Gotver Gabrielle een dikke knuffel voor jou Het ging zo goed bij iedereen en nu allemaal negatieve dingen heb even echt behoefte aan positieve berichtjes.. Wat gaat er nu dan gebeuren..? Volgende poging of krijg je ivf..? Ik heb morgen de punctie maar ben wel bang eigelijk gezien het aantal eitjes dat de zullen prikken.. Ik ben toch overal op voorbereid neem me spullen wel mee voor het geval dat het niet gaat zoals gewenst.. Ik moet echt heel veel moeite doen om pozitief ingesteld te blijven..
Lieve Gabrielle, wat vreselijk is dat, ik had nog zo gehoopt voor je!! En nu wat gaat er nu gebeuren? Mag je nog een poging doen of niet? Hoe kan dat nu? Waarom hbb ze dan gisteren of eergisteren niet gebeld om te zeggen dat de celdeling niet lukte? vind het zooooooo verschrikkelijk spijtig voor je, weet niet goed wat te zeggen!!! In ieder geval hou je sterk!!! Lieve Rozerin, ik zou mij het echt niet aantrekken wat die gynaecoloog zei hoor! De ene dokter is ook de andere niet, en ze staan ook niet echt stil bij de vrouwen hun emoties he, dat is allemaal dagelijkse kost voor hen, terwijl wij meer informatie willen en meer geruststelling! Maar niet getreurd de pick up vindt toch plaats he en ik ben er zeker van dat er daar wel enkele goede eitjes zullen tussenzitten!!! Ikzelf ben deze morgen naar het ziekenhuis geweest voor een terugplaatsing. Er zit nu een 7 delig emmytje in, naart schijnt van goede kwaliteit, dus nu duimen en afwaxhten!! Was wel vreemd hoor, een emmytje die bij je ingespoten wordt! Nu durf ik mij niet te veel te bewegen, weet ook niet wat te doen voor goed...Ik moet zelf al gaan werken, terwijl ik nog pijn heb vd pick up...pf...je voelt dat toch wel zu dat ze aan je eierstokken bezig zijn geweest!!! Binnen 11 dagen bloedafname! at Nicky, goed meid 8 eitjes, heb je al nieuws over hun deling???
Hoi Dames! @gabrielle, wat een teleurstelling meid! en het ging nog zo goed en wat nu verder? @Rozerin al lekker zenuwachtig?? hihi spannend morgen de punctie! positief blijven is soms moeilijk ja, ene moment voel je je super andere moment heb je weer een domper ben benieuwd succes morgen! @Maui ik heb je toegevoegd op facebook! grappig dat je een heel ander idee van iemand in je hooft heb haha bij jou nu mooi een embryootje in je buik, en hopen dat hij blijft plakken! lijkt me inderdaad een raar idee zo'n emmytje in je buik ineens! nu wachten wachten wachten, spannend! @hier vandaag voor 1e FM geweest, was eigenlijk best beetje teleurgesteld... al mag ik ook niet klagen denk. van de 17 follikels zijn er 6 goed aan het groeien. heb er 1 van 15mm 3 van 13mm 1 van 12 en 1 van 11 de rest is allemaal onder de 10 en doen waarschijnlijk niet mee als ik al die verhalen hier hoor dat er maar zo weinig eitjes overblijven uiteindelijk... maak ik me toch een beetje zorgen. maar we moeten positief blijven wie weet groeien er nog een paar bij in paar dagen heb maandag 2e FM en waarschijnlijk woensdag of donderdag de punctie zoo raar idee, je leeft eigenlijk heel de tijd naar dit moment toe en als het bijna zover is is het toch best eng!
Maui78 geweldig nieuws dat er een emmy zit 7 cellig lekker hoor!! Hoop zo dat ie lekker blijft plakken meid!! En dat je over een paar weken kan genieten van je zwangerschap.. Ff vraagje mag je na de pregnyl wel geslachtsgemeenschap hebben voor de punctie? Ik heb het nergens kunnen vinden op internet.. Dnice22 is toch prima heel wat eitjes zo leuk is het niet om er teveel te hebben by mij is de kans op overstimulatie groot zoals ik al zei.. Dus hopen dat ze doorgroeien en je de punctie mag hebben zoals verwacht Hier bij mij heb ik hier en daar wat steekjes hou me constant bezig om er niet over na te denken.. Ik heb me kledingkast leeg gegooid en lekker schoongemaakt zodat ik na de pinctie gwn tot rust kan komen zonder iets te moeten doen in huis.. Ik ben heeeeel zenuwachtig gewoon niet normaal en ik denk ook dat het komt doordat het de eerste keer is en ik gwn niet weet wat me te wachten staat morgen ochtend.. Gelukkig mag ik heel vroeg by het zkh zijn om 08:45 al.. Ik hoop zo op goed nieuws manlief is zooo positief ik wil gwn niet meer teleurgesteld raken.. En ik ga dan ook vanavond gwn bidden en smeken dat het lukt vandaag lekker geen medicatie ook weer fijn
Heyy Damess.. Ik ga zo richting het zkh met manlief ben heel zenuwachtig.. Ik hoop dat ik positieve dingen mag delen dalijk op de topic.. Duim duim duim bid bid bid voor mezelf en iedereen die wacht op een wonder..
