dankjewel kweb! mijn ms is deze avond doorgekomen dus ik ga morgen bellen voor een afspraak op maandag 13 of dinsdag 14 en vandaar zie ik het wel... 14 december is me vader 3 jaar overleden dus ik weet niet hoe ik enerzijds t verdriet met anderzijds de spanning moet gaan combineren, ik hoop dat t me nie te veel word. voor jou dus een spannende week, ik hoop echt dat t raak mag zijn voor jou kweb!! en voor mij ook en missch zijn we dan ongeveer evenver zwanger als t zover is hihi.. met een 2tal weken verschil ong.. of reken ik verkeerd haha?
Hoi Babybelle, Bij mij was het zo dat ik op de 1e dag van mijn ms moest bellen en ik had vervolgens 3 dagen later een afspraak omdat ik toen moest beginnen met Puregon. Toen een week later de 1e echo enz enz Ik denk dat jij dan ook eerder moet dan pas over 10 dagen. Of wil jij pas met je volgende cyclus beginnen? Heel vervelend, de sterfdag van je vader. Mijn vader is aankomen april 2 jaar overleden. Ik heb um denkbeeldig naast mn zijde en hoop dat ie voor wat geluk kan zorgen. Gaat per slot van rekening ook om zijn kleinkind () Maar, ik snap waar je staat. Blijft toch altijd een emotionele dag. Heel veel sterkte toegewenst.
nee de dokter zei dat em nog voor kerst voor de eerste keer voor wil gaan en hij zei, bel de 1ste dag van je ms om vervolgend 9 10 of 11 dagen later een afspraak te krijgen, ik heb daarnet gebeld maar moest dus maandag terugbellen.. vervelend, ik hoop dat t dan niet te laat is. dus je herkent de pijn die ik voel wat betreft mijn vader en voor jou is t nog iets recenter zie ik.. jah het is allemaal niet gemakkelijk, ik mis hem echt elke dag.
hoi meiden, even een ego moment: voel steken in mijn onderbuik en ik kan mijn kop wel in het zand/sneeuw steken, maar ik denk dat poging drie ook mislukt is! Zucht
@Babybelle, ow ok. Gek dat dat zo verschillend kan zijn dan. Ik ga in elk geval voor je duimen dat het gelijk raak is. Bedoel de kerst komt eraan, dus iets mooiers kan je niet wensen Mijn vader is na een jaar na de diagnose longkanker overleden. Gelukkig was zijn uiteindelijke sterfbed niet zo heel lang, maar toch het maakt een hoop indruk. Ik heb wel gemerkt dat het ons gezin nog veel dichter bij elkaar heeft gebracht. Was al hecht, maar nu nog veel meer. Ik mis um ook elke dag. Afgelopen 16 november was zijn verjaardag, dus was ook weer een emo dag. Veel sterkte. @moppie, je weet maar nooit he. Mss is de buikpijn wel een heel goed teken. Wanneer mag je testen?
ja kennelijk pakken ze t overal anders aan.(bij mij is t in belgie) ok toevallig is mijn vader ook overleden aan longkanker.. 7 maanden na de diagnose.. waren helse maanden.. ik woonde toen nog thuis en heb alles van dichtbij meegemaakt.. dankjewel ook jou veel sterkte gewenst..
Babyborn, JOEHOEEEEEEE super meis, eindelijk!!!! Hoe ging het prikken vandaag?? Moppie, spannend voor jou..... afwachten maar, hopelijk betekend het allemaal iets goeds! Kweb, super zeg dat je toch nog mag!! All, ik ben ongi geworden gister Morgen aan de climid! Ben heel benieuwt of dat wat gaat opleveren !!
Moppie, Zolang je nog geen rood gespot hebt hoop houden hoor meid ik hoop het voor je hoor ....... Laraxx, Jeetje dat is balen weer die rode duivels jammer was leuk kadootje geweest voor je moeder ja toch en voor jezelf nou op naar de clomid hopen dat je daar goed op reageert meid succes morgen met de clomid. Alle, We hebben lekker sint gevierd was weer gezellig kind is pas naar bed toe en ja toen moesten we natuurlijk voor de eerste keer puregon prikken jaggie ik hou niet zo van naalden om ze er zelf in te prikken ik durfde het dus mooi niet zelf me man heeft de naald erin gedaan en ik heb hem leeg gespoten met trillende handjes erg he ik weet het ben af en toe gewoon een watje bbrrr dat gaat mij dus echt niet lukken hoor dan blijven we het maar even samen doen. Hoop dat het wat doet en donderdag heb ik jaja na lange tijd weer me eerste FM dus ik ben benieuwd wat het doet de puregon. Zo lekker na bedje ben moe vandaag even lekker in de sneeuw geweest ligt een behoorlijke laag hier zeg jeetje. Voor iedereen die nog sint gaat vieren veel plezier morgen. Oh ja ik had gevraagd voor savonds te prikken en dat vonden ze gelukkig goed ze willen het ook graag savonds dus dat scheelt weer kunnen we het mooi samen blijven doen voorlopig. gezellig weekend meiden... Groetjes babyborn.....
