Ik kan jullie niet bij houden meiden...... Babyborn wat balen dat er ineens niets meer van je eitjes te zien is. Wel fijn dat de cyste aan het slinken is. Kom op meis het moet toch een keer mee gaan zitten. Dikke knuf
Jeetje Laraxx wat een hoop eitjes. Maar waarom is hij niet eerst met 50 mg Clomid begonnen? Normaal bouwen ze dit langzaam op. Ik hoop dat je IUI door kan gaan meis. Hier niet veel nieuws. Derde dag fostimon en zaterdag 10 e dag echo. En dan waarschijnlijk maandag de IUI.
Hey Quinty, Ik heb wel mijn IUI morgen hoor en me laatste meteen want dan stoppen we ermee met alles ik heb het wel een beetje gehad na 5 jaar in de molen te zitten dus duimen maar. Moet je anders even goed terug lezen daar staat me hele verhaal in erg verwarrend maar ja het is nou eenmaal zo. Jij succes voor zaterdag voor de FM en dat er maar mooie eitje mogen zitten. Groetjes babyborn.....
@sloppy gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Dat je maar een goed voorbeeld voor ons allemaal mag zijn. @baby stoppen jullie er helemaal mee of ga je wel zonder voorbehoedsmiddelen door? @ zwangere dames. Hoe is het met jullie? Hier gaat het zijn gangetje. Druk met de aankomende kerstdagen, etentjes van het werk, en andere leuke dingen. Nog een week en dan is mijn NOD ongeveer weer. En daarna starten we aan ons ICSI traject.
Hoi lin, misschien nog een maandje thuis aan de klus en dan moet ik het echt gaan afsluiten het hoodstuk tweede kindje helaas dus we hopen op deze kans natuurlijk en dan is het klaar me man ziet het ook aan me dat het me echt sloopt. Spannend meid voor jou starten met ICSI hoop dat het gauw gaat lukken bij jullie. Groetjes babyborn....
Er wordt ook zoveel gescheven ik kan het af en toe niet meer bij houden hihi (sorry). Maar dat is mooi meis dat je toch je IUI heb. Ik begrijp heel goed dat je het na 5 jaar goed zat bent. Heel veel succes met jullie laatste IUI. Ik ga heel hard voor jullie duimen. X
Sloppy, GEFELICITEEEERD!!! Sportmama, balen joh dat het zaad zo verminderd is... Wat doen ze precies bij ICSI? Is dat t zaadjes in het eitje prikken buiten het lichaam? Babybelle, zou balen zijn als ze geen iui deze maand doen.. maar waarom eigenlijk niet? Je eitjes kunnen nog doorgroeien toch? Mirant, spannend eerste IUI gehad, succes met wachten! Blade, erg he dat het zo gaat soms.. wat vervelend dat zij ook totaal geen begrip voor jou heeft! Zo weet je wel weer wie je echte vrienden zijn! Babyborn, heeeeel veeel succes morgen!!!!! Hoop van harte dat het nu eindelijk goed komt!!! Quinty, waarom 100mg.. ja ze wilden middenin gaan zitten! Zo kan ik altijd nog minder of juist meer... Maarja ik had opzich altijd al 1 mooi ei dus vraag me nu ook af waarom niet eerst 50mg proberen... We zullen het zien morgen, vind het toch wel erg spannend..
@sloppy: nu echt GEFELICITEERD!!!!! Wat heerlijk voor jullie! @babyborn: eitje is cyste is toch eitje??? Ik ben de draad volgens mij een beetje kwijt, maar in ieder geval fijn dat de iui toch nog doorgaat. Succes! @sportmama: hoe denk je zelf over icsi? Goed gevoel bij? Natuurlijk wel meer kans! Maar eerst deze iui maar afwachten, toch?
Pffff ik word zo verschrikkelijk gestoord van het wachten. Voel van alles en toch ook weer niet. Als ik eerder ga testen is het toch negatief en ik durf eerlijk gezegd ook niet meer te testen. Ben bang voor een teleurstelling...
Hey murphy, Ja het is toch niet leuk meer ik raak er zelf helemaal van in de war maar goed we proberen het en hopen dat ze gelijk hebben in het zkh we wachten maar weer braaf af. Groetjes babyborn....
Nou dames, ik mag nu dan eindelijk toch wat goed nieuws brengen, want de punctie gaat door! Mijn derde ei is ook mee gaan groeien! Drie is nog steeds niet erg veel, maar we zijn toch weer een stapje verder... Ik twijfelde wel nog even of IUI niet beter zou zijn, aangezien ik me nog steeds niet echt lekker voel, maar ik wilde de kans ook niet laten schieten. Echt megaspannend!
