@Dnice: wow wat een top resultaat! De follikels toch nog een boost gehad van de pregnyl. Heb je je achteraf toch nergens druk over gemaakt. En wat een mooie dag is dat om de terugplaatsing te hebben, hopelijk alvast een moederdag cadeau. Bij mij was de punctie achteraf ook heel pijnlijk, heb nog wel zeker 3 dagen plat op bed gelegen. Gelukkig nou wel weer beter, met hier en daar een pijntje. Ik hoop voor je dat er flink wat bevruchtingen uit ontstaan. @Rozerin: Die misselijkheid ken ik, heb ook grotere borsten dan normaal en mijn buik is nog steeds opgezet. Ik lijk wel 4 maand zwanger. Verder heb ik eigenlijk nergens geen last van. @Hier: De testdrang komt nou al, kan haast niet afwachten. Weet trouwens iemand hoe lang de pregnyl in je systeem blijft zitten? Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Lfs Nicky
@nicky86 de misselijkheid komt en gaat bij mij heel af en toe.. Ik heb ook echt tot de TP op dag 3 plat gelegen.. Maar zoals bij jou Voel ik me nu stukken beter alleen nog een lichte pijn bij het gaan naar de wc of opstaan enzo.. Ik weet dat de pregnyl per dag halveert dus na 10 dagen uit je bloed moed zijn als je 5000eh gespoten hebt.. D1 5000 D2 2500 D3 1250 ga zo door )
Dnice, wat een mooi aantal. Nu duimen dat ze zich goed delen en dat je zondag al een mooi moederdagcadeautje krijgt. Spannend zoveel al op de wachtbank. Hier vandaag tweede fm gehad, zag er allemaal goed uit. Krijg maandag de punctie. Zie wel dat iedereen er toch last/pijn van heeft gehad dus geeft toch wat extra zenuwen J. Maar ben blij dat het dichterbij komt.
hoi meisjes, Dnice, goed resultaat meid zoveel bevruchtingen!! En een leuker moederdagcadeau kan je natuurlijk niet krijgen!! Khoop dat het vr jou ook allemaal goed verloopt!! Duimen!!! Zie je wel dat je nog vele eitjes hebt!! Nicky: spannend he, ik word stilaan gek van het afwachten!! En jij moet zelf testen ofzo? Ik moet gewoon de woensdag naar ziekenhuis om bloed te nemen, en daaraan knn ze zien of je zwanger bent, of als je toch je maandstonden zal krijgen, ze knn dat ook zien! Als je waarden drastisch zijn gedaald ofzo! Pfffff...hoop zo op goed nieuws!!! Iedereen zegt het zal wel lukken, maar wat als het niet zo is? Rozerin, hoi meid, hoe stel jij het? Ik voel mij ook enorm enorm moe en soms heb ik steken in mijn buik, rare steken dat gaat dan weg, ook een opgezwollen buik, beetje constipatie, en moodswings, ook vind ik (raar hoor) ik neem precies beter kleuren waar, dat is zo raar he maar ik zie gelijk alles helderder!! Zit misschien wel in mijn hoofd hoor....Op gebeid van gemeenschap heb ik het gewoon eigenlijk niet gevraagd in ziekenhuis, ik zou het ds eigenlijk niet weten!! Ik denk dat je beter een week niets doet, ja ik toch niet, teveel pijn gehad vorige week, moet nog een beetje herstellen denk ik! En die zalf dat je moet inbrengen die utrogestan, drie maal op een dag, moet je dat ook doen? ik heb de indruk dat die zalf daar zeer snel weer uitloopt!! Niet zo leuk!! Voor de rest voel ik mij wel een beetje anders, raar hoor, nu ja we zien wel! Ik heb gewoon veel schrik dat het niet lukt, en dan heb ik maar 1 eitje in diepvries...dat is niet veel, plus het kan de diepvries misschien niet overleven ook niet...Jullie hebben er allemaal zoveel... Nu vanavond naar vrienden, even aan niets denken en rusten.... Ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend toe!! Oh en ik ben Clarooootje nog vergeten, lieve meid, veel succes met de punctie volgende week, je moet geen schrik hbb!! Het komt wel goed, en je weet ook waarom je het doet he!! Good luck!!! groeten en knuffels... Maureen
Hey Maui78 erg is die onzekerheid en steeds maar eraan denken.. Heb ik ook helaas nu.. Maar goeveel cryo's ik heb weet ik niet hoor hoop op minstens 3 van de 10 die er zijn overgebleven.. Ik gebruik ook die utrogestan 3 x 2 per dag.. Maar wat eruit loopt is het hoesje heb ik begrepen dus niks mis mee word vrij snel opgenomen de tabletten.. Sorry heel grof maar hebben jullie ook zo'n warme vagina :S ik merk het met inbrengen veel warmer dan de normale lichaams tempratuur maar eerlijk gezegd weet ik niet of dat normaal ook zo is.. Ik heb bijna nergens last meer van alleen bij het bukken of naar de wc gaan dan.. De tijd vliegt normaal en nu gaat het zo langzaam.. Nog 10 dagen na vandaag en dan mag ik testen Ik ben Ook best bang om teleurgesteld te worden.. Ik wil vooral manlief goed bericht geven.. Het zou zo mooi zijn!! Blijf bidden voor iedereen!! Hoop op Roze voor ons allemaal!! Laten het allemaal februari kindjes worden )
