wie begint er ook met IVF in april/mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maui78, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    @rozerin, Ik hoop ook dat we elkaar straks mogen feliciteren, dat zou wel het mooiste zijn. Ik heb mijn eerste fm op 1 mei. Bij de punctie krijg ook pijnstilling via een infuus en een ligt roesje. Ik denk ook dat ik de punctie ongeveer de 1e week van mei heb.

@maui, Spannend dat het bij jou nou ook allemaal is begonnen :) wanneer heb jij de 1e fm dan?

@nana, Ik zal voor je duimen morgen dat je niet nog al te lang in spanning hoeft te zitten en dus ook binnenkort mag starten.

Liefs Nicky

2. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    @t Nicky, ik denk begin mei ergens!! 1, 2 of 3.
    volgende week donderdag moet ik voor bloedafname en eerste echo!
    Hopelijk lukt het allemaal, het gaat er hier nogal spannend aan toe, enkele dag geleden is mijn schoonpapa gestorven, en ik vroeg me af of we niet konden een maandje uitstellen, maar mijn vriend wou niet dus ja zijn we toch maar begonnen!!! Op hoop van zegen!!! En welke medicatie neem jij?

3. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    @maui, Wat heftig, gecondoleerd dan ook met je schoonvader.
    Ik gebruik decapeptyl voor de remming, vanaf vandaag puregon erbij voor de stimulering en het is nog afwachten of ik pregnyl of ovitrelle krijg voor de punctie dit is nog afhankelijk of de pregnyl alweer leverbaar is. Lopen we gezellig met zn drieen gelijk op, namelijk jij, rozerin en ik :)

Liefs Nicky

4. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Maui: gecondoleerd met je schoonvader :(

Vandaag bij mijn ouders geweest en mijn zusjes (die niet weten dat we al 3 jaar proberen zwanger te raken) kwamen eten. Rond 20 voor 6 waren ze er nog niet, dus hebben we even gebeld waar ze bleven.
    Ze wisten zeker dat wij heel belangrijk nieuws moesten hebben, als we rond dat tijdstip al belden en ze gingen er vanuit dat we kwamen melden dat we zwanger waren!
    Dus pokerface weer op en zeggen dat dat absoluut niet zo was ;) grappige was dat ik er intussen beter in ben dan mijn ouders, die schrokken er een beetje van en wisten niet hoe ze moesten reageren, maar ik ben intussen in het ontkennen getraind :)

Maar in de afgelopen 3 jaar hebben ze er nog nooit iets over gezegd en nu ineens wisten ze zeker dat we kwamen melden dat we zwanger waren ;) En het leek ze zooooo leuk om tante te worden!

Ze moesten eens weten :)

5. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    @Nana86 heel veel succes vandaag hopen dat je lekker snel mag beginnen.. Verwarrend al die emoties bij elkaar vind je niet..?

@Maui78 gecondeleerd met je schoonvader.. En veel succes deze ronde fijn dat je vriend toch wel verder wou deze ronde..

@Nicky86 en gaat het nog met decapeptyl & puregon samen..?

@hier volgens de gyn zou ik ivm het gebruik van medicatie heel weinig kunnen menstrueren omdat ik net een cyclus gehad had en aan het begin zat en nu over 2,5 week ben ik weer ongi..
    Maar moet zeggen dat het best heel wat is nu.. Maar ik weet dat het niet veel uitmaakt.. Ik begin vandaag eindelijk met spuiten van Decapeptyl moet vandaag ook bellen voor de 1e FM afspraak.. Spannend allemaal..

6. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mag ik hier met jullie mee komen kletsen?

Zal een beetje uitleggen waar we staan op dit moment.
    Zijn van november 2010 aan het proberen, in juni met clomid gestart en in de tweede ronde clomid met pregnyl erbij. Had altijd een eisprong maar niet zwanger.
    Heb 12 januari een baarmoeder onderzoek gehad en linkereierstok zit dicht. Waardoor gyn ons doorwijst voor IVF.
    Alle gesprekken en onderzoeken achter de rug en mogen eerst volgende ronde van start gaan, dus het is nu wachten op de ongesteldheid.

Groetjes

7. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Net terug van mijn afspraak..

