Hallo allemaal, Leuke kerst gehad? Hier gezellig en lekker rustig. Door de sneeuw konden we nergens naartoe. Was niet doorheen te komen met auto of te voet, dus lekker met z'n tweetjes gevierd, lekker gegeten en gedronken (hier geen kinderchampagne dit jaar maar gluhwein en irish coffee!) Ziet er wel sprookjesachtig uit buiten. Zo'n dikke laag sneeuw en dan overal kerstlampjes..... Het begint langzaam een klein beetje te dooien hier, maar er ligt nog steeds wel zo'n 35 cm. Moet zo even boodschappen doen, maar ik hoop dat ik weer bij de supermarkt kan komen.... Heb afgelopen vrijdag kerstinkopen gedaan met boodschappenkratje op de slee...je moet een beetje creatief zijn he.... @sportmama en babyborn: SPANNEND! Zal de kaarsjes laten branden......waren er nog meer afwachters?? Ben een beetje de draad kwijt geraakt....
Hallo meiden, Hier ook een heerlijke kerst gehad. tweede kerstdag wel gewerkt. Spannende tijd babyborn ik zou het echt geweldig voor je vinden. Gaan jullie niet aan ivf beginnen? Wij gaan nog even door met iui en dan april starten met ivf. Ik heb nu wel andere hormonen van fostimon naar puregon. Maakt volgens mij niet veel uit. Maar is wat prettiger voor mij. Sportmama ook jij veel succes. Hopen op een positief bericht. Nog meer meiden die binnekort hun nod hebben. Laraxx toch ook met twee mooie eitjes........ Groetjes allemaal.
hoihoi, die dagen zijn ook weer voorbij, 22 december was mijn nod en 1e kerstdag kwam het door toen ik op mijn werk was. voordeel was dat ik mee kon doen met een wijntje en lekker biefstuk ed eten. op naar de 2e ronde. Babyborn, spannend hoor. hoop voor jullie op positief nieuws!! en de rest die ook zitten te wachten, duim voor jullie. groetjes
Oei spannend Sportmama en babyborn. Hier de 22ste een WOD en ben nu dus met de pil begonnen........... Heb weinig te melden. Heb gewerkt met de kerst . Nu maar op naar een roze 2011 of eind 2010 voor iedereen.
Hoi allemaal, Voor mij werd het een rode Kerst. Ik had al buikpijn dus vermoedde het wel, bovendien deden we geen IUI deze maand dus was de slagingskans erg klein. Maar toch een teleurstelling natuurlijk. Ik had 1e Kerstdag 's ochtends getest om die dag óf geweldig nieuws te krijgen, óf te weten waar ik aan toe was met wijntjes en rood vlees etc. Het werd dus het tweede. Nu nog een maand zonder IUI ivm feestdagen en dan halverweg januari verder voor de tweede helft. Zucht.
Kanshebber, Hmmm shit meis Sterkte... Babyborn, spannend voor jou... hoe voel je je? en wanneer is precies je nod? Die van mij 31-12, ook al bijna dus! Heb weer iets apparts, namelijk spierpijn in mn (onder)buik... net alsof ik buikspieroefeningen gedaan heb, steeds t gevoel of mn spieren aangespannen zijn Naja... afwachten nog even! Hoop ook nerger meer op natuurlijk.... Weltrustuhh!!!
