wie begint er ook met IVF in april/mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maui78, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    maui heb je nieuw werk dan... wel jammer dat je je niet op het gemak voelt...

Claro bij ons in ziekenhuis worden ze per 2 in een rietje ingevroren dus neem aan dat ze dan ook rietje voor rietje ontdooien...

2. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hoi Dames

@maui spannend donderdag! ik duim voor je!
    hier hetzelfde als bij jou... dit zal je nog wel horen maar kan hier niet teveel over zeggen helaas :(

nog steeds vloeien maar stuk minder en hoop dat dit de laatste dagen zijn! kunnen we lekker met een gerust hart op vakantie...
    en daarna zien we wel...

@Claro hoop dat je volgende mnst snel door zal komen meid!

@suusje hoe gaat het met het spuiten?? vrijdag weer echo toch?

3. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren niet zo goed nieuws gehad. Moeten nog een maand extra wachten. Hij zei dat dit altijd zo is, hoorde wel dat hij met verlof gaat vanaf de 29ste dus heb het gevoel dat hij gewoon zei dat dit altijd zo is ipv te moeten zeggen dat we een ronde moeten wachten omdat hij met verlof gaat.
    Had zo gehoopt snel terug verder te kunnen maar het is gewoon weer wachten. Hij vroeg wel of we er 1 wouden terug plaatsen of twee en ze zouden ze 1 per 1 (of 2 per 2) ontdooien tot ze een goei hadden. Kon op het moment niet eens nadenken wat we zouden nemen want was zo teleurgesteld. Zeker omdat dit nu de tweede keer is dat we een maand extra moeten wachten omdat hij er niet is.
    Sorry voor het ego berichtje!!

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    pff meis dat wachten is toch allemaal zo oneerlijk... waarom snappen ze dat niet...

hier gisteren ook slecht nieuws gehad...
    mijn poging is afgebroken omdat er maar 1 eitjes was van 16mm... heb wel de pregnyl mogen zetten en dus hebben nu een heel klein kansje op een zwangerschap..
    maar ja waarom zou dat nu wel lukken als het anders nooit gelukt is... Kon ook iui doen deze keer maar dan was de kans maar 10% en had er even geen zin meer in...

5. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee suusje wat enorm jammer. Mag je nu volgende maand opnieuw proberen of moet je eerst wachten? Hoe voel je je?

6. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    meiden wat beu nieuws voor jullie!! Ik zal vanavond uitgebreid reageren...

Ik moet nu snel naar ziekenhuis, de cryo is goed ontdooid, ze verwachten me daar binnen een uurtje...

Tot later!!

7. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes maui ;).

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Maiu wat een super nieuws... Ga heel hard voor je duimen...

@Claro ik mag als ik ongesteeld ben weer bellen... En dan gelukkig meteen aan de pil... Hopelijk snel weer starten....

9. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    :):):)Dag meisjes,

sorry even weg geweest.
    Claro ik denk dat het wel normaal is dat je nog een maandje moet wachten hoor. Ik moest dat ook doen, en ik was zo teleurgesteld.
    Maar de vroedvrouw zei ook van ja, de meeste mensen willen er snel weer aan beginnen enzo, maar we zien dan geen goede resultaten...Best is een maandje wachten dat je lichaam weer een beetje tot rust kan komen he...En geloof me die maand passeert echt rap, voor ik het wist was ik alweer in het ziekenhuis...

Suusje, wat erg voor je...Misschien heb je gewoon niet de juiste hoeveelheid medicatie gekregen hoor, volgende keer zal je super veel eitjes hebben. Dat komt veel voor hoor, de moed nog niet opgeven, volgende keer beter!! Het is natuurlijk wel heel teleurstellend een hele behandeling voor niets...maar het komt goed, geloof mij!!!

Hier op dag 8 na terugplaatsing cryo. Volgende week donderdag binnen 6 dagen pas mag ik naar het ziekenhuis voor bloed te testen.
    Jongens toch zo zenuwslopend, niet normaal, ik loop constant naar de wc. En heb zo veel zwangerschapsverschijnselen ook, maar ja het kan ook wel mijn kop zijn die mij weer gek maakt, of door die bolletjes, dat kan ook....
    Normaal gezien zou ik dit weekend mijn maandstonden krijgen, dus we zien wel he... Ik hoop zo hard dat het deze keer niet mislukt...

10. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hoi dames!

hoe is het met iedereen hier? wij net terug van vakantie en heb even heerlijk kunnen genieten en van me af kunnen zetten... heeft me wel goed gedaan :)
    de bloedingen zijn eindlijk gestopt. (mag ook wel na 6 weken! ) en morgen nog x hcg waarde prikken en echo en hopelijk volgende menstruatie nieuwe poging, al weet ik totaal niet wanneer ik die nu kan verwachten :S we gaan een cryo poging doen en twijfelen nog steeds of we er 1 of 2 terug laten plaatsen (mochten ze allebei ontdooien) vind het zoo moeilijk!

11. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    maui, hoe is het intussen met jou?

Had nu natuurlijk een hele lange cyclus waardoor ik toch maar even heb terug gebeld en mag nu voor een echo bij een andere gyn gaan. Zodat als mijn eisprong niet tevroeg is ik toch nog een terug plaatsing krijg omwille van dat mijn gyn terug is van verlof.

Dnice, goed dat het intussen gestopt is met bloeden, was inderdaad lang genoeg. Heb je nu al een idee hoelang je gaat moeten wachten? Wij gaan voor twee volgende terugplaatsing.

12. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hay Claro,

en weet je al wanneer je een echo krijgt?
    ik heb gister nog controle gehad in het zhuis en ze zeiden dat m'n cyclus weer op gang is gekomen dus zal waarschijnlijk over een week of 3,4 m'n menstruatie krijgen en dan op naar een volgende poging.
    wij hebben ook de keuze uit 1 of 2 maar vind het zoooo moeilijk! gister in het ziekenhuis zei ik dat we waarschijnlijk ook voor 2 gaan maar toen vertelde ze me nog even duidelijk dat er vaak vroeggeboorte of doodgeboorte of iets is of dat het fout gaan met 26 weken bijv... dus toen begon ik weer te twijfelen :( en ze zeiden mochten jullie er toch voor kiezen weet dan wel dat je de jongste ben van allemaal waarbij we er ooit 2 hebben teruggeplaatst. ik schat dat jij 27 ben? of 28....?
    maar mochten ze allebei overleven kan ik er echt niet zo 1 hup weggooien alsof het niks is... :S moeilijk moeilijk

13. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dnice, mag namiddag voor de echo gaan en dan weten we normaal of het deze ronde nog gaat lukken.
    Wij hebben eigenlijk niet getwijfeld. Vriend zei onmiddelijk twee en ik had ook al twee in mijn hoofd.
    Ik ben nog een paar daagjes 27 :).
    Fijn dat alles weer in orde is, dat je snel opnieuw kan starten.

14. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Claro.. ben benieuwd! hoop dat het deze ronde nog gaat lukken :)
    wij hebben ook allebei wel stiekem altijd 2 in ons hoofd gehad hoor maar door de artsen ga je toch sneller twijfelen, hun hebben natuurlijk meer ervaringen daarin en wordt er soms wel een beetje bang van al die verhalen... moet pas met m'n menst doorgeven wat we willen en we hebben ook gezegd onze keuze ligt meer naar 2 toe, maar je weet nooit waar je goed aan doet... ze zeggen dat 1 op de 3 tweelingzangerschappen er iets mis is met 1 van de 2 baby's en je heb vaker vroeggeboorte of zelfs doodgeboorte... zijn toch wel dingen om over na te denken hoegraag we ook een kleintje willen.... en wie weet ontdooid er maar 1 goed dat weet je ook nooit natuurlijk
    hou me op de hoogte! :)

15. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi meiden
    hoop voor jullie beiden een goede cryo terugplaatsing!!!
    Hier net pick up gehad vandaag, 17 eicellen, waarvan 12 rijp...dus nu afwachten op de uitslag, weer stress stress...maar mijn lieve vriend heeft ons een driedaagse in een kuuroord in Nederland geboekt om wat te ontspannen volgende week!! Juuuuuuiiii!

hou me op de hoogte...

16. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hoi Dames,

Hoe is het nu met jullie?
    Ik ben een tijdje niet op het forum geweest doordat er veel gedoe bij ons in de omgeving was, waaronder een overlijden een schoonvader die een aantal keren achter elkaar op de operatie tafel heeft gelegen en een schoonzus die een gehandicapt kindje heeft gekregen. Dat plus de slechte verhalen hier werden me even te veel.
    Ondertussen heb ik mijn eerste cryo tp gehad en die is blijven plakken :):):):)
    9 aug. heb ik mijn eerste echo.

Liefs Nicky

17. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Nicky!

super! gefeliciteerd meid! wel rot van al die ellende maar kan goed begrijpen dat je wel wat andere dingen aan je hoofd had. gelukkig is de tp goed gegaan en blijven plakken! en nu lekker van gaan genieten! wneer heb je 1e echo??

@maui he meid hoe is het nu met jou? nog plat op bed? en al wat minder last of nog steeds zo erg ? :(
    hoop ondanks je vergrootte eierstokken dat 1 of misschien wel allebei de emmy's blijven plakken meid! is je echt gegund!

@Claro hoe is het met jou meid? nog deze cyclus kunnen starten? of ?

@Suusjelove hoe is het met jou? je menstruatie al gehad en aan de pil? hoe gaat het nu verder?

@hier nog niks nieuws... nog steeds aan het wachten op m'n menstruatie... heb het idee dat hij eind deze week of volgende week komt maarja dat weet ik niet zeker. ben op 16 Juli in ziekenhuis geweest voor echo en toen was grootste follikel 11 mm... jullie enig idee wanneer ik dan ongeveer me eisprong zou hebben gehad?
    pff het wachten gaat me laatste dagen erg moeilijk af! paar weken geleden stond me hoofd er echt even niet naar maar merk nu wel dat ik weer sta te springen om te kunnen beginnen met de cryo poging!

succes all!

18. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nicky, een helle dikke proficiat!!! En hopelijk mogen we nu allemaal volgen :).

Maui, hoe is het met jou?

Dnice, hoop dat je snel ongesteld wordt.

Ik heb de 23ste een terugplaatsing gekregen van twee embryo's dus zit nu op het wachtbankje vorige keer ban ik 9 dagen na tp ongesteld geworden, dus zou vandaag zijn. Ga proberen te wachten tot vrijdag als ik dan nog geen bruin of bloed verlies heb ga ik testen.

19. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    he Claro

kijk dat is super! hopelijk blijven ze plakken! al beetje klachtjes of merk je nog niks?

20. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was 2 dagen gelden heel de voormiddag misselijk en ging alleen weg als ik iets at, nu soms nog vlagen misselijk maar niet meer zo veel en in de namiddag gaat het over.
    Las wel dat dit van de utrogestan kon komen dus leg er nog niet teveel hoop op :). Voor de rest enkel puistjes maar die heb ik altijd voor ik ongesteld moet worden.

Deel Deze Pagina