Hgc 9... En vandaag de eerste druppel bloed gespeurd! Hoe blij kun je zijn met je menstruatie!?! Dit wil zeggen dat ik deze maand mijn 2e poging kan ondergaan.... joepie !
À nee! Balen! Het is inderdaad oneerlijk, neem een goede neut en huil ff lekker (lucht bij mij altijd op) en vol goede moed naar de volgende ! Knuffel! Babyboom, dat is goed nieuws! Succes Hier, dit weken idd mijn derde iui. Had 3 eitjes 15, 17 en 19. 15 doet waarschijnlijk niet mee, maar. Hè ben blij met aan elke kant weer een goed ei. Geniet van het mooi weer! Hebben we verdient.
Heeyy meiden, Aahh lovelybabe, knuffel Meis jammer. Soms kan t lichaam zoooo stom zijn!! Hier inmiddels gister de Iui gehad Dinsdag ineens een ei te zien van 10mm dus die avond pregnyl en gister de Iui. Overigens ook de laatste, want zijn zaad, de kwaliteit is niet goed genoeg om verder Iui te doen, dus gaan we over op IVF!! Spannend kunst, Ik ga voor je duimen! Babyboom, goed nieuws meid, succes met deze ronde. Charissa, hoe is het met jou ?
O dat is ineens snel gegaan Angelaa, 10mm is dat niet te klein? Ik wil je niet onzeker maken hoor! maar ze twijfelde bij mij over die van 17mm wel genoeg was...toch opvallend dat er in het lijkt wel elk zh en ander protocol aangehouden wordt. De gyn stelde twijfelend maandag de iui voor, maar dat vond ik te laat. Gezien hoesnel mijn eitjes groeien. hij was er mee eens en nu dus gisteravond pregnyl gezet en zondag iui nr 3. Jeetje IVF dat is dan ineens snel dichtbij Angelaa, duimen dat het niet nodig is! Je hebt tenslotte maar 1 zaadcel nodig! Allen, geniet lekker van de zon we hebben het verdient !
Hier moet een ei minstens 16 mm zijn voor al eer ze iui in plannen en dan moet je pas meestal de volgende dag spuiten met pregnyl en 36 uur later iui.....ze zien het liefst eitjes van 18-20 mm of groter hier in het ziekenhuis
Heeyy meiden, Jaa ik vond het ook beetje apart, want bij de 1e Iui was hij 17mm en zeiden hun ook dat die die grootte moest hebben, dus of ik heb het verkeerd verstaan, of zij heb t verkeerd gezegd of ze Zei t wel de 10mm en is t gewoon te vroeg. @lilmomo, ja zo gaat t hier ook in principe @kunst, hoe is de Iui gegaan?
Hoi, hier even een update tje: Iui zit er weer op. Ging goed, raak nog ervaren zo langzamerhand we gaan het vanavond voor de zekerheid nog gezellig maken! Mijn gevoel is goed, we waren zeker niet te laat. Nu op het wachtbankje. De "leuke" wachtweken zijn weer aangebroken.... Hoe is het verder met jullie?
