Wie begint nog meer in april met IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Angelaa1988, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Oh jammer Angelaa!! Maar aan de andere kant kan je morgen beginnen met de hormonen. Ik moest ook op dag 3 van mijn cyclus beginnen.

Babyboom: weet je al iets???? Spannend!!!!

2. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas waarschijnlijk een miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Had een hcg waarde van zes. Dit was veels te weinig...

Pffff kut kut kut Sorry

3. circe

circe Lid

31 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelaaa echt jammer... goed dat je positief bent, nu kan je aan de iui beginnen. Succes!

Babyboom bah......dikke knuffel, is geen leuk nieuws. Balen. Geniet nu maar van een lekker glaasje wijn, chocolade, een lekker warm bad, een fijne film, jouw vriend: alles wat je wat kan troosten

4. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Circe, geeft niet hoor kan het ook niet allemaal onthouden:) mijn NOD is, als ik de iui datum aanhou zaterdag 27. Ik probeer het testen uit te stellen als dat me lukt en als ik niet ongesteld wordt dan ga ik 29ste testen. Heb al zo vaak meegemaakt dat ik op NOD teste en dan een uur later ongesteld werd.

Babyboom, ah nee meis! Dikke knuffel!

Angelaa, fijn (beetje gek om dat hier neer te zetten:)) dat je ongi bent. Je kunt verder met de volgende stap.

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Ah babyboom, wat kut! Inderdaad huilen, schreeuwen, alles wat je maar kan troosten nu. Dikke digitale knuffel!

Hier de spuit laten zetten in het ziekenhuis. Ze waren super lief voor (voelde me mega ongemakkelijk, omdat ik het niet zelf durfde). Maar ik wist ook niet dat je het onder de huid moest spuiten... Ik ben bang dat als ik ergens het lef vandaan had gehaald om het zelf te doen, ik het misschien fout zou hebben gedaan. Ik kreeg de spuit in mijn arm. Prik was niet pijnlijk, maar het vloeistofje brandde even onder mijn huid.
    Alle bloed trok even uit mijn hoofd en ik zag sterretjes (compleet irrationeel, ik weet het) en daarna weer op weg naar huis. Het is achter de rug, nu op naar de IUI vrijdag.

Wat doet dat Pregnyl nou precies? laat het me ei springen? En moet dit dan voor de IUI? Ik had het daar moeten vragen, I know...

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    heey meiden,

@Lovelybabe, zeker jammer maarja, daar had k me toch al op ingesteld. gelukkig morgen me gesprek, jaa ik ben benieuwd naar hoe en wat, ben echt zenuwachtig haha.

geeft toch niet dat je het hun laat doen, ik zou t ook niet durven, en ga t ook zeker vragen of t een optie is, tenzij t niet uitkomt, maarja.. dat hoop ik niet, zie t eigenlijk ook niet zitten, ondanks hij t lief bedoelt om te helpen, dat vriendlief t gaat doen.
    als je bang voor naalden bent, ligt dat toch echt anders.
    spannend vrijdag. gaat snel de tijd.

@babyboom, ohh neee meis toch, knuffel.

@circe, jaa daarom, op naar morgen ;). dank je.

@kunst, daarom, op naar t traject.

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Heeeyy meiden,

zooo ik heb mn gesprek gehad. Spannend zeg allemaal.

we kregen inderdaad veel informatie, over hormonen spuiten, de spuit voor de eisprong, de echos etc. en de inseminatie zelf. echt spannend.

ik moet beginnen met hormoonspuiten, tot de blaasjes een bepaalde grootte hebben duurt ongeveer 10-16 dagen, daarna moet ik in de nacht een spuit halen voor de eisprong, dan moet vriend zn best doen, en bakje inleveren, 1,5uur later de inseminatie, dit gebeurd ongeveer (ligt ook aan de groei van die blaasjes, hoe snel dat gaat) maar ongeveer 14 dagen later dus die inseminatie

ennnnn ik mag morgen beginnennn :D joehoeee.
    morgen 9uur een echo om te kijken hoe t er uit ziet nu de bm en de eileiders en prikuitleg. spannendd

8. circe

circe Lid

31 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa Kunst, ik test ook niet meer. Ik vind dat echt niet fijn die witte testen en je voelt je ergens zo “dwaas” als je dan toch direct erna ongesteld wordt. Maar jij gaat dat gewoon niet worden!

