wie begint er ook met IVF in april/mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maui78, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    wie,wat,waar?
    Dnice22: ICSI in Erasmus MC
    Claro84: IVF
    Nicky86: ICSI in Fertiliteitskliniek Twente
    Rozerin: IVF in SFG Rotterdam

afspraken:
    Dnice22: wachten op rode duivels dan beginnen met prikken
    Claro84: wachten op de rode duivels.
    Nicky86: 1e FM 1 Mei
    Rozerin: 1e FM 2Mei

Punctie:
    dnice22: rond Week 19
    Nicky86: rond Week 18
    Rozerin: Nog niet bekend

2. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hee dames,

hier eindelijk ongi geworden! :) morgen 1e uitgangsecho en waarschijnlijk morgenavond 1e spuit gonal-f zetten :)
    hoeist met de rest van de dames??
    ik zal gelijk het lijstje even aanpassen :)

groetjess

3. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    wie,wat,waar?

afspraken:
    Dnice22: 1e Uitgangsecho 29 April en beginnen met prikken

Punctie:
    dnice22: Week 19

4. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    @dnice: spannend dat het voor jou nou ook allemaal gaat beginnen :) heb je de echo al gehad?

Ik heb nou al 7 dagen puregon gespoten en begin mn eierstokken behoorlijk te voelen. Dinsdag eerste fm dus ben benieuwd.

Liefs Nicky

5. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Dames,

het is rustig hier :)
    hier vanochtend naar het zh geweest voor 1e uitgangsecho op CD2, ik had rechts 6 follikels en links 11 ! :) volgens mij best wel mooi aantal :) nu maar hopen dat ze allemaal goed gaan groeien!
    vanavond wordt de 1e spuit gonal-f gezet en 3 mei moet ik Cetrotide erbij gaan spuiten.
    en dan 5 mei 2e uitgansecho :)

iedereen alvast fijne koninginnedag!

6. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Nicky haha we waren tegelijk ;) spannend dinsdag! heb jij ook van te voren tehoren gekregen hoeveel follikels er te zien waren voordat je begon met prikken?

7. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    @dnice: dat is idd wel een mooi aantal. Ik had de eierstokken helemaal vol zitten, ze heeft ze niet eens geteld. Waren er in ieder geval te veel om allemaal mee te doen. Ik moest dan ook de eerste 7 dagen 150 eenheden puregon spuiten en dan vanaf vandaag 100 omdat ze bang was voor overstimulatie.

Liefs Nicky

8. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo dames..

SpaNnend voor degene die beginnen..
    Ik spuit al bijna een week ben maandag begonnen dus vandaag De 7e spuit.. Ik moet wel zeggen dat ik hier en daar wel iets voel dus ben zenuwachtig kijken wat we te zien krijgen op 2 mei.. Ik moet wel zeggen dat vanaf het moment dat ik spuit ik weer ruim een kilo ben aangekomen.. En jammer vind ik dat want ik was net 14 kilo afgevallen en nu weer 13 ik ben een kilo aangekomen byna.. Dat word drie dagen tot mijn afspraak echt mezelf inhouden want ik wil onder de 96 zitten en weeg nu 97.5 :( ik begon met 110.6 kg op 2 Maart niet slecht eigenlijk in 2 maanden 13 kilo maar wil mijn BMI onder de 34 krijgen dus door zetten 3 dagen :)

9. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @nicky oohh nou dan zal dat ook wel goed zitten ;) ik weet nog niet wat ik na de echo moet spuiten, of ik blijf doorgaan met 150 maar als het nodig is wordt het aangepast :) voor jou al bijna 1e fm spannend!

@rozerin, dat is een goed teken lijkt me :) ben benieuwd voor jou nog 3 daagjes tot de 1e fm!

@hier net de 1e spuit gonal-f gezet! of laten zetten haha was toch wel beetje zenuwachtig! maar ging goed en stelt echt niks voor :p
    ik zal het lijstje weer even aanpassen

10. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    wie,wat,waar?

afspraken:
    Dnice22: 1e FM 5 mei

Punctie:

11. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Dnice22 inderdaad heel spannend.. Trouwens ook spannend voor jou natuurlijk nu het allemaal echt begonnen is..
    Morgen 30 april lekker druk overal hoop ook op zonnig weer en lekker genieten van de dag..
    Ik heb nog precies 2 dagen woensdag ochtend weet ik meer maar dit is eigelijk de eerste keer dat ik zo zenuwachtig ben en weet niet wat ik moet als alles goed is en na de punctie 19 dagen moet wachten.. Zenuwslopend denk ik..
    Was wel erg rustig op de topic maar er komt weer wat beweging in nu dat iedereen zo'n beetje toe is aan spuiten etc..

12. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Hier ben ik ook weer eens... Heb alleen niet zoveel te vertellen als jullie, omdat ik nog niet gestart ben...
    Hebben we de uitslagen van bloed en uitstrijkje gehad en die waren gelukkig allemaal goed. 3 mei(nu donderdag) hebben we voorlichting met meerdere koppels, gesprek en spuitinstr. met verpleegkundige en gesprek met ivf arts.. en dan krijg ik de week te horen waarin ik mag starten met spuiten..
    Ben net begonnen aan de 2de strip van de pil... en als ik mag beginnen moet ik bij de laatste 4 pillen starten met spuiten van decapeptyl, na 13 dagen heb ik dan een uitgangsecho en als die goed is mag ik starten met purgon...
    bij ons in het ziekenhuis is wel een "zomerstop", dat hield in dat ze in week 28, 29 en 30 geen mensen laten starten met spuiten en in week 31, 32 en 33 geen puncties doen.. hopelijk val ik er nog voor... anders wordt het pas augustus voor mij.....

wie,wat,waar?
    Monatoetje: IVF/ICSI in AZM Maastricht

afspraken:
    Dnice22: wachten op rode duivels dan beginnen met prikken
    Monatoetje: 3 mei voorlichting en startgesprek

Punctie:
    dnice22: rond Week 19
    Monatoetje: Nog niet bekend

Voor jullie is het nu allemaal heel spannend! Ik denk aan jullie en duim op goed resultaat!

