@lovelybabe, ohh meisss balen zeg. knuff. moet je nu weer de gyn bellen voor de nieuwe iui? of ga je naar iets anders over? Kunst, 31 jaar, 1ste kindje 2de iui 10 mei Angelaa, 24 jaar, 1e kindje, 1e iui 8 mei, Wachtbankje & NOD 22mei Babyboom, 27 jaar, 1e kindje 10 april iui 1, overtijd. Charissa, 28 jaar, 1e kindje, 3de IUI 20 april, NOD 4 mei Lovelybabe, 34 jaar, 1ste kindje, 1e iui 26 april, testen op 10 mei Lilmomo, 25 jaar, 2e kindje, 2e iui 1 mei fm
Nee! Heel veel sterkte! Ik mag vanmiddag weer op controle...hopelijk worden we wat wijzer! Ik laat het jullie weten!
Kunst, 31 jaar, 1ste kindje 2de iui 10 mei Angelaa, 24 jaar, 1e kindje, 1e iui 8 mei, Wachtbankje & NOD 22mei Babyboom, 27 jaar, 1e kindje 10 april iui 1, Miskraam/bbz Charissa, 28 jaar, 1e kindje, 3de IUI 20 april, NOD 4 mei Lovelybabe, 34 jaar, 1ste kindje, 1e iui 26 april, testen op 10 mei Lilmomo, 25 jaar, 2e kindje, 2e iui 1 mei fm
Kunst, 31 jaar, 1ste kindje 2de iui 10 mei Angelaa, 24 jaar, 1e kindje, 1e iui 8 mei, Wachtbankje & NOD 22mei Babyboom, 27 jaar, 1e kindje 10 april iui 1, Miskraam/bbz Charissa, 28 jaar, 1e kindje, 3de IUI 20 april, NOD 4 mei Lovelybabe, 34 jaar, 1ste kindje, 1e iui 26 april, testen op 10 mei Lilmomo, 25 jaar, 2e kindje, 2e iui afgelast wegens geen eisprong wachten op ongi
Babyboom, o nee meis! Lees ik het nu goed? Heel veel sterkte! Lilmomo, jeetje ook een knuffel! Beetje gek om te zeggen maar hoop dat je ongi snel komt zodat jullie verder kunnen. Lovelybaby, balen! Ook een knuffel! Hier, Vanmiddag mijn 2de iui gehad. Ging erg rap, nagenoeg geen wachttijd en 0 pijn. Vanavond nog ff gezellig maken en nu op het wachtbankje....
@babyboom, jeetje balen Meis knuffel & sterkte. @kunst, spannend Meis, dan had jij hem 2 dagen na mij gehad. Zitten we samen op t wachtbankje. Hoeveel eitjes had jij? @lilmomo, hoop dat je ongi snel komt Meis, hoe is het nu met je? Hoe is het met de andere ?
Ik had 2 eitjes, aan elke kant 1. Ben er positief over, kunnen de zaadjes twee kanten op zwemmen voor mijn gevoel dus meer 'kans' dan de vorige keer, toen had ik er 2 aan 1kant. En jij? Toch ook twee? Ja die wachtbank weekjes vind ik toch echt het lastigst, je kunt er dan niets meer aan veranderen en het enige wat je kunt doen is idd wachten... o ja en alles wat je voelt brengt min gevoel / hoofd op hol. Hihi Voel jij al wat?
@kunst, ohh spannend, aan allebei de kanten, ik heb er 2 aan 1 kant haha. maar ik merk t wel. jaa die wachtbankjes kunnen soms killing zijn haha. jaaa dat wachten doet et em.... en dat hoofd/gevoel op hol ken ik pfff... ik heb vandaag beetje last van mn buik en vanaf een uur of 7/half 8 zo'n ongi pijn (althans denk ik) t voelt wel een beetje zo, maar weet wil niet denken terwijl t misschien iets anders is. en k ben al 2x naar de wx geweest voor een grote boodschap (sorry) maar normaal ga k 1x of soms niet op een dag, ik weet t gewoon niet haha. weet oook niet of die pregnyl al uit mn lichaam is enzoo. jij?
He meiden, Ja ik hoop ook dat me ongi gauw komt....al had ik het idee dat ik mijn eisprong pas afgelopen vrijdag heb gehad (dus toch een eisprong) merk dat namelijk heel goed aan me lichaam. Dus het zal nog zeker anders halve week wachten zijn voor we verder kunnen. Jullie ook allemaal succes op het wachtbankje, en een dikke knuf voor babyboom Groetjes lilmomo
Heb vanochtend alles verloren... Hgc is nu 107 Confronterend ,heftig , maar ook opgelucht dat die onzekerheid weg is. Op naar een nieuwe poging!
Kunst, 31 jaar, 1ste kindje 2de iui 10 mei Angelaa, 24 jaar, 1e kindje, 1e iui 8 mei, Wachtbankje & NOD 22mei Babyboom, 27 jaar, 1e kindje 10 april iui 1, Miskraam/bbz Charissa, 28 jaar, 1e kindje, 3de IUI 20 april, NOD 4 mei Lovelybabe, 34 jaar, 1ste kindje, 2e iui mei, 19 mei FM Lilmomo, 25 jaar, 2e kindje, 2e iui afgelast wegens geen eisprong wachten op ongi
Ik heb vanmorgen flinke krampen/steken gehad.. Echt vreemd en ik ben op me werk dus geen pretje. Als ik mn buik in of uit doe dan deed dat met een steek gewoon zeer. Dat heeft 5min gebeurd, t was beetje rechts van m'n navel. Hoe is t hier meiden?