Verdorie, Ik moet nog wel even wachten voordat we los gaan.. begin eind juni pas met spuiten *zucht* Het kwam allemaal net niet lekker uit met mijn cyclus, dus ik moet deze en de volgende nog even uitzitten :x
    Nu betekent het ook nog dat we tijdens onze vakantie moeten spuiten en ik dus die hele periode vrij heb (om er elke dag over te piekeren). Had het liever iets eerder gehad, maar het is niet anders!

Sta intussen wel weer iets positiever tegenover de punctie, ze schijnen hier niet zuinig te zijn met de pijnstillers en kalmerende middelen :)

@Rozerin: Ja, het is heel verwarrend al die emoties en nu ben ik nog niet eens aan de hormonen ;)

@Claro84: Welkom :)

8. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Maui: Gecondoleerd met je schoonvader!

@Claro wanneer moet je ongeveer ongesteld worden? ik zit ook op het wachtbankje om te gaan beginnen :) moet ongeveer do,vrij ongi worden :)

@nana balen zeg :( jammer dat het net niet goed uitkomt met je cyclus! dan ben je al snel weer paar weken verder. in ieder geval heb je nu wel een richtlijn wanneer je mag beginnen :) en dat je vrij bent tijdens het spuiten maakt het denk ik niet makkelijker nee, maar denk dat als je eenmaal aan het spuiten ben dat je gedachte toch wel daarnaar uitgaan.

groetjes

9. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Mag ik ook met jullie meekletsen?
    Wij gaan voor een ICSI behandeling en ik moet zaterdag beginnen met decapeptyl spuiten, 10 mei eerste follikelmeting.
    Dus spannend allemaal........

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Maui gecondoleerd met je schoonvader...

@Nana bah dat is idd balen... Daarvoor ben ik wel blij dat ik al aan de pil zit... Dat je vrij hebt bij het spuiten zorgt er misschien wel voor dat je er rustig in staat.
    Denk dat de weken na de terugplaatsing het ergste zijn...

11. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Naomi Welkom :) dan lopen wij waarschijnlijk beetje gelijk :) ik moet dit weekend waarschijnlijk beginnen met prikken, weet alleen nog niet wanneer de eerste fm zal zijn. spannend he!

@Nicky en hoe gaat het met prikken met de perugon erbij??

12. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nana, wat jammer. Altijd dat wachten. Hoop dat de tijd snel vooruit gaat gaan.
    Dnice, normaal volgende week maandag dus nog een weekje.

13. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Claro, en al beetje zenuwachtig aan het worden? wij moeten ook nog paar dagen wachten, leuk dat er veel tegelijk oplopen hier :)

14. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    @clara en naomie, Welkom :) gezellig nog meer dames om ervaringen mee te delen.

@dnce, Kan nog niet echt zeggen hoe het gaat, moet vandaag de 2e spuit puregon zetten.

@nana, Wat jammer dat je nog ff moet wachten :( laten we hopen dat het wachten zich allemaal loont.

@hier, Vandaag toch pregnyl binnen gekregen :) blijkt dat het zo nu en dan weer leverbaar is. Ik ging eigenlijk naar de apotheek om de vervanger van de pregnyl te bestellen en toen bleek dat er al pregnyl om mij lag te wachten :) verder ben ik 2 dagen van de hoofdpijn af geweest, maar helaas is ie weer terug aan het komen :(

Liefs Nicky

15. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    De dames die leuk meekletsen welkom hier!!

@Nana86 jammer dat je nog even moet wachten maar nu weet je indd wel wanneer je kunt beginnen..

@Hier mijn 1e FM is 2mei heb vandaag even gebeld voor een afspraak wel spannend.. Ik heb ondertussen net de decapeptyl gezet de plek waar ik geprikt heb is nog wel wat gevoelig maar moet zeggen viel reuzen mee geen verschil gemerkt met puregon leek er precies op het enige wat ik nu heb misschien ook door de zenuwen en stress voor het prikken ben iets misselijk.. Maar voor de rest geen verschil gemerkt.. Morgen decapeptyl + Puregon

16. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dnice, met de zenuwen valt het mee. Wil beginnen J.

17. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Claro, nog paar daagies ;)

weet niet of we al een lijstje hadden hier van wie waarmee bezig is maar als iedereen zichzelf erbij wil zetten kunnen we elkaar wat beter in de gaten houden ;)

18. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    wie,wat,waar?
    Dnice22: ICSI in Erasmus MC

afspraken:
    Dnice22: wachten op rode duivels dan beginnen met prikken

Punctie:
    dnice22: rond Week 19