Goedemorgen, Balen meiden die ongi zijn geworden potverdorie zeg het zit ook nooit ff mee dikke knuffel meiden. Sportmama hoe is ie daar heb je leuk nieuws voor ons meid hoop het zo. Laraxx voor jouw ook spannend meid laatste dag van het jaar en dan heb jij goed nieuws natuurlijk mijn NOD is morgen de 29 ste spannend hoor........ Ik weet niet meer wie het vroeg nee wij gaan niet door met IVF wij zitten nu 5 jaar in de MMM en wij hebben het nou wel een beetje gehad wij hebben gelukkig al een zoon en ik word al een ouwe muts dus tsja nee ik zie het zelf niet zo zitten allemaal. Lin jij ook succes weer aan de PIL raar he dan mag je straks gan beginnen toch of heb ik dat nou verkeerd begrepen spannend meid. Meiden op naar een vruchtbaar jaar voor ons allemaal of zwanger het nieuwe jaar in of heel gauw zwanger in 2011. Ik ga ff douchen etc dan gaan we even met zijn drieen naar de bioscoop rare tijd 12:15 megamind is even kijken of dat wat is zal vast wel zoonlief mocht kiezen. Gezelige dag vandaag en ik kijk vanavond nog even denk ik.... Groetjes babyborn.....
Hoi meiden, Hier even een erg down berichtje van mijn kant onze laatste IUI is helaas ook mislukt we zaten in de bioscoop en ik dacht oooo wat een buikpijn en we komen thuis en jahoor de rode duivels zijn er 1 dag te vroeg echt mega balen we zijn er een beetje in de war van ppfff dat was onze laatste IUI en we moeten het nu proberen te gaan afsluiten het zal morgen wel weer beter gaan hoop ik af en toe even wat traantjes weg pinken:x:x en doet toch wel weer veel met je dat had ik niet verwacht. Groetjes van babyborn.....
jeetje babyborn. wat balen! Nu is het echt afgelopen. raar he? Hoop dat je het een beetje kunt verwerken. sterkte meid!
Wat erg babyborn! Nu is het dus echt over en uit voor jullie? Pink maar even wat traantjes weg, dat lijkt me heel normaal. Het is ook niet niks..... Maar er is bij jullie altijd nog een klein kansje dat het zonder medische hulp nog kan lukken, toch? Dus wie weet mag je ergens nog een heel klein beetje hoop houden?? Ik hoop in ieder geval dat je snel wat meer rust kunt vinden en dat je dit kunt afsluiten. Veel sterkte en geniet maar lekker van je zoon!
Jeetje Babyborn, dat is echt heel verdrietig! Ik hoop echt dat jullie het redelijk snel kunnen verwerken en achter jullie kunnen laten. Ik kan mij nog niet voorstellen hoe dat zou zijn, het lijkt me heel zwaar. Wel fijn dat jullie al een zoon hebben, volgens mij ben je gek op hem. Sterkte!
Kanshebber.... ik heb ook een rode kerst gehad boooooo Ik moet ook nu langer wachten vanwege de feestdagen.... misschien HEEL lang eigenlijk. Ik moet een baarmoeder foto nog maken voordat ze door kunnen gaan met IUI, en ik heb op maandag gebeld om een afspraak te maken voor volgende week (omdat ik net ongesteld ben), en ze zitten al vol na de feestdagen, dus nu moet ik tot de Feb cyclus wachten, en in maart gaat mijn man weg voor 2 1/2 maanden naar Afghanistan... dus, ik had een heel laag punt bereikten de afgelopen dagen. Dit betekent waarschijnlijk dat we tot zomer tijd moeten wachten en dit vind ik ZOOO kut. Ik heb heel weinig hoop dat het zal nog lukken voordat hij weg moet gaan. Dus.... ik snap hoe je voelt! Niet luek.... en niet eerlijk, morgen moeten we nog een kraam bezoek doen bij een vriendin van ons. ahhhhhh Ik probeer positief te blijven maar t'is wel moeilijk hoor!! ha Sterkte! Bree
@babyborn: heel veel sterkte met het verwerken! Ik vind het heel erg voor jullie! @ kanshebber: ook bij jou mis en dan nog een ronde wachten op de volgende iui....pffff ik hoop dat januarie snel gaat komen en dat je een lekker korte cyclus hebt deze keer