Hoi Rozerin, haha ik was net je berichtje ah het lezen om 8.45 precies, juist het uur dat je naar het ziekenhuis moet! Hihi! Ik wens je heel veel succes, je moet er niet teveel mee inzitten, het komt wel goed!! Je eitjes zullen wel nog gegroeid zijn! Nadien wel goed rusten want je eierstokken zien daar toch een beetje vanaf hoor! Hier alles ok, juist een zeer opgeblazen gevoel, net of ik ga ontploffen, mijn buik staat ook super dik! Ik vraag me af of dit normaal is...nu ja nu bang afwachten he!!
Hey Dames!! Zojuist terug van het ziekenhuis.. Ik heb totaal 21 eitjes en onze zwemmertjes waren ook van goeie kwaliteit.. Ik heb een hele moeilijke punctie achter de rug.. 10 flesjes met eitjes erin.. Pijnlijk emotioneel was het.. Ik had inDd overstimulatie waardoor er heeeeel v eel eitjes weerden geprikt en het heel lang duurde.. De gyn heeft ook perongeluk door mijn blaas heen geprikt wat voor de rest geen kwaad kon maar antibiotica gehad hierdoor.. Nu afwachten op morgen ochtend dan horen we de bevruchtingen.. Heel veel succes iedereen!! Ik ga even tot rust komen want heb nog ontzettend veel pijn!!
Het Dames! Wow Rozerin mooi aantal! vervelend dat de punctie zo pijnlijk en zwaar was ook niet zo raar met zoveel eitjes! en jeetje je blaas doorgeprikt :S dat klinkt niet fijn! maar spannend morgen de uitslag ben benieuwd! lekker rusten zal je wel goed doen denk @Maui vervelend meid! het is ook niet niks wat er nu allemaal in je buik gebeurt! hopelijk wordt je opgeblazen gevoel snel minder! @Nicky succes morgen met de TP! @hier nog niet veel verandering heb alleen wel ineens best last met plassen, helemaal steken bij me eierstokken... hadden jullie dit ook? hoop dat dat een teken is dat ze lekker groeien hoe is het met de rest van de dames?
Rozerin, vreselijk meisje dat je zo moest afzien!! Rust maar goed uit hoor, is ook echt emotioneel he, maar nu duimen, er zullen wel eitjes goed zijn hoor!!! Ik zal hier voor jou ook een kaarsje branden meid! Nicky het is zo stil...alles ok Gabrielle: gaat het een beetje met je meid??? dikke knuffel Dnize: niet lang meer he, duimen!!!! duimen!!!
Heyy Maui78 inderdaad zo zwaar emotioneel.. Ik moest echt heel hard huilen van de pijn.. 2 x pijnstiller gehad infuus en antibiotica vandaag.. Lig nu thuis op bed net de eerste x utro in gebracht.. Ik heb een ontzettend hoge pijngrens normaal maar dit was even te veel 21 vruchtbare eitjes dit houd in dat er zoveel eitjes waren en dat was ook wel zo want de gyn bleef maar zeggen je doed het zoo goed we hebben by jou 3 x zoveel eitjes geprikt dan by een normale puncite.. Ook nu nog voel ik me eierstokken ze zijn zo opgezet.. Ik moet constant naar de wc pijn heb ik gwn nog.. Manlief zorgt voor me zo lief is dat.. Heel de tijd vragen of het gaat.. Ik hoop zo morgen op goed nieuws.. Ben wat misselijk van de utro.. Maar ik zal snel opknappen want ik haat liggen ik wil gwn me dagelijkse dingen doen.. Lekker he dat afwachten
Gabrielle, wat ontzettend jammer. Weet niet goed wat zeggen vind zo erg voor jou. Maui, wat ongelooflijk spannend. Duimen draaien (ben nog niet op fb geraakt J). Whaaw rozerin, dat is een heel mooi aantal J. En al nieuws? Nicky, heel veel succes vandaag.
Dames ik heb het verkeerd begrepen ik word op de dag van de punctie op de hoogte gesteld hoeveel er zijn bevrucht en ik moet ook eerst lang de gyn om bloed te laten prikken+ een echotje om te kyken hoe me eierstokken ervoor staan en dan word pas vastgesteld of de TP doorgaat.. Vandaag voel ik me wel een stuk beter fijn is dat.. Ik wil niet heel de tyd liggen dus wandel af en toe in het huis en dat mag ook gwn dus wrm liggen in bed Ben zenuwachtig!! Hoe gaat het met de rest van de dames.. Het is zo rustig op de topic..
