@ Lien Dat is idd gek. Maar ik moet zeggen dat ik zelf erg weinig problemen heb met de pregnylspuit. Wel even gedoe met mengen maar de prik vind ik okee zolang ik het maar heel langzaam doe. Heb er wel bijwerkingen van, dat zou bij Ovitrelle misschien ook anders zijn. @Mirantje Je zei dat je steeds nieuwe berichten mist. Kan zijn dat je compu niet snel genoeg de pagina's ververst. Als je dan opnieuw op een pagina komt, heeft ie de nieuwste berichten er nog niet bijgezet. Doet de mijne soms ook niet. Als je met je rechtermuisknop op de pagina klikt en dan 'vernieuwen' aanklikt, komt het goed.
Goeiesmorges! @Babyborn, oooow je IUI vandaag, ik denk aan je hoor!! Ben benieuwd hoe het is gegaan... Ik ben net gebeld door het zh en we hebben toestemming om te starten met ICSI als we dat willen... Uiteraard mogen we ook nog een paar x IUI proberen en daarna door voor ICSI. Ik denk sowieso dat wij eerst alle IUI pogingen gaan doen (hierna nog 2) en dan mssn kiezen voor ICSI... Eerst maar eens deze poging afwachten! Mijn NOD is nu dus 3e kerstdag, haha!
Lien, nooit van Ovitrelle gehoord, klinkt wel ideaal! ik vind de pregnyl ook altijd ff pijnlijk...De naalt niet maar de vloeistof. Appart dat er dan bijna altijd pregnyl voorgeschreven wordt.. Sportmama, zou mooit zijn 3e kerstdag!! Ik zou denk ik ook eerst iui afmaken, zie het als 2 extra kansen! @all aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben super blij!!! Iui gaat namelijk door, ik heb nu 2 grote eitjes (20mm en 19.5mm) aan elke kant 1!!! de rest is verdwenen.... echt een opluchting! Ik had vanmorgen gedroomd dat er te veel eitjes waren en dat ze zowiezo geen behandeling wilde doen mee.. nou ik werd met tranen in mn ogen wakker!! Lukt niet echt het 'er niet zo mee bezig zijn'.... Babyborn succes vandaag!!!
Ik vind pregnyl ook altijd een drama. Eerst dat mengen al, dan nog alle lucht uit de spuit krijgen. En ik hou al niet zo van naalden en deze is echt best wel dik. Plus dat deze vloeistof ook nog eens brand, terwijl ik hem al 1 uur voor die tijd uit de koelkast haal en extra langzaam inspuit. Maar goed, ik hoop dat het voor mij de laatste keer was en dan ik een mooi kerstcadeautje krijg dit jaar @Laraxx, wat fijn dat je IUI doorgaat!!
Helemaal super Laraxx mooi dat het door kan gaan. Moet je vanavond de Pregnyl zeker spuiten en dan vrijdag zeker de IUI? X
Laraxx geweldig meid mooie eitjes succes Wat haat ik dat wachten wel gerommel in mijn buik(darmen)en gisteren pijn in mijn rug, moe maar ben zo bang dat ik gewoon weer ongesteld word ik word er een beetje moedeloos van kan er gewoon nu even niet tegen Ga zo maar even werken even de gedachten op wat anders hoeveel dagen na pregnyl 5000 mocht je ook al weer testen? Tot later ik hoop zo met goed nieuws
@Babyborn; hoe is het gegaan vandaag? @Laraxx; fijn voor je! Succes met de IUI. @Sas, Moon en alle anderen; ik duim voor jullie! Wij hebben vanmiddag even een gesprekje met de gyn gehad. Ik ben nu weer enigzins gerustgesteld want heb de hele tijd gedacht dat we 'maar' 6 IUI pogingen zouden krijgen. Dat bleek gelukkig niet zo. Dus...nu eerst weer 3x proberen in de eigen cyclus en als dat niet werkt komen we in principe in aanmerking voor IVF. Maar we zouden dan ook eerst door kunnen gaan met IUI in combinatie met hormonen. Wel fijn idee dat we dus niet al snel over IVF hoeven na te denken maar dat er voor ons nog een tussenmogelijkheid is. Fijne arts trouwens. En ze was nog steeds redelijk optimistisch. Wie weet...
