@Dnice, Ik prik sàvonds om 8 uur, dat werd ons geadviseerd. Begin nou wel last te krijgen van hoofdpijn, wel vervelend maar hebben we ervoor over. Ik heb 1 mei de eerste follikelmeting, dus dan denk ik ook wel meer duidelijk heid over wanneer wij ongeveer de punctie kunnen verwachten. En ben jij al zenuwachtig aan het worden dan? Liefs Nicky
@nicky ow okee, bij ons maakte het niet uit zeiden ze... ofnouja we kunnen de 1ex prikken zelf kiezen hoelaat en de rest van de dagen moeten we ook om dezelfde tijd prikken oww vervelend jaa hoofdpijn maar gelukkig weet je waar je het voor doet 1 mei 1e follikelmeting? is dat niet laat? jaa ben echt zenuwachtig aan het worden al! je kijkt natuurlijk zoooolang uit naar dat je eindelijk alle onderzoeken heb gehad en mag beginnen dus kan niet wachten om te beginnen! hihi
Hej meiden! Vandaag groenlicht gekregen om te gaan starten.. Alle uitslagen waren goed (bloed en uitstrijkje). Nu 3 mei naar voorlichting en gesprek ivf arts en dan hopelijk gelijk door met starten ! X
hej Mona, Super! dat is goed nieuws is 3 mei dan je intakegesprek?? en wneer zou je daarna je menstruatie krijgen? hoop dat je gelijk doorkan! en hoe is het met de rest van de dames??
Hej denice, Intake heb ik al gehad, hebben 3 mei startgesprek met ivf arts, prikinstructies met ivf verpleegkundige en voorlichting met meedere koppels. Ik ben bij mijn vorige menstruatie al met de pil moeten beginnen, en daar moet ik meestoppen als ik begin met spuiten... Xx
hey Mona, owww jaa wist ik all het is zo raar ook omdat elk ziekenhuis weer andere traject heeft onze laatste gesprek was weer juist de intakegesprek en hebben toen gelijk prikinstructies gekregen vandaar dat ik even in de war was begin je misschien een weekie later als mij met prikken
Hey Dames, Ik denk dat ik me ook hier kan aansluiten Ik heb de intakes al gehad + prikken kon ik al door me eerdere behandeling Puregon+Pregnyl.. Nu is dit de 10e dag dat ik provera gebruik ( om mijn menstruatie op te wekken). Binnen 3 dagen zou ik ong moeten worden en de Eerste dag mag ik met Decapeptyl. Beginnen de 2e dag Puregon en na 7 dagen heb ik me eerste follikel meting.. By mij ging alles ook heel snel alleen wachten op de intake duurde 2 maanden en ben na 4 april gelijk begonnen.. Ik wens iedereen heeell veeeel succes toe!!! Hoop zo dat alles zal verlopen zoals we allemaal wensen!!
he Rozemarin welkom, gezellig dat je meeschrijft jij hebt ook al aardig wat achter de rug aan je handtekening te zien... hoop dat deze ivf poging hem wordt! ik heb ook al intake en prikinstructies gehad, ik moet alleen nog ong week wachten op m'n menstruatie dan moet ik vanaf dag 1 of 2 gonal-f prikken en vanaf dag 6 cetrotide erbij. weet nog niet wanneer ik de punctie krijg maar sta op de lijst voor week 19 Succes!!
Heey Dnice22, Ow jij ben ook best snel aan de beurt.. Ik heb inderdaad heel wat achter de rug.. Ik heb hele grote moed voor de eerste poging ik ben in behandeling in het SFG in Rotterdam de terug plaatsing vind plaats in het Erasmus.. Ik ben wel Zenuwachting om te prikken want ik heb al ruim 6 maanden niet geprikt.. Ik denk ook dat ik mijn eerste follikel meting in de eerste week van Mei heb.. We lopen eigelijk byna gelijk ik hoor dit weekend ong te worden
@Rozerin ik ben ook zenuwachtig om te prikken hoor! laat het ook vriendlief doen heb zelf echt nog nooit geprikt! spannend, jullie lopen paar daagjes voor op ons kan je me mooi op de hoogte houden hihi
Hehehe Zal ik zeker doen.. Ik heb wel al eerder geprikt maar alsnog ben ik zenuwachtig.. Ik kan niet wachten om te beginnen.. Mijn manlief zal het never nooit kunnen het prikken by mij Wel lief dat je vriend het wel kan.. Het is wel een rustige topic he
Zo heb vanmorgen de laatste gesprekken en de spuitinstruktie gehad.. Ik mag op 30-05 beginnen met de eerste spuit en heb dan ongeveer in week 26 de punctie en de terug plaatsing... Erg spannend allemaal... Gek he dat ieder ziekenhuis anders is...
