meiden, ik ga dit forum ook verlaten, ik start pas half juni en heb pas in juli mijn punctie, dus heb me aangesloten bij de groep die in juni gaat starten! Jullie hebn dan hopelijk allemaal al een positieve test in handen! Ik zal jullie wel blijven volgen en duim voor jullie allemaal! Succes! X
Hallo dames!! Nicky86 naar van het flauwvallen maar wel een uitstekende opvrengst aan eitjes nu hopen dat ze het goed doen Duim Duim Duim..!! Dnice22 jij ook heel veel succes met spuiten meid!! Gabrielle welkom hier!! Ja het gaat nu inderdaad de goede kant op ben tevreden maar ik ga nog niet juichen.. 4 eitjes is zo slecht nog niet stel je voor er zijn meiden met maar 1 eitje dan ben je toch wel van de gelukkige.. @hier best pijn van me eierstokken ben eigelijk wel bang voor overstimulatie.. Hoop dat het niet gebeurt en morge ochtend FM2 ben benieuwd wanneer de punctie plaats zal vinden.. Heb. Een gevoelige buik en omdat ik dagelijks 2 injecties spuit zit me buik vol gaatjes en als het bloed voelt het helemaal naar.. Begin zelf ook gevoelig te worden door de hormonen.. Opvliegers etc.. Ik voel gwn mijn eierstokken nu zo erg.. Misschien wel grof en brutaal gezegd maar als ik op de wc zit doet het helemaal pijn hebben jullie dat ook..?
@Mona jammer maar logisch zal je wel in topic juni in de gate houden hihi @rozerin vervelend zeg dat je zo'n last hebt laten we hopen dat het geen overstimulatie is nee! maar dat zouden ze dan morgen toch wel kunnen zien? succes morgen met de FM! hier net de 1e spuit cetrotide eerbij geprikt, in m'n been maar heb echt een mega ei op m'n been! jeukt een beetje maar voor de rest niks geks wel sinds vandaag echt super vermoeid! of het nou van de hormonen komt of van gewoon heel het traject, geen idee maar probeer in ieder geval lekker me rust te pakken als het ff kan fijne avond all!
Hoi meisjes, Gabrielle welkom, tuurlijk mag je gezellig meebabbelen met ons! Dan hebben we op dezelfde dag punctie gehad! Ja was idd niet zo fijn, ik vond het vrij pijnlijk! Nadien ook misselijk! En vandaag ben ik geen mens he, heel de dag plat gelegen, buikpijn. Precies alsof heel mijn buik is doorprikt! Ik ben in behandeling in crg in Az Sint Jan in Brugge. Mijn gynaecologe is daar ook fertiliteitsarts. Ik hoop morgen op een positief telefoontje, hopelijk zeggen ze dat die drie eitjes toch goed delen of anders besterf ik het helemaal! Ik hoop echt dat die terugplaatsing gaat doorgaan de zaterdag! at Nicky, meid, ik ben blij dat je ervanaf bent van de punctie en dat je niet teveel pijn hebt gehad! Wat raar dat jij moest flauwvallen. Hoe komt dat? Ben je er teer aan misschien? Rust maar goed uit, ze hbb gezegd in het ziekenhuis dat het noodzakelijk is. Rozerinetje, succes met spuiten meid, laat weten hoe het gaat he! Tot morgen iedereen xxx
Damess ben zoo ontzettend zenuwachtig wat er vandaag gaat gebeuren bij de FM.. Moet om 11 by het zkh zijn.. Heel veel succes de dames die spuiten.. Nicky86 hoe voel je je..?
Hoi Dames! @rozerin hihi spannend! ben benieuwd! ik durf het je ook niet te zeggen, ik moet morgen dus kan je mij mooi vertellen hoe of wat; ) hihi @Maui vandaag wachten op telefoontje! hoelaat zouden ze ogeveer bellen??
Maui, het is te begrijpen dat je teleurgesteld bent, maar we duimen op toch nog positief nieuws. Dat er min één eitje bruikbaar gaat zijn. Nicky, wat een mooi resultaat, 14 eitjes. Ben benieuwd naar het telefoontje vandaag. Oei paar keer flauwgevallen. Hoop dat het vandaag beter gaat. Gabrielle, welkom hier. Jij ook ze een pijn gehad L. Rozerin, heel veel succes vandaag. Hoop op positief resultaat bij de FM. Hier voorlopig nog nergens last van (ook nog maar twee dagen bezig J). Wel na het spuiten een uurtje een zware buik maar gaat over. Monatoetje, jammer. Veel succes.
