Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirantje

mirantje Lid

13 dec 2010
    13
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    zuid holland
    hoihoi,
    moest werken gisteren en daarna een avondje met vrienden, wel lekker even gedachten op nul.
    de sneeuw was gisteren mijn grootste vijand, kwam een keer een heuvel niet op, file achter mij waardoor een meneer mij maar even duwde anders kon hij ook niet verder. verder veel glijen haha. nu schijnt lekker het zonnetje hier en de kinderen sleeen van de dijk af voor de deur.

voor diegene die ook moeten wachten op positief nieuws, sterkte en ik duim voor allen.
    groetjes

2. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Helaas 3e IUI ook mislukt. Moet mezelf nu even bij elkaar rapen.. Voel me erg verdrietig. Maar moet hoop houden, we gaan verder met ronde 24. Vanavond maar even gezellig een wijntje drinken.
    2011 wordt vast een vruchtbaar jaar!!

Liefs

3. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Hier vanmiddag telefoon gehad van het ziekenhuis. Geen bevruchting van onze ene eicel, dus ook geen terugplaatsing...

4. Blade

Blade Lid

27 nov 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Moon en Lien! Vervelend nieuws vooor jullie beiden.

5. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @moon: wat vervelend! In 2011 weer verder??

@lien: wat een teleurstelling zeg! Alle pijn en moeite voor niks! Hebben jullie al enig idee wat jullie nu gaan doen? Volgende poging met meer hormonen in 2011? Of eerst via-cursus?
    In ieder geval heel veel sterkte!

@sas: weet jij al iets??? Al getest??

6. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    @Lien, Waaaaaaaaaat!! %#:x@%:x@#%:x, wat zul je teleurgesteld zijn.....

7. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Hoi lien,
    Jeetje meid wat een teleurstelling zeg echt mega balen voor jullie gaan jullie nou voor nog een keer of weet je het nog niet.
    Eerst dit maar weer verwerken meid sterkte en ik denk aan je.

Moon,
    Ook balen meid stomme ongi ook altijd sterkte meid het is ook af en toe niet eerlijk.
    Hoop voor jouw ook dat 2011 een vruchtbaar jaar gaat worden en geniet lekker van je wijntje. Sterkte.

Sas,
    Weet je al wat je maakt ons nieuwsgierig.......

Hier verder niet veel nieuws afwachten maar we gaan straks lekker even naar een goede vriend en daar gaan we lekker even eten gezellig en dan kan Wesley lekker buiten in de sneeuw rollebollen als we er met de auto door komen zeg er is gewoon weer een laagje bijgekomen vanacht dus rustig rijden straks.....

Murphy,
    Hoe is ie bij jouw al spontaan ongi geworden offe nog niet wel lekker zo zonder al die hormonen vind je niet ik voel me zelf nou al veel lekkerder dan toen ik puregon spoot en de rest met slikken ppfff rommel het blijft spannend zo n laatste ronde voor ons ik ben benieuwd maar weet zeker dat we echt niet door gaan.;)

Gezellig dag vandaag meiden....:)

Knuffel babyborn.......:p:)

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Lien wat een vervelend nieuws meis....:( Veel sterkte!!
    '
    Moon jij ook sterkte...

Ben ook wel benieuwt naar sas...

Fijne middag meiden, heb verder eingelijk geen nieuws te melden, tis afwachten voor mij..

9. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Helaas dames ik kan jullie geen goed nieuws brengen ik ben gisteren ongesteld geworden:( dus de 4de keer is ook mislukt wanneer moet je je aan gaan melden voor de ivf????
    Ik weet we mogen nog 2 keer maar misschien is er een wachtlijst.

Groetjes Saskia

10. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Balen sas, weer een mislukte poging!
    In sommige ziekenhuizen is idd een wachtlijst voor ivf, maar niet overal. Ik zou bij gyn. eens informeren, ook of je al op een wachtlijst kan worden gezet, als die er is...

Hey babyborn, ja echt lekker zonder hormonen. Ik merk wel dat ze nog steeds aan het uitwerken zijn. Van de week een heel klein beetje bruinverlies, voor de rest niks. Maar ik heb van mezelf haast nooit een eisprong, dus ik verwacht ook eigenlijk geen spontane ongi.

Net lekkere sneeuwwandeling gemaakt.
    It's beginning to look a lot like Christmas.... met die sneeuw en gezellige lampjes overal buiten.....heerlijk!

11. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Jeetje wat veel slecht nieuws op een rij.
    @ Moon: herkenbaar, die teleurstelling na de derde keer; de helft van de IUI. Ik ben in dezelfde periode als jij met de pil gestopt. Bijna drie jaar... als ik dat van te voren had geweten weet ik niet wat ik zou hebben gedaan. Misschien meteen adoptie? Hoewel mijn vriend dat eigenlijk niet ziet zitten. En dan te bedenken dat diverse dames op dit forum nog véél langer bezig zijn.
    @ Sas: over aanmelden voor IVF. Mijn gyn heeft gezegd dat ze me wil doorverwijzen als ik aan de 5e IUI begin. Moet dan de eerste afspraken plannen net nadat ik verwacht dat IUI 6 zou zijn misgegaan, maar heb dan dus minder wachttijd.
    @ Lien: wat naar, je had er zoveel moeite voor gedaan!