Hoi Dames! ben ik weer, heb even echt plat gelegen maar gelukkig vandaag al wat minder last nog wel steeds beetje bloedverlies.. weet niet of dat kwaad kan als ze een emmy terugplaatsen?? ben zooo zenuwachtig voor morgen! durf niet teveel te hopen maar het gaat vanzelf hihi ben gelukkig wel heel positief omdat ik aan een studie meedoe ben ik al sinds gister aan de progesteron bollen begonnen maar heb hier wel erg last van duizeligheid en vreselijk moe @all die op het wachtbankje zit! zooo spannend! ben nu al zenuwachtig voor jullie! hoop zo dat we straks allemaal een positest in ons handen hebben
hoi dametjes, hoe gaat het? Deniceeeeeeeeeeee veel succes he voor morgen!! Kan geen kwaad denk ik dat je bloed verliest hoor, dat is normaal he na de punctie! Rozerin, je vagina warm? Ik denk ook dat dat normaal is hoor! Ik moet maar 3x1 van die bolletjes inbrengen! Van mij is dat ook nogal warm hoor, wat ik wel voel is dat mijn baarmoeder weer aan het zakken is, is dat normaal? Ik denk het wel aangezien na je eisprong die weer daalt. Maar of het iets te maken heeft met zwanger zijn??? Ik word hier gek, gisteren bij vrienden gaan eten, dacht weer zo negatief! En heb nogal redelijk wat rare dingen gegeten en vandaag last van mijn buik, ik denk tenminste dat het daardoor is. Krampen en last! Ook af en toe steken, en steken in de vagina, mijn borsten staan op ontploffen en mijn buik is precies 6 maand zwanger!!! Hoop dat mijn lichaam me niet weer voor de zot aan het houden is! Heb ook last van duizeligheid! Iemand nog klachten!!! DUIMEN VOOR ROZE!!!!
hey Dames! gister de tp gehad! nu een mooie emmy in me buik echt een heeeel raar idee hihi en hopen dat hij blijft plakken we hadden van de 15 eitjes waren er 12 goed rijp en daarvan zijn er 6 bevrucht 1tje nu in me buik en de andere 5 horen we denk volgende week via een brief of er goed genoeg zijn om in te vriezen. @maui vervelend dat je zo'n last hebt! de duizeligheid heb ik ook erg last van, eigenlijk sinds dat ik de de bolletjes inneem. laten we hopen dat het allemaal een goed teken is @rozerin wat duurt dat wachten lang he meid! hoelang na de tp mag jij eigenlijk testen? ik al na 11 dagen! of eigenlijk 14 dagen maar de 1e 3 dagen dat het emmytje ontwikkeld worden daar ook bij opgeteld dus mag de 24ste al testen! best snel vind ik zelf (nog wel haha) hoor sommige dames die mogen pas na 18 dagen ofzo testen.
Hoi Dnice22 hoop voor ons allemaal op een plakbeebje!! Inderdaad ik mag ook al 11 dagen na de TP testen dat zeiden ze in het EMC maar in het SFG ivf boekje stond 18 Dagen na de Punctie.. Ik Mag in eigelijk denk ik zondag Al testen maar of ik dat durf weet ik nog niet.. Ik denk dat ik tot maandag of dinsdag wel wacht.. Het mooie is het hele weekend ben ik wezen shoppen een Uitstekende afleiding!! En deze week moet ik alles in orde krijgen voor de bruiloft dus dat zal ook een afleiding zijn vrijdag + Zondag hebben we feest dus 2 dagen vallen al af ) heerlijk is dat.. Ik heb wel wat last van zere tepels en ook constant het gevoel ik moet ongi worden.. Ik wacht gwn rustig af en hoop op Roze voor ons Allemaal!! Hoe is het met de rest??
Oh spannend voor jullie op het wachtbankje. Wordt er zelf zenuwachtig van. Lijkt mij een rare gedachten weten dat er een emmytje in je buik zit . Hier deze morgen de punctie gehad, vind dat het beter is meegevallen dan verwacht. Heb door de verdoving zelfs een deel gemist zoals het naar boven brengen enzo. Rechts ging heel goed, maar naar het einde toe begon links echt heel veel pijn te doen maar toen was het bijna gedaan dus ging goed. Ze zeiden eerst 30 en toen vriend nog boven was voor zijn staaltje zeiden ze dat ze er 34 hadden. Daar moet er toch 1 tje goed van zijn. Ze zeiden wel dadelijk van hou er rekening mee dat er meer dan de helft nog van afvallen. Heb nu donderdag de tp.