Test was negatief vanmiddag, dus ik ga sterk twijfelen nu. Afgelopen dinsdag is 12 dagen na pregnyl. Dan mag ik nu toch testen? liefs
@ babyborn, dank je wel. is wel fijn dat je het druk heb, even je zinnen verzetten. ben nu ook afleiding aan het zoeken, moet zeggen dat ik vandaag er weinig aan gedacht heb. hoe is het gegaan vandaag? hopen op goed resultaat, sterkte. duim voor je. @kanshebber dank je voor uitleg van berichten, gaat nu beter. geloof dat je het na een tijdje wel zat bent die hormonen, je wordt er dan nog meer mee geconfronteerd lijkt me. met al die prikken en hormonen. ben je deze maand ook weer voor iui geweest? of ben je aan het wachten op wanneer je mag testen? groetjes
Hey lieve meiden, Vanmorgen IUI gehad alles is goed gegaan geen last gehad meestal doet die eendebek zeer maar helemaal niks ik had ook lekker me eigen gyn dat was wel prettig was de eerste keer dat ik zelf had hij zal wel denken ze willen stoppen het was prettig hij heeft altijd even de tijd voor je erg fijn op dat moment ik was wel zenuwachtig raar he als je er al genoeg hebt gehad misschien omdat het de laatste is ik weet het niet ik vind het wel spannend nu even afwachten ik hoop het zo. Ik voel me nu niet echt lekker ik heb een erge drukke dag achter de rug wat ik normaal niet doe na de IUI maar het was even niet anders maar ik merk het nu wel hoor. Buikpijn moe hoofdpijn erg op vliegerig ppfff vervelend zo naar bedje en ik zal morgen alles even goed terug lezen ok. Lien, Fijn meid toch lekker IVF mooie hoor kan je lekker straks verder en ik hoop dat je heel gauw zwanger bent. Laraxx, Mooie eitjes meid en toch door met je IUI wanneer heb je de IUI nou of heb ik niet goed gelezen. Sportmama, Voor jouw ook dat je hierna door kan met ICSI ben benieuwd of je bent gewoon lekker zwanger deze maand dat kan ook. Even een vraagje was jij van je dochtertje op de normale manier zwanger of zat je toen ook in de MMM onze zoon was ook gewoon zo raar is dat dan een tweede wat niet lukt. Iemand vergeten ik lees morgen even alles rustig terug ik ga naar bed voel me prut heb ook altijd last van de pregnyl. Morgen even een nieuw lijstje maken meiden..... Groetjes babyborn....
@ Babyborn: succes en sterkte met wachten deze laatste maand 'in behandeling'! @ Mirantje: nee, deze maand geen IUI voor mij. Na de derde moesten wij een evaluatiegesprek hebben met de gyn en daardoor kon de 4e poging niet gelijk erachteraan. En volgende cyclus ook geen IUI ivm kerststop in het zh. Maar ik vind het ook wel even ontspannen zonder zhbezoek en zonder geprik enzo.
@ All En nu dan even een super-ego-berichtje want dit is nummer 100 en dat betekent volgens mij het einde van mijn status als Junior Member... tel ik eindelijk echt mee 8)
Goedemorgen meiden, Even een nieuwe lijst maken dus zet je naam etc er even bij AUB Babyborn, 39 jaar 2e kindje NOD 29 december zwanger het nieuwe jaar in hopen we allemaal.......... Groetjes babyborn.....
Babyborn, 39 jaar 2e kindje NOD 29 december zwanger het nieuwe jaar in hopen we allemaal.......... Lin71, 39 jaar 2e kindje NOD ong. 22 december zwanger onder de kerstboom?? Anders starten ICSI
Ben maar even online. Ben ziek thuis. Heb de hele nacht de bak en het toilet gezien.......Ga zo maar weer naar mijn bedje.
Hey Spongebob (babyborn), Hier ook ziek, ook gisteren wc pot van erg dichtbij leren kennen...vandaag ff bijkomen! Kan helaas voorlopig niet meer op de lijstjes, geen cyclus waarschijnlijk, dus ook geen nod..... Fijn dat je iui zo goed is gegaan! Ik ga duimen dat je zwanger aan 2011 mag beginnen! @lin: heel veel beterschap, ik weet hoe je je voelt....jakkie! @kanshebber: wow, je hebt de member-status gehaald! Gefelciciteerd met deze (twijfelachtige) prestatie...hihi.
@lien: fijn dat ivf door kan gaan. Wanneer heb je punctie? In ieder geval heel veel succes hiermee! @lara: toch gewoon iui? Fijn hoor, en twee eitjes dus dubbele kansen.....
Babyborn, 39 jaar 2e kindje NOD 29 december zwanger het nieuwe jaar in hopen we allemaal.......... Lin71, 39 jaar 2e kindje NOD ong. 22 december zwanger onder de kerstboom?? Anders starten ICSI Laraxx 25 jaar 1e kindje Nod 31-12 (goed begin van het nieuwe jaar?) Sas, spannend meis erg he als je nod naderd.. ik zie het dan vaak ff niet meer zitten van de spanning.. ga dan ook niet testen, veel te bang voor nega test! Succes... Quinty, vandaag ook jou nod toch?? Duim voor jullie! Babyborn, ik herkende je niet haha ik dacht ooh das een nieuwe.. kijk blijkbaar ook alleen maar naar de plaatjes Fijn dat iui goed gegaan is!! Doe maar lekker rustig aan... Moon balen dat de test nega is.. hopelijk heb je te vroeg getest! Ik zelf heb morgen vroeg half 10 mn iui! Gisteravond pregnyl gespoten idd.. Was nog wel ff eng want mn vriend had de ampules gebroken maar die van de vloeistof zat nog wat boven in (wat je afbreekt) dus dat ging bijna verloren maar gelukkig beef het erin zitten! Ben benieuwt of mn eitjes morgen weg zijn... Denk het haast wel want normaal bij 22mm of 23mm zijn ze gesprongen.. en morgen zal de grootste 24 zijn. Werd me wel verteld dat ze door climid groter worden! We shall see