wie begint er ook met IVF in april/mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maui78, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend nicky, gaat gewoon al bijna beginnen voor jou....

Hier buikkrampen dus ik wordt ongi denk ik, heb het er nog eens met mijn man over gehad en ik ga toch maar gewoon met de pil starten, zoals het ziekenhuis gezegt heeft.....

Liefs

2. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hoi meiden

@suusje jaa ben best zenuwachtig voro vanavond! haha
    als het goed is wat i kgehoord heb krig je bij de intake gelijk prikinstructies ja en mag je als het goed is de volgende cyclus beginnen...*duimduim* zie bij jou 19 april staan? is dat ook de intake of nog niet?

@nicky bij mij is het altijd om de 27 of 28 dagen, volgens mij is dat best regelmatig? ben benieuwd of ik ook eerst aan de pil moet maar de dokter zei tijd geleden van niet maar je weet maar nooit.

houden elkaar op de hoogte ;)

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    lijkt me ook spannend...
    ja wij hebben de 19de eindelijk de laatste gesprekken...

4. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    De pil slikken is ook bedoeld om je cyclus plat te leggen en je baarmoeder tot rust te brengen. Dus ik zou idd ook gewoon beginnen met de pil hoor. Zeker als dit vanuit het ziekenhuis gezegd wordt (zeggen ze niet voor niks lijkt me)

Ook ik kan me hier aansluiten, ben net begonnen met de pil. Morgen de verplichte bijeenkomst en prikinstructie en dan in week 19 beginnen met hormonen spuiten.
    Spannend allemaal he?

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    oh dan gaat het bij jou ook lekker snel..

6. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hoi Dames,

nouu ben gister bij de informatieavond geweest en best interessant :) meeste wist ik al maar wel een paar dingen duidelijker geworden :) voor vriendlief was het het meest interessant denk ik die heeft er wel veel aan gehad :)
    nu de intake maar weer afwachten

@naomi ik weet nog niet of ik wel of niet de pil moet slikken maar heb nog nooit van me leven de pil geslikt, maar vroeg me eigen af waarom de 1 wel eerst de pil moet slikken en de ander niet :) week 19 begint al aardig op te schieten :)

Mona buikkrampen weg? al ongi gewordee?

en nu is het weer wachten voor de meesten :(

7. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej Dnice22

Wat fijn dat de infoavond interessant was, ik weet denk het meeste ook wel omdat ik veel op internet lees, maar toch altijd wel prettig om het nog eens te horen!
    Hoe gaat het nu lopen bij jou? Je moet dus nog een intakegesprek krijgen? Hebben ze je gisteren geleerd hoe je moet prikken enzo??
    En hebben jij en je man/vriend ook al bloed moeten prikken voor HIV en Hepatitis?

Liefs

8. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee meiden, ik begin hopelijk in april of mei met ICSI in Nijmegen. Nu heb ik nergens gehoord/gelezen dat ik met de pil zou moeten starten, maar ik lees van andere meiden dat dat wel gebeurd. Ik begrijp er dus niet veel van: waarom heb ik dat nog niet gehoord?? Of is het bij mij niet nodig? In ons geval is mijn man onvruchtbaar (zie onderschrift) en ik heb een super regelmatige cyclus; bij mij zijn er geen afwijkingen/problemen gevonden. Misschien is daarom de pil niet nodig??

wie kan mij het uitleggen???

9. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hee mona jaa indd meeste wisten we al maar de kleine dingetjes ook wat er naderhand gebeurt met de embryo's die niet goed genoeg zijn om in te vriezen bijv of ze die mogen gebruiken voor onderzoeken en etc dus wel leerzaam.
    jaa klopt met de intakegesprek gaat het allemaal beginnen dan krijg ik nog een x een echo even dubbelcheck en bloedprikken voor HIV etc (hebben we wel al gehad maar doen ze volgens mij standaard, wie weet is er in de tussentijd wel al wat veranderd) dan krijgen we gelijk het schema en de prikinstructies en dan moet ik bellen wanneer ik ongesteld wordt en mag ik als het goed is beginnen met prikken :) dus zal hopelijk ook rond week 19 zijn :)

he nana
    spannend! over de pil weet ik ook niet, het heeft met je cyclus te maken of je hem wel of niet moet slikken, ben ook benieuwd of ik hem eerst moet slikken of niet maar denk dat ik dat wel al gehoord zou hebben, of hoor het volgende week met de intake dan kan ik je meer vertellen ;)
    succes!

10. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    Hoi meisjes,
    ik wens jullie allemaal veel succes toe met de komende behandelingen! Sorry voor het late reageren maar pc problemen gehad. Ik ga de 16 de april op intake en normaal gezien beginnen we dan direct met de IVF. Geen wachtlijsten in België toch niet in het ziekenhuis waar ik ga...dus nu hopen he dat het lukt allemaal, is spannend maar toch ergens beangstigend. Nu wij hbb geluk mijn vriend zijn sperma is supervruchtbaar, en bij mij is alles opgekuist vanbinnen, eierstokken en baarmoeder zien er prima uit. Dus positief blijven!!!
    Ik wens jullie allen heeeeeeeel veel succes toe!!! x

11. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    YES, heb net post gekregen van het ziekenhuis! Ik mag 3 mei naar voorlichting en gesprek met IVF arts en IVF verpleegkundige!!! Whaaa had er helemaal nog niet opgeteld.. dacht dat we eerst 18april de uitslagen van bloed moesten afwachten...... En dat we dan pas eind mei begin juni aan de beurt waren! Maar waarschijnlijk kunnen we dan al starten met spuiten :)! Ben zooooo blij :)

Liefs

12. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    mona kijk is aan super nieuws!! ben zo blij voor je :) toch nog eerder dan verwacht :) misschien al begin mei beginnen met spuiten! :) ;) dan gaan we een beetje gelijk op :)

13. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaa ik ben ook echt super blij, had niet verwacht zo snel aan de beurt te zijn!
    Hopelijk mogen we idd gelijk starten.. In ieder geval nu met pil starten!

X

14. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hoi allemaal,

Sorry tijdje niet online geweest. Hoe is het nu met jullie? Allemaal al in de zenuwen?

Ik heb gisteren prikles gehad, moet allemaal wel goed komen denk ik. morgen beginnen met decapeptyl dan de 22ste starten met puregon en dan 1 mei de eerste follikelmeting, dus voor mij gaat het nu echt allemaal beginnen :)

Liefs Nicky

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ow spannend zeg... Gaat snel bij jou dan nu...

Ik hoef nog maar 1 week te wachten op de laatste gesprekken...

16. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Dames,

hoe is het met iedereen?

Nicky spannend! voor jou gaat het nu dus ook heel snel! waarschijnlijk lope nwe dan een beetje gelijk :) jij iets eerder denk ;)
    wij hebben gister de intake gehad en ook gelijk prikinstructies gehad, denk wel dat het gaat lukken maar laat de eerste keer toch maar even door vriendlief doen :$ hihi
    voor ons is het nu 2 weken wachten tot ik kan beginnen met spuiten als het goed is moet ik rond de 26ste ongi worden en zal ik ongeveer week 19 de punctie hebben (misschien iets eerder of iets later)

Sussje... spannend! maar zelfs die ene week kan lang duren he! hoop dat je daarna snel kan beginnen :)

17. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Bij jullie gaat het nu dus ook lekker snel :)
    Dnice22 gezellig dat we zo ongeveer tegelijk op gaan lopen, ik zal waarschijnlijk eerste week van mei de punctie hebben. Ik heb in ieder geval 1 mei de eerste follikelmeting.

Ik heb net de eerste spuit gezet. Wat een zenuwen zeg, ben namelijk best bang voor naalden. Heb ook nog nooit zo getrild van de zenuwen, maar heb de spuit wel zelf gezet. Plek waar ik net gespoten heb is nog wel een beetje gevoelig en branderig maar zal zo denk ik wel wegzakken.
    Wel spannend dat het nu echt allemaal begonnen is.

Liefs Nicky

18. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @nicky
    nu wordt het echt spannend! ik denk dat ik vriendlief maar even laat spuiten gewoon voor het gevoel en idee, daarna probeer ik het zelf wel :p ik moet nog bijna 2 weken wachten voordat ik mag beginnen met spuiten denkik :( en week 3 van mei pas de punctie... dan ben jij wel wat eerder, pff wordt spannend nu! hoe gaat het nu met spuiten? al beetje gewend eraan? en geen blauwe plekjes ofzo eraan over gehouden?

groetjes

19. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    @Dnice
    Ik wou zelf graag spuiten omdat mijn vriend ook vaak avond diensten heeft, dus dan moet ik het wel zelf doen. Het spuiten gaat nu eigenlijk al een stuk makkelijker en doet eigenlijk ook geen pijn, vanavond zet ik alweer de 4e spuit (tijd gaat ineens echt snel) Heb een heel klein blauw plekje, maar niet echt noemens waardig. Verder zo nu en dan een misselijkheids vlaag. Verder heb ik nog nergens last van.
    Dan heb jij dus de punctie als ik aan het einde van mn wachtweken zit, lopen we toch nog een beetje gelijk op.

De rest van de meiden al begonnen of bijna begonnen?

Liefs Nicky

20. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Nicky,
    jaa is lastig te combineren dan, rond welke tijd spuit jij altijd? denk dat wij rond uurtje of 10 sávonds gaan spuiten dan zijn we bijna altijd thuis. gelukkig heb je niet echt last van de hormonen!
    jaa spappend! pff kan bijna niet wachten om te beginnen!! :D voor jou wordt het ook spannend! wneer heb je echo??
    jaa klopt ongeveer de punctie als jij op het wachtbankje zit ;) en waarschijnlijk heb jij de punctie als ik mag beginnen met prikken haha :)

Deel Deze Pagina