Hey Moppie!! Zo begon het ook bij mij na 3 dagen van de IUI begonnen de steken en was er echt van overtuigd dat het was mislukt, maar toch, ik was wel zwanger, dus ik duim voor je!!
Hey lady`s, Ben net terug van mijn 1e IUI. Het was een andere arts, die mij nog niet eerder behandeld heeft, maar dat komt wellicht doordat het nu in het weekend is en er gewoon een arts staat ingeroosterd. In elk geval vond ik het allemaal een beetje klinisch. Zeker omdat het onze 1e keer was, had ik wel verwacht dat we eerst even een gesprekje zouden hebben over de behandeling en over de uitkomst van het zaad. We moesten echter gelijk naar de behandelkamer, uitkleden en liggen. Ik had tijdens het uitkeden zelf maar even gevraagd wat de uitslag was. VCM van 23 milj na bewerking, dus dat was heel goed, zei ze. Toen kwam de eendenbek en het inbrengen van het spuitje + catheter heb ik niet gevoeld. Het ging allemaal heel stilletjes. Wel zei ze dat alles soepel naar binnen gleed en dat de baarmoedermond mooi open stond. Toen moest ik nog even 10 minuten blijven liggen. Ze legde een handdoekje over me heen en ging terug naar een ander stel die al in een andere wachtkamer zaten. Maar na 15 minuten was ze nog niet terug en wij twijfelde of we gewoon moesten aankleden en weg mochten gaan. Na 20 minuten ben ik me toch maar gaan aankleden. Toen stootte ik m`n hoofd nog tegen de lamp, dat was wel weer even hilarisch. Toen we terug de wachtkamer inliepen en onze jassen aan het aandoen waren, kwam de arts een andere behandelkamer uit. Ik heb verder maar niets meer gezegd over het lange wachten, want vond dat dat geen toegevoegde waarde had op dat moment. Over 14 dagen mag ik al testen ipv de 18 dagen die ik hier voorbij heb horen komen. Ook mogen we gewoon gemeenschap hebben. Mijn ervaring overall; De ingreep zelf stelde niets voor, maar de begeleiding was ver te zoeken. Ach, als het me over 14 dagen een posi test oplevert, hoor je mij niet meer klagen hahaha Wel een leuke bijkomstigheid dat (als het raak is) ons kindje is verwekt op Sinterklaasdag Nou meiden, voor degene die Sinterklaar vieren, een fijne dag toegewenst. Liefs Kweb
Hallo meisjes, Ik kom weer even om het hoekje kijken. Ik ben even iets minder actief op ZP. Ik zal wel een hoop gemist hebben. Ik zie dat Laraxx ongi geworden is. Wat balen meis. Hopen dat de Clomid goed gaat werken bij je. Dikke knuf meis. Ik ga nog even terug lezen. Ik zie dat er ook weer nieuwe meiden bij zijn. Altijd gezellig welkom! Hier niet veel spannends te melden. Weer erg pijn in mijn (.)(.)maar dat had ik vorige keer ook. Dat zal wel van de hormonen zijn. Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel mee bezig ben in deze gezellige december maand. Gister sinterklaas geviert met de famillie. Nog een weekje en dan zullen we het weer weten. Ik hoop alleen als de ongi komt dat ik niet weer zoveel pijn krijg. Fijne dag allemaal.
Hoi Moppie, Steken in je onderbuik kan ook een positief teken zijn. Ik hoop dat het een goed teken is. Wanneer is je nod?
Beetje laat. Maar beter laat dan nooit. Super dat je ongi is gekomen. Wat klinkt dat raar. Maar in jouw geval super. Jullie kunnen weer door. Veel succes X
ok leuk om effe alles uitgebreid te lezen! t worden dus een spannende twee weekjes, ben jij ook zo iemand die dan zal gaan letten op alle "kwaaltjes"? nou ik hoop echt dat t raak mag zijn voor je kweb.. en zoals je zei over de begeleiding, als je binnenkort een positieve test in handen hebt zal dat je een worst wezen hahaha en die lamp tegen je hoofd net hetzelfde haha xxxxxxbabybelle
@Kweb: ik ben het wel met je eens dat de begeleiding rondom IUI meestal niet best is. Voor ons hadden ze ook altijd 'slechts' tien minuutjes de tijd en daarbinnen is er geen ruimte om ook aandacht aan de psychische kant van de behandelingen te besteden. Het zal wel met kosten te maken hebben. Maar ik ben dus van mening dat dat in NL een heel stuk beter zou kunnen bij IUI. Bij IVF is mijn ervaring dat dat echt VEEEEEEEEL beter is, dat helpt wel echt om het allemaal wat draaglijker te maken. Ik denk dat de psychische zwaarte van IUI echt behoorlijk onderschat wordt. @Babyborn: fijn dat je eindelijk met de volgende poging hebt kunnen beginnen ! Lief dat je man je zo goed helpt met de puregon. Heb je het al wel een keer zelf gedaan? Ik vond het de eerste keer ook doodeng, maar nu kost het me weinig moeite meer. Hopelijk gaat puregon voor jullie HET wondermiddel zijn. Ik zou het je zo gunnen om op de valreep een brusje voor je zoon te krijgen!
