Hey meiden!! Ik heb verder nog geen bloeding gehad helaas, want dan weet ik het gewoon zeker!! Ik heb weer bloed moeten prikken en 11:15 kan ik weer bellen. Ik ga er vanuit dat het HCG sterk gedaald is, als het nog hoog is dan kan het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn en daar hoop ik toch echt niet op!!
Hoi Sloppy!!! Ik weet zeker dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, de bloeding is net begonnen!! Heel krom, maar ik ben er wel blij mee!!
@anita: nogmaals heel veel sterkte! Wat een teleurstelling zeg! Maar het is dus in ieder geval geen bbz....da's toch wel weer goed nieuws dan....
@Anita: tuurlijk is het een beetje raar om blij te zijn met je ongi, maar alles is beter als een BBZ! Heel veel sterkte! Xox
Jeetje meid oh wat erg potverdorie zeg ik schrik er echt van zeg heel veel sterkte meid samen met je mannetje en kop op hoor ik heb even geen woorden. Dikke knuffel van babyborn.....x:x
Anita, Klinkt raar dat je blij bent met je ongi maar dat is beter dan een BBZ neem je nu wel even rust neem aan van wel toch wat is dit toch weer prut allemaal zeg sterkte....... Oneerlijk is het gewoon. Megaknuf babyborn....
@ Murphy: wat schrijf je dat op een mooie en lieve manier ! Ik had er zelf nog niet echt op die manier naar gekeken, maar als je er zo naar kijkt klinkt het heel mooi! Ik krijg er een beetje een brok van in mijn keel... Een mini-mensje bestaande uit enkele cellen van mij en mijn man, dat klinkt goed! Het meest spannend voor nu vind ik nog wel of er uberhaupt zulke 'mini-mensjes' zullen ontstaan uit deze IVF-poging. Zometeen naar het ZH, dan weten we in elk geval of er wat gaande is daarbinnen! @Anita, wat een vreselijk naar bericht! Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen! Knap dat je er zo nuchter over schrijft, maar neem wel even de tijd om dit te verwerken. Het is niet niks... Gelukkig is het in elk geval geen BBZ. En misschien helpt de gedachte dat je nu in elk geval wel weet dat je zwanger kunt worden. Maar toch, het blijft k@#@ dat je al zoveel moeite moet doen, en dat je dit dan ook nog niet bespaard blijft. Nogmaals veel sterkte!
Lien spannend allemaal zeg! hopelijk heb je veel mooie eitjes! Hoeveel dagen moet jij spuiten dan? En heb je last van 'bijwerkingen' ervan? Anita, wat onwijs naar voor je zeg.. dat verwacht je ook niet! Sterkte!! Quinty, hmm dat is wel heel vroeg dit keer ofniet? Hopelijk is het geen ongi!!!!! @all, nog steeds geen last van de clomid, behalve vanacht heel warm en zweterig... Merk wel dat het elke nacht iets erger is.. Hopelijk blijft het hierbij.
Lin, Spannend voor jullie meid wel weer leuk om er naar uit te kijken en hopen dat het lekker meteen slaagt bij jullie heb je verdient hoor meid. Lien, Voor jullie ook al mega spannend en leuk vooruit zicht hoop dat je een hele boel eitjes hebt meid en wel lekker dat je niet zoveel bijwerkingen hebt van de hormonsters en dat je inderdaad lekker gauw kan zeggen yes in ben zwanger ook jouw is het gegunt meid. Quinty, Nu al een rode veeg vroeg zeg nou hoop dat het daar bij blijft voor je er is nou alweer genoeg rot nieuws hier vervelend hoor allemaal we hebben het af en toe zwaar meiden. Laraxx, Lekker dat je nog weinig last hebt van de clomid dat zweten komt me erg bekent voor als het nou ook mooi zijn werk doet bij jouw dat zou leuk zijn. Alle, Hier morgen voor de FM dus ik ben benieuwd wat de puregon gedaan heeft spannend ook wel moet vroeg morgen manlief gaat lekker even mee en dan horen wat ze willen en of het bij 1 FM blijft dit keer zou leuk zijn maar ik reken nergens op. Ik prik nog steeds niet zelf erg he ik wij het wel doen gisteren maar ik durf niet ik wil het zelf doen maar ja manlief prikt braaf ik spuit het leeg en zet alles klaar zover ben ik al petje af voor de meiden die het zelf doen...... Groetjes babyborn.....
jeetje anita wat erg voor jou en je mannetje heel veel sterkte Sorry lees de rest later bij ik heb knallende koppijn en ben misselijk tot later knuf saskia
Hey meiden!!! Nadat ik gebeld werd door de gyn, die vertelde dat mijn hcg van 362 naar 328 was gezakt, wist ik alwel... Ik ben nu alleen best heel bang voor de miskraam bloeding, het is nu nog maar een heel ieniemienie klein beetje maar mijn buik doet afentoe ontzettend pijn. Ik klink inderdaad aardig nuchter zo, maar je moet mijn nu niet zien...bleek, rode ogen van het huilen, sjeee, ben nu echt een wrak hoor!!! getver, wat een miskraam met je kan doen!!! Alle meiden die wel positieve berichten krijgen (hopen te krijgen) wens ik natuurlijk heel veel succes!!!!!
jeetje meid, ik wens je heel veel sterkte.. hopelijk zal wat komen zal een beetje meevallen voor jou.. en heb je niet al te veel last. dankjewel .. ook jou heel veel succes gewenst hierna!!!
Lieve Anita, Heel veel sterkte met het verwerken. Zo denk je dat je zwanger bent na een lange poos en dan gebeurt er dit! Vanuit assendelft een dikke knuffel Babyborn: laat je weten hoe groot de FM was?
Ik heb vandaag heel stout een test gedaan.......... Ben nu 11DPO en 15dgn na de pregnyl http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/113797d1291876617-wie-wil-even-meeturen-zw-test-z-and-k-p1020303.jpg Ik vind hem al heel duidelijk positief........ Maar ik wacht nog even met juigen tot ik de bloedtest heb gehad maandag.
Jeee Anita, heel veel sterkte met het verlies. Klopt baby is ook heel spannend allemaal. Maar voor jullie nu ook spannende tijden weer. Hopelijk mooie eitjes bij je eerste FM. Ziet er goed uit sloppy, duim voor je .
Hallo allemaal, door omstandigheden een tijdje geleden dat ik heb mee geschreven. Maar ik wil toch even een beetje steun en advies. Ik had gisteren ongsteld moeten worden, ben nooit overtijd geweest, maar gisteren is er helemaal niets gebeurd. Nu heb ik vanmorgen vroeg een test gedaan, maar daar is niets op te zien... Ik word er zo super onzeker van, wat moet ik nu doen. Help!!
Zo sloppy die test is zeker goed positief. Ik ga voor je duimen maar volgens mij is dat niet meer nodig Ik hoop het voor jullie.
Hier vannacht helaas ongi geworden op dag 12 na IUI. Dat kan dus ook. De andere keren op dag 16. Hebben jullie enig idee hoe dat zo kan verschillen? Deze maand niet zo erg verdrietig als de vorige keren. Zal het mislukken van de IUI behandelingen nu ook al gaan wennen. Ik ben bang dat het voor ons ivf gaat worden. De 23 hebben we een gesprek met de gynaecoloog. Fijne dag meiden