Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Tuurlijk dat zit wel goed we moeten elkaar steunen en ik weet zeker dat jij gewoon ook gauw zwanger gaat worden.
    Zo jong dat is lang geleden bij mij;)

Groetjes babyborn...

2. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Lien veel plezier de komende daagjes en geniet er lekker van misschien ga ik vroeg testen dat weet ik nog niet dan zie je het wel als je thuis bent;)

Gillian zo zeg wat een ruimte zeg op het bankje he he lekker hoor:D
    ik ga maar even liggen denk ik op het bankje;)
    Leuk joh dat je ouders zo blij waren ja toch helaas kan ik dat niet meer met ze delen maar dat geeft niet er zijn genoeg mensen gelukkig waar ik mee kan delen we zullen het morgen zien.

Ik hoop inderdaad dat de maand augustus een vruchtbare maand is dat zou toch leuk zijn :) voor ons allemaal.

Groetjes babyborn.....

3. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Zo zo ik zie dat we al met zijn drieen online zijn gezellig hoor:D

hoi lien hoi gillian:p

4. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    misty blijf positief! ik was altijd negatief maar net als dat ik antwoordde op de vraag van adoptie dat ik gewoon wist dat het goed zou komen dat ik een eigen baby zou krijgen. blijf positief! Het gaat vast lukken.

Lijkt me moeilijk babyborn als je geen ouders hebt om mee te delen. Ik besef maar al te goed dat ik zo blij moet zijn dat het gelukt is en dat ik nog ouders heb.

Het enige nu is dat ik veel denk: blijf zitten kleintje! doodeng echt waar maar dat zullen er wel veel hebben denk ik. hadden de mensen met kids dat ook?

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Gillian !!!!!!! Gefeliciteerd meis en Gillianman ook natuurlijk. Super zeg.

Zeg babyborn wil jij je billen wel eens aan de kant schuiven zo passen wij er niet meer bij.

Heel herkenbaar gillian die onzekerheid, ik had het ook en ga het zeker ook weer krijgen bij de volgende zwangerschap.

Geniet van het zwanger zijn. enne eindelijk iemand zwanger van ons clubbie !
    Geeft de burger moed.

6. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    Meiden, ik ben weg vh bankje en gelijk is de orde verstoord.pfffff gedraag jullie eens!! en zit niet zo te wippen, dan breken de poten......... :)

7. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Ja lin weer he die wil me er af duwen lol:) nou wil zij gaan liggen natuurlijk hihi we hebben nou tenminste nog even wat ruimte sinds jij eraf bent zie je wel jij had plaats voor 2:D dat was het hem.

Gillian wat een leuke datum 13 april ons zoontje is van 15 april mooie tijd om te gaan bevallen;).

Ik ben heeeeeel erg onrustig en zenuwachtig om morgen te gaan testen dit heb ik nog niet eerder gehad ik ben chagerijnig heb wat krampjes in de buik weer geen trek in warm eten nou we zullen het morgen weten eindelijk;):p

Groetjes babyborn.....

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Zo te lezen kun jij ook wel eens een dubbele plek op het bankje bezetten babyborn.
    Zou echt super zijn.

Hier ga ik morgen bellen naar meppel voor een intake gesprek.

9. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hallo allemaal,

Ik kon niet meer wachten hoor ppffff echt erg ik heb net toch maar alvast getest maar helaas negatief:x
    Zal ik dan toch te vroeg hebben getest?
    Ik zat te denken het is dinsdag 2 weken na IUI mijn ONGI zou vrijdag zijn de 13 wat denken jullie zal ik nog een keer testen van de week of even wachten tot na mijn ongi of zo het is wel weer even een domper ik had wel een beetje goede hoop mja ik had alleen geen geduld meer.
    Ik heb de laatste keer geen pregnyl gebruikt ik dacht ik ga testen ik werd helemaal gek van mezelf.
    Testen jullie altijd sochtends of is het verschillend bij jullie.

Groetjes van een sombere babyborn....

