wie begint er ook met IVF in april/mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maui78, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    oww Claro ben benieuwd! wneer mag je officieel testen?? laatste daagjes wachten zijn altijd het ergst he! duim voor je!

2. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgiƫ
    Hoi Nicky, welkom terug, spijtig voor je dat je zoveel ellende hebt gehad meid. Maar toch van harte proficiat met je zwangerschap, dat is al iets waar je niet meer moet aan denken.

Claudia, jij ook meid, proficiat, en tis te hopen dat het een tweeling is he? Proficiat met je tante-schap!
    Ben je al naar ziekenhuis geweest voor bloedafname?

Hier nog altijd rusten, rusten en nog s rusten.
    Maandag naar ziekenhuis gemoeten wegens dikke buik, geen adem, pijn...wat bleek dat mij eierstokken allebei waren vergroot, nog net geen overstimulatie, maar ja kom als je eierstokken zo groot staan, en je zo'n dikke buik hebt mag je toch wel spreken van overstimulatie.

De dokter zei ok dat is zeer pijnlijk en lastig, maar dan produceer je veel hormonen dus dat is goed voor de innesteling...laat ons hopen.
    We zitten nu op dag 6 na de terugplaatsing van 2 emmietjes...dus volgende donderdag bloedafname, maar eerst gaan we nog enkele daagjes ertussenuit, dus dat zal ons wel goed doen, ook voor het wachten....laat ons aub hopen dat het lukt! Deze keer...
    Want de 2de beurt, onze eerste ICSI is eigenlijk niet zo goed gegaan.
    17 eicellen, waarvan 12 rijp, 9bevruchtingen, 8 embryo's, maar naar alle waarschijnlijkheid geen enkele cryo! Waar ik totaal niets van versta, we hadden zoveel eitjes en we deden nu ICSI omdat de vorige keer zo weinig eitjes bevrucht waren. Dus normaal zouden we er nu toch meer moeten hbb....dus ze hebben er 2 ingepland omdat de ene toch niet zou overleven in de diepvries. En de andere hebben ze laten doordelen nog tot dag 5 maar de dokter zei zo van ze zijn niet zo van goede kwaliteit, en dan zal wss zo blijven dus niet goed voor de diepvries...
    Teleurstelling alom, maar ik moet nu in feite eerst denken aan de emmietjes die er nu inzitten he, niet aan degene die wel of niet in de diepvries zitten. Nu ja ik weet het nog niet zeker in ziekenhuis hadden ze nog geen resultaat van het labo hadden ze tegen mijn vriend gezegd dus ja...
    Hier geen symptomen, juist dikke buik, dikke borsten, wel hoofdpijn vandaag en stekjes in mijn buik twee dagen geleden...
    afwachten nu...

Deniseke, super nu kan je algauw ook opnieuw beginnen liefje!!!! Good luck!!

3. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maui, dank je. Ben vandaag moeten gaan voor bloedafname dus hopelijk straks ook nog goed nieuws.

Wat een gedoe allemaal, maar inderdaad denken aan de emmietjes die er nu in zitten. Duimen draaien!!!!

4. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Claroo al getest???!

@maui hoe is het met jou nu meid? nog bruinverlies? mijn duimen blijven draaien voor je meid!

5. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vrijdag getest en deze was positief dus het is afwachten nu.

6. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Claro ben benieuwd wat de bloeduitslag is straks :)

7. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    En deze was ook positief :D!!!!!!!!!

8. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    super! lekker genieten nu meid :) wat was je HCG waarde als ik vragen mag?

9. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het nie :). Ben het vergeten te vragen.

10. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    okee jammer! hoop voor je dat alles goed gaat!

hoeist met de andere dames?

Hier vandaag 1e ovu test gedaan maar nog niet positief hoorr... we gaan er weer voor :)

11. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hoi dames,

@Dnice: Spannend, hopen dat ie snel positief is :)

@Claro: Echt super leuk dat je nu ook zwanger bent, nogmaals super gefeliciteerd :) Hoe voel je je nu?

@Hier: Vandaag eerste echo gehad. Alles zag er goed uit alleen was het nog iets te vroeg om hart actie te kunnen zien. En er waren 2 vruchtzakjes, alleen dacht ze dat er eentje leeg was. Dus hebben we volgende week donderdag weer een echo, hopen dat er dan wel een kloppend hartje te zien is. En dan meer duidelijkheid of het er eentje is of dat ze met zn tweeen zijn.
    Verder nog niet extreem veel last van kwaaltjes, wel veel moe en af en toe een beetje misselijk.

Liefs Nicky

12. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
  13. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    dnice, duim voor snel weer positief nieuws.

Nicky, het voelt allemaal nog onwerkelijk. Soms moet ik mijn eigen ff zeggen van euhm zou je dat wel doen je zijt zwanger. Zoals normaal als ik gehakt heb gebruikt bij het eten eet ik er zo wel eens van :) en nog zo ander eten of met katten bezig zijn zonder nadenken. Voor de rest niet echt veel kwaaltjes, soms wat misselijk maar is snel over.
    Spannend, misschien een tweeling :). En wat een mooie echo.
    Je hebt wel snel een echo niet?

14. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi dames

@nicky mooie echo meid! ben benieuwd volgende week :) succes!

@Claro haha heel herkenbaar hoor meid... ik had precies hetzelfde :) wanneer heb je 1e echo?

15. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    @ Claro: Ja dat had ik ook wel dat het heel onwennig aanvoelde, totdat ik de echo zag. Ik heb zo vroeg de echo gehad omdat ze me per ongeluk 1,5 week te vroeg hadden ingepland, vond ik niet erg hoor. De tweede heb ik er zo snel achteraan om te kijken of er dan wel hartactiviteit is en of het er nou inderdaad twee zijn.

Liefs Nicky

16. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb 3 september de eerste echo, dus das nog even geduld :).

17. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Claro spannend hoor! duim voor je dat alles goed is :)

hier nog steeds geen posi ovulatie test... snap er niks van! misschien dat m'n cyclus toch nog een beetje van slag is van de mk... we wachten maar weer af he :)

@nicky hoop voor je dat je over 3 daagjes het hartje kan horen! en ben benieuwd of het er dan 1 of 2 zijn :D

18. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Dames!

hier eindelijk posi ovulatie test :D vanmiddag ziekenhuis bellen :D ben benieuwd wanneer ik de TP zal hebben... zaterdag of zondag ;)

19. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    @ Claro: Eerste echo is ook heel spannend, hoe ver ben je bij die echo?

@ Dnice: Oeh spannend :) dat jij zelf aan de haal moet met ovu testen, ik moest gewoon regelmatig komen voor een echo. En toen mijn ei rijp was pregnyl zetten.
    Ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar donderdag, kan haast niet wachten :):)

20. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @nicky jaa bij ons gaat het helemaal in natuurlijke cyclus dus geen pregnyl, andere hormonen of vieze bolletjes.. gewoon zoals het 'normaal gesproken' zou gaa nzeg maar dus vind dat wel fijn :)
    behalve indd die onzerheid van die testen.. maar dat hebben we ook weer gehad... zometeen ziekenhuis bellen en dan hoor i kwanneer de TP zal zijn oewww ben al helemal zenuwachtig haha

Deel Deze Pagina