aaaaaahhhhhhh, helaas vandaag geen leuke surprise. Iui nr 3is ook mislukt. van de week de gyn maar bellen. nu een beetjedepri!
Hallo dames, Ik ben hier helemaal nieuw!! Wij zijn in Januari 3 jaar bezig met ons kinderwens en na een aantal onderzoeken! Gaan we morgen beginnen met IUI Ik vind het reuze spannend!! Ik kan er zelfs niet van slapen! Het lijkt me leuk om hier erover te kunnen praten, aangezien ik geen vriendinnen of vrouwen ken die hetzelfde moeten ondergaan!! Liefs Germaine
Kweb, Jammer is dat he dat ze zo onaardig zijn met de IUI mag wel eens wat in veranderd worden het is niet niks allemaal voor hun heel normaal maar een beetje meer begrip van de gyn ze kant is wel op zijn plaats hoop dat het een mooie zwangerschap oplevert bij jouw door alles daar hier blijf ik ook altijd een kwartiertje liggen met een baddoek om je heen of soms mag ik me ook aankleden is altijd wel een beetje humor ik moet blijven liggen ach dan kleed me man me wel aan krijg je nog een beetje de slappe lach hier komen ze wel naar je toe na een kwartiertje om te zeggen dat je klaar bent maar wij houden de tijd zelf in de gaten en gaan gewoon opstaan als de tijd voorbij is succes meid. Lien, Ja lief he mijn mannetje gisteren heeft hij ook weer geholpen ik wou het zelf doen maar ik krijg of durf niet die naald erin te doen stom hoor ik heb hem zelf wel leeg gespoten bereid hem ook zelf voor maar die naald he pppff ik ben ook zo n watje af en toe wie weet lukt het vanavond wel ik hoop dat het zijn werk goed doet we zullen zien donderdag weer een FM na lange tijd. Hoe gaat ie verder bij jou ben je ook al bezig met medicatie voor de IVF ja toch we lopen weer gelijk grappig succes meid. Moppie, AAA nee toch ongi prut meid he weer K.... zeg balen hoor raar he bij je vorige kindje zo de eerste keer en nu na drie keer nog niks sterkte meid en dan maar weer op naar de volgende ronde hopen dat die wat leuks brengt bij je en depri mag je zijn hoor is logische. Knuffel van babyborn.... Maintje, Welkom bij ons clubje klets gezellig mee meid en succes met je eerste IUI vandaag valt reuze mee hoor echt waar ik duim voor je zou leuk zijn als ie meteen aanslaat. Groetjes babyborn...
Even weer een nieuw lijstje maken meiden zet jezelf er even tussen AUB anders raak ik de weer kwijt hier met zoveel meiden Gillian 30 jaar 1e kindje ZWANGER>>>> Misty, 1e kindje ZWANGER>>>> Anita 1e kindje ZWANGER>>>> El10 1e kindje ZWANGER<<<< Babyborn 39 jaar 2e kindje 9 dec weer FM.... Lara 25 jaar 1e kindje Sas31 32 jaar 1e kindje NOD 20-12 Moppie 31 jaar, 2e kindje, Quinty79 31 jaar, 1e kindje IUI op 27-11 (denk ik) Nod 13-12??? Sloppyslayer 36 jaar, 2e kindje IVFnr1 cryo TP op 30-11 Kanshebber 31 jaar, 1e kindje, NOD ca.22-12-10 Senna8 32 jr mag beginnen met IUI, maar wanneer? Moon0810 29 jaar, 1e kindje 3e IUI op 02-12, NOD 17-12?? Sportmama 32 jaar 2e kindje, NOD rond 27-12 Esther1983 27 jaar 1e kindje, NOD rond 03-01 en dan met de IUI starten Blade 33 jaar 1e kindje, 15 dec. gesprek gyn, 2e helft jan. 4e IUI? __________________
Sloppy, Hoe is het met je meid moest jij nou nog bellen deze week voor je bloeduitslag hoop dat het goed is meid Groetjes babyborn....