Volgens mij is de wachtlijst niet zo groot. Maar het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben gaat verhuizen. Het wordt een heel nieuw mooi en groot ziekenhuis. Tot 1 april kunnen er geen IVF en ICSI behandelingen plaatsvinden. Ik vind het niet heel erg. Kan ik er naar toe leven en wie weet lukt het nog. Eerst baalde ik wel. Maar goed die paar maanden kunnen er ook nog wel bij. Ik heb het ook gelezen over een december kindje. Ze moeten zich eens voelen zoals wij ons nu voelen dan L*L je wel anders bah...
Laraxx, Balen meid ik had het zo gehoopt en je voelde je ook anders prut hoor meid echt waar hoop dat je nou toch echt heel gauw zwanger bent dikke knuffel van mij Quinty, Voor jouw ook zeg het wil maar niet lukken wat een ***** zooi ik blijf volop duimen hoor meiden en hou jullie nog goed in de gaten in wil gewoon leuk nieuws zien dus me duimen tenen blijven volop draaien. Erg he trouwens dat mensen geen december kindje willen die verdienen met recht geen kind je moet blij zijn dat je zwanger kan worden of zwanger bent en als ze weten wat wij hier allemaal mee maken en moeten doen om zwanger te worden dan piepen ze inderdaad wel even anders rond uit belachelijk. Oneerlijk eigelijk vinden jullie ook niet idioten...... Knuffel babyborn......
Ooh Laraxx, wat balen zeg!! Nou meiden, het ziet er dus naar uit dat de meesten van ons januari weer vol goede moed moeten gaan starten met de nieuwe behandelingen. Zelf verwacht ik volgende week zondag of maandag voor m'n 4e IUI op te kunnen. Het was wel lekker om december niet met IUI bezig te zijn en ik ben daardoor ook wel weer een beetje hoopvoller gestemd. Alhoewel ik ook vandaag zo mijn momentje had hoor. Je zou toch zo graag willen weten of het ooit lukken gaat! Meiden, alle geluk voor jullie dit jaar! En zorg dat je elkaar hier blijft steunen.
Ha ladies, Gelukkig 2011 allemaal! Wie weet wordt het eindelijk eens ons jaar... Ik ben deze weken nauwelijks aanwezig geweest, daarom heb ik niet op ieders verhalen gereageerd. Morgen vertrek ik weer voor een kort tripje (eisprong tijdens vakantie met veel vrienden in klein huisje dus klussen wordt lastig). Dus tot over een paar dagen!
Heb ook al gereageerd in dat belachelijke topic.. tss wat denken ze dan, net alsof je een vakantie boekt!:x Veel plezier kanshebber!!
@allemaal: Ik wens jullie een heel goed, gezond en vruchtbaar 2011!!! @Laraxx, meis wat kl... weer die :x:xduivels...dikke digiknuf! Zo'n herkenbaar gevoel! Kan best hoor dat je je zwanger voelde en was maar dat het uiteindelijk niet bleef zitten...is je bloeding en pijn ook zwaarder? @babyborn, hoest met je?? Ben blij dat je lekker bij ons blijft meekletsen! @kanshebber, veel (klus)plezier tijdens je tripje! Belachelijk inderdaad dat december topic. Ik lees eigenlijk amper meer in het 'zwanger worden' deel omdat ik me zo vaak loop te ergeren aan zulke topics. Ik heb een keer fel gereageerd op iemand die wilde weten of er een manier was om een meisje te krijgen... Hier weer aan de puregon (50 eenheden) sinds eergisteren. A.s. donderdag gaan hubby en ik samen naar het zh voor de fm en een gesprek over ICSI. Uiteraard laten we de beslissing daarna pas vallen maar eigenlijk weten we al dat we ervoor willen gaan! Kan best wel eens snel gaan want er is geen wachtlijst in het Radboud (Nijmegen) dus ik gok dat we eind jan/begin feb al kunnen starten! Ik denk dat ik het lichamelijk allemaal goed aan kan en hubby moet er vooral mentaal aan geloven vrees ik... Weet iemand van de IVF dames wat voor bijwerkingen decapeptyl kan geven? Das het enige middel waar ik een beetje huiverig voor ben....
