Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Oh nee, Babyborn, wat een erg nieuws zeg! Het is toch niet te bevatten eigenlijk dat het zo moet lopen voor jullie!! Je weet dat het erop of eronder is maar toch...het is nu zo definitief..
    Sterkte met de verwerking meis een een hele dikke digiknuf van mij!

@all, ik doe nog steeds mee deze ronde en ben nu 1 dag over tijd. Gisteren 's ochtends negatief getest. Eergisteren hele dag ongikrampen (??) en nu nix meer... Maar maak me geen illusies hoor, ws. ben ik morgenvroeg aan de beurt....

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Heel veel sterke babyborn... T lijkt mee heel moeilijk voor je en kan me voorstellen dat het zwaarder valt nu het echt definitief is...
    Hele dikke knuffel!!!!!

sportmama, duim voor je meis...

3. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Ja, hoor, gisterenavond kwamen de rode duivels al!!! Tja, ik had ook slecht gevoel erover met zo weinig zaadcellen... wel weer vaag hoor, zo veel pijn en veel bloed/stolsels enzo...
    Vanmiddag uitgangsecho in het zh. Ben benieuwd of ik weer met puregon mag beginnen.
    Sowieso willen we nog 1x IUI in een gestimuleerde cyclus doen en dan, tja, ICSI?? Eerst maar eens goed een gesprek over voeren denk ik want sportpapa staat er niet zo achter...
    @Laraxx, nu duimen voor jou, oehoe, zou toch geweldig zijn op de rand van 2010!

4. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Hoi meiden,

Hier gaat het allemaal wel weer heb weer een beetje alles op een rijtje:(:$ het is gewoon een heel raar idee hoor stoppen maar we staan er samen echt helemaal achter en het is gewoon beter zo.
    Maar jeetje zeg wat een ongi zeg hallo he mega buikpijn en moet echt alles in de gaten houden anders laat ik een heel spoor achter;)
    bah vies praatje zeg.

Sportmama,
    Balen meid ik dacht jaja al 1 dag te laat dat gaat hem worden meid maar nee dus jammer ik hoop dat aankomende IUI gewoon aanslaat en dan gaan jullie dus ook een moeilijk keus maken het is ook allemaal wat succes meid ik blijf duimen voor je.

Laraxx,
    Hoe is ie merk jij al wat leuks ik hoop zo dat je knallend het nieuwe jaar in kan gaan zwanger dus dat zou toch fantastisch zijn ik duim volop voor je meid het is aan jou dit jaar om nog even zwanger te zijn ik hoop het.:)

Lien,
    Dank je wel voor je lieve woordjes en zeker heb ik heel veel steun aan me man en ben zo erg blij met onze zoon ik hoop dat jij dat straks ook heel gauw kan zeggen geldt voor iederen trouwens maar dat weten jullie wel.
    Heel veel succes met de adoptie meid maar dat gaat jullie lukken heb je al enig idee hoe lang je moet wachten voor een kindje want die wacht tijden is echt belachelijk ik weet er alles van ivm mijn vriendin die 2 adoptiekindjes heeft ik gluur nog geregeld mee en zal ook minder actief zijn hier heel veel geluk meid.

Gillian,
    Ja meid het is echt prut met hoofdletter maar begin wel wat rust te krijgen hoop ik nou nog aan het ziekenhuis door geven dat het zeker is dat we stoppen maar daar heb ik nu geen zin in komt volgende week wel zit Wesley ook weer op school.
    Ook jouw hou ik in de gaten hihi......

Alle meiden hoop houden en hou moed jullie gaan allemaal een mooi kindje in je armen sluiten al is pleeg of adoptie of gewoon van jezelf dit gaat jullie zeker lukken echt waar enne ik hou jullie allemaal in het oog hoor zal dus minder actief zijn maar af en toe kom ik even binnen waaien als jullie dat goed vinden:D:p heel veel liefs van babyborn en het komt goed met jullie meiden ppff wat is dit raar om te schrijven zeg weer even een beetje emo maar komt goed.

Groetjes babyborn en knuffel van mij......:):)

5. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Babyborn heel veel sterkte meid ik vind het echt heel erg voor jullie :(

Dikke knuf en veel liefs saskia

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ja babyborn, heb dit keer toch erg veel kwaaltjes... heb vanaf eerste kerstdag een vreemd gevoel in mn buik, een soort van spierpijn, het gevoel dat mn spieren steeds gespannen staan..
    OOk mega pijn aan mn (.)(.) en niet alleen de tepels maar helemaal een beurs gevoel..
    En sinds vandaag licht misselijk de hele dag.. nergens zin in maar toch hongergevoel..

Dus tja :( OF mn gevoel klopt of mn lichaam neemt me sterk in de maling!!!!
    Houd jullie op de hoogte... xxx

7. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Spannend laraxx ik hoop het voor je meid ik blijf volop duimen voor je het zou zo leuk zijn dat er dan toch nog iemand zwanger zou zijn dit jaar nog net even op de val reep;)
    Ik hou je in de gaten hoor maar je houd de spanning er goed in.

Groetjes babyborn.....:)

8. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @lara: ow, je maakt het wel erg spannend zo aan 't einde van het jaar! Zou toch fantastisch zijn als je op de valreep zwanger bent geworden in 2010!