@ All: deze maand geen IUI dus ik leef er lekker op los. Alcohol op alle kerstborrels, allemaal voedingsmiddelen die ik normaal maar even laat staan in de tweede helft van de maand: kom maar op! Voor het eerst in drie jaar geef ik er helemaal aan toe en daardoor kan ik het allemaal aardig loslaten. Natuurlijk zou het deze maand ook zonder IUI raak kunnen zijn, we hebben wel een beetje ons best gedaan, maar dat is natuurlijk iets wat we allemaal al zoveel cycli hebben gehoopt.
    Volgende cyclus is ook zonder IUI maar dan acht ik de kans klein (nog kleiner dan anders, dus): mijn vriend heeft een paar dagen geleden zijn elleboog gebroken en dat maakt de seks wat lastiger komende maand ;).

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Getver het ene rot bericht naar het andere. Lien geen TP, anderen IUI mislukt. Hier ook het eerste bruin al weer gespot, dat word dus de pil halen en gebruiken.

Op naar ICSI in 2011.................

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hoi meiden

lang niets gelezen hierzo maar wou iedereen een hele fijne kerst wensen en een super oud en nieuw jaar mag er voor ieder onze wensen uit komen.

smakkies Femke

14. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Wij hebben besloten voorlopig te stoppen met dokteren, maar willen nog wel een evaluerend gesprek met de arts. We worden ook nog besproken in de teambespreking van het ziekenhuis. We gaan ons eerst volledig richten op de VIA en beslissen daarna of we nog een IVF poging willen doen. Maar het zou ook heel goed kunnen dat we een streep trekken en dat hier onze grens is bereikt. Mijn eitjes lijken gewoon niet goed genoeg, dus het lijkt allemaal vrij kansloos...

Ook voor de andere meiden die weer ongi zijn geworden baal ik ontzettend! Ik hoop voor jullie allemaal dat het dokteren bij jullie meer zin zal hebben dan bij mij!

15. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Lien, heel veel sterkte! Ik hoop van harte dat er nog een keer een goede zwangerschap mag komen binnenkort. Nogmaals sterkte.

16. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hoi Meiden,

Wij beginnen in januari met onze eerste IUI behandeling.
    Moet na mijn volgende menstruatie beginnen met puregon spuiten.
    Ik hoop dat ik bij jullie mag aansluiten om ervaringen te horen en mee te kletsen.
    Want het is toch wel weer een spannende tijd.

Liefs Brenda

17. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    he meiden,

Wij gaan in begin februari weer de medische molen in . Twee jaar geleden hebben wij een dochtertje gekregen uit de eerste ivf poging, na 6 iui's. Mijn man heeft verminderde zaadkwaliteit (heel wisselend) en ik heb pcos.
    Hoop dat ik mij hier ook mag aansluiten, hoewel het niet mijn eerste ivf is.
    In februari gaan wij beginnen met het terugplaatsen van cryo's.

Ook wij hebben een gedeelte van het adoptietraject doorlopen, tot en met de viacursus.

Als het mag probeer ik af en toe met jullie mee te lezen.

18. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @lien: jullie plan klinkt een beetje zoals ons plan, alleen gaan wij voor pleegzorg ipv adoptie. Heel veel succes bij het afschakelen van het hele ziekenhuisgebeuren. Ik vind het tot nu toe een enorme opluchting om afstand er van te kunnen nemen en weer te kunnen genieten van de rest van ons leven! Dat gaat zo aan je voorbij als je wordt geleefd door hormonen en ziekenhuisafspraken....toch vind ik het vooralsnog prettig om nog wat pogingen over te hebben, daardoor is het minder definitief allemaal.....

veel succes met de via en probeer te genieten van de rest!

19. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Brenda en mummie2b80 welkom!

Sas, aaah wat ontzettend balen meis.... heel veel sterkte!

Lien, jij ook heel veel sterkte, wat lijkt me dat een moeilijke keuze zeg... Big hug!

20. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Alle nieuwe meiden welkom bij ons:D:D

Sas,
    Wat een .....nieuws meid balen hoor had me hoop een beetje bij jouw neer gelegd dikke knuffel meid.

Lien,
    Ook voor jouw natuurlijk wat een rot nieuws allemaal zeg potverdorie echt niet leuk meer.
    Ik ben het ook helemaal eens met jullie keus wel een moeilijke keus even rust en dan even jezelf concentreren op iets anders wat natuurlijk ook leuk is en nu even niks aan je hoofd.
    Meid het is allemaal zo oneerlijk echt niet leuk meer ik had zo n goede hoop voor je met de IVF potver....... sterkte en ook een mega knuffel van mij.;)

Groetjes babyborn....

Deel Deze Pagina