Hey sportmama, Mja het gaat wel goed hoor moet er nog een beetje aan wennen dat we echt gestopt zijn begin het een beetje te accepteren dus tsja ik kan nog niet helemaal stoppen met jullie hihi ik wil weten hoe het blijft gaan met jullie erg he zal wel op een gegeven moment minder worden maar tot nu toe was het nog even spannend met Laraxx dus ik blijf wel even gluren hier als dat mag. Morgen ziekenhuis bellen even afspraak met de gyn en even zeggen dat we gestopt zijn is wel zo netjes ze wisten het wel maar ze hopen altijd dat je toch nog door gaat. En volgens mij wou de gyn ook nog even kijken hoe het was met me mystrieuse cyste ja of nee of het echt weg is dat kan nooit kwaad natuurlijk ben trouwens wel mega ongi zeg niet normaal meer maar komt goed hoor. Jij succes met je FM en hoop dat het deze ronde raak is en dat je niet verder hoeft te gaan met ICSI en anders hopen dat dat het hem is voor jullie ik hou jullie nog in de gaten hihi .me duimen draaaien voor iedereen...... Wij gaan zo even naar de ijsbaan bbrrr schaatsen met me vriendin en man en kids is even kijken of ik het nog kan lol op me ouwe dag ik zal wel spierpijn hebben morgen. Gezellige dag meiden en een heel vruchtbaar 2011 voor jullie allemaal. Knuffel babyborn......
Hoi meiden, een tijd mijn neus niet laten zien. Heb een heerlijke decembermaand gehad zonder MMM. Ik heb dus enkel de laatste pagina gelezen en merk dat er nog weinig veranderingen zijn. Babyborn wat spijtig dat ook de laatste poging niet succesvol was. Ik had gehoopt dat ik al die duiveltjes voor je had weggenomen! Ik ben vrijdag naar de gyn geweest en we hebben besloten om aankomende vrijdag een HSG te doen. Misschien dat de keizersnede bij de geboorte van Floortje heeft gezorgd voor verklevingen. Als alles open is, dan gaan we weer verder met de laatste 3 IUI pogingen. ps wat is er mis met een december kind??? kan het één verlanglijstje maken en stuiteren doen ze toch in de decembermaand.
Haaai, @lara en quinty: wat een teleurstelling! :x Zeker als je vanalles voelt en een goed gevoel hebt, dan valt het extra tegen als die irritante ongi weer begint! HET MOET IN 2011 GAAN LUKKEN! @sportmama: dus jullie gaan waarschijnlijk al snel voor icsi. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen! Ik blijf meelezen! @babyborn: veel plezier op 't ijs! @kanshebber: lekker even er tussen uit. Veel plezier, jammer van 't klussen.... Hier niet veel te melden, beetje genieten van de rust op onze laatste dag vakantie......stilte voor de storm, want de komende weken/maanden worden erg druk. Zal dus niet heel veel hier te vinden zijn, maar ik wip af en toe even binnen! Groetjes, Murphy
Hallo dames, Ik kom ook iedereen even de allerbeste wensen toewensen voor 2011! Dat het een mooi vruchtbaar jaar mag worden! Veel liefs esther
Ik wens jullie allemaal een gelukkig en zwangerschap-vol jaar! ha @ Lara- balen dat het poging niet gelukt is Ik haat het als ik het gevoel heb voor mijn ongi dat ik zwanger ben, dan probeer ik niet te veel hoop te hebben, maar stiekem ben ik helemaal blij. bah. Wat een slecht gevoel hoor sorry meid. Is er een wachtlijst voor IVF bij jullie? Ik ben wel met je eens dat dit support-network echt goed is voor iedereen. Ik kan het niet over hebben met mijn vrienden, want ze snappen het niet, en veel weten er niks van ons behandelingen- ook een rare gevoel. Dus, ik ben blij dat ik dit website heb gevonden. Het