@sportmama: shit, ongi weer daar....misschien komt het door de cystes, had ik tenminste wel daarna....sterkte ermee!

9. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Hoi babyborn ik lees net je berichtje. Wat een rot nieuws. Dan is het ineens zo definitief. Ik ben zo blij voor jullie dat jullie zo,n prachtige zoon hebben. Ik weet dat dat nu de pijn en het verdriet niet zal weg halen. Maar als je dan naar hem kijk dan ben je toch weer intens gelukkig.

Hele dikke knuf. X

Laraxx wat spannend meid. Hou ons op de hoogte..............

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo dames,

Ik kom hier weer even meelezen naar een tijdje.

Lees net je berichtje Babyborn, wat vervelend voor jullie! Het is zo definitief dan ineens he. Sterkte met het verwerken van deze moeilijke keuze.

Hoe is het met de rest hier?

@ hier ego,
    wij staan in de startblokken om te beginnen met IUI. Volgende week is het dan eindelijk zover! De gonal-f injectiepen ligt in de koelkast samen met de pregnyl! Spannend!

Iedereen een fijne jaarwisseling en hopelijk brengt het veel goeds voor ons allen!

Liefs esther

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Bij de proefopwekking hadden we trouwens 58 miljoen zaadjes over!

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Esther, dat is een mooi aantal!!!

@All, hier nog alles het zelfde... nog steeds mega pijn aan mn boobs.. maar heb soms ook een ongi gevoel dus dan slaat de twijfel weer toe :)
    Houd jullie op de hoogte!

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Lara, spannend wanneer kan je testen?? Zie dat je 2 mooie follikels had!

14. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Laraxx spannend meid ik hoop het voor je hoor echt waar.

Allemaal,
    Lieve meiden allemaal een hele prettige en gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2011 en hopen dat dit het jaar gaat worden voor jullie dat jullie allemaal zwanger worden:)

Wij zijn bij vrienden oud en nieuw gezellig dus dat word weer een dolle boel;).....

Veel liefs van babyborn.....:p:):D

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL >>>>.............:D

15. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Lara: spannend! Hoop het voor je.....heb er wel een goed gevoel bij......

Ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2011,
    met veel groeiende follikels, superzwemmers, weinig ongi's, positieve testen en vooral veel gezonde baby's!!!

Fijne avond allemaal!

Murphy

16. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Jullie ook allemaal een HAPPY NIEUWJEAR!!

Murphy, hoop dat je gelijkt hebt!! HEb je een voorgevoel??;)
    ;)
    ik ga zondag pas testen mocht ik nog niet ongi zijn....

AAH bijna 12uur!!!!

17. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Hallo meiden,

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Hopen dat 2011 voor ons allemaal iets mooi's gaat opleveren.

Hier vandaag helaas ongi geworden.

Laraxx wat spannend ben je al overtijd?

Groetjes X

18. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hej meis, ik kan je de hand schudden :x:x:(
    OOk ongi geworden, kan het bijna niet geloven!!! Voelde me namelijk echt zoo zwanger.. daar baal ik nog het meeste van!!!
    Wat had dat allemaal te betekenen:(

Mn vriend weet het nog niet eens, we hadden visite en die zijn net weg.. hijs ff buiten bezig.. gister was mn nod!

Liefs en ook een hele dikke knuffel voor jou!

19. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Kl*te he meis! Ik weet hoe het voelt het gevoel zwanger te zijn. Ik ben er ook wel eens zo van overtuigd geweest. Misschien komt het door de hormonen. Of het is wel bezig maar dat het in het begin niet goed gaat. Ik verwachte nu ook niets meer. Ik zie het wel. Ik ga me nu concentreren op de ivf. Februari hebben we het intake gesprek voor de ivf. En april gaan we starten. Blij maar ook heel erg bang voor het einde van behandelingen wat steeds dichter bij komt. Nooit gedacht dat het zo ver moest komen.

Ik hoop zo dat 2011 nu echt ons jaar wordt. We hebben nu al zo,n tijd contact. Je kent elkaar niet, maar toch ken je elkaar heel goed. Soms beter als de mensen de dicht bij je staan. Je kan elkaar hier zo goed steunen en alles zeggen. We lopen nu helemaal gelijk op. Krijg je weer 100 mg Clomid. Ik heb nu Puregon gekregen ipv fostimon.

Dikke knuffel X

20. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Vind het wel heel fijn idd de steun hier!!!
    Niemand anders voelt hetzelfde als de meiden hier..
    Je begrijpt elkaar zo goed!

Ik heb de clomid al in huis idd 100mg weer.. Hopelijk werkt deze weer net zo goed..

Ik weet eigenlijk helemaal niet of er een wachtlijst is voor IVF, zal het eens navragen als ik weer in het ziekenhuis ben.. Heb nog goede hoop dat het voor die tijd gaat lukken maar idd t komt allemaal nu wel heel gevaarlijk dichtbij...
    Had het ook nooit gedacht!!!!

Oooh en lees ik net een topic wat gaat over een maand overslaan omdat anders het kind een december kindje gaat worden!!!! Nou kan hier echt niet bij met mn hoofd!!! Wees BLIJ dat je een kind kan krijgen! Sorry maar voor mensen die zo plannen hoop ik gewoon dat het lang duurt.. ja sorry hoor!

pffff

DIKKE KNUFFEL!

Deel Deze Pagina