wie begint er ook met IVF in april/mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maui78, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Claro jaaa spannend! morgen weer testen en dan even vergelijken ;)

@Nicky jaa dat hoor ik overal streepje is een streepje! en heb even op i-net gezocht en zie veel testen met resultaat net als mij! komt in 1 x zo dichtbij!
    hoeist met jou verder meid??

2. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dnice, vandaag nog getest?

Een vraagje heb sinds gisteren avond krampen in mijn onderbuik, zit nu een week na tp. Heeft nog iemand dit gehad? Voelt als menstruatie pijn.

3. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hoi hoi!

ja vandaag nog getest :) en weer positief :D heb nu 2 kruidvat testen gedaan met streepjes en 1 clear blue digitaal :)
    net zhuis gebeld en heb 14 juni 1e echo ;)
    ik heb eigenlijk niks gevoeld na de tp tot gister/vandaag beetje krampen links in me buik maar heel even, heb wel vaker gehoord dat dames soort menstruatieachtige krampen hadden maar uiteindelijk gewoon goed bleek te zijn :)

4. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaah een hele dikke proficiat.
    Ben blij dat toch iemand positief nieuws heeft (geeft weer een beetje hoop ;) ).

Hoe is het met de andere dames?

5. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ik verveelde me dus ben ik jullie topic even gaan lezen. Ik begin nu zelf met een icsi behandeling, maar kan zo mooi wat ervaringen lezen.

En echt gewedlig dat er 1 zwanger is @ dnice22 Gefeliciteerd!!!!!
    Hopen dat de rest snel mag volgen!

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ow had gereageerd dacht ik maar helaas is mijn reactie weg...

@Dnice super meis... Van harte gefeliciteerd...

7. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Claro dankjee :) wneer mag jij testen??

@linbabylin: succes met je behandeling! danjewell :)

@suusjelove dankjewel meid!

Maui meid hoe is het met jou???

8. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    linbabylin: welkom en veel succes.

Dnice, ze hadden enkel gezegt dat ik woensdag of donderdag mag gaan voor bloedafname (natuurlijk gaan we woensdag :)).
    Maar over testen niets maar denk dat ik maandag ga testen, tis dan ook vrij dus ideaal.

9. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Claro oeww spannend! =hopelijk is het zo woensdag ;) lekker lang weekend voor de boeg :)
    woensdag zou je op hoeveel dagen na tp zitten?
    ik mocht 11 dagen na tp testen (eigenlijk vandaag dus) maar heb het bi 10 dagen gedaan hihi ben benieuwd duim voor je!

10. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dnice, woensdag zit ik op 13d na tp.
    En omdat je zei van na 11 dagen na tp mag ik testen dacht ik ah dan kan ik maandag :).

Weekend zit goed vol gepland, ideaal ;).

11. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Claro, ohwww dan kan je maandag zeker testen ;)
    veel zeggen dat het nog vroeg is maar is eigenlijk normaal dag 28 van je cyclus als je eigenlijk je mensturatie zou moeten krijgen en ben blij dat ik zo vroeg moest testen van het zh! sommige pas na 18 dagen na tp, me duimen draaien voor je hoor!
    en maandag ook nog is lekker vrij dat is helemaal ideaal! i hopelijk ook roze voor jou! k durfde bijna niet te testen gister want moet in de ochtend en ik dacht: straks is het negatief en dan kan ik niet meer normaal functioneren op m'n werk, maar gelukkig was hij positief! ;)
    heb het gister ookal aan m'n ouders en m'n vriend z'n ouders verteld die waren zooo blij :) m'n vriend z'n papa moest zelfs huilen dat hij opa wordt zoo schattig!

12. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    18 dagen wachten zo lang. Dat zou mij nie lukken :).

Dus ga maandag testen (als ik durf) mocht het dan nega zijn ben ik de hele dag thuis voor te balen :).
    Ooh hoe super lief van zijn papa.

13. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    jaaa 18 dagen is echt lang indd!
    ik dacht maandag en dinsdag ook dat ik niet zou durven te testen! maar dinsdagavond kon ik ineens niet meer wachten tot woensdag ochtend haah, woensdag ochtend nog getwijfeld maar m'n vriend was ook nieuwschierig dus toch maar gedaan hihi :p

jaa lief he! hij wilde ookal heel lang opa worden en m'n vriend heeft nog een oudere broer maar die is meer van het reizen dus dat duurt nog wel even :p en z'n papa was eigenlijk bang dat hij z'n kleinkinderen nooit zou meemaken was zooo schattig!
    had een slabbetje gegeven met opa's lieveling erop hij heeft hem gelijk opgehangen in huis hihi

14. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi dametjes,

enkele dagen niet op internet geweest, sorry, maar ik ben er weer!

Wowieee Denise, ik wist het gewoon, ik had het echt gedacht dat het bij jou zou lukken, ik had zo'n gevoel!!
    Ben echt blij voor je! Toch 1 iemand!!! Van harte gefeliciteerd...dat betekent dat je ons groepje zal verlaten???
    Ik hoor je nog op fb!

Claro, hoop voor jou dat het ook lukt meissie!
    Ja die menstruatie achtige pijn, dat kan alle kanten op hoor, heel veel vrouwen schijnen dat te hbb, zelfs met bruinverlies of bloedverlies, mijn buurvrouw ook. Ik had het dus ook maar ja nog een blaasontsteking erbij en weg was emmy'tje!

hier dat gaat! af en toe een moeilijke dag, ook op werk wat troubles!
    Ik ween veel, en ben enorm nerveus en bang dat het al zal mislukken...Ik probeer positief te zijn, maar het is dat wachten he!
    Weer wachten op een emmy dat misschien de diepvries niet zal overleven....:(

15. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maui, dikke knuffel. Duim zo dat het volgende keer allemaal goed gaat. Dat wachten elke keer, dat maakt het zo moeilijk.

Hier deze morgen, bruin verlies. Hoop zo dat het positief is maar kan inderdaad nog alle kanten op.

16. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hoi Dames!

@maui bedankt meid! de volgende beurt is voor jou! blijf hard voor je duimen meid en neem je tijd met verwerken zodat je er straks weer fris aan kan beginnen! verlaat het groepje nog niet ;) hou jullie in de gaten hihi

@Claro ohwww misschien innestelingg?? hoop ook voor je dat het goed zit meid!

17. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoe gaat het met de dames? Wat stil hier, allemaal aan het genieten van het mooie weer zeker?

Claro al nieuws meid. We duimen voor jou!!! xxxxxxxxxxx

18. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds bruin verlies. Nog nooit eerder gehad, meestal is het wat bruin verlies en wordt ik daarna onmiddelijk ongesteld.
    Mocht ik vandaag niets roods zien ga ik morgen testen.

19. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gisteren niet moeten testen, zondag avond al wat rood te zien en gisteren morgen beginnen vloeien.

Vandaag even bellen naar gyn.

20. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Dames!

@Claro wat balen meid :( zo gehoopt dat het roze zou zijn! dikke knuff voor jou... al met gyn gebeld??

@hier vandaag een rotdag :( ik moest weer persee nog een test doen vandaag... had er toevallig nog 1 liggen van predictor en deze was dus ineens negatief :S snap er niks van! heb geen bloedverlies of iets en heb 3 positieve testen gehad...zal het dan toch fout gegaan zijn :S ?
    heb er toevallig nog 1 van CB maar durf deze eigenlijk niet te doen... straks is deze ook ineens negatief... pff ben wel gelijk langs de dokter gegaan om bloed te prikken en morgen de uitslag
    zit echt gelijk in een dip hierdoor... weet nou niet wat ik ervan moet denken...

hoeist met de andere dames?

Deel Deze Pagina