Hi Claro, wat een mooi aantal zeg! ik dacht eigenlijk dat boven de 30 overstimulatie was hebben ze jou daar niks over verteld? wanneer hoor je hoeveel er uiteindelijk bevrucht zijn?? duim voor je dat er een mooie emmy tussenzit maar dat zal best wel in ieder geval fijn dat het minder pijnlijk was als verwacht @Rozerin jaa gek is dat he.. zit toch een week verschil tussen :S achja we zien het wel jaaa ene kant zou ik ook wel eerder willen testen maar andere kant zou ik bang zijn voor de teleurstelling of dat hij misschien fals aangeeft ivm de hormonen die we hebben gespoten.
hier zal het niets zijn...bruin verlies, enorme krampen, en nog s constipatie en een blaasonsteking!! Mega ontgoocheld!!
@maui78 geen rood bloed is goed!! Kan het geen innestelbloed zijn? Bij mij soms krampjes bij de BM en ook gevoelige tepels.. Ik heb maar 5000eh pregnyl gespoten dus die zal er wel uit zijn.. En of de utrogestan zulke bijwerkingen heeft weet ik dus niet.. Voel me wel anders nu deze dagen.. Maar wil niet te veel hopen.. Ik ga echt op mijn NoD testen.. Dnice22 en Claro veeeeeeell succes beide!!
dnice, daar hebben ze niets van gezegt. Enkel dat er bij zo een grote hoeveelheid er veel afvallen omdat het dikwijls veel kleintjes zijn. maui, blijf toch nog wat duimen. Kan nog goed komen niet?
Hoi meiden, hier ben ik weer na een dagje wenen... Ik geloof er niet meer in, iedereen zegt van ja maar dat knn innestelingskrampen zijn, en innestelingsbloeding, ja en met constipatie erbij en blaasontsteking! Maar ik voel het gewoon, gisteren in de auto zat ik bijna te roepen van de pijn in mijn buik, en ik heb altijd heel pijnlijke maandstonden...Het zou mij enorm verwonderen moest ik toch zwanger blijken te zijn! Maar geef toe twee dagen voor je NOD pijn en bruinverlies...realistisch zijn!! Ik ben zo teneergeslagen, ik blijf vandaag heel de dag in mijn zetel!!! Meisjes ik hoop dat jullie meer geluk zullen hebben dan ik. En blijft jullie emmytje plakken!!!
moed houden wie weet!!! Ik hoop dat je je vergist Ik wil zo graag dat voor ons allemaal roze is!!! Ik mag zondag testen.. Maui78 wanneer mag jij testen..? Hoe is het met Nicky86 ? Zo rustig hier op de topic altijd..
Rozerin, het is zover, de eerste bloedsporen, ik ben zo ontgoocheld!!! Ween ween ween... Ik moet morgen naar ziekenhuis voor een bloedafname, ja niet dat het nu nog nodig is maar ik moet het toch doen!! Ja veel om over te hopen is er nu toch niet he! Moet jij geen bloedafname doen? Ik vind het zo erg he 10 dagen geleden leven in je buik,, en nu weet je dat het weg is...waar is het dan naartoe he? Ik zou toch zo graag eens geluk hebben, maar het is blijkbaar deze maand voor mij niet weggelegd, nu weer afwachten...echt kut! (sorry) Hopelijk bij jou wel positief nieuws, lange wachtdagen he! dikke zoen en knuffel
Een hele dikke knuffel voor jou Maui78!! Blijkbaar is dit je maand dan gewoon niet op naar de volgende ronde.. Het is zo vreemd indd dat er iets leeft en dan je weer verlaat.. Ik voel geen ongi krampen alleen af en toe steekjes ik moet wel zeggen dat ik last van zere tepels heb.. Ik ben benieuwd k zou graag weten wat het resultaat is nu van ons.. Aan de ene kant denk ik testen!! Aan de andere kant is dat zo verwarrend je blijft toch hopen tot je rood ziet.. Ik ga het niet doen tot me NOD gwn wachten is voor mij het beste.. Ik heb intussen ook nog geen bericht over mijn cryo's.. Zo onduidelijk.. Heel veel succes en sterkte Maui78
Hoi Dames! @maui meiss vandaag bloed laten prikken??? hoop zo dat het toch nog goedzit! ondanks de vele kenmerken van je menstruatie een vriendin van mij kreeg op de dag van testen ook ineens bloeding en echt rood, ze heeft een test gedaan waarvan de 1e negatief was, en daarna 1 die positief was, toen wist ze het niet meer en in het ziekenhuis vertelde ze haar dat ze zwanger was van een tweeling! gunhet je zo meid! laten we hopen dat als het niet goed is dat de volgende poging wel raak mag zijn bij je! dikke knuff! Rozerin spannend zondag testen! heb je al testdrang? hihi hier niet veel nieuw, merk echt niks in m'n buik en dat maakt me best onzeker zo ongeloofwaardig dat ik osms het idee heb van is dat emmytje niet in dat buisje blijven hangen? hihi lekker stom dat zal vast wel goed zijn. vind tot nu toe het wachten nog wel meevallen maar heb het ook erg druk laatste dagen dus tjid vliegt voorbij gelukkig hoe is het met de rest van de dames?