Lfs Monatoetje

13. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi meisjes,

ik ben terug van weggeweest drukke laatste weken, met de dood van mijn schoonpapa en veel dingen moeten regelen, en ziekenhuis binnen en buiten, pfff, nu moet ik ook wel even tot rust komen.
    Even lijste bijwerken:

wie,wat,waar?
    Maui78: IVF in AZ Sint Jan in Brugge

afspraken:
    Maui78: 1FM 26 april, 2FM 30 april (10 follikels)

Punctie:
    Maui78: 2 Mei

ziezo...hier zeer nerveus, ik spuit gonal f en cetrotide, nu laatste spuit pregnyl!
    Medicatie valt redelijk te verdragen, juist hartkloppingen, soms misselijk, wel vermoeid, en soms ook nerveus...En allergische reactie de eerste dag op de cetrotide! (komt veel voor)
    Meisjes ik wens jullie allemaal veel succes!!! Ik zal duimen voor jullie!!
    Ik heb overmorgen al pick up ben toch wel nerveus, weet niet goed wat te verwachten, beetje schrik ook en bang dat de eitjes niet van goede kwaliteit zullen zijn, maar ja we moeten postitief blijven niet?
    Ik heb er tien zitten, grote, de gynaecoloog zegt dat ze daar tevreden mee is, beter 10 grote dan een heleboel kleintjes, omdat de kleintjes meestal niet van zo'n goede kwaliteit zijn. Dus op hoop van zegen...
    groeties xxxxxxxxxxxx

14. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    wie,wat,waar?
    Maui78: IVF in AZ Sint Jan in Brugge

afspraken:
    Maui78: 1FM 26 april, 2FM 30 april (10 follikels)

Punctie:
    Nicky86: 3 mei
    Maui78: 2 Mei

Hoi dames,

Hier vandaag de eerste fm gehad. Had in totaal ongeveer 22 follikels klaar.liggen waarvan er 11 zeker meedoen met de punctie en de rest nog rwijfelachtig. De grootste follikel was al 23,3mm en mijn baarmoederslijmvlies was 8,7mm. Dus zwaar spannend vanmiddag word ik nog gebeld over hoe laat ik de punctie heb en hoe laat ik dan vanavond de pregnyl moet zetten, dus ik zit nu echt continue met mijn telefoon in de hand.

@ maui: spannend zitten we maar met 1 dag verschil :)
    @ monatoetje: welkom terug, nu maar afwachten wanneer jij dan mag beginnen.
    @ de rest: al nieuws? Het is erg rustig hier.

Lfs Nicky

15. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Zo net het telefoontje gehad. Moet vanavond om 21:45 de pregnyl zetten en donderdag ochtend om 8:45 heb ik de punctie. Dus is mooi spannend nou.

Lfs Nicky

16. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi Nicky wat gaat het allemaal snel voor je vandaag!! Dus jij krijgt geen tweede fm dan? direct de pick up? Leuk he we zitten maar met een dag verschil, ik begin nu wek nerveus te worden hoor, heb ook een beetje bang voor de punctie!!! En manlief is volgens mij ook gestresseerd, hij is al de godgandse dag ah het zagen, en is zeeeeer teergevoelig, man man!
    Jij hebt wel veel follikels, tis misschien daarom dat ze snel de punctie doen he, omdat je misschien kans hebt op overstimulatie.
    Hebben jullie eigenlijk allemaal een facebook adres, of hotmail adres dan knn we chatten ofzo?

17. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hey maui

Het gaat inderdaad allemaal heel snel ineens. Ben nog niet echt heel
    zenuwachtig, maar denk dat dat morgen wel komt.
    Heb jij nog last van bijwerkingen van de pregnyl dan?
    Wel leuk dat we gelijk oplopen, kunnen we de zenuwen in de wachtweken een beetje delen.

Lfs Nicky

18. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi Nicky,
    ik wens je veel succes voor de komende dagen.
    Echt veel last van de pregnyl had ik niet, gewoon pijnlijke inspuiting, en smorgens erna beetje misselijk, en jeukende borsten, ook soms emotionieel, maar de gonal f en de cetrotide ben ik dan al gestopt van eergisteren, juist gisterenmorgen nog een cetrotide gehad!
    Ik voel wel dat ik een beetje anders ben dan anders, zo'n anders gevoel, je weet wel. En jij veel last?
    Ik laat je morgenavond wel weten hoe het is geweest.....brrrr....

19. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hoi Maui,

Ik heb net de pregnyl gezet en vond hem niet pijnlijker dan de andere spuiten, voelde er eigenlijk niet veel van. Als bijwerkingen van de decapeptyl en puregon heb ik wel dat ik erg slecht slaap wat prikkelbaarder ben en savonds last van hoofdpijn.
    Jij in ieder geval heel veel succes morgen en ben benieuwd hoe het gegaan is.

Lfs Nicky

20. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dnice, spannend. Je kan beginnen.

Maui, sterkte met het verlies van je schoonpapa. Vandaag de pick up voor jou, veel succes.
    Nicky, ook voor jou heel veel succes vandaag.

Hier deze nacht ongesteld geworden, deze morgen bloed laten afnemen en namiddag weten we of we mogen starten.

Deel Deze Pagina