wie begint er ook sept/okt met eerste iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    wij hebben vandaag te horen gekregen dat we gaan starten met iui.
    vandaag begonnen met primolut en dan als ik ongi word op dag 3 beginnen met gonalF spuiten.
    ik vind het best spannend allemaal het is toch weer een stap verder.
    misschien fijn om ervaringen te delen?

2. Milo79

Milo79 Lid

24 aug 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn vandaag ook in het ziekenhuis geweest. Ook wij gaan de volgende cyclus starten. Ik krijg clomid en pregnyl. Vind het reuze spannend.

3. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    o toevallig de zelfde dag! hoever zit je in deze cyclus?
    en nu voor het eerst in de mmm?

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Dat hoor ik zoveel dat ze Clomid en Pregnyl samen tegelijk geven... Is het dan wel goed dat ik alleen Clomid krijg? Waar is Pregnyl eigenlijk voor? :)

5. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Clomid is voor ei groei en pregnyl is om je eitje te laten springen. Meestal na de eerste ronde clomid prikken ze bloed om te kijken of he eitje gesprongen is of niet..

6. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Ook hier iemand die in september begint met de eerste IUI! Wij zijn nu 2 jaar bezig en hebben nu dus groen licht gekregen voor IUI. Er is bij ons geen oorzaak gevonden waarom het niet lukt.
    Ik zit vandaag op cyclusdag 3 en heb net mijn eerste tabletje Clomid gehad. Ook ik heb Clomid en Pregnyl gekregen (die laatste idd om het eitje te laten springen). Erg spannend allemaal. :)

7. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Spannend niandra, hopelijk gaat dit voor jullie werken. Vind je het spannend?

8. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Zeker spannend, je bent er zo op gefocust en je vestigt je hoop toch op de IUI. Ben ook wel benieuwd wat de hormonen met me gaan doen en hoe we het hele proces ervaren. We gaan er in ieder geval vol goede moed tegenaan en hopen op een wonder. :)
    Hoelang zijn jullie al bezig Fiona? En wanneer verwacht je ongi te worden?

9. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    heb je nog niet eerder clomid gehad?
    wij zijn december 2011 gestart en sinds april dit jaar in de mmm met clomid en pregnyl.
    ik moet tot donderdag primolut slikken en dan hopen dat ik gauw ongi word en kan starten met prikken. dat is deze cyclus nieuw, clomid sloeg slecht aan bij mij. ik hoop dat ik van de prikken minder last krijg van opvliegers en mijn depri gevoel.

vandaag gehoort dat mijn zus na 3 maanden proberen zwanger is van de 2de. pff... echt heftig, ik hoopte zo dat ik eerder zwanger zou zijn. zij kan er natuurlijk niets aan doen hoor maar toch...

heb jij het verteld aan je omgeving waar jullie mee bezig zijn?

10. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik wil graag meekletsen ik heb al wel 8 iui behandelingen gehad zonder hormonen...
    Maar dit is nieuw ik start morgen voor het eerst met gonal f 75eh fe spuiten
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen en hoop enorm dat het jullie snel mag lukken

11. pippeke

pippeke Niet meer actief

hey Fiona en de rest, hopelijk krijg ik halverwege okt mn eerste iui.
    maar we zijn al een tijdje aan het wachten op mn menstruatie.
    zie mn onderschrift...

good luck!

12. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier dames?Hier inmiddels dag 2 aan het spuiten het valt me reuze mee
    Gisteren wel wat duizelig na het zetten maar dat was van de spanning

13. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Spannend daan! Al 8 keer iui... Pfff.. Waarom nu wel hormonen spuiten?

14. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lang verhaalIn 2009 raakte we spontaan zwanger terwijl we anticonceptie hadden in de vorm van spiraaltje..
    Ik mocht geen hormonen van de pil omdat ik in 2008 getroffen ben door een herseninfarct..(2008)
    Dan ben je nog niet bezig met een kinderwens raak je zwanger helaas bbz en linker eileider verwijderd met spoed
    8 weken was ik toen
    Sept 2011 mmm ingegaan met iui behandelingen gestart in jan 2012
    In eigen cyclus om hormonen zo lang mogelijk uit te stellen en ivm eerdere spontane zwangerschap
    Helaas niks tot ik in jan 2013 weer spontaan zwanger was
    Helaas wederom een miskraam, toen gestart met iui in eigen cyclus gevolgd door echo's en pregnyl voor eisprong op te wekken
    2x gedaan en ivm wisselende cyclussen gestopt na die 2x
    Na een maand rust in aug nu gestart met gonal f voor stimulatie en pregnyl voor de eisprong

Ik heb dus maar 1 eileider rechts en mijn man heeft antistoffen tegen zijn zaad waardoor alles samenklontert
    Dit wordt gewassen in het ziekenhuis en dan blijft er genoeg zaad over voor iui

Deel Deze Pagina