Neen meisjes, gisteren bloed laten afnemen en het was negatief! Er was niets meer terug te vinden van hcg in mij bloed. Maar ja dat dacht ik natuurlijk al aangezien mijn maandstonden doorgebroken waren. Ik zat in het ziekenhuis te wachten, en er zaten twee meisjes naast mij, de 1 zei ik ben zwanger, de andere ah ik ook! Oh ik kan wel in de grond wegzinken echt waar! Pfff...Niet dat ik het hen niet toewens he, want zij hebben misschien ook al een lange weg afgelegd enzo, maar toch raakt je diep in je binnenste! Ik heb heel wat afgeweend, voel mij ontgoocheld, mislukt. Vraag mij af wat ik heb verkeerd gedaan. De vroedvrouw zei dat ik nu een cyclus moet afwachten en dan de volgende cyclus gaan ze de cryo terugplaatsen! Maar er is natuurlijk kans dat de cryo niet overleefd als hij ontdooid is...Dus ja dan ben je weer een maandje kwijt!! Ik wil er liever terug snel tegenaan! Ik heb ook echt enorme buikpijn, dat is dan nog meer confronterend voor me! Pfff, ik had zo gehoopt, ik moet nu de moed weer opnemen en hop op nieuw beginnen, niet evident. Het voelt aan als een afscheid eigenlijk, ik denk ook dat de eerste keer het zwaarst is voor het moraal. Je denkt van het gaat nu eindelijk lukken want alle problemen zijn opgelost, nu mijn buikje is opgekuist en er is niets verkeerd dan lukt het wel...Weer ontgoocheld. Dan zeggen de mensen je moet positief blijven, hallo, dat is niet zo makkelijk. Vanbinnen was ik wel positief, maar ik deed er misschien negatief over de laatste dagen om mijzelf te beschermen, want ik wist dat die menstruatie er zat aan te komen. Nu ja, even mijn verdriet van mij af schrijven. Maar lieve meisjes, ik hoop echt dat jullie meer succes zullen hebben dan ik! Echt waar? Kunnen jullie nog s zeggen wanneer jullie mogen testen? Ik ben even de tel weer kwijt! Dikke zoenen Wens jullie een prachtig verlengd weekend! ps: Nicky is hier precies spoorloos...
Hoi dames. Sorry tijdje niet online geweest wegens wat problemen binnen de familie. @Maui: Wat k*t dat het geen plakkertje is geweest leef echt met je mee. @De rest: Hoe vergaat het jullie op het wachtbankje? @Hier: Gisteren helaas ook begonnen met licht bruin verlies en zojuis zijn de rode duivels helemaal doorgebroken voel me echt zwaar k*t. Weet eigenlijk even niet zo goed hoe ik er even mee om moet gaan, ook in combinatie met de overige isseus. Morgen maar even bellen met fertiliteits kliniek over hoe nu verder. Sorry hou het even bij dit berichtje, weet ff niet zo goed wat ik er nou nog meer in moet zetten. Ik zal morgen wel even weer online komen. Liefs Nicky
Heyy Allemaal.. Ow dames wat Kl*te..!!! Ik had zo gehoopd op roze voor allebei!! Hou de moed er aub in we gaan er voor!! Uiteindelijk zal het ons allemaal lukken.. Heel veel succes de volgende ronde!! **Dikke Knuf voor allebei** @hier geen verandering.. Ik wacht nog steeds en iedere keer dat ik naar de wc loop ben ik best bang dat ik rood ga zien.. Ik maak mezelf ook gek met ZP.. Ik voel niks behalve zere boobs.. Geen lage rugpijn wat ik normaal wel heb.. Ik hou de moed erin en hoop echt op Roze.. We hebben het allemaal nodig.. Ik wil dat dit onze ronde is na zoveel rondes zon der resultaat... Ik mag maandag testen hoop op Roze echt!! Hoeveel dagen na de TP mochten jullie testen?
Nicky lieve meid, veel sterkte, ik kan alleen maar zeggen, ik weet hoe je je voelt! Ik zit hier ook al twee dagen met een wrang gevoel, wenen, kwaad zijn, gevoel van onmacht, gedachten van zal het ooit wel lukken... Ja maar we moeten er doorheen he, we moeten onzelf weer oprapen en op nr de volgende...hopelijk vind je wat steun bij je familie en vrienden... Als je nood hebt aan een babbel.... Wat zeggen ze nu in fertiliteitskliniek? Moet je ook een cyclus overslaan? dikke knuffel Rozerin, ik moest bloed laten afnemen in kliniek, 11 dagen na terugplaatsing. Maar kijk als je maandstonden doorkomen dan weet je dat ongeveer al op die dag hoor, kijk bij mij was het zo, ook bij Nicky en bij Gabrielle ook(zij had punctie dezelfde dag dan ik, en haar maandstonden kwamen de dag voor ik)... ik ben ah denken welke dag heb je nu? Hoe gaat het met de rest van de dames?
