He bah het RS-virus. Ik ben blij dat mijn meisje daar dit jaar nog de vaccinaties tegen krijgt. Ze zijn niet leuk maar dat 100x liever dan weer naar het ziekenhuis. Ze vindt er trouwens duidelijk niks aan dat mama zoveel werkt, ze wil tegenwoordig overdag bij papa bijna niet eten en niet slapen en vandaag kon ik wat eerder naar huis (moet dus vanavond nog even werken) zodat we even konden testen waarom ze nou niet uit de fles wil drinken. Ze krijgt vaak diepvriesmelk overdag dus misschien lag het daar aan maar 2 flesjes met een bodempje van zowel vers als diepvries gingen er wel in, maar toen we met een volledige aankwamen wilde ze weer niks, en toen heeft ze beide borsten alsnog wel leeggedronken. Het gaat haar dus echt om de borst. Toen ze die eenmaal leeg had viel ze als een blok in slaap en nu ligt ze nog steeds in bed bij te slapen. Arm ding. Volgende week gaat ze naar oma, hopelijk gaat het daar wat beter. Ik zit niet meer zo lekker op kantoor nu
mijn mannetje heeft verhoging vandaag, hij wilde ook geen flesje drinken bij papa,hij wilde alleen maar slapen... Aan de borst wilde hij wel drfinken gelukkig.. Echt ziedlig als ze zo ziek zijn... Mijn zoontje vind het ookniet leuk dat mama zoveel weg is maar ja helaas moeten we wel...
Gelukkig gaat het hier nu iets beter. Ik ben nu thuis deze week maar zie al weer erg op tegen volgende week als ik weer moet werken. Zou wel willen stoppen maar dat kan niet helaas...
Ik moet deze week ook nog 2 dagen van 1 tot 9 werken dus dan zie ik haar 's avonds helemaal eigenlijk niet, op de late voeding na dan. Ik ben benieuwd of ze dan de fles uiteindelijk wel pakt anders eet ze helemaal zo weinig.....