Hey meiden, Hier zijn de duivels weer gekomen dus op naar ronde 4 met clomid en hopelijk de 2e iui......zou balen als deze weer word afgelast schiet niet op zo
Komt zeker wel goed het is me al een keer gelukt en heb een prachtige dochter van 2,5 jaar Ook na de 5e iui pas.....dus we wachten nog rustig af! 22 juni FM
Lilmomo, jammer meis, het komt ook wel goed. Knuffel. Alleen jammer dat t zo lang moet duren Hier heb k geen hoop meer, had ik ook niet echt meer nadat die zij na de behandeling dat de kans wel erg klein was. En k werk veel, dus denk er weinig aan. Heb alleen nu ernstig jeukende borsten, Maarja zal wel niks zijn. Of van de pregnyl
Hey meiden, Sorry, ik verwaarloos jullie een beetje! @Angelaa: hier ook pas IUI inplannen nadat eitje 18 of 19 is. Ik hoop dat het raak is voor jullie en dat je niet het ivf traject in hoeft te gaan. Is toch weer iets heel anders... Fingers crossed!!! @Lilmomo: Hoe vaak kan je een IUI doen? ik dacht dat ze dit 'maar' 3 keer deden. Maar wat goed dat je er zo in staat! @Kunst: het is eenzaam op het wachtbankje of niet? Hou 'm maar vast warm, ik kom er denk ik volgende week aan. Ik heb morgen weer de eerste fm. Hoop dat het 2 of 3 eitjes zijn. Tot nu toe iedere keer 1 eitje gehad die groot genoeg was. Deze maand een verhoogde dosering Clomid gehad. Man, wat heb ik een opvliegers gehad. Dacht dat de stoom uit mijn oren zou komen. gelukkig het merendeel 's nachts, maar het slaapt niet zo lekker . Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Iedere keer als mijn gedachten ver vooruit gaan of ik ga lopen mijmeren, probeer ik het een halt toe te roepen. Anders zit ik weer vol verwachtingen... En ik weet dat mijn hoofd en lichaam een loopje met me nemen zo een week voor de NOD. Jeukende (.)(.) en buik, vanalles opgezet, pijnlijk, vlagen van misselijkheid.... en uiteindelijk gewoon ongi... Ik ga daar geen verwachtingen meer aanhangen...het is pas zeker als er een positieve test is! Zo en nu maar eens kijken hoe ik dat vol ga houden Fijne dag!
Nee hoor standaard doen ze er 6! Mocht het na 3 nog niet gelukt zijn gaan ze kijken hoe of wat hormonen erbij andere hormonen of hetzelfde als de andere voorgaande iui's verder gaan. Soms doen ze zelf nog meer iui's als ze denken dat de kans van slagen er goed in zit. Soms wordt je doorverwezen na 6 iui voor ivf soms plannen ze er nog iui's bij voor aleer ze over gaan op ivf. Het verschilt dus van persoon tot persoon. Groetjes lilmomo
Lovelybaby, hoe was je FM? En het bankje warm ik voor je op! Ik had aan de gyn gevraagd hoe of was na de 3de iui. Hij vertelde idd ook dat ze dan kijken naar andere hormonen, moet dan waarschijnlijk ook gaan spuiten. Intensiever en meer kans op over stimulatie. Wil dat denk zelf niet om dat mijn cyclus goed is en nu al 2 tot 3 eitjes per keer heb. Vind het lastig om daarin te beslissen, met de arts mee (hij zal het wel weten) of zelf beslissen wat we doen (als dat al kan). Hoop natuurlijk dat er geen 4iui nodig is Heb een lekker druk weekend, dus genoeg afleiding gelukkig.. Dat wachtbankje blijft het lastigst Dames fijn weekend!
Goedemorgen, Fm viel een klein beetje tegen. We gaan voor 2 à 3 eitjes. Had er 1 van 17mm en 1 van 11mm. Tenzij die van 11mm nog even een groeispurt doet, is er wederom 1 eitje. Morgen om 10.00 ben ik weer aan de beurt. Wachtbankje is inderdaad lastig! Ik kom er denk ik dinsdag of woensdag bij. Wanneer mag jij testen?
Spannend allemaal weer! Ik ben weer clean van de hormonen, wat natuurlijk geen verrassing was omdat ik ongesteld geworden was... ik zit vandaag op cd 4... begint alweer wat te worden. Ben wel weer toe aan een nieuwe poging. Het kaartje brand hier alweer elke dag...natuurlijk ook voor jullie! Succes allemaal!
Ik mag 22juni testen, 14dg na iui maar als het lukt en ben nog niet ongi wil ik pas maandag of dinsdag testen. De vorige keer was het nml ook 3dg later. Lovelybaby, en waren ze gegroeid?