Hoi Dames! @nickyy balen zeg meid! dikke knuff voor jou! had ook zoo gehoopt op roze voor iedereen hier! en hoe nu verder meis? @maui meiss vind het nog steeds ontzettend rot voor je! maar zoals je zegt je moet jezelf weer opraken en verder maar dat mag best een paar dagen duren hoor! voel je niet verplicht om binnen 2 dagen op en top te zijn! @rozerin spannend!! nog paar daagjes! voor mij pas donderdag pfff de dagen gaan echt langzaam voorbij ook ik merk niks behalve opgezette boobs... dames hebbie jullie wat gemerkt tijdens de wachtweken? qua gevoel in je buik of rugpijn misselijkheid etc??
Damesss, vandaag brief binnen gehad over de overige embryo's! was best onzeker over hoeveel cellig emmy ze hebben terug geplaatst omdat ze niet hadden gezegd hoeveel cellig (en was het ook vergeten te vragen) maar dit moet wel een toppertje zijn geweest! van de 5 overige emmy's zijn er 4 goed genoeg om in te vriezen pff ben zooooo blij! weet dat Erasmus echt heel erg streng is met het invriezen van emmy's overal wel eigenlijk. hoe is het met de rest van de dames? al beetje beter? en Rozerin nog 2 daagjes!!! woehoejjj.... spannennddd!! ik mag trouwens 11 dagen na TP testen
maui, wat onzettend balen. Hele dikke knuffel. Nicky, jij toch ook niet. Oh wat k*t. Ook voor jou een dikke knuffel. Rozerin, duimduim voor roze. Dnice, ook voor jou duim ik heel hard mee . Hier donderdag de tp gehad, waren er 18 die goed waren waarvan er nu eentje is terug geplaatst. De gyn had nog vanalles gezegt (zoals wanneer bloedafname enzo) maar door het hele gebeuren heb ik het niet goed gehoord en vriend ook niet dus ga maandag even moeten bellen (kan niet eerder met de feestdagen) wanneer ik moet gaan .
Heyy Dames.. Even ego.. De duivel is gezien.. Mijn ivf is mislukt!! Ik ben vandaag ongi geworden.. Ik voel me down gewoon mislukt.. Ik had zo'n goede hoop.. Ik weet niet hoe we verder moeten deze maand.. Ik heb de brief binnen 6 cryo's in 3 rietjes.. Ik moet het gewoon verwerken.. Ik weet niet hoe ik er overheen moett komen.. Heel veel succes voor de meiden die wachten nu.. En de rest sterkte..
Pff meiden ik kwam even spieken hier... Maar helaas zie ik dat het mislukt is... Hele dikke knuffel voor jullie alle 3...
@ Claro & Dnice: Wat goed, ik zal heel hard voor jullie hopen op roze. Claro daar moeten dan toch nog wel flink wat cryo's uit voortkomen. @ Rozerin: Wat kloten meid, weet precies hoe je je nu voelt. Hele dikke knuffel voor je. @All: Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Begin nou weer een beetje positiever te denken, scheelt dat we nog 7 cryo's hebben. Ik heb vrijdag met fertiliteitskliniek proberen te bellen, maar ik was al te laat met bellen ze hadden nog een aangepaste openingstijd ivm hemelvaart. Dus zal morgen even weer proberen. Wel heel erg jammer dat het tot nu toe al bij 3 van ons is mislukt, had toch echt op roze gehoopt voor ons allemaal. Liefs Nicky
Dag lieve meiden, vreselijk al bij 3 mislukt, godverdorie toch he! Men zou de moed verliezen!!! Maar ik hoor bijna overal dat de 1ste poging niet lukt dus we moeten nog even op de tanden bijten! Rozerintje de eerste 2 dagen is het echt moeilijk om te verwerken, maar jij ook zal de kracht vinden meid om je er door te slaan, dat weet ik zeker!!! Maar je hebt nog 6 cryos he poepie, daar moet er zeker 1tje uit lukken!!! Duimen. Nicky meid, jij 7 cryo's dat is ook goed he. Hopelijk mag je snel verder doen! Voel mij ook al wat beter, probeer mij bezig te houden enzo...gisteren leuke dag gehad met manlief! Dnice en claro, goed zo meiden!! We duimen hier voor jullie hoor! Claro je hebt wel superveel eitjes dat is goed!!! Zeker de helft zal er van bevrucht worden! Dnice ik duim ook met je mee meissie!! Ja tijdens die wachtweken voel je zoveel he! Ik had vergrote borsten, steken vagina, soms misselijk, mega honger!! Volgens mij hield mijn lijf mij voor de gek! Hopelijk woensdag goed nieuws he voor jou! hier: het gaat wel, maar ik vind het zo kut dat ik weer een maand moet wachten, dan weeral die kutregels, en dan pas tien dagen nadien echotje, en na ijn eisprong weer 5 dagen wachten...en ja wat is de hoop dat die 1ne cryo overleefd, biter weinig he! Je hebt maar 10 procent kans daarmee. Soms zijn al je eitjes goed ontdooid soms ook niet...hangt af vd beurt... alle tot snel iedereen xxxxxxxxx
