@Gillian: haha, hopelijk heb je gelijk Ik zou het wel echt helemaal geweldig vinden als we nu zwanger zijn, dan hoeven we toch niet door naar de IVF Hier kijk ik ook wel een beetje tegenop merk ik. Vind het ook spannend voor jou merk ik haha. Kom toch steeds weer even spieken of je al iets weet, maar dat zal ik morgenochtend dan maar weer doen haha. Succes alvast in ieder geval! @babyborn: zie mijn berichtje hierboven Voor jou komt de magische datum al in zicht haha. Ben benieuwd meid!
Ow dames wat maken jullie het spannend !!!! Ik duim voor ons allemaal. Hier een brief gekregen ik mag maandag bellen voor een intake afspraak voor IVF !
@Lin: spannend hoor! Is er eigenlijk overal een wachttijd voor IVF? Of is dat per ziekenhuis verschillend? Ben me vast een beetje aan het oriënteren geweest, omdat wij waarschijnlijk ook over gaan op IVF. Tenzij de 3e IUI scheepsrecht is natuurlijk
Spannend lin echt waar zeg ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat straks ik ga hel erg duimen voor iedereen En erg he wat leven wij met elkaar mee he Spannend vooral gillian die houd de spanning erin lol als zij nou begint dan volgen wij allemaal vinden jullie ook niet Morgenochtend maar weer even snel kijken of gillian nou eindelijk eens getest heeft Hoe is het weer bij jullie het is hier warm maar een hoop regen zeg bah wat een ongezellig weer hier en een hoop herrie van buiten er is dancevalley hier in spaarnwoude de wind gaat precies naar ons toe dus we hip hopen maar een beetje mee Groetjes babyborn....
ja sorry girls maar ik doe het echt pas morgen haha. jullie lezen morgen meer ( als ik uitgeslapen ben en ik slaap heeeeeel lang haha en dan testen) Jee wat een nieuws he van die meid met die 4 babylijkjes in die koffers en vorige week al die franse vrouw. Wat is het leven raar en oneerlijk.
Heee gillian je zet je wekker maar hoor en dan lekker testen gemeen hoor uitslapen morgen lol Ja het is wat he ze is 25 jaar ofzo en 4 babylijkjes echt erg zo iemand verdiend geen kinderen ja toch ik krijg er kippenvel van zeg bbrr:x ik vind het wel raar haar ouders hebben niks gemerkt nou ik weet het niet hoor. TESTEN JA lol succes .... groetjes babyborn...
Ja hè, ik hoorde het gister met tranen in mijn ogen aan op de radio. Vanmorgen in de krant een stuk over gelezen. Kan het niet begrijpen dat iemand een babytje dood kan maken, brr. En wat is het leven dan oneerlijk verdeeld he? Zitten wij hier met z'n alleen met ons liefdevolle gezinnetjes en er komt niet eens een babytje bij ons, grr.
ik sta te trillen en sta met tranen in mijn ogen........ik ben hartstikke zwanger! gelijk kwamen er twee mega dikke strepen op de kv 2 voor 5 test. Wat onwerkelijk! Wat zijn we blij........ Nu weet ik ook waarom in gisteren en vandaag een vleugje misselijk ben en vaak moet plassen. verder niks alleen ongi krampen en borstpijn. Wie kan me helpen? Hoe ver ben ik nu? Normaal is mijn cyclus 33. deze maand wel iets van 40. Ik heb geen idee. de site schrijft ergens: nu kun je een positieve test hebben, je zit in je 5e zwangerschapsweek. ben ik dan 5 weken? of 4? Wat raar allemaal. onze droom komt uit. Meiden het kan dus wel met iui!! En bij jullie ook!! tjakkaaaa!! We gaan het mijn ouders al vertellen omdat ik het mijn oma wil vertellen nu het nog kan die ook al lang wacht en er zit steeds fam bij dus vertellen we het morgen als mijn ouders waken.