Jeetje Lien wat fijn voor je ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed gaat en ja 3 is niet veel maar 1 is toch genoeg als die maar blijft plakken Sloppy van harte meid geniet ervan Babyborn meid ik duim zo voor jullie, hopelijk heb je over een paar weken een dikke vette positieve zwangerschapstest in handen Nou Laraxx bij jou heeft de clomid meer gedaan dan bij mij succes meid hopelijk zit er een goeie bij. Moon lastig hé wachten mijn NOD is ook de 16de ongeveer wachten we samen. Nou ja zoveel dames niet om bij te houden heel veel succes dames zo ben ik teminste niemand vergeten. Nou hier staat de mooie kerstboom weer heerlijk vind ik altijd zo gezellig, kerstdiner hebben we al gehad ik moet zelf werken met kerst dus hadden mijn ouders zo iets van dan maar lekker optijd Ja en voor de rest weet ik het eigenlijk nog niet heb wel wat meer afscheiding maar ja dat zegt nog niks ik heb vanmiddag toch maar even van die kruitvatzwangerschapstesten gehaald 2 voor 5 euro als ik dan niet kan wachten Dames fijne avond en tot later. Dikke knuf Saskia
dank je babyborn. ik heb geen hormonen gebruikt, maar las dat je de meeste resultaat met hormonen hebt. weet niet of dit klopt? heb vanaf vrijdag dat ik mijn iui gekregen heb al buikpijn, net of mijn regels door gaan komen. is dat normaal, hebben jullie dat ook? ook mijn afscheiding was klonterig vandaag (lekker praatje hee) ik zal misschien wel veel vragen stellen, maar is allemaal nieuw wat het voor jullie ook natuurlijk is. succes morgen babyborn!! wens een ieder veel succes en sterkte, emotioneel en psychisch is het echt zwaar. (had verwacht dat ik erg nuchter zou zijn) groetjes
dank je larax, succes!! sorry maar snap deze site nog niet helemaal. mis telkens nieuwe berichten. groetjes
@mirantje: de symptomen die je noemt kunnen eigenlijk op vanalles wijzen, het kan op zwangerschap wijzen, maar ook op dat de IUI mislukt is. Ik probeerde bij IUI altijd zo min mogelijk aandacht aan allerlei 'kwaaltjes' te besteden, want ik dacht elke keer weer vanalles te voelen en merken, en uiteindelijk betekende het nooit wat. Probeer alleen af te gaan op wel of geen ongi. Van de overige signalen word je alleen maar onzeker. Ik heb al heel veel verhalen gelezen van vrouwen die dachten ongi te worden en toch zwanger bleken te zijn, maar ook omgekeerd. Maar ik ken het gevoel hoor, en helemaal uitschakelen kun je die gedachten niet. Maar laat je hoofd er niet door op hol brengen! Of een hormoongestimuleerde IUI beter is weet ik niet (kun je vragen aan je gyn), maar ik zou zeggen geniet er nog maar even van dat het zonder hormonen kan. Hoewel het behandelen met hormonen best heel goed te doen is in mijn ervaring, word je het op een gegeven moment helemaal zat. En misschien is het bij jou wel helemaal niet nodig Overigens, als je een topic helemaal wilt volgen kun je er een abonnement op nemen. Dan krijg je telkens een email wanneer er een nieuw bericht is geplaatst. Heel handig en dan hoef je niets te missen Hopelijk heb je wat aan mijn antwoorden en kom ik niet al te betweterig over, want dat is zeker niet mijn bedoeling...
@lien ik weet het, probeer zo weinig mogelijk aan die kwalen te denken maar lukt me niet en zoek me gek op internet. maak me zelf gek en de teleurstelling is dan zo groot als het niet zo blijkt te zijn, stom: ik weet het maar kan me niet bedwingen om het niet te doen. tis afwachten maar... zal die vraag meenemen naar gyn, lijkt me wel moeilijk allemaal met de hormonen. je komt niet betweterig over, totaal niet. vind het fijn. bedankt voor je reactie en zal eens kijken naar dat abbonement. hopen ook voor jullie op positieve uitslag. groetjes
Lien, Wat een goed nieuws meid gelukkig maar altijd wel prettig dat je derde eitje ook lekker groeit spannend straks ik ben zo benieuwd hoe het straks met je gaat en hoop natuurlijk dat je heel gauw zwanger bent Morgen mijn IUI ik ben benieuwd weer en verder een hele druk dag morgen niet echt handig zo na de IUI maar ja verstand op nul en we zien het wel. Mirantje, Ja je voelt van alles dat is zo maar ja je wilt ook zo graag zwanger worden maar wat lien ook al zegt probeer toch niet teveel er aan te denken ga wat doen beetje afleiding makkelijker gezegd dan gedaan ik ken het helemaal vervelend is dat vanaf morgen heb ik dat ook toch weer maar ja we hebben het erg druk dus dan vliegen de weken hoop ik voor bij spannend nog even bij je ik duim voor je. Groetjes babyborn.....
@ Mirantje Met hormonen neemt de slagingskans idd toe. Maar een paar keer zonder hormonen is ook wel lekker hoor! Want zoals Lien zegt, je wordt het na een tijdje wel helemaal zat ookal valt het op zich mee. Zelf ervaar ik ook veel buikpijn vanaf ongeveer de Pregnylprik. Ongetwijfeld deels doordat je er teveel op gefocust bent, maar je kunt ook best kwaaltjes krijgen door de hormonen. En mijn cyclus verloopt daarna ook wat anders en ik ervaar daardoor ook al ruim voor de menstruatie weer buikpijn die niet meer van de pregnyl kan zijn en heb ik meer afscheiding. Tot nu toe zonder resultaat in mijn geval.
Moon en sas spannend voor jullie!!!! mijn duimen draaien!! ook voor jou babyborn!! Lien, super dat t doorgaat!!!!!!!! Hopelijk heb ik morgen ook dat nieuws..... Weltruste meiden!
Weet je wat ik niet snap? Waarom zoveel meiden pregnyl voorgeschreven krijgen! Ik heb voorheen ook 5x pregnyl gebruikt en vond dat best een nare spuit. Gisteren had ik een ander middeltje met hetzelfde doel, genaamd Ovitrelle, en dat is echt veeeeeel fijner bij het inspuiten. Een voorgevulde spuit (dus je hoeft niets te mengen), en een heel klein naaldje, waar je nauwelijks wat van voelt, en ook de vloeistof loopt erin als water. Echt veel prettiger!