Zaterdag is morgen, zooo spannend zeg. Voel je al iets?

Lovelybabe. Pregnyl kan soms wat branderig zijn idd! Mijn eerste twee IUI’s heb ik de spuiten ook laten zetten hoor, is meer dan normaal. Pregnyl laat idd binnen na 36 uur je eitjes springen en moet idd voor de IUI

Angelaa moest ik niet zo ver van je wonen ik zou je de spuit kunnen geven! Hihi grapje. Ik ben echt een expert geworden nu door al die IUI’s. De verpleegster heeft het mij geleerd. De eerste keer was een beetje eng, maar het went. (Ik ben dus ook bang van naalden) Veel succes hé

9. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @circe, hihi lief van je ;).
    ik heb vannochtend de eerste spuit gezet met de verpleegster, erg lief zijn ze, ik was wel even emo, maar gewoon vanwege de bangheid, maar t is me echt tegen gevallen. vanaf morgen zelf doen. ook heb ik de echo gehad, mn baarmoeder gezien, zoo interessant hihi. en mn eierstokken ook gevonden. nu volgende week vrijdag weer een echo, spannend. ben zo benieuwd of mn eitjes snel groeien.

10. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Dames,

Zojuist de IUI gehad! Vanmorgen heeft vriend zijn goodies ingeleverd en 2 uur later de behandeling. Stelt niet zoveel voor. Eendebek en erin spuiten en dan 10 minuten blijven liggen. Heel apart om te beseffen dat dit HET moment kan zijn.

Ik kom dus erbij op het wachtbankje! Heb brownies meegenomen.

11. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @angelaa: spannend dat spuiten. Knap dat je dat morgen zelf gaat doen!

@babyboom: hoe gaat het met je meis?

12. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @lovelybabe, jeeej meis, dat is mooi. nu wachten :).
    spannend. ik ga voor je duimen ;).

geniet van je brownies ;)

jaa dat is zeker knap, ben ook benieuwd haha.

13. Charissa1984

8 apr 2013
    38
    0
    0
    Gelderland
    Hey ladies,

Angela, wat goed van je! Geeft toch niets dat je wat emo was...vind dat heel menselijk. Het is natuurlijk ook heel spannend allemaal!! Dapper dat je dan toch vanaf morgen al zelf gaat doen. En nu lekker bakken in die oven voor mooi gegroeide eitjes ;) Komt volgende week met die echo helemaal goed!

Lovebaby, Gezellig dat je op de bank erbij zit!! Heerlijk die brouwnie haha. Fijn dat alles vlekkeloos is verlopen! Bij mij stelt het ook nooit zo veel voor maar je hoort ook wel eens dat het ook anders kan zijn. Gelukkig ging alles lekker soepel hihi.

En Kunst ook nog even op de wachtbank, je bent er bijna meis. Altijd toch lastig he dat wachten. Maar snap dat je wacht op dag 29. Die streeploze testen hebben we al genoeg gezien toch? Succes dit weekend...nog ff volhouden!

Volgende week zaterdag is mijn NOD. Spannend want krijg die dag 6 logies ivm bevrijdingsfestival. Dus of ik loop op het festival te balen van de menstruatie of ik moet een strak gezicht houden tegen 6 mensen in huis.....hhmmm wordt nog leuk dus! Gister wel zeurende pijn gehad in de liezen...probeer er niets van te denken maar dat valt niet mee...stiekem hoop je toch dat het een mooi voorteken is;) Maar er zit niets anders op dan wachten en wachten en wachten....ppppffffff

Liefs Charissa

14. circe

circe Lid

31 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelaa erg dapper dat je het morgen zelf gaat zetten. Het is een klein naaldje maar een naald blijft wel een naald en het is raar om dat in jezelf te steken. Ik wens je veel succes en super hoor, ik deed het pas zelf bij iui3. Nu ik met menopur werk is het hier ook dagelijks spuitjes (nu niet meer want zit op de wachtbank :))

Lovelybabe welkom op de wachtbank!

Charissa zie het zo, als je ongesteld wordt kan je een glaasje drinken, als je het niet wordt -en dat zou natuurlijk het beste zijn!- dan is het erg prettig om dat geheimpje samen te hebben met je vriend.

15. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Dames, voelde jullie iets na de IUI? Heb krampjes sinds de IUI. Zou ik mijn eisprong voelen vanwege de pregnyl?
    Vreemd hoor...