Jaaaaaaaaaaaaaa wowwww zeg!! Kom ik ff spieken zie ik dat je zwanger bent!! Ik had al zo'n gevoel meid...echt waar!! Gefeliciteerd Gillian...echt super super super!! En wat betreft je zwangerschapsduur, je neemt de datum van je IUI..dat is dan ook de ovulatiedatum. De zwangerschapsduur wordt berekent vanaf exact twee weken voor ovulatiedatum. Dus ga uit van ovulatie plus 38 weken is je uitgerekende datum! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Gefeliciteerd gillian en manlief natuurlijk zie je nou wel meid echt ik zei het toch het komt goed deze maand echt waar helemaal toppie zeg geniet er lekker van doe rustig aan en ga maar alvast wennen aan de kwaaltjes Ja ik zou het ook aan me oma vertellen als ze zo slecht ligt groot gelijk meid ook al is het nog zo pril nou wij nog ppff ikke morgen ochtend testen ik durf niet want het zal wel weer niet:x ik weet het niet. Het is mijn magische datum en de rest volgt. Gillian je zou lekker uitslapen toch???? nee dus hehe ze heeft getest toppie hoor. Groetjes babyborn....
gilliam (sorry ik breek ff in) je moet de dag van de iui als eisprong houden en dan 2 weken ervoor als eerste menstruatiedag.. als vandaag je nod is dan ben je vandaag 4 weken zwanger meiss.. proficiat
Gillian, in 1 woord GEWELDIG !!! Van harte gefeliciteerd ! Het kan dus wel met iui ! Geniet ervan, je hebt het verdiend !
Joehoe! Wat onwijs fijn meid! Je bent gewoon zwanger Ik had niet anders gedacht, haha. Geniet er maar lekker van hoor! En inderdaad je bent nu 4 weken zwanger. Geeft IUI toch weer een beetje hoop. Hopelijk volgen er snel meer.
Gillian al een beetje bij gekomen van de test lekker gevoel he en wat zeiden je ouders dolblij natuurlijk. Hier nog geen veranderingen het zal wel niet morgen testen natuurlijk ppff ik heb wel een beetje de zenuwen hier hoor Allemaal we konden er even niet op hadden jullie dat ook op het forum ik dacht nee he niet weer maar me man zei al dat zal straks wel weer goed zijn en inderdaad nu kon ik er weer op eindelijk Gillian hoe lang was jij al bezig ook alweer om zwanger te worden? Nou meid je bent lekker 4 weken zwanger zoals ze het uitrekenen hoop dat je je goed blijft voelen niet zoveel spugen etc hihi het is voor een goed doel Hoe is het met de andere dames voelen die al wat. Groetjes babyborn...
Klopt, ik kon er ook een tijdje niet op. Nu weer wel gelukkig. Lijkt me echt geweldig om aan ouders, familie, vrienden en collega's te kunnen vertellen dat het eindelijk gelukt is en dat je in verwachting bent. Gillian, weer een beetje bijgekomen van de schrik? Vraagje, had jij echt al ergens last van of zag je iets andes aan je lichaam? of leek het er gewoon op dat je ongi zou worden? Ben zo nieuwschierig naar het moment dat ook wij (hopelijk komt dit moment ooit) een positieve test hebben en de weken van de zwangerschap. Wat er allemaal met je lichaam gebeurt etc. Het lijkt me geweldig!
Misty jouw moment komt ook wel hoor zeker weten dat gaat helemaal goed komen jij bent toch ook nog harstikke jong bij mij vergeleken lol ik moet af en toe even denken wie er al een kindje heeft en hoe oud we allemaal zijn dat hebben we wel een keertje op geschreven dacht ik. Jou eerste kindje toch als je zwanger word wat zeker gaat lukken. Ik denk dat Gillian het even goed aan het vieren is heee gillian geen alcohol he geniet lekker enne van het bankje af lol Grapje Ik morgen testen ben best wel zenuwachtig hoor ons zoontje is ook thuis dus ik moet het even boven doen zet de tv aan dan hoor ik hem even niet manlief is aan het werk helaas ik vind het echt spannend ppfff het zal wel niet dat ben ik al zo gewendt. Morgen horen jullie weer wat van me slecht of goed nieuws Misty jij woensdag toch testen? Lin al zenuwachtig het schiet nou op he voor jullie grote dag Groetjes babyborn....
