wie begint er ook met IVF in april/mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maui78, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    wie, wat, waar?
    Dnice22: ICSI in Erasmus MC
    Claro84: IVF
    Nicky86: ICSI in Fertiliteitskliniek Twente
    Rozerin: IVF in SFG Rotterdam
    Maui78: IVF in AZ Sint Jan in Brugge

afspraken
    Dnice22: 1e FM 5 mei
    Claro84: 1e FM 9 mei
    Nicky86: 1e FM 1 Mei
    Rozerin: 1e FM 2Mei, fm2 4mei
    Maui78: 1FM 26 april, 2FM 30 april (10 follikels)

Punctie
    dnice22: Week 19
    Nicky86: 3 mei
    Rozerin: 6 mei
    Maui78: 2 Mei
    Claro84: nog niet bekend

2. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Dames!

ben ik weer terug van het zhuis :) gelukkig zijn een aantal follikels wel stukje groter geworden! op dit moment 5 die meedoen, maar de gyn zei ook dat ze van de pregnyl/oviterelle nog een boost krijgen en dat er hopelijk 8 meedoen :)
    is al een stukje beter nieuws gelukkig! moet vanavond om 23:15uur de oviterelle spuiten en donderdag de punctie! :D

@Nicky mooie emmy in je buik! en mooie cryo's super meid! nu wachten wachten wachten! succes!

@Claro succes morgen met de echo!

@Rozerin vervelend zeg :( maar in ieder geval fijn dat het langzaam wat minder wordt, in ieder geval niet erger :)

3. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    wie, wat, waar?

afspraken

Punctie
    dnice22: 10 mei

Terugplaatsing:

Testdatum:

4. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi meiden terug van een dagje weg...
    Ik ben ondertussen weer gaan werken, en het valt toch niet zo best mee hoor...pfff...het zijn lange dagen om af te wachten, weet niet wat te doen voor goed! Vandaag gebeld naar ziekenhuis wat er met de andere eitjes is gebeurd, want ik had er nog twee die verder ah delen waren...eentje ervan dus niet overleefd, dus ik zit nu nog met eentje in diepvries een cryo dus...vind het zo ontzettend jammer dat ik maar 1tje in reserve heb, zwaar teleurstellend!!! Ja ik weet je hebt maar eentje nodig, maar toch als die twee ni lukken dan begin ik direct al ad tweede IVF.. Echt beu!!! Nu ja duimen dat die het nog goed doet!!! Ik heb in ieder geval al enorme vreetbuien gehad!

Gaby: ik hoop dat het een beetje gaat met je meid, ik denk echt aan je!!

Dnice: nog niet direct panikeren meisje, die eitjes knn nog groeien he!! Ik hoop dat je snel voor je punctie mag gaan, dan weet je tenminste al wat meer!!!

Claro: veel succes morgen met je 1 fm!! Ik zal aan je denken!!! Het komt ook in route he nu!!!

Rozerin: voel je je al wat beter meid, niet teveel pijn meer? Rustig aan doen he, niet te veel willen bezig zijn! Ik vind het wel heel raar dat jij pas op de dag van de punctie zal weten hoeveel eitjes er bevrucht zijn, normaal belt het ziekenhuis je toch op!! Dat maakt alleen het wachten nog moeilijker!! Pfff, maar morgen ben je er vanaf!! Ik zal aan je denken!!

Nicky wat super voor je al die eitjes, daar kun je in eindje mee verder hoor!! Toch zeker enkele maanden, je zal nu wel een heel gerust gevoel hebben he!! Ik ben wel stiekem jaloers op je!!! Raar he een kleine emmy in je buik hebben!! Ik vind het wel vreemd, nu hopen dat ze blijven plakken he!!! Veel succes met het wachten in ieder geval!!!

5. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Meiden..

Dnice22 zie je wel er begint lekker beweging in te komen pozitief blijven help altijd (hoewel het niet altijd gemakkelijk is)
    Ik hoop zo dat je bij de punctie mag genieten van 8 eitjes die het goed zullen doen en 1tje die blijft plakken!! Duim voor je..