Hoi Dames! @Rozerin neetoch meid had zoo gehoopt op roze voor jou! (voor iedereen hier natuurlijk ) al zoveel waarbij het niet gelukt is daardoor wordt m'n hoop wel minder dat het bij ons wel zal lukken... @claro 18 is een mooi aantal! wow! nu voor jou ook wachten @maui he meid gelukkig voel je je al wat beter en heb je de draad weer opgepakt knap hoor zo snel! en die ene cryo dat moet hem worden meid! is weinig kans maar ik geloof erin! @nicky ook jij weer wat positiever, fijn en gelukkig heb je nog 7 cryo's daar moet wel een toppertje bij zitten! ben benieuwd wat ze vandaag zeggen...
Hey dames. Heb vandaag gebeld. En moet op de eerste dag van mijn volgende cyclus een afspraak maken voor cyclusdag 8, 9 of 10. Dan gaan ze me weer in de gaten houden tot de eisprong, dan moet ik weer pregnyl zetten. En ongeveer 5 dagen na de eisprong zal ik dan de terugplaatsing hebben. Ik heb uitgerekend dat dat in de eerste week van juli zou zijn. En ik heb begrepen dat die maand wat er tussen zit was ivm de overstimulatie die ik heb gehad. Dus nu eerst ff een rustmaandje. Hoe gaat het met de dames op het wachtbankje? En Rozerin heb je je er al een beetje overheen kunnen zetten? Liefs Nicky
Nicky86 heel veeel succes de volgende ronde!! Maui78 ik hoop zo dat die cryo het lekker overleefd en je een TP krijgt + lekker blijven plakken Duim echt heel hard voor je.. Dnice22 3x niet gelukt nou mag jij en claro als 4e en 5e het verbreken met positief nieuws en kunnen wij ook weer de moed oppakken!! Hoop oP roze voor jullie!! @hier: ik heb net ook gebeld ik heb 4juni een echo deze keer gaan we alles verbergen om de spanning niet hoog te houden ik heb geen cyclus dus eerst een echo en dan weet ik niet hoe of wat dat hoor ik lekker daar.. Ik voel me vandaag iets beter.. Ben er bijna overheen.. Maar ik heb nog wel even tijd nodig om het te verwerken.. Gister was ik zo negatief ik kon manlief even niet meer aan.. Maar vandaag gaat het beter allemaal..
Dnice, kun je het nog een beetje houden? Moet gewoon op roze. Rozerin, das te begrijpen dat je het even minder had, is ook normaal. Weer vol goed moed op naar de volgende ronde.
hoi Dames! @Rozerin gelukkig maar meid, heeft natuurlijk tijd nodig om te verwerken maar ben blij dat het beter gaat hier nog 2 daagjes! pfff en durf ook niet eerder te testen omdat ik al op 11 dagen na TP mag testen dus is best vroeg met sommige andere. @nicky fijn meid nu op naar de volgende ronde! en dit keer wordt het roze! hier nog 2 daagjes wachten pfff killinggg @claro het gaat wel redelijk aan de ene kant wil ik heeeel graag testen al maar durf het zooo totaal niet! bang op negatieve uitslag dus wacht denk gewoon nog 2 daagjes, ga wel vanmiddag al testen halen denk dus zal of morgen of donderdag zijn
hoi Dames vanochtend toch getest! en was een licht streepje te zien! weet nou niet of dit wel of niet zwanger is... weet nu nog niks eigenlijk hihi... denk morgen maar nog een x testen en hopen dat hij wat donkerder is geworden.. ohhh vind het zooo spannend en hoop zooo dat het echt waar is... *duim duim duim* hoe is het met de dames hier?
Oeh Dnice, wat spannend!!! Ik denk dat ik je dan wel mag feliciteren want een licht streepje is toch echt een streepje!