@Rozerin: raar, ik had gistereavondeen berichtje getypt, is die er niet. Heel naar meid, van die overstimulatie. Ik heb het de eerste keer ook gehad, ik had er meer dan 30... waarvan maar 18 of zo rijp, omdat de anderen niet eens de ruimte hadden gehad om rijp te worden. Ik weet nog goed hoe het was. Maar fijn voor je dat het nu wat beter gaat! Doe rustig aan en denk niet dat je snel weer tip en top moet zijn, je eierstokken moeten nu zich rustig terugtrekken. Als het goed is belen ze een dag na pu om het aantal bevruchtingen door te geven. Hebben ze je nog niet gebeld? Ik hoop voor je op veel goeie bevruchtingen, dat je veel cryo's hebt!!! @ego: het gaat alweer iets beter met me, maar nog steeds veel verdriet. Ik kom later wel weer uitgebreider reageren!
Gab heel veel sterkte en gwn lekker rustig aan verwerken.. Ja dat zei mijn man dus ook maar op de brief staat ook dat je de 3e dag na de Pu word gebeld maar vanochtend heb ik gebeld en ze zei zodra we informatie hebben zullen we u bellen.. Maar onze ivf secretaresse is ook niet 1 van de gezelligste.. Ik weet het ook even niet meer.. Ik wacht wel gen af tot woensdag want dan heb ik de echo en er word bloedgeprikt ik hoor eigelijk alles woensdag ochtend denk ik want of de terugplaatsing doorgaat de bevruchting cryo's raar he alles op 1 dag vreemd is dat..
Hoi Dames! hier net terug van het zhuis, moet morgen ook weer terug voor de 3e FM! ze wilde ze nog 1 dagje extra laten groeien, heb op dit moment maar 4 die meedoen niet echt veel volgens mij :S hoop dat er toch wat meer mee doen straks punctie zal donderdag of vrijdag worden. groetjes
Hoi Dames, Tijdje niet online geweest, heb ook een overstimulatie na de punctie gehad en vergrote eierstokken waardoor ik veel pijn had en zoveel mogelijk moest blijven liggen. @Gabrielle: Wat een k*t nieuws, dat zou je niet verwachten met 4 emmy`s Ik hoop dat het geluk je nog wat meer toekomt. @Dnice: 4 is idd niet veel maar mijn follikels kregen van de pregnyl ook nog best een boost, hopelijk is dat bij jou ook het geval @Rozerin: Wat een mooi aantal 21 daar moeten toch echt wel toppertjes tussen zitten. Hoe gaat het nou met de overstimulatie? Ik hoop dat de pijn al minder word. @Maui: Hoe gaat het op het wachtbankje? Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. @Hier: Vandaag een tp gehad van een 12+ toppertje, in Zwolle tellen ze de cellen kennelijk niet meer na 12. De overige 7 emmy`s waren gelukkig van goede kwaliteit, dus dat zijn nou cryo`s van deze cryo`s waren er nog 3 of 4 van dezelfde kwaliteit als die wat nou is terug geplaatst. Dus allemaal zeer positief. Nou 2 lange weken wachten, en heel hard hopen dat ie blijft plakken. Lfs Nicky
Hoi allemaal, @Dnice22 4 dat zijn er niet veel maar ik weet dat ik mensen heb gelezen met 1 eitje en waar het ook nog raak bij was.. Dus lekker de hoop erin houden meid zet em op!! @Nicky86 geweldig nieuws heel veel succes met wachten!! Hoop dat ie lekker blijft plakken.!! @hier niet veel verandering voel nog goed mijn eierstokken.. De pijn daalt wel denk ik ookal is het best langzaam.. Hoop op goed nieuws bij de gyn op 9 mei Hoe is het met de rest?
Dnice, veel succes vandaag. Hopelijk zijn er wat bij gekomen maar zoals Rozerin zegt je hebt er maar 1tje nodig J. Nicky, amaai mooimooi. Duimen dat je over twee weken hier heel goed nieuws kan neerzetten. Hier morgen eerste echo. Ben benieuwd of ik hier ook al positief nieuws kan neerzetten J.
Even het lijstje terug boven gehaald. Zal het voor mij al even aanpassen wie,wat,waar? Dnice22: ICSI in Erasmus MC Claro84: IVF Nicky86: ICSI in Fertiliteitskliniek Twente Rozerin: IVF in SFG Rotterdam Maui78: IVF in AZ Sint Jan in Brugge afspraken: Dnice22: 1e FM 5 mei Claro84: 1e FM 9 mei Nicky86: 1e FM 1 Mei Rozerin: 1e FM 2Mei Maui78: 1FM 26 april, 2FM 30 april (10 follikels) Punctie: dnice22: Week 19 Nicky86: 3 mei Rozerin: Nog niet bekend Maui78: 2 Mei Claro84: nog niet bekend