Maui78 wachtweken zijn zo slopend hé?! Hoop zo dat alles goed zal aflopen!! Ik krijg daar ook mijn twijfels over maar denk dat het is omdat we bij het SFG de punctie hebben gehad en de eitjes worden in het EMC bevrucht en de terugplaatsing vind ook weer plaats in het EMC dus misschien daarom..

@hier ik lijd nog steeds aan de pijn in mijn onderbuik..
    Ik moet ontzettend vaak naar de wc :( ik drink ook wel om zo snelmogelijk te herstellen.. Morgen gaan ze bloedprikken + kijken of de eierstokken weer rustig zijn.. Als alles meezit is de TP ook morgen.. Dus hoor zo veel morgen dat het ontzettend spannend is.. Ook van de bevruchtingen en of ze goed delen horen we morgen ben benieuwd.. Bid duim duim!!

6. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Dames!

@Maui geloof ik best meid! je hoort wel vaker dat de uiteindelijke wachtweken het ergste en langste wachten is van heel het traject! proberen lekker druk bezig te blijven! :)

@Rozerin succes vandaag meid! en hopen dat ze een mooie emmy terugplaatsen!

@hier gisteravond de laatste pregnyl/oviterelle geprikt, woeijjjj eindelijk even van die spuiten af! begon er best hekel aan te krijgen hihi. ben vandaag wel erg misselijk en last van m'n buik maar dat is alleen maar goed :) lekker groeien nog even hihi.
    en ben echt zoooo super zenuwachtig al voor morgen! pff

ik kreeg trouwens gister een brief met dingen die je wel/niet mag met de punctie en daar stond ook in dat we na de punctie via een brief op de hogote gesteld worden :S vind dat beetje raar stel dat ze de dag daarna weten hoeveel bevruchtingen er zjn dan sturen ze dan die brief pas op, en is dhij2 dagen later pas bij mij in de bus... denk dat het dan toch geen terugplaatsing op dag 3 of 4 zal zijn :S

@derest succes met wachten!

7. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Heey Dames!!

Ik heb net om 11 het bloedprikken gehad bloed was in orde alleen bloedgehalte mijn bloed was een beetje dik maar dat vond de gyn geen probleem.. Daarna heeft hij een echo gemaakt van de eierstokken link zat nog een beetje vocht maar gaat de goede kant op en rechts zag er al goed uit uiteindelijk geen bezwaar tegen het TP..
    Ik zit nu in het EMC te wachten voor de terugplaatsing om 13:45 zenuwachtig dat ik ben.. Ik krijg hier te horen over de bevruchting de celdeling en de cryo's.. Ow wat gaat het straks moeilijk worden met wachten.. Maui78 en hoe gaat bij jou...? Dnice22 veel succes meid met de punctie!!

Ben nu lekker positief ingesteld :)) het enige wat nog moet komen is het plakken van de emmy :))

8. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hey Rozerin,

en hoe is de TP gegaan?? nu ook op het wachtbankje voor jou! spannendddd
    en de bevruchting etc hoe is het daarmee gegaan? nog cryo's?

9. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Heyy Dnice22,

Ik heb de tp goed ervaren geen pijn niks voelde het niet eens..
    Er zit nu een emmy 8 cellig in mijn baarmoeder voelt al geweldig nu..
    De gyn zei dat ik 11 bevruchtingen had maar hoeveel er van goede kwaliteit zijn om in te vriezen weet ik binnen 2 weken met een brief..
    De emmy die ze geplaatst hebben was de beste er tussen zeiden ze..
    Ik heb ook een echo plaatje gekregen hoop dat ik het in de album mag zetten als het blijft plakken :))
    12 dagen na vandaag mag ik in principe testen..
    Manlief is al helemaal weg van de emmy hij maakt zich al klaar voor het vader worden ik probeer iedereen wel erop te wijzen dat er een kans bestaat dat het niet lukt.. Maar ze zijn zo verheugd dat ieder z'n gang laat gaan :)
    Nu is het wachten wachten en nog eens wachten..

