijk een keer goed nieuws!
    Ik dacht dat ik dit keer de teleurstelling van de ongi snel kwijt was, zit ik een film te kijken, barst ik spontaan in huilen uit toen iemand zwanger bleek te zijn in film. Hmm, en ik kan niet eens de hormonen de schuld geven.....keek opzij naar manlief, die zat ook al te snotteren.....stelletje mutsen zijn we toch hier!

6. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hey senna8,
    Ja er is een lange wacht lijst voor een puppy zijn speciale hondjes dus vandaar als we het doen zal het zomer 2011 worden denk ik ach dat wachten kan er ook nog wel bij;).
    Tsja mijn ongi ik wacht vanaf 13 oktober dit heb ik nog nooit gehad erg vervelend hoor ik had een verloren maand november erg jammer en moest wachten op me ongi nee dus ik heb toen 10 dagen duphaston moeten slikken dan zou ik nu me ongi toch echt moeten krijgen dat wekt het op zeg maar.
    Maar helaas tot op heden nada niks normaal wil je het wel geen ongi maar nu zit ik er op te wachten eerder kunnen we niet door gaan ach dat rare lichaam ook af en toe:(:$ dus we wachten en wachten wachten maar heel braaf af........ je leert het helaas wachten :p
    Heb jij er een beetje zin allemaal niet te zenuwachtig zijn hoeft niet spannend dat is het zeker meid succes voor woensdag alvast.

Groetjes babyborn.....:)

7. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi murphy,
    Ja fijn hoor puppies zo lieffffff........ hihi.
    Bij jouw duurde het 4 dagen ongeveer nou ik wacht het maar af dan ik heb nou wel zoiets van kom op zeg met die rode duivels ppff word er ongeduldig van.
    Ik zal voor je duimen meid dat het morgen goed is bij je allemaal dat zou wel fijn zijn voor jullie.
    Enne dat huilen bij een film zo herken baar voor al met een geboorte ik kijk als ik tijd heb As the world turns ken je dat daar was laatst in dat iemand een miskraam kreeg ik was alleen jeetje zeg wat komt er dan een emotie los zeg snotter de snotter maar is toch ook niet zo gek we zijn er allemaal volop mee bezig dus mag best hoor.
    Ik ga ff stofzuigen hier voor dat al die mannen weer thuis zijn ik duim voor je meid.

Oh ik zie dat je nog wat vroeg zie je ik word echt oud lol zoals het nu staat doen we inderdaad nog 1 IUI en dan is het voor ons klaar hopen dat het lukt we zullen zien ik ben even helemaal klaar met alles ik wil even weer mezelf terug zien dat is lang geleden hihi en wat rust laat eerst die ongi maar komen ggrrrrr.......:$:(

Murphy wel een mooie stukje land hoor limburg geweldig zeg wat een omgeving zeg wauwww.....:D

Groetjes babyborn......:)

8. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    Hey babyborn,
    Limburg mooi? Ja, alleen minder als je heuvels op moet fietsen.....
    Als je er woont zie je het mooie niet zo, denk ik. Ik begin altijd een beetje te stuiteren als ik in de buurt van de zee kom (hihi), maar dat zul jij bijvoorbeeld niet hebben....

Kijk ook af en toe as the world turns, vond het ook zo zielig!

@kanshebber: hoest met jou? Nog altijd geen ongi??

@misty en anita: echo's al gehad? Hartje zien kloppen? Ben benieuwd!

9. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Murphy,
    Ja dat is meestal zo he dan zie je niet meer hoe mooi limburg is wel lekker heuvelig hoor en niet rolstoel vriendelijk ivm me mannetje met zijn prothese dat was zwaar lopen daar maar ach we zijn bikkels.:D
    Tsja de zee we komen er bijna nooit erg he niet om te zonnen wel zo eind van de dag met onze kleine man geweldig ff lekker raggen daar en swinters of herfst lekker lopen.
    Hoe is het weer daar al sneeuw het sneeuwt hier en het blijft liggen ziet er erg leuk uit kleine man stond voor de ramen met een smile leuk he rode wangetjes lekker hoor zo ff pepernoten maken en bakken rot dingen maar ook wel gezellig hoor;)

Alle,
    Ergens nog meer sneeuw gesignaleerd:D:)

Misty en anita,
    Zijn jullie al terug van de echo zo leuk zo spannend meiden......:)

Groetjes babyborn......

10. Senna8

Senna8 Lid

May 27, 2010
    41
    0
    0
    aan ´t werk zoals altijd
    Gelderland
    Jaaaah, sneeuw is hier ook aanwezig. heerlijk die sneeuw, helaas moet ik tot 18.00 werken en daarna nog meer afspraken, dus kan er niet van genieten.

gr.