@babyborn: Lief van je dat je zo'n vertrouwen in mijn lichaam hebt Ik ben inderdaad nog wel lekker jong (26) en mijn mannetje is 30. We zijn bezig voor ons eerste kindje en ik verlang er zo ontzettend naar, dat ik het steeds moeilijk ga vinden dat het steeds weer niet lukt, pff. Vast herkenbaar voor velen van jullie! Ik moet woensdag weer ongi worden, zo niet dan ga ik donderdagochtend testen. Voor jou weer spannend nu en morgenochtend! Hoop echt voor je dat je een positieve test hebt. Zou wel heel mooi zijn als we nu allemaal op rij zwanger blijken te zijn
@ Babyborn, voor jou wordt het spannend nu ! Ik duim voor net zo'n goed nieuws als Gillian ! En Misty, ook voor jou begint je NOD al in zicht te komen ! @Gillian, hoe voel je je? Kun je al een beetje aan het idee wennen? Zelf moet ik nog ruim een week geduld hebben. Morgen over een week verwacht ik mijn ongi. Mijn man heeft deze maand besloten dat hij erin wil geloven dat het nu gelukt is, dus die praat de hele tijd tegen mij in meervoud (tenminste, zolang niemand anders het hoort ) maar zelf vind ik het heel moeilijk om hoop te houden. Ik denk gewoon weer ongi... Overigens, vanaf morgen gaan wij een paar daagjes weg, dus het kan zijn dat jullie pas in het weekend weer wat van me horen.
Dank allen! ik zit in een roes geloof ik haha. heb helemaal zitten rekenen. ben 4 week en 4 dagen. Mijn ouders begonnen te huilen. wilden zo graag een kleinkind van ons! morgen vertellen we het mijn oma. babyborn ik ben mega benieuwd! je voelde toch lichtelijk dingetjes? je weet het nooit! en als de site er niet uit ligt dan check ik morgen je uitslag!succes! Zitten jullie nu lekkerder nu ik van het bankje af ben?meer ruimte? misty ik vroeg me ook altijd af hoe het precies voelt allemaal. Ik heb goed op mijn lijf gelet maar echt alles was zoals altijd: borstpijn en lichte krampen. niks geen innsteling gemerkt of iets. 2 dagen voor nod werden mijn borsten nog pijnlijker en op nod en erna mega buikkrampen alsof je mega ongi gaat worden. zat verstopt en kreeg 2x id ochtend een vlaag misselijkheid. en nu veel plassen en steeds ongi krampen en mega (.)(.) Nou allen, ik geloof het nog iet maar die test kon echt niet donkerder. Nu allen checken morgen op de magische dag van babyborn. Misschien in heel augustus gewoon magisch!!
@Gillian: Geweldig, ouders die in tranen schieten om zo iets moois als dit. Zo zie je maar dat ouders echt met je mee kunnen leven! Spannend, morgen aan je oma vertllen, maar ook heel erg mooi. Succes alvast. @Lien: veel plezier alvast! Hopelijk heeft je mannetje een goed voorgevoel en ben je deze maand ook zwanger. Het zou toch wat zijn he, als augustus echt een magische maand is en we allemaal zo'n mooie test in onze handen krijgen als Gillian Gillian nog bedankt voor de ruimte op het bankje, haha. Morgenochtend ga ik zeker meteen checken wat babyborn te melden heeft. Ik ga voor je duimen meid!