hey babyborn, ik heb je berichtje gelezen en vind t heel jammer om te lezen, maar ik lees in je onderschrift dat je enkel iui's hebt gehad? dus nooit ivf ofzo? ben je dat dan niet van plan om te proberen?(ik snap dat je er missch nu effe nie aan wil denken maar evt na een pauze ofzo) en heb ook veel verhalen gehoord van mensen die uitbehandeld waren in nederland en in belgie toch nog verder behandeld worden, misschien een optie voor jou? k ken zelfs 1 dame persoonlijk die speciaal om haar kinderwens in belgie is gaan wonen en na 16jaar proberen heeft ze in belgie haar eerste dochter gekregen. sorry ik kan natuurlijk niet de hele topic lezen dus misschien staat er ergens een uitleg waardoor mijn bovenstaande reactie overbodig wordt.. maar hoe dan ook vond ik t toch effe de moeite dit met je te delen. ik hoop dat al diegene met een kinderwens snel verblijdt mogen worden! heel veel succes aan allen ik zelf heb mijn eerste iui gehad op 24dec.. 26 december bloed verloren en gisteren en vandaag maar een heel klein beetje bruin.. raar maar ja.. afwachten e. mijn NOD is op 7januari dus das nog effe afwachten
Oh Babyborn, wat jammer zeg! Bah. Veel sterkte de komende tijd meid. En ik hoop dat ondanks alles er toch wat druk van je af gaat vallen en dat je het allemaal een plekje kunt geven over een tijdje. 8Bree; wat zit jij in een lastige situatie zeg! Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog vrij jong bent is het op zich natuurlijk niet gelijk een ramp om te wachten tot je man terug is, maar ik weet dat als de kinderwens er eenmaal is het het liefst ook snel moet Succes in ieder geval!
babyborn, veel sterkte met alles. Het wachten lijkt me nu ook wel zenuwslopend. bree, balen zeg. kan het me wel voorstellen dat je het zo snel mogelijk wilt en als het dan niet kan door omstandigheden ben je zo kwetsbaar en hulpeloos omdat je afhankelijk bent van anderen. heb komende iui geluk dat het net niet op oud en nieuw valt, anders hadden we ook een maand moeten overslaan en dat wil je het liefst niet. sterkte!
Dank je wel lieve meiden nee wij gaan echt niet verder nu ook ivm mijn leeftijd en al 5 jaar in de MMM zitten hebben het helemaal gehad word 40 in juni en ik sta ook niet zo sterk in me schoenen voor de IVF dus meiden het is over en uit helaas en me gezondheid heeft er ook heel wat onder geleden.(heb ook COPD)voor diegen die dat nog niet wisten. Ik blijf jullie wel volgen hoor en af en toe typ ik nog wel eventjes wat in natuurlijk als jullie dat goed vinden natuurlijk maar voor ons is het over en uit helaas moet het allemaal nog even een plaatsje geven maar komt goed hoor. Groetjes babyborn.......
helaas, ik leef met je mee.. je hebt wel een zoontje zie ik, dat moet denk ik jouw grootste troost zijn. heel veel geluk en hopelijk lukt t je gauw gewoon spontaan, stressloos .. je weet nooit. grtjs
@Babyborn, speciaal voor jou wil ik even reageren om je heel veel sterkte te wensen. Je had het natuurlijk al wel een beetje verwacht, maar als je dan echt definitief afscheid gaat nemen van je kinderwens is dat keihard. Ik hoop dat het je gaat lukken om weer volop te gaan 'leven' en dat je weer meer kunt genieten van de mooie dingen in het leven en van hetgeen je wel hebt. Gelukkig heb je je zoon en je man, die jou volgens mij veel troost geven. Neem de tijd om alles te verwerken wat je hebt meegemaakt. Je kunt het jezelf in elk geval niet kwalijk nemen, want je hebt er lang genoeg voor geknokt! Ook voor de andere meiden bij wie deze dagen het rood weer is doorgebroken, veel sterkte! Aangezien wij de komende tijd stoppen met dokteren en ons gaan richten op adoptie, zal ik niet erg veel meer schrijven. Maar ik kom wel af en toe spieken hoe het met jullie gaat, hoor