Wie begint nog meer in april met IUI?

Discussion in 'MMM clubs' started by Angelaa1988, Mar 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

Mar 14, 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Oh nee Babyboom!!! Oud bloed?

2. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

Mar 14, 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Oké dames, inderdaad misschien wel handig en leuk (thanks Kunst). Zetten jullie zelf even de juiste info erbij?

Kunst, 31 jaar, 1ste kindje 2de iui half mei
    Circe,
    Angelaa,
    Babyboom,
    Charissa,
    Lovelybabe, 34 jaar, 1ste kindje, 1e iui 26 april, testen op 10 mei

3. babyboom27

Apr 3, 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oud bloed ja...Ik word er gek van...
    Het is goed dat er morgen een echo komt.

Circe,
    Angelaa,
    Babyboom, 27 jaar, 1e kindje 10 april iui 1 week overtijd.
    Charissa,

4. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Ik heb ook bruin bloed verlies gehad bij mijn zwangerschap dus het kan nog alle kanten op meid! Me duimen draaien voor je

Circe,
    Angelaa,
    Charissa,
    Lilmomo, 25 jaar, 2e kindje, 2e iui 1 mei fm

5. circe

circe Lid

Mar 31, 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Circe, 34 jaar, 1ste kindje, 4e IUI, nod 1 mei
    Angelaa,
    Charissa,

Babyboom hoe gaat het daar? Het zal oud bloed zijn geweest, dat komt wel vaker voor. Veel succes met de echo!

Lovelybabe we zijn even oud! Hoe gaat het daar?

Hier nog niets te bespeuren! Normaal altijd stipt op tijd. Wel trekkerig gevoel aan de linkerkant nu dus ofwel komen ze er vandaag door... :D

Liefs!

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    #226 Angelaa1988, May 1, 2013
    Last edited: May 1, 2013
    T blijft spannend babyboom, hoe was de echo?

@circe, spannend Meis, ik duim voor je.

@kunst, hoe is t met jou Meis?

@hier:
    Hier gaat het redelijk, prikken...Tsjah elke dag een stapje verder.
    Gister m'n nieuwe puregon capsule, of hoe ze dat noemen erin gedaan. Ik had er 1 van 300 en 1 van 900 meegekregen, die 300 is op en gister met de 900 begonnen, nu aankomende vrijdag een echo, zo spannend, zullen de eitjes al groot zijn? Weet iemand dat? Ik heb dus geen idee, omdat we vrijdag begonnen zijn dus zitten we vrijdag op dag 7 met prikken.

Verder gister gemerkt wat hormonen met je doen :p
    Ik was met mijn honden naar een honden veld hier in mijn wijk, daar komen rond 7uur in de avond allemaal honden, maar er is dus een hond die een beetje ernstig dominant is en soms uit t niets vecht, of speelt, t is hoe je t bekijkt. Maar goed, gister dus 2x een aanvaring met andere honden gehad, en ik was er ineens even klaar mee En Moest gewoon huilen, zo raar haha.

Dus heb m'n vriend even uitleg gegeven, die was er ook bij, maar die zegt thuis, ik ga je wat vragen, maar om te begrijpen hoe je je voelt en waarom, aahh zo lief.

Angelaa, 24 jaar, 1e kindje, 1e iui ong. Half mei
    Charissa,

7. babyboom27

Apr 3, 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief zijn jullie toch allemaal...oud bloed is weer weg... half 2 echo. Ik laat jullie vanavond iets weten!

8. circe

circe Lid

Mar 31, 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelaa op dag zeven zal zeker al iets te zien zijn hoor! Bij mij de laatste keer vier eitjes (hebben ze moeten wegprikken :$ uiteindelijk) Ik krijg meestal mijn iui's rond dag 12 of 13. De eerste keer willen ze dat je vroeg komt om jouw groei te checken. Je zal zo rond dag 9 terug moeten gaan denk ik zo. Je zal wel zien! Spannend! Ik duim

Babyboom laat zeker iets weten!

Hier erge steken dus ik denk dat ze zullen arriveren ieder moment :x:(

9. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @babyboom, gelukkig, ohh spannend Meis, we horen t. Knuffel

@crice, oké dus t wordt spannend, of t niet te veel zijn, dat hoop ik niet. Maar vrijdag zit ik op dag 7 want ik prik in de avond en min afspraak is om 8uur al, dus bij de echo is t nog 7 haha. Snap je t nog?
    En in de avond zit ik op dag 8 met prikken :p

Ik ben echt benieuwd waar de Iui zelf is.