16. circe

circe Lid

31 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik voelde krampen tot ongeveer 3 dagen erna, mijn eerste drie iui's nu de laatste niet zo... En op de dag van IUI voel je idd je eisprong

17. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Thanks voor de info Circe. Was ook al op internet wezen zoeken en zie het veel. Heb ook een 'opgeblazen' buik, maar ook dat zag ik terug op internet. Ik ben weer gerust gesteld! Arts had misschien wel even wat mogen melden, maar ik had er ook naar kunnen vragen natuurlijk.

Ben nog een beetje onzeker in deze nieuwe wereld :D

18. circe

circe Lid

31 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    zelfde hier hoor, hadden er ook niets van gezegd en ben toen ook gaan googlen. Ja opgezwollen buik hier ook. En ik heb na de iui altijd wat pijn bij het vrijen dus niet verschieten als je dat ook voelt. Komt omdat je eierstokken zijn opgezet en het daar allemaal wat gevoeliger is.

Ik wens je veel succes op de wachtbank! Bij mijn eerste iui vond ik die periode eigenlijk wel het lastigst. Maar het zal wel snel gaan! Als je een beetje jouw gedachten kan verzetten is het goed!

Liefs

19. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier is mijn menstruatie nog steeds niet door gebroken...Pffff.
    Ik weet niet waar ik aan toe ben. Moet pas donderdag weer bloedprikken. Vind dit enorm lang duren.
    Heb veel buikkrampen etc. Dus denk dat ik morgen toch even naar het ziekenhuis ga bellen...
    Jeetje wat kan er dit in hakken zeg! En ik weet eigenlijk nog steeds niets.
    Het kon zijn dat het een bbz is....Of word het gewoon een miskraam? Of....WAT!!! Heeft iemand hier ervaring mee?!?!?!

20. dingetje81

dingetje81 Actief lid

21 nov 2011
    166
    186
    43
    Heee dames!!!

Ik laat maar weer eens ff wat van me horen, dacht ik...
    Er is ontzettend veel gebeurt hier de afgelopen weken, krijg het allemaal ff niet meer bijgehouden en was het allemaal even beu, wilde even niks meer weten van iui of wat dan ook, jank om het minste of geringste en leef (een beetje teveel) zo mee met jullie en alles wat er gebeurt bij jullie dat het reageren me even wat zwaar viel
    Ik ben vanaf de tiende dag van de cyclus weer begonnen met fm, er groeit alleen he-le-maal niks (op t slijmvlies na, dat groeit gewoon)... Heb maandaag de eerste gehad, woensdag de tweede en vanochtend de derde, helaas nog altijd zonder resultaat en ik snap er helemaal niks meer van, ben even de weg helemaal kwijt. Heb vanochtend een bak staan janken in het ziekenhuis en zij weten ook niet hoe dit kan omdat ze zelf zien dat mijn cyclussen voorheen haast met de klok gelijk liepen... Het enige wat ze adviseerden was om een zwangerschapstest te doen omdat het goed kon zijn dat die positief was (er zijn wel wat rare dingetjes aan mn lichaam en op die vertrouw ik allang niet meer) maar die durf ik niet meer te doen omdat ik dat omo-wit haat tot de grond van mn hart... ik heb ook zowat van je zult zien, ik doe die pokketest en bij de volgende fm is er gewoon ene gegroeid en heb ik weer een test weggegooid... Ik moet maandag weer terug voor de volgende fm waar ik ook al geen zin in heb, maar t moet maar....

Meiden ik wens jullie echt ontzettend veel succes, en omdat ik nog niet meer weet allemaal op dit forum meeschrijft:
    Voor diegene die hun iui moeten krijgen: succes ik duim voor jullie!!!!!!
    Voor diegene die op t wachtbankje zitten: ik hoop dat deze jullie de ongi bespaart word en dat ie gewoon wegblijft (negen maanden lang)....
    En voor babyboom (sorry je bent een gevalletje apart) ik hoop van ganse harte dat je hcg gestegen is, en als je nog zoveel last hebt van de buikkrampen alstjeblieft dokter bellen en stampij maken!!! Ik hoop dat ze je sneller kunnen helpen als donderdag!!!!

Ik pik me wat brownies van t wachtbankje, zit er dan wel niet op maar kan wel even wat "soulfood" gebruiken ;)

Deel Deze Pagina