Dames, Allemaal een beetje aan het genieten van het mooie weer? Bij ins gaat zometeen de bbq aan; heerlijk!!! Even een vraagje: hoe bepalen jullie je nod? Als ik uit ga van mijn normale cyclus van voor de IUI dan zou woensdag mijn nod zijn. Echter heb ik de IUI op vrijdag gehad en zei de arts dat ik2 weken moest wachten. Waar moet ik nu vanuit gaan?
Heeyy meiden, Hoe is het hier? @Lovelybabe, je telt toch vanaf je de iui? Tenminste dat denk ik, of juist niet want normaal tel je ook vanaf je ongi. Hmm *denkend* @Hier, net bij de gyn geweest, ik heb 2 eitjes van 17mm. Vanacht de pregnyl laten zetten en woensdag de inseminatie. Spannenndd....
Oeh spannend! Hier vanmiddag een bel afspraak om 1 uur. Kijken of de waardes omhoog zijn gegaan. Men hoop is eigenlijk weg. Heb vanochtend best wel wat bloed verloren. Wel oud bloed maar wel veel... Pfff wat een onzekerheid bah!
De Waardes waren iets hoger maar zeker niet verdubbeld. Moet me er bij neerleggen dat het een miskraam is... Vrijdag weer een echo om te kijken of ze een vruchtje zien... Hoe nu verder????? Bah! Wanneer kunnen we weer verder?
Oww babyboom dat ik flink balen meid! Hopelijk is de echo vrijdag goed......of krijg je in ieder geval duidelijkheid wanneer hoe of wat Knuf
@angelaa: viel de pregnyl mee? Heb he 'm zelf gezet? Spannend he dat wachten. Hoop dat het meteen raak is morgen! @babyboom: oh meid wat verdrietig... Weten ze dat zeker? En nu? Sterkte! Ik kan niet slapen! Misschien van de spanning? Ik denk er niet de hele dag aan en heb er (nog) geen stress van, maar slapen wil niet lukken. En 10x naar de wc gaan helpt natuurlijk ook niet. Ik accepteer maar dag het even zo is. Moet zo richting mijn werk rijden met mijn duffe kop. Geniet van de dag dames en voor de dames met verdrietig nieuws of die er even helemaal doorheen zitten; sterkte!
Hoi meiden, Angelaa, spannend meis, morgen de dag succes! Babyboom, ik denk aan je en duim voor je, sterkte! Lovelybaby, je moet wel slapen hoor ging het vandaag een beetje om de dag door te komen? Hier, morgen de FM ben benieuwd, voel minder druk in mijn buik ten opzichte van de vorige keer, het zit er wel maar vager(snap je?) maar ben ook ongeveer 3 dagen eerder voor de FM. Hoop dat ze groot genoeg zijn dan is het zaterdag iui, wel zo handig met mijn werk Fijne avond!
@charissa, aahh balen Meis, knuffel.. @lovelybabe, nou de pregnyl deed wel even zeer, nu een rode vlek erom heen, zal wel van de pregnyl zelf zijn. Nee ik moest hem laten zetten, vanmorgen vroeg om half 1, was ergggg vroeg en toen ging me wekker ook om 7uur pff. Ik hoop t ook, ben ook benieuwd, maar ook bang dat hij eerder springt of al gesprongen is! Hoe is het met jou Meis? @kunst, dank je wel, 16:00 moet k er zijn . Klinische sex is t morgen . Spannend kunst morgen de fm. Hoeveel mm waren ze afgelopen keer? Hoop dat je zaterdag de Iui kan hebben, doen ze bij jullie op zaterdag? Bij ons maar 1.
@angelaa: heel veel succes vandaag. Super spannend! Uk duim voor je! @kunst: benieuwd naar je eitjes! Hier in het ziekenhuis gaan ze 7 dagen per week door. Vind dat wel een fijn idee.
@Angelaa: Ik mag vrijdag gaan testen, maar we gaan vanaf morgen er even een paar daagjes tussenuit. Ik kan daar testen natuurlijk, maar als er een omo witte test komt dan ben ik denk ik niet echt op mijn best. We hebben bedacht dat als ik zaterdag nog niet ongi ben, we zondag thuis gaan testen. Aan de ene kant wil het nu al, maar aan de andere kant heb ik ook het omo-witte-test-syndroom. Ik wacht liever nog even dan die afschuwelijke witte test. Klinkt dubbel en misschien niet helemaal helder.... Maar we gaan dus voor zondag Jij gaat zo voor de klinische sex he . Geniet ervan! Ik duim voor je. Heb je 1 of 2 eitjes? @Kunst: hoe is het met je eitjes? @Babyboom: hoe is het met je?
Lovelybaby, spannend! Maar snap helemaal wat je bedoelt. Die witte testen die hebben we genoeg gezien! Mijn duimen draaien, Op naar een positieve test en veel plezier voor jullie dagjes weg Mijn eitjes waren goed, een aan de linker en een aan de rechter kant, ze zijn alle twee 20 mm, vanavond prikken en dan vrijdag de iui. Heb er een positief gevoel bij! Vorige keer had ik er twee aan een kant 23 en 20 mm. Hier gaan ze in het zh gelukkig ook 7dg per week door. Alleen in het weekend en feestdagen is het op andere tijden. Angelaa, hoe ging het?
Heey meiden, @lovelybabe, ik snap wat je bedoelt. Logische keuze. Jaa ik heb vandaag klinische gesext haha. Ik heb 2 eitjes van 17mm vanmiddag de inseminatie gehad, ik was pas half 5 aan de beurt. Ik was zo zenuwachtig, maar t was zo gepiept, geen pijn of niks. Nog geen 5min hihi. Wel nog een kwartier blijven liggen. 5uur gingen we weer weg. M'n baarmoederslijm was erg goed, ik was erg vruchtbaar volgens haar haha. Zaad was ook goed. Dus nou 2 weken wachten. Ik heb overigens wel van de prik (pregnyl) een rode plek onder m'n navel, waarschijnlijk een allergische reactie. Moet het in de gaten houden en anders terug komen. Als ik eventueel dan voor de volgende Iui moet gaan, krijg ik een ander middel. Dus ben benieuwd. Want t doet echt zeer, met opstaan, bukken, zitten. Maarja komt goed. Nu de 2 weken nog overleven @kunst, aahh wat goed zeg. Ook voor jou spannend Meis. Wel vreemd, ze zeggen overal dus wat anders. Hier zij de gyn dat de eitjes bij 20mm springen. Dat ze bij ons de pregnyl zetten bij 17/18mm. En niet later. En dat jij nu 20mm heb en mag gaan prikken. Wel snel zeg vrijdag, komt goed Meis. Goed dat je positief blijft.
Dames, Bloed, ben er vanmorgen mee opgestaan. Pffff ik weet het even niet meer. Heb er een testje tegenaan gegooid om het zeker te weten en je raad het al... Omo wit....
Hoi meiden, Heb even ons lijstje naar voren gehaald. Zover ik het uit mijn hoofd weet heb ik het aangepast. Willen jullie je status aanpassen? Tnx Kunst, 31 jaar, 1ste kindje 2de iui 10 mei Angelaa, 24 jaar, 1e kindje, 1e iui 8 mei, Wachtbankje NOD ? Babyboom, 27 jaar, 1e kindje 10 april iui 1, overtijd. Charissa, 28 jaar, 1e kindje, 3de IUI 20 april, NOD 4 mei Lovelybabe, 34 jaar, 1ste kindje, 1e iui 26 april, testen op 10 mei Lilmomo, 25 jaar, 2e kindje, 2e iui 1 mei fm