He dames! iedereen leuk lang weekend gehad?? @rozerin en? hoe was het vanochtend?? @mona spannend morgen! succes! hoop indd dat je nog voor die 'zomer weken 'aan de beurt ben! ' @maui gelijk heb je meid! even rust pakken is goed voor je wel netjes 10 grote! vandaag al de pickup?! spannendd!! @nicky bij jou gaat het ookal zo snel! hoelang heb je nu in totaal geprikt?! morgen al de punctie oewwww! @Claro voor jou ook eindelijk beginnen hopelijk ben benieuwd vanmiddag! @hier op dag 4 van de gonal-f prikken valt me allemaal reuze mee en ect nog nergens last van gelukkig morgen moet ik de cetrotide erbij gaan spuiten, ben benieuwd Heerlijk zeg, deze dagen gaan ineens zooo snel!
Hey meiden, sorry maar ga jullie in de steek laten... Doordat wij nog wel even moeten wachten lopen we langs elkaar heen. En ik had een forum gevonden over IVF in Juni dus sluit me daarbij aan... Ik kom af en toe nog wel even spieken hoe het met jullie gaat... Heel veel succes..!!! xx
@ claro: Spannend voor jou nu dus ook, hoop dat je vanmiddag groen licht krijgt om te beginnen. @ dnice: Als je eenmaal begonnen bent met spuiten gaat het idd heel snel. Ik heb zelf in totaal maar 19 dagen gespoten en bij de eertste folikkel meting was ik er al klaar voor. @ suusjelove: Jammer maar denk ook dat je daar alles wat beter kunt delen, hun zitten dan wat meer in dezelfde periode he. @ maui: Al nieuws? Ben echt heel erg benieuwd. @ hier: Ben nu echt wel heel erg zenuwachtig voor de punctie van morgen. De plek waar ik gisteren de pregnyl heb gezet is wel heel erg blauw, maar verder voel ik niet veel anders. Lfs Nicky
suusjelove, jammer. Maar het is te begrijpen. Nicky, ik was mis. Tis morgen pas dus veel succes morgen . Spannend. Maui, enen? . Hier goed nieuws gekregen, bloed was goed en mogen vandaag starten. Wel al onmiddelijk met de twee spuiten (gonapeptyl en menopur). Ben benieuwd of ik het zelf ga durven zetten .
@ Suusje gelijk heb je hoor meid! @nicky ja zeg dat wel! en stomme is dat dat 'lange wachten' naderhand helemaal niet zo lang lijkt haha en ben er nu minder mee bezig als voordat ik ongi moest worden... apart haha voor jou echt spannend! pff als ik eraan denk wordt ik al zenuwachtig haha denk dat jou gedachte vandaag alleen maar bij de punctie is ik heb zaterdag al de 1e FM dat is op dag 7 dus denk 2e FM maandag of dinsdag @Claro Succes met het spuiten!
@ claro: Dat is fijn dat je nou mag gaan beginnen, en meteen al met allebei de spuiten ja? Dan werken ze bij jou wel een stuk anders. @ dnice: Mijn gedachten gaan vandaag echt wel alleen naar de punctie morgen , heb nou ook best wel veel last van de onderbuik. Ben dus ook wel blij dat ik morgen de punctie heb dan ben ik daar in ieder geval van af. Word ook ket de minuut zenuwachtiger. Ik hou jullie op de hoogte! Lfs Nicky
Hoi meiden, hier ben ik dan terug, nog niet zolang terug van ziekenhuis. Vandaag was de pick up! Het spijt me het te moeten zeggen maar het deed echt reuze zeer, ze hebben medicatie moeten bijgeven. Voor de follikels aanprikken deed pijn, maar alle het is gepasseerd ik ben blij! Ze hebben er 10 uitgehaald en we doen IVF, het is dus geen icxi!! Oef! Nu heb ik wat bloedingen en buikpijn, en moet ik neerliggen, vier dagen thuis van het werk ook! Maar ik ben blij dat dat toch al achter de rug is hoor!! Nicky: heel veel succes morgen, ik zal aan je denken meisje!!! (ps er zijn er veel met jou naam op facebook, best dat jij mij zoekt) Iedereen veel succes!!!!
Dnice: veel succes met je spuiten meid! De cetrotide kan je een allergische reactie op hbb, ik heb dat gehad, heel mijn buik rood en jeuken als gek, maar dag 2 was al veel minder...Ik spuit ook gonal f en cetrotide (dus we hbb dezelfde medicatie) Rozerin: hoe ging het vandaag? Mona: veel succes en hopelijk mag je snel beginnen hoor! Claro: en nieuws??? xxxxxxx
Hey Maui, Dat is minder dat het zoveel pijn deed :S welke medicatie kreeg je dan? En weet je al wanneer je te horen krijgt hoeveel eitjes er bevrucht zijn? Wel een mooi aantal 10 eitjes, ik hoop dat ik morgen hetzelfde aantal mag melden. Ik ben zelf al wel super zenuwachtig voor morgen... Ik krijg pijnstilling via infuus en een licht roesje.. Ik zal je even opzoeken via fb. Lfs Nicky
Heyy Damess, Ben vanochtend geweest in het ziekenhuis en mijn 1e FM gehad.. Rechts en links heel veel eitjes die groeien ik heb en 1 van 17mm en 1 van 15mm daarnaast een heleboel tussen de 12-15. Totaal dacht de gyn toch echt 15 eitjes te hebben voor de punctie ik spuit nu verder de decapeptyl en puregon Vrydag opnieuw FM de gyn schat echt dat ik of zondag of maandag de punctie kan hebben.. Ben benieuwd en eigelijk ook wel erg blij want vroeg de gyn of het ook kon zijn dat het gwn eiblaasjes zijn of alleen vocht maar hy zei ik vermoed dat we gwn 15 gezonde eitjes zullen hebben.. Nicky86 succes meid!!! Je loopt nu voor en wel lekker je ervaring delen he hoe het was enzo
Succes Nicky vandaag!! Ik kreeg twee spuiten, 1tje voor de pijn en 1tje om te kalmeren, ook een infuus om eventueel nog medicatie bij te geven wanneer het teveel pijn zou doen! Nadien dafalgan. Maar moet zeggen, ik heb vandaag toch nog altijd buikpijn hoor, lig plat in de zetel! Normaal gezien gingen ze deze morgen mij opbellen om te zeggen hoeveel eitjes er bevrucht zijn, spannend!!! Er komt toch zoveel bij te kijken he! En normaal zaterdag de terugplaatsing! Rozerin: mooi resultaat he 15 eitjes! Ik duim voor je!!