@Babyyboom, zou dat kunnen? Ik zit vandaag op een week na mn iui. Oefff mn testdrang wordt steeds groter, maar heeft nog geen zin nu. En ook ben k bang dat t niet lukt weer.
@Angela spannend joh. Ja het zou kunnen. Hoor wel vaker dat sommige dit voelen. Maar dat soort pijntjes en dingen die je voelt maken de testdrang idd groot. Je wilt dan zo graag weten wat je gevoeld hebt... Maar nu wachten tot het testen zin heeft is ook slopend. Sterkte ermee. Hier thuis wordt het de aankomende dagen weer testen om de ovulatie op te sporen zodat we waarschijnlijk dit weekend weer gaan voor de 4de IUI. Volgende week ook een afspraak geregeld met m'n arts om even te evalueren en te kijken wat we mss moeten aanpassen. Zit er aan te denken om in de volgende ronde, die hopelijk niet nodig is, de ovu testen te laten voor wat ze zijn en fm te doen via het ziekenhuis. Begin namelijk een beetje mijn vertrouwen te verliezen in die thuis testen.... Fijne dag allemaal!! xx Kunst, 31 jaar, 1ste kindje 2de iui 10 mei Angelaa, 24 jaar, 1e kindje, 1e iui 8 mei, Wachtbankje & NOD 22mei Babyboom, 27 jaar, 1e kindje 10 april iui 1, Miskraam/bbz Charissa, 28 jaar, 1e kindje, 4de IUI dit weekend hopelijk Lovelybabe, 34 jaar, 1ste kindje, 2e iui mei, 19 mei FM Lilmomo, 25 jaar, 2e kindje, 2e iui afgelast wegens geen eisprong wachten op ongi
@charissa, okee, nou ik ben benieuwd, ik merk het wel. ik doe de vroege, want langer hou ik het echt niet meer vol, tenzij ik het spontaan even vergeet . dank je, komt wel goed bij jou ook spannend dus. dat zou ik bij het evalueren ook vragen meis, als je het niet vraagt, weet je het ook niet of het mag. ik hoop het wel, is echt een stuk prettiger. bij mij hielden ze het ook in de gaten met echo's. hoop dat het weekend voor jou de iui mag worden. jij ook fijne dag. xx
hey dames, Ik lees wel mee hoor! Ik heb alleen even geen puf...ben enorm uit mijn hum. Dikke huil uitbarsting vandaag ook. I blame it on the Clomid, maar het is vast ook van de teleurstelling van de ongi... zondag weer eerste fm. Kort egoberichtje, sorry!!! Maar wel even @Angelaa: en? Hoe voel je je? kan je de testdrang weerstaan? @Charissa: hier ook iedere keer FM om te bepalen hoe het met de eitjes gaat.
Gisteren al ongi geworden dus een korte cyclus gehad zonder eisprong, 27 mei weer fm Kunst, 31 jaar, 1ste kindje 2de iui 10 mei Angelaa, 24 jaar, 1e kindje, 1e iui 8 mei, Wachtbankje & NOD 22mei Babyboom, 27 jaar, 1e kindje 10 april iui 1, Miskraam/bbz Charissa, 28 jaar, 1e kindje, 4de IUI dit weekend hopelijk Lovelybabe, 34 jaar, 1ste kindje, 2e iui mei, 19 mei FM Lilmomo, 25 jaar, 2e kindje, 2e iui 27 mei fm
Hoi meiden, Hoe is het hier? Lilmomo, balen meis! Maar zo te lezen richt je je al op de volgende iui. Sterk van je. Lovelybaby, gooi het er maar lekker uit! Ik weet wat je voelt... Denk idd ook dat glomid niet meehelpt spannend, morgen je FM hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn ! Charissa, voor jou ook spannend. en mag je dit weekend voor de iui? goed om idd te evalueren maar hoop dat de volgende ronde niet nodig is Babyboom, hoe voel je je? Angelaa, super spannend bij jou! Duim dat het een innesteling was en op naar een knal test ! Voel je al iets? En ga je eerder dan de 22ste testen? Niet doen hoor! Hou vol. Volgens mij loop ik twee dagen 'achter' jou.. Ik voel, of denk van alles te voelen Fijn weekend meiden!
@ kunst... het gaat hier naar omstandigheden wel weer redelijk. Gister bloed laten prikken en mijn hgc is aan het zakken nu een 40. Het is even afwachten tot die op visite0 staat en dan mogen we weer van start. Ben erg moe. Had een miskraam ook wel onderschat. Heb steeds het beeld van de miskraam en het vruchtje voor me. Dit mentaal toch wel zwaar. Ook de hormoon huishouding is natuurlijk helemaal van slag...pffff. Volgende week vrijdag nog een keer bloed prikken en dan verwacht ik dat hij op visite0 staat. Dit gun ik echt niemand toe. Maar we blijven positief dat de 1e poging gelukt is geeft veel hoop voor de verdere behandeling(en)...