En ben je al benieuwd naar de punctie?

10. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    wie, wat, waar?

afspraken

Punctie

Terugplaatsing:
    Nicky86: 7 mei

Testdatum:
    Nicky86: 21 mei

Zwanger:D:

Hoi Dames,

@Rozerin: Wat goed een 8 cellige en 11 bevruchtingen :D Dan moeten er wel een paar goede cryo`s overblijven.

@Dnice: Al zenuwachtig voor morgen? Bij mij heeft de pregnyl nog wel een goede boost aan de follikels gegeven, de grootste is toen in 2 dagen tijd nog 5 mm gegroeid. In ieder geval heel veel succes morgen en zal aan je denken.

@Maui: Hou je het nog een beetje volop het wachtbankje? Ik zit er nou 2 dagen op en denk er echt continue aan.

@Hier: Ik vind het nog steeds moeilijk om te bevatten dat er een emmy in mn buik zit, ik denk er ook bijna continue aan. Ben zelfs bang dat als ik ga plassen dat ik hem eruit plas (terwijl ik wel weet dat dat niet kan):( Mijn vriend praat ook best vaak tegen mn buik en geeft hem al kusjes haha. Ook ben ik vrij veel misselijk en heb ik steeds zin in lekkers en zeer gevoelige borsten, zal denk ik wel door de utrogestan komen.

@De rest: Hoe is het met jullie? het is hier vrij rustig de laatste dagen..

Lfs Nicky

11. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Agh!! Wat lief Nicky86 van je mannetje..
    Wij hebben het ook nu mijn man zegt telkens wel blijven plakken he beebje :)) ik voel niks hier en daar wat pijn van de punctie nog maar is heel wat gedaald..
    Ow wat zou het fijn zijn als we gelijk zwanger zijn. Bij de eerste ivf..
    Ik ben er zo klaar voor en verheug me er echt op..
    Ben wel bang van de teleurstelling eerlijk gezegd..
    Iedereen heeft er een goed gevoel bij ik ook wel maar ben toch bang..
    Vanaf vandaag het wachtbankje :))

12. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hey Rozerin

De pijntjes heb ik ook nog wel hier en daar, vooral nog bij mn linker eierstok. Ach gaat ook wel weer over he.
    Ik vind dat echt een fijn gevoel als mn vriend tegen mn buik praten, tranen schieten dan in mn ogen.
    Ik hoop ook heel erg dat we allemaal een posi test mogen laten zien na de eerste poging, zou wel het alle mooiste zijn he.

Lfs Nicky

13. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Zeker weten!! Dat zou geweldig zijn!!
    Wij hebben 19 mei een bruiloft hij zegt nu al ik wil niet dat je dan uit je dak gaat ik wil dat je rustig aandoet :)
    Lekker gevoel is dat als ze zo bezorgt zijn..
    Ik heb wel een positief gevoel over onze ronde's..
    Lekker allemaal roze komende weken :) wanneer mag je testen..?
    Ik mag 24 mei testen :)

14. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    wie, wat, waar?

afspraken

Punctie

Terugplaatsing:
    maui78: 5 mei

Testdatum:
    maui78: 16 mei

Hoi Nicky, ja het is echt vreselijk dat wachten, en idd je denkt er constant aan, ik ben ook bang om naar toilet te gaan, denk dan dat het er zal uit lopen...aiaiaia toch
    Ik heb ook enorm veel honger, gevoelig, en mijn borsten zijn precies reuzegroot!!
    Afwachten he nu...

Rozerinetje, jippie bij jou ook al een embryooootje!!!! Goed he, spannend!! Hoop dat het voor jou ook goed loopt!

Dnize: succes morgen he

Denk aan jullie meiden!! dikke knuffels...

15. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Ow Maui78 er zit 4 dagen tussen ons jij hebt de tp op 5 mei gehad en ik 9 mei :) ow spannend echt nu.. Ik weet niet hoe het voorbij zal gaan..
    Heeft de gyn iets gezegd over gemeenschap? Of dingen die niet gunstig zijn..??
    Bij mij alleen dat je 2 dagen niet mag baden + zwemmen voor de rest niks.. En in principe mag je 12 dagen na de TP al testen zeiden ze..
    Voelen jullie wel wat na de TP? Ik voel nog niks maar ben ook netals jullie bang dat het eruit komt dalijk met naar de wc gaan heheheh hoewel ik weet dat het totaal gescheiden is van elkaar..
    Denk ook aan jullie knuffelss xxx

16. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie, wat, waar?

afspraken
    Claro84: 2e FM 11 mei

Punctie
    Claro84: week 20

Terugplaatsing:

Testdatum:

Dnice, spannende dag voor jou vandaag. Heel veel succes.

Rozerin, duim mee voor een plak beebje.

Hier: echo was goed, enkel nog wat klein. Moet nu morgen terug en normaal begin volgende week zou de punctie plaats kunnen vinden J.

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nicky, rozerin en maui zie datr jullie al op het wachtbankje zitten..!!! Spannend...

dnice vandaag de punctie.. Heel veel succes meis en ik duim voor mooie bevruchtingen...

Succes meiden... Kom snel weer spieken

18. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    wie, wat, waar?

afspraken:
    Claro84: 2e FM 11 mei

Punctie:
    Claro84: week 20

Terugplaatsing::
    Rozerin: 9 mei

Testdatum:
    Rozerin: 22 Mei

Zwanger:

19. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Dames!

vanochtend de punctie gehad en was best pijnlijk :( paar bloedingen gehad en nu nog steeds maar dat gaat vanzelf weg... hadden jullie dat ook?
    loop nu echt als een oud omaatje zo krom en veel pijnsteken en krampen maar zolang ik lig gaat het redelijk :) me mannetje verzorgt me als een princesje zooo lief! ben nogal van het 'ff zelf doen' maar dat mag dus absoluut niet, lekker op de bank liggen dus.
    ze hebben 25 blaasjes aangeprikt! waarvan er 15 eitjes uit zijn gekomen! woehoejj:p nu hopen dat ze allemaal goed rijp zijn en dat er goede bevruchtingen plaatsvinden! zondag krijgen we als het goed is de TP op moederdag! mooier kan niet hihi:D
    we worden zondagochtend wel pas gebeld hoeveel bevruchtingen er het tijdstip van de TP!

@Rozerin, fijn om te horen dat je niks heb gevoeld van de tp, en wat lief dat je man al helemaal weg is van de emmy! hihi dan smelt je hart wel inderdaad;) duim voor je dat hij blijft plakken en dat je over anderhalve week een positest hebt! voor iedereen hier natuurlijk!

@claro mooi dat de echo goed was! aan de kleine kant had ik ook en niet echt veel maar zoals je ziet tot nu toe een goed resultaat! :) spannend!

@de rest op het wachtbankje denk aan jullie! en kom er over een paar daagjes bij ;) hihi

20. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Geweldig Dnice 15 eitjes is niet niks he :)
    En dat aanprikken van die hoeveelheid weet ik zelf echt niet want de gyn hield op bij mij met tellen :) uiteindelijk hadden ze 21 rijpe waarvan 11 bevrucht (hieruit zit er 1 nu in me :) ). Of de rest doordeeld en worden ingevroren hoor ik ook later deze volgende week..
    Ik wil niemand bangmaken maar omdat ik overstumulatie had was het een ramp bij mij.. Gelukkig is het nu bijna helemaal weg de pijn,,
    Maandag geweldig datum moederdag :) hoop dat ie doorgaat en mag plakken..

Ik voel bijna niets nog af en toe een heel klein beetje misselijk ben erg slaperig en moe maar voor de rest voel ik niks..
    Heeft jullie gyn iets gezegd over gemeenschap na de TP?
    Dnice22 je mag bijna op 't wachtbankje spannend..
    Hoe is het met de rest v.d dames..? Niet echt actief zijn we he hier op de topic..

Deel Deze Pagina