Nicky, normaal was het eerst een aantal dagen het 1 en dan het ander. Maar dus nu dadelijk er twee. Als het maar werkt J. Heel veel succes vandaag en hopelijk mag jij hier ook met een mooi aantal komen. Maui, echt zo pijn, ai. Maar 10 eitjes is wel mooi, en nu nog positief nieuws hoeveel er over blijven. Rozerin, 15 eitjes amaai. Nu wachten op de punctie.
hoi, hier ben ik weer, ben mega mega ontgoocheld!!! Ze hebben gebeld van ziekenhuis, van de 10 eitjes waren er maar 8 bruikbaar, waarvan er maar 3 bevrucht waren! Ik voelde de grond onder mij wegzakken, zo teleurgesteld was ik!!! Ze zei dat ze IVF geprobeerd hadden omdat de sperma heel goed was, en dat ze dan altijd eerst IVF doen, maar als dan blijkt dat het niet lukt, dan doen ze de volgende keer icsi. Ik hoop nu juist maar dat er toch tenminste 1 eitje zal bruikbaar zijn, dat ik tenminste zaterdag een TP kan hebben! Ik wacht in spanning af tot het volgende telefoontje morgen, ik mag niet doemdenken ik weet het, maar ik ben zooo teneergeslagen! Ja we hbb er toch nog drie ok maar toch als ze dan ook zouden afsterven... pffffffffffff!!!
Hoi Dames! @maui, nou ben benieuwd! vanavond gaat de 1e spuit cetrocide erin! dat is best een domper ja zoveel eitjes en dan niet veel bruikbaar laten we hopen dat die 3 eitjes van TOP kwaliteit zijn! duim voor je! @rozerin dat is een mooi resultaat! ik ga voor je duimen! @Nicky ben benieuwd hoe het gegaan is?!
Hoi dames. Vanmorgen om 8:45 de punctie gehad. Ik had gelukkig wel goede pijnstilling dus vond het niet echt pijn doen, wel vond ik het een heel naar gevoel. Ik mag alleen nog steeds niet naar huis helaas, omdat ik na de punctie een aantal keer ben flauw gevallen en heel erge last van mijn buik heb. Dus krijg ik straks ook nog weer eerst een echo voordat ik naar huis mag. Wel hebben we een hele mooie opbrengt van 14 eitjes, morgen worden we tussen 12 &14 gebeld over de aantal bevruchtingen. Ik hou jullie op de hoogte. Lfs Nicky
Hoi Nicky! fjin dat je niet veel last heb gehad maar jeetje zeg flauwvallen en nog blijven ook hoop dat je vandaag gewoon naar huis mag! sterkte! hou ons op de hoogte! gelukkig wel mooi resultaat!
Dames, mag ik hier ook meedoen? @Maui: Ik heb gisteren ook mijn punctie gehad. Ik ben ook heel teleugesteld. Van de 11 waren maar 7 rijp, en daar maar 4 van bevrucht. Wij doen wel ICSI, maar toch.. ik had iets meer gehoopt. Waar doe je de behandeling? Ik in Leuven. Bij mij deed de pu ook hel erg zeer, ook al had ik een zwaar roesje. Ik kreeg daarna via het infuus ibuprofen, want ik lag te kermen van de pijn. Vandaag gaat het weer goed, gelukkig. Met jou? @Rozerin: ik ken je van de andere lijst. Het gaat heel goed bij je zo te lezen. Succes met doorspuiten! @Nicky: flauwvallen, jeetje, heftig. Doe maar rustig aan. Maar, mooie opbrengst, 14 eitjes!
@ gabrielle: welkom bij ons, uit 4 eitjes kan ook iets heel moois komen he. Ik ben nou onderweg naar huis, zo thuis maar weer lekker op bed bivakeren. Voel me nog steeds niet ecjt goed, ben veel misselijk. Hopen dat het morgen weer wat beter gaat en dat we goed nieuws krijgen over de eitjes. Lfs Nicky
hoi Gabrielle tuurlijk, schrijf gezellig mee jeetje zeg, balen dat er al zoveel eitjes afvallen dan wanneer hoor je of ze goed genoeg zijn voor terugplaatsing? en ook al zoveel last hooww en ik moet nog Succes!
He Nicky, ben blij dat je gewoon lekker naar huis mag! je eigen bedje ligt toch wel het fijnst he hoop indd dat morgen een betere dag is voor je en je goed nieuws krijg!