SuusjeLove en monatoetje wat spannend dat jullie nou ook weten wanneer jullie mogen starten dan gaan de zenuwen nou straks echt toe slaan. Welkom rozerin. Dan lopen wij straks gelijk op. Ik ben nou al 7 dagen decapeptyl aan het spuiten en zondag begin ik met puregon erbij. En dan heb ik 1 mei mijn eerste follikelmeting. Doen jullie ook ivf dan? Wij zijn bezig met icsi. En dnice hoe gaat het bij jou mt de zenuwen? Hou je ze nog een beetje in edwang? Voor jou komt het nou ook steeds dichterbij he. Bij mij wordt het spuiten steeds meer ewn gewenning. Morgen heb ik zelf weer gesprek bij de ferti kliniek voor een uitgangs echo voordat ik met de puregon begin, alleen eigenlijk maar om te kijken of er geen cystes of iets derelijks te zien is. Liefs Nicky
Hey Nicky86 Inderdaad wij doen voor het eerst IVF maar ik wacht vanaf morgen op mijn menstruatie hopelijk dit weekend en dan begin ik gelijk met spuiten decapeptyl 1e dag en puregon vanaf de 2e dag 7e dag follikelmeting dus hoop ook zo rond 1 mei meer te weten over de eitjes.. Jij ook heel veel succes en owja hoe is de deca valt het mee? Heb je ook bijwerkingen ervan of niet? Ik heb altijd zo een last by de puregon nu ookal by de eigerstokken een beetje..
Ik vind het zo raar hoe anders alles is... Ik moet nu al aan de pil... Jullie ook..?! En ik moet 30 mei starten met Decapeptyl... Die moet ik spuiten tot 11 juni. Dan echo, ziet dan alles goed uit dan moet ik de puregon erbij gaan spuiten... En dan 10/14 dagen daarna punctie...
Heey Suusjelove, Zo zie ik weer dat het anders loopt bij iedere ziekenhuis.. Het is bij ons zo dat ik na me menstruatie 7dagen moet spuiten en dan vind de follikelmeting plaats.. Als er minimaal 6 eitjes gerijpt zijn vind na het zetten van de pregnyl de punctie plaats.. En de terugplaatsing is 3-5 dagen hierna.. Ik vind ook dat het echt heel anders is..
Ik zou het echt niet weten bij mij duurde het langst wachten op de intake (2 maanden) 4 april heb ik die gehad en nu komt de rest er heel snel achteraan ik moets byna een week wachten met slikken omdat ik me menstruatie pas gehad had maar om een spontane cyclus te verkomen moest ik aan de provera pil.. De gyn had ook gezegd dat het langst het wachten op de intake zou duren en de rest snel er achteraan zou komen.. Heb toen ook gevraagd wat mijn slagingskans was hy zei minstens 30% ik ben ook heel jong 22 nog en ben intussen 13 kilo afgevallen had een BMI van 38 nu 34,5 dus gyn was helemaal blij ermee.. By manlief zag alles er ook goed uit dus ben eigelijk stiekem toch heel pozitief hoewel mijn gyn altijd zegt ben wel altijd voorbereid op het slechtste.. Wil graag dat de tijd zo snel voorby gaat en dan lekker genieten geloof er zo in
@suusjelove is inderdaad apart dat het bij elk ziekenhuis anders gaat. Ik moest net als jij ook eerst aan de pil. Vervolgens eerst 10 dagen deca prikken en dan nog 10 dagen puregon erbij en dan de eerste follikelmeting. Zondag brgin ik al met puregon erbij. @rozerin de eerste paar dagen dat ik deca prikte had ik zeer gevoelige borsten en zo af en toe echt een misselijkheids vlaag, die 2 dingen hebben nu plaats gemaakt voor elke avond behoorlijke hoofdpijn. Scheelt dan ook dat het voor een goed doel is he. Verder op de plek van prikken een klein blauw plekje, dus dat valt npg reuze mee. Liefs Nicky