Ohjeee ze moeten weg blijven!

10. circe

circe Lid

Mar 31, 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat komt goed angelaa ik ben gewoon hyper gevoelig voor hormonen vandaar dat er bij mij teveel waren (twee keer) en dan wegprikken. Twee zou super zijn hé! Veel succes!

11. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Dank je wel Meis. T komt ook wel goed ;) ook bij jou.

12. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Vandaag Fm gehad eitje was nu 14 mm dus vrijdag terug en dan als het goed is de iui plannen. Wel zei de gyn dat er vocht/bloed in mijn buik zichtbaar was......van vorige cyclus zei hij! Dus nu snap ik er ff geen snars van zal het vrijdag nog wel eens vragen!

@babyboom me duimen draaien voor je meid :)

13. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

Mar 14, 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Angela: zit je dan op cyclusdag 7? Ik slikte Clomid en kreeg op de 9de dag van mijn cyclus de eerste follikelmeting. Ze konden toen al 2 eitjes zien (weliswaar nog te klein, maar ze zaten er wel). Ze zeiden tegen mij dat een eitje max 2 mm per dag groeit. Ik ben heeeel benieuwd!

@Babyboom: en? en? en???????

@Circe: hoop voor jou dat ze wegblijven :). En ja, we zijn even oud!

Hier nog steeds ongeduldig afwachten. Voel me af en toe vervelend van binnen (een beetje chagrijnig), maar verder niets.

Heb het wachtbankje even in het zonnetje geschoven, iemand een kopje thee erbij?

14. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @lilmomo, spannend al 14mm. En dan idd gelijk vrijdag vragen Meis, want is nu beetje onduidelijk toch?

@lovelybabe, ja, onwee wacht vrijdag was cyclusdag 3, maar ben vrijdag begonnen met spuiten, dus vrijdag zit ik op dag 7. Maar in m'n cyclus dus op dag 10. Pfff snap er nu niks meer van haha. Tellen ze die 2 dagen ervoor ook mee? Want voor ik begon met spuiten, die 2dagen dus (cyclus dag 1&2) groeien ze dan ook al?
    Hmmmm weet niet of dit een duidelijke vraag of zo is haha.

Aahh vervelend dat je je zo voelt, zo voel ik me vanmiddag ook een beetje. M'n hoofdpijn wordt steeds erger. Heb al een molletje genomen, maar wordt nog niet echt beter, maar wordt er ook een beetje chagi van! Ik kom naast je zitten voor jullie ;) dan neem ik een glaasje water :p

@babyboom, spannend..

15. Kunst

Kunst Actief lid

Jan 3, 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo knap van jullie dat je elkedag je zelf prikt! Ik heb dat niet, alleen pillen en dan 1prik. Maar bij mij hoeft het niet opgewekt te worden, alleen 'maar' gereguleerd zodat ze de iui kunnen plannen. Ik krijg mijn eerste echo op dag 12. Ben er wel blij mee dat ie nu iets vroeger is, vorige was dag 15. Had het idee dat mijn ei (of iig een van de twee) al gesprongen was voordat het mocht... Na ja ik weet het niet mijn gedachtes nemen een loopje met me.... De iui zelf vond ik -achteraf- niet zo veel voorstellen. Bij mij deed het geen pijn en het zat er zo in:) maar goed heb begrepen dat het voor iedereen anders kan zij.
    Verder gaat het wel goed, voel nog niet zo veel van de glomid maar dat komt vast wel:)

Lilmomo, wat gek van het vocht/ bloed, ben ook wel benieuwd hoe dat kan en of het kwaad kan?

Babyboom, en?

Lovelybabe, geniet van je kopje thee met muffins in de zon! Ik pik ook wat lekkers.

16. babyboom27

Apr 3, 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen nieuws! Vrijdag bloedprikken en echo....
    Word er gek van! Zou nu 5,3 ver zijn. Logisch dat ze nog niet veel zien...maar dit is echt slopend!

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,080
    58
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Ohhhh babyboom jeetje idd slopend.
    Knuff.

18. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

Mar 14, 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @ Babyboom: omg wat slopend dat wachten! Kunnen ze geen inwendige echo doen? of is dat een domme vraag?

@Angelaa: bij mij zeiden ze dat de eerste dag van mijn ongi dag 1 van mijn cyclus was.