voelt goed om alles buiten te laten komen, en wat terug krijgen van iemand anders dan mijn man en mama! dus Bedankt! Mijn man is nu tijdelijk weg alWEER, maar ik denk dat hij terug naar huis kan komen voor mijn eisprong, maar ja wat is dan het punt als ik al zo lang nog niet zwanger ben geworden! Feb beginnen we hopelijk met IUI, deze maand lukt niet vanwege de drukke schema in de UMCG. Ik hoop dat iedereen lekker rustig en blij kan blijven en wachten op onze klein wondertjes .... whenever that will happen Bree
Hallo lieve allemaal, Kom jullie allemaal even heel veel geluk, gezondheid, liefde en vruchtbaarheid wensen voor 2011. Hopelijk komen er veel wondertjes bij! @Babyborn: wat verschrikkelijk dat jullie laatste poging ook niet is gelukt, bah! Dikke knuffel meid! Ik ben 29 dec voor de laatste keer bij de gyn geweest. Alles was goed en weer een prachtige echo gehad. Lag zelfs voor op schema. Dacht rond de 11 weken te zijn, maar was al 12 weken. 26 januari heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ik ben dan ongeveer 16 weken. Voor mij geen ziekenhuis meer dus voorlopig Hoop dat jullie mij snel zullen volgen! Liefs, Misty
Hallo meiden, Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier ff meeschrijf. Allereerst wens ik jullie allen een gezond en vooral vruchtbaar 2011 toe! Op naar vele gezonde baby's!!! Ik heb zelf al een hele tijd niet meer gereageerd op dit forum maar wel zo nu en dan meegelezen. Blijft een goed gevoel geven om te lezen dat vele andere net als ik de moed niet opgeven en doorgaan! Wij waren in eerste instantie vanuit de IUI doorverwezen voor IVF. Maar daar wilde ze toch eerst weer via IUI proberen. Vandaag de inseminatie gehad waarbij er 21 miljoen goede zwemmers zijn geinjecteerd. Hoop zo dat het dit keer raak mag zijn en de IVF als nog niet nodig is. Heel veel suc-6 allemaal. Liefs Genesis
hoi allemaal. een ieder nog de beste wensen en dat 2011 voor een ieder van ons heel erg vruchtbaar mag zijn. heb nog niet alles bij kunnen lezen. @genesis, hoop voor je op een goede uitslag. ik mag morgen voor een echo, denk dat ze gelijk de iui beginnen omdat ik nu al een licht streepje had op ovu test. groetjes
Hallo meissies! Allemaal een heel mooi 2011 en vooral heel vruchtbaar hoop ik nu een keer! Ja die mensen van dat topic dec kids zijn gestoord. Straks komt er nog een topic: geenn paaskind, geen zomervakantiekind, ik wil geen 5 mei kind en ook liever niet op sinterklaas en ook niet........ Ze snappen niet helemaal dat je blij moet zijn met EEN kind. schandalig! Misty fijn dat het zo goed gaat. Dus je loopt voor? Zie je nu wel? Je gaat me inhalen! Alle anderen: sterkte en vol hoop en moed weer beginnen aan de behandelingen. Geef niet op, het gaat lukken!
Welkom Genesis, Wij zijn nu ook nog bezig met iui behandelingen en dan gaan we april starten met ivf mocht er natuurlijk geen wonder geschieden. Klets lekker mee en succes.
Welkom genesis, Waarom wilden ze IUI overslaan dan? 21miljoen is een goede score! Hopelijk is het snel raak en hoef je geen IVF... Ik zelf heb nog 2 keer IUI en dan ook IVF.. heb er eigenlijk helemaal geen trek in! Zie erg tegen het spuiten op
Ik zie ook wel tegen de ivf op. Hoeveel pijn gaat het groeien van de follikels geven. Nu maar 1 en dan toch een stuk meer follikels. Hoe gaat het met je werk. En het einde van behandelingen wat steeds dichter bij komt. Dat maakt me nog het meest bang.