@RozerinL heel veel succes vandaag! Spannend!! @Maui: hebben ze al gebeld? Hoe doen je 3 eitjes het? Mag je morgen voor de tp gaan? @Dnice: ik ben tegen het einde van zo'n traject ook heel moe, door de hormonen, maar vast ook door de zenuwen. Wij mogen morgen om 11 voor de tp gaan. Ten minste, als er minstens een is die goed is door gaan delen. Maar ik heb er een goed gevoel over, op zn minst eentje moet het goed doen. Ik vind het wel mega spannend... zeker de wachtweken daarna @Claro: succes met spuiten, de eerste stapjes zijn gezet!
Rozerinnetje, ik wens je veel succes, ik duim voor je mee Laat weten hoe het ging he!! Vandaag weer telefoon gehad van het ziekenhuis!!! Twee eitjes zijn al tweecellig, eentje viercellig dus gaan ze morgen toch een terugplaatsing doen!! Ben blij dat ze toch tenminste 1tje hbb van super kwaliteit!! Oef wat een opluchting!!!! Nicky, hoe gaat het met je vandaag? Voel je je niet te ellendig? Al nieuws van de eitjes? Gabrielle? al nieuws van de eitjes?
@Gabrielle, krijg je vanmiddag telefoontje of ze goed gedeeld zijn?? @maui wow super! zo zie je maar er is er maar 1 nodig uiteindelijk en nu lekker doordelen! morgen de tp spannend!
Nee, ik hoef geen telefoontje meer te verwachten. Als ze wel bellen is het heel slecht nieuws en gaat de tp morgen niet door. Maar daar ga ik niet van uit. Morgen krijg ik direct te horen hoe ze alle 4 het gedaan hebben
Hoi dames. Even een ego berichtje, zal morgen even alles nalezen. Ik heb nog steeds ontzettende last van mn buik, ben vandaag tot nu toe al1 kilo aangekomen dus even in de gaten houden en hopen dat het geen overstimulatie is. Vanmiddag telefoontje gehad vanuit zwolle. Van de 14 eitjes waren er 13 geschikt en van die 13 zijn er 8 bevrucht. Maandag om 13:45 heb ik de terug plaatsing. Ben wel heel blij met deze uitslag. Lfs Nicky
Gabrielle, spannend voor morgen. Heel veel succes. Maui, kan ik geloven dat het een hele opluchting is J. Nicky, wat goed, 8 bevruchte eitjes. En maandag de tp. Gaat hier goed vooruit J.
Dames ben een beetje down Ik had vandaag niet mijn eigen gyn maar een andere gyn.. Hy keek en zei lijkt op overstimulatie.. Ik schrok wel even en eigelijk nog steeds stress.. Ik heb te veel eitjes.. Hy was ook zo negatief van of je reageerd te goed of helemaal niet.. Ik had woensdag 15 eitjes vandaag telde hy niet eens.. Wel 1 van 19mm.. De Punctie gaat wel door zondag heb ik depunctie.. Ik weet m'n god niet hoe of wat voel veel onduidelijkheid.. Hij zegt dat het doorgaat maar misschien dat de terugplaatsing niet gelijk word.. Ik had ook zo'n last van mijn eierstokken/buik.. Ben zo bang en was zo verheugd dat alles goed ging.. De gyn zei wel dat de kans niet minder is ofzo en dat ik pozitief moet blijven.. Vreemd al me emoties zijn door de war.. Sorry voor het Te lange berichtje dames..
@Gabrielle ow dat is helemaal fijn! @nicky, wat vervelend meis! wel goed in de gaten houden hoor! 8 eitjes bevrucht is super netjes hoor meid! mag je indd trots op zijn @Rozerin, jeetje zeg! daar zit je ook niet op te wachten zo'n negatieve gyn... snap best dat je ineens door de war bent! zulk positief nieuws en dan ineens dit op zo'n negatieve manier. is makkelijker gezegdt als gedaan positief blijven... ze hebben altijd wel makkelijk praten daarin vind ik.
Dnice22 gelijk heb je hoor ze zeggen wel positief zijn maar das niet zo makkelijk vind ik ook.. Ik vind deze gyn dus echt niks Ik zei ook dat de gyn van woensdag zei dat het goed ging en prima was van de hoeveelheid eitjes dat groeide en toen zei deze ja toen was het eigelijk ook al te veel maar raar is dat dat de ene anders oordeelt dan de ander.. Ik ben benieuwd de punctie vind wel gewoon plaats dus de hoop blijft er wel gewoon in.. Hoop dat het bij de andere dames beter gaat heb wel iets pijn in me buik kijken hoe deze ronde zal eindigen..
Hoi Rozerin, ik durf het niet te zeggen eigenlijk! toevallig zat ik daar van de week over na te denken heb daar niks over gehoord, zullen ze toch wel aangeven dan denk ik?
Vandaag gaat de tp niet door, helaas geen van de 4 emmy's zijn doorgedeeld. Ik Ben er helemaal kapot van, radeloos en verdrietig. In het ziekenhuis snapte ze ook inks van, alles zag er goed uit, alles going zoals de vorigen keren, de icsi was vlog gegaan, geen verklaring waarom...