11. Senna8

Senna8 Lid

May 27, 2010
    41
    0
    0
    aan ´t werk zoals altijd
    Gelderland
    Oja en hier bedoel ik Arnhem mee

12. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    Babyborn: ja, hier sneeuwt het al hele middag. Ligt toch al 2 centimeter, ongeveer.
    Straks ff lekker stuk met de hond lopen! :D

Zelf pepernoten maken? Wat ben jij goed bezig! Wel leuk idd om te doen met je zoontje! Is dat moeilijk eigenlijk? Ik ben nog nooit verder gekomen dan pepenoten uit een zakje van de supermarkt! ;) (ook lekker!)

@senna: zit je nou illegaal te schrijven vanaf je werk...oeioei! :p
    Hihi, werk ze nog eventjes!

13. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Ok dus de sneeuw valt wel zo n beetje overal leuk hoor:D
    Foei senna je zit gewoon lekker op je werk lol ach moet kunnen af en toe toch;)
    Murphy,
    Ja ja ga jij maar lekker lopen met je hondje door de sneeuw wrijf het er maar weer even lekker in :plol loop ze he.
    Pepernoten maken zo makkelijk alleen die balletjes draaien is vervelend hihi maarre zoon lief had geen zin dus mams kan vanavond deeg maken en dan gaan we ze morgen maken en bakken lekker hoor MMMMM hij is beetje moe van school.....opaatje;):p

Groetjes babyborn.....vanuit het mooie witte beverwijk:D

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey ladies!

Hier vandaag onze eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien :D Het zag er allemaal prima uit. 21 December krijgen we een tweede echo en dan ook een afspraak met de gyneacoloog.

Hier sinds vanmiddag ook sneeuw, maar niet heel veel. Wel weer mooi om te zien :D

Fijne avond allemaal!

Liefs,
    Misty

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    zo nou mijn eisprong is dik in orde :D:D

nu moeten we wachten om mijn man zijn gesprek en anders krijg ik nog een kijk operatie om te kijken of ik misschien verklevingen heb. denk het niet trouwens aangezien ik 3 maal voor de nod positieve testjes had en hele vroege mk heb gehad.

heb vroeger als cadeau van ex chlamydia gehad. vandaard at ze het nog eventueel zouden willen bekijken. nou dat zie ik niet zitten he :(

heb dit jaar een zware operatie gehad, zie het niet zitten om nog eens opgepompt en geprikt te worden.. en ben als de doods dat ze mij wat verkeerds inspuiten want ben allergisch voor morfine en opiaten.

ba komt ook nooit een eind aan :( zit ook helemaal niet goed in mijn vel vandaag. vandaag ook een schattig kado gehaald voor een kleintje dat 1 jaar wordt.. schat van een meisje maar ja sta je zo alleen in een speelgoed winkeltje. wordt je een beetje sip van.

nou weer even bij lezen wat gaan jullie snel :)
    xx

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @misty: GEFLICITEERD!! Wat een gewelidig goed bericht :D

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    sneeuwt het bij jullie :$ hier is het alleeeeen koud en donker brrr ( woon in rotterdam ) wat sneeuw is wel leuk kom maar op wolkjes ihih

misty : wat goed nieuws zeg :D:D:D:D:):):):) op naar de tweede echo

18. Senna8

Senna8 Lid

May 27, 2010
    41
    0
    0
    aan ´t werk zoals altijd
    Gelderland
    Van Harte en geweldig dat je vandaag het hartje heb mogen horen en zien. Heerlijk voor jullie

19. Senna8

Senna8 Lid

May 27, 2010
    41
    0
    0
    aan ´t werk zoals altijd
    Gelderland
    Bolly: Deze dag gewoon lekker voorbij laten gaan en dan morgen weer vroeg en fruitig op. is makkelijk gezegd, weet ik, maar ja wat kun je anders zeggen.
    HEEEEEEEEL veel sterkte vandaag.

En ja dames, zo af en toe op internet kan best. baas heeft er ook geen problemen mee. werk meer dan 40uur per week, dus savonds heb ik geen zin meer om achter de pc te kruipen dus doe het zo af en toe eens op het werk. vandaar dat ik het oon niet zo snel kan bij benen allemaal.

Dames ik stop er mee. ik wens jullie allen een hele fijne avond en geniet van de sneeuw en waar geen sneeuw ligt, tja, ook die een fijne avond.

Groetjes Senna8

20. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Geweldig meid gefeliciteerd nog een keertje mooi he geniet er lekker van op naar de volgende echo zo vlak voor kerst:D

Groetjes babyborn....:)

Share This Page