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik testte meetal 1 of 2 dagen voor mijn NOD. Nu wil ik indien nodig pas zaterdag testen . Mijn nod is 13 aug en mijn vader viert zaterdag zijn 70 ste verjaardag, zou toch een mooie cadeautje zijn...........

11. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Babyborn: wat balen nou meid! Ik had zo'n goede hoop voor je. Hopelijk is het bij jou inderdaad wat anders,omdat je geen pregnyl hebt gebruikt ofzo en kun je pas later testen? Ik weet het niet, sorry. Ik test zelf wel meestal in de ochtend. Bij mij is het tot nu toe zo dat ik 12 dagen na de iui ongi wordt, dus ik ga hier maar weer vanuit deze keer, dan hoef ik in ieder geval niet onnodig te testen.

@Lin: voor jou komt het ook in de buurt de spannende nod! Hopelijk kun je zaterdag gewoon testen en ben je ook lekker zwanger!

12. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    Jee wat balen babyborn! misschien moet je idd og even wachten? Ik testte eh 4 dagen na iui datum met mijn allereerste urine. Mijn nod wist ik niet helemaal precies omdat ik geen pregnyl had en een rare cyclus deze maand. gewoon als er niks komt nog een keer testen! ( tja niet iedereen wacht zolang zoals ik haha)

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Volgende week woensdag hebben wij een intake gesprek in Meppel !!!!!

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Gillian: ehh je bedoelt denk ik 14 dagen na IUI datum? 4 dagen is wel erg snel haha.

@Lin: spannend! Dan gaat het nu echt beginnen hè? Weet je al een beetje wat zo'n intake gesprek inhoudt?

15. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Spannend lin dat is toch meteen na je trouwdag??
    Ik ben benieuwd wat ze allemaal willen weten etc jeetje zeg echt weer iets heel anders ja toch.

Ik ga denk ik woensdag of donderdag nog 1 keer testen en dan zien we wel weer verder maaar het rare is ik voel me zwanger op een 1 of andere manier nou we zien het wel weer ga er niet vanuit.
    En ik zal deze test ook de ochtend gaan doen.

Gillian jij hebt inderdaad het record zeg om zolang te kunnen wachten jeetje zeg;)

Zo even naar de kapper met zoontje en mezelf:Dheb ik wel verdiend.

Groetjes babyborn...

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Geen idee wat wij kunnen verwachten bij de intake.
    Brigges heb jij al een intake gehad???

Wij trouwen 17-09 , gaan daarna met vakantie , komen rond 05-10 weer terug en dan hopen we snel met IVF te kunnen beginnen.

Ga eens op zoek naar onze lijst

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    IUI:
    Lien1979 - 2 augustus (poging 4)

Op het wachtbankje :

Lin71 - 13 augustus
    Misty1984 - 13 augustus
    Babyborn - 13 augustus

IUI/IVF gehad :

Lin71 ( 4 x ) 18-08 intake gesprek ivf
    Misty nu 3x IUI gehad, hierna waarschijnlijk ivf
    Babyborn 6x IUI gehad.

Zwanger :

Gillian - uitgerekend April 2011 1e echo ......

Ben zo vrij geweest om jouw op de lijst zwanger te zetten gillian.

18. brigges

brigges Niet meer actief

Wat balen babyborn!! Maar geen bloed geeft moed, gewoon dinsdag of woensdag nog een keer testen.!!

19. brigges

brigges Niet meer actief

In mijn ziekenhuis kun je meteen doorstromen van IUI naar IVF, dus echt een intakegesprek heb ik voor de IVF niet gehad. Wel een startgesprek waarin wordt verteld welke medicijnen er gebruikt gaan worden en wanneer je waarmee moet beginnen enz.

Mag je eigenlijk meteen beginnen na het intakegesprek? Of is er een wachtlijst?

20. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Brigges: Wel fijn dat je gelijk door kunt stromen. Scheelt weer wachttijd. Ben je al begonnen met de medicijnen?

Share This Page