@Kunst: ik heb hetzelfde als jij denk ik. Clomid pillen en als de eitjes groot genoeg zijn 1 prik Pregnyl. Ik heb ook een goede cyclus en eisprong. IUI was bij mij ook niet pijnlijk, alleen daarna krampjes en de dag erna nog een beetje.

19. Charissa1984

Apr 8, 2013
    38
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden!!!

Zie dat ik aardig wat gemist heb dus ben ff de draad kwijt. Maar zal de volgende x weer wat persoonlijker zijn. Maar Babyboom tjee wat spannend allemaal!!! Wat zal jij langzaam gek worden zeg haha. Hou vol meis! Je geduld zal vast beloond worden. heb er een goed gevoel bij;) Heel veel succes vrijdag alvast!

En wat zijn jullie allemaal toppers met al die hormonen. Spuiten, slikken en natuurlijk de bijwerkingen... heb zelf helemaal niets en dan vind ik het allemaal al een aardig gedoetje hihi. Dus respect voor jullie meiden!!!!

Begin hem zelf ondertussen aardig te knijpen.... Nog een paar dagen om mijn eerste NOD te halen. Voel her en der af en toe wat en dat maakt het niet makkelijk. Maar gelukkig zijn jullie er! Vind het nog altijd heerlijk om hier met elkaar te kunnen ventileren. Dus steek mn neus omhoog in de zon op de wachtbank en neem allemaal lekker een stukje gebak;)

------------------------------------------------------------
    Angelaa, 24 jaar, 1e kindje, 1e iui ong. Half mei
    Charissa, 28 jaar, 1e kindje, 3de IUI 20 april, NOD 4 mei

20. dingetje81

dingetje81 Actief lid

Nov 21, 2011
    166
    186
    43
    Heeee dames!!!

Toch nog maar eens even wat van me laten horen hier!!!

@babyboom ik hoop echt met je mee dat ze je vrijdag eindelijk eens de boel wat kunnen ophelderen, ik duim met je mee!!!!

@angelaa echt geweldig van die spuiten echt super dat je het zelf durft, je bent een held!!!! Dat van die eitjes groeien dat verwchilt per vrouw die van mij groeien c.a. 3-4 mm per dag (als er wat groeit). Ik hoop dat je iui heeeel snel plaats vind!!!!

@lovelybabe laat wat lekkers voor mij over op dat wachtbankje!!!! :D

Voor de dames die ik ben vergeten heel veel succes ik ga ontzettend voor jullie duimen!!!!!!

Dan maar even egoistisch doen en t over mezelf hebben. Ik ben afgelopen maandag weer voor een fm geweest, en wederom groeit er geen follikel. De gyn zei dat ze ook niet snapt wat er aan de hand is (omdat ze aan mn cycli kunnen zien dat ik niet onregelmatig ben) maar dat het altijd wel eens kon gebeuren (niet nu potdorie).
    Deze gyn is nogal koel en zakelijk (ze doet ook je belastingpapieren invullen als je wilt :D) dus ze gaf aan dat ik mocht bepalen wat ik wilde, doorgaan of wachten op de volgende ronde, maar gaf daarbij ook aan dat er wel heel veel tijd in ging zitten (elke drie dagen weer terug naar t zhuis enz) dus heb ik maar besloten om t deze maand te laten zitten.
    Heb 's avonds met mn vriendinnetje (onder dwang van laatsgenoemde) een zwangerschapstest gedaan en deze was, geheel verwacht, natuurlijk negatief.
    Voel me behoorlijk rot omdat ik zo'n positieve instelling had dat ik voor de volgende ronde er geheel voor zou gaan en dan gaat er iets mis waar je helemaal geen rekening houdt. Dat en daarbij dikke borsten heb, pukkels, en buikpijn en gewoon weet dat er niks is maar je toch de hele tijd weer van alles afvraagt.

Ook vraag ik me af hoe mijn lichaam er voor gaat zorgen dat er toch een ongesteldheid komt, heeft iemand van jullie hier ervaring mee of wel eens iets over gehoord???
    Verder ga ik mn mindset maar instellen op "ik zal wel heel veel dagen overtijd zijn bij mn volgende ongesteldheid, maar er is echt niks aan de hand.....

Succes dames, ik duim voor jullie allemaal!!!!! (Eeeeeeeeen sorry voor mn gemekker)

Share This Page