Wie begint nog meer in april met IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Angelaa1988, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je dingetje!
    Denk idd dat ik morgen ff ga bellen. Dat het hgc gestegen is heb ik niet zo heel veel vertrouwen in. 6 was gewoon echt heel weinig...
    Dus dat zie ik niet zitten.

2. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Pff nou, Ben ongesteld geworden:x en hoe! Krampen niet normaal en kan elk uur wel naar het toilet. Niet eerder zo gehad....

Was wel ff emo soort explosie:) het gaat nu wel weer eigenlijk ben gek genoeg erg rustig... Mijn man was erg lief voor me en had het er (nu voor het eerst zichtbaar) ook ff moeilijk mee.

Maargoed maandag bellen voor de nieuwe ronde. We zijn het weekend weg hoop dat ik mij zinnen verzetten.

Iedereen een goed weekend.

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @kunst, aahhh meis, balen zeg :(. Knuff
    stom dat je zoveel krampen heb, gelukkig is je vriend ook lief voor je. gooi t er maar lekker uit hoor! knuff meis.

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Babyboom, hoe is t Meis?

Hoe is t met de andere meiden?

Ik heb vandaag voor t eerst zelf thuis alleen geprikt, vond t even moeilijk en spannend, vriendlief was erbij, maar heb toch gevraagd hoe stil en lief die ook voor me is of die toch naar beneden wou gaan, er zat toch een soort van druk bij. Toen hij weg ging heb k geprikt (al met al heb k er wel iets langer over gedaan, want k vond t toch wel moeilijk, maar uiteindelijk zat die. Ik denk alleen wel dat ik het iets te langzaam heb gedaan want daarna deed t een beetje zeer, morgen gewoon minder (na)denken en gelijk doen. Is toch beter.

5. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen bloeding. Pfffheel gek maar ik kijk er nu echt naar uit dan kunnen we verder. Morgen ga ik weer bloedprikken.

6. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Kunst: aaah meis, gooi het eruit! Enorm K*... Fijn dat je vriend er voor je is. Je gaat hier toch samen doorheen.

@Babyboom: wat enorm spannend allemaal. ik kan me voorstellen dat je duidelijkheid wil. Ik hoop dat het allemaal positief uitpakt!

@Dingetje: weet niet of je dit nog leest, maar you can have all the brownies you need! Wat enorm K* dat je cyclus de weg kwijt is. Hoop dat je snel weer op het juiste pad zit!

@Angelaa: Bikkel!!!! Echt respect hoor!!!

Liefs

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @babyboom, jeeetje je maakt t spannend Meis.
    Hoe gaat t nu met je?

@lovelybabe, dank je, jaa t is best een werk/gedoe, maar vandaag ging al iets beter, t duurde nu nog geen eens 5 min haha. Gister minstens 15 :p en ik was alleen, dat hielp echt. Ik ben zooo benieuwd hoe de echo vrijdag is, kijk er nu al naar uit :p erg eigenlijk he.
    Hoe is t met jou Meis?

8. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bloed gaan prikken. Vanmiddag bellen voor de uitslag. Hoop zo dat ze er naast zitten of dat hgc nu echt0 is en dat we verder kunnen.

9. circe

circe Lid

31 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    babyboom ik duim voor je!

Angelaa super sterk zeg zo direct zelf het spuitje zetten.

Kunst aaarrgh balen! Dikke knuffel! Is nooit leuk, ken het gevoel. Maar goed dat je nu terug de moed bijeen hebt geraapt. De volgende moet de goede zijn!

Ik zit nog steeds op die wachtbank... denk wel dat het weer niets is.

10. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Angelaa: goed man!!! Ik doe het je denk ik niet na :)

@Babyboom: heel erg spannend. Ben benieuwd naar de uitslag vanmiddag.

@Circe: Ik zit ook op de wachtbank, hoe komt het dat je dat idee hebt?

Dames, ik zit vol ongeduld op de wachtbank. Sjonge wat vind ik het spannend! ik zit elke dag af te tellen ongeveer. En dan te bedenken dat ik officieel pas 10 mei kan gaan testen....duurt lang!

11. circe

circe Lid

31 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    lovelybabe omdat ik wéér niets voel nu. Ik weet dat je niet altijd iets hoeft te voelen.
    Maar ik heb zo'n voorgevoel. Bah.
    Nod morgen of overmorgen.....
    10 mei zal er wel snel zijn! Dingen doen om je gedachten te verzetten hé ;)

12. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn hgc was nu 49.
    Het is nog aan het verdubbelen. Maar ze durven nog niet te zeggen of het wel of niet goed is... als het goed is is het een wondertje! Nu heb ik woensdag een echo. Om te kijkje of er een beeb zit. Ze houden me nu om de dag in de gaten. Pffff nu weten we nog niet veel....

13. circe

circe Lid

31 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    #213 circe, 29 apr 2013
    Laatst bewerkt: 29 apr 2013
    dat is echt niet slecht! een vriendin van mij had amper 26 in het begin en het is nu echt goed. ik weet wel dat je van 6 komt, maar het stijgt toch? ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb er een goed oog op dus al een voorzichtige proficiat, het komt goed, positief denken. Nu duimen dat het mooi stijgt

14. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt? Heb het idee dat ik de enig st e op de wereld ben!
    Geeft moed! Maar blijft wel enorm spannend!
    Misschien ben ik ook te vroeg geweest met mijn iui en is mijn ei iets later geweest dan wij dachten. Ik haal me nu ook alle senarios in mijn hoofd....maar moet positief blijven!

15. circe

circe Lid

31 mrt 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms nestelt een eitje zich wat later in en zweeft het langer rond in de baarmoeder dat kan soms heel lage hcg waardes verklaren. De hoeveelheid doet er niet zoveel toe, wel of het mooi stijgt. Dus ik heb er goede hoop in voor jou!

16. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    O spannend babyboom, hou moed! Heel fijn dat ze je om de dag checken.

Circe, voor jou ook spannend! Wanneer ga je testen? Ik duim voor je.

Lovelybabe, ja wachten duurt lang hè. Hou vol en idd veel afleiding zoeken dan is 10mei er zo!

Hier, vandaag weer een nieuw setje pillen gehaald. Vol goede moed weer de nieuwe ronde in. Morgen lekker koninginnendag vieren!

Groetjes!

17. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik zat te denken. Misschien leuk om een lijstje te maken met onze 'status'. Wat vinden jullie? Ik heb alleen geen idee hoe ik dat moet doen :cool:

Kunst, 31 jaar, 1ste kindje 2de iui half mei.

18. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt? Heb het idee dat ik de enig st e op de wereld ben!
    Geeft moed! Maar blijft wel enorm spannend!
    Misschien ben ik ook te vroeg geweest met mijn iui en is mijn ei iets later geweest dan wij dachten. Ik haal me nu ook alle senarios in mijn hoofd....maar moet positief blijven!

19. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ik val in herhaling....

20. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0