Wie begint nog meer in april met IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Angelaa1988, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Kunst: Ze waren wel gegroeid, maar nog niet groot genoeg. Zometeen weer naar het zkh, bofkont die ik ben. Ik ben benieuwd hoe groot ze nu zijn.
    Vind het lastig met werk ook. Niemand weet het.
    Het is er denk ik 1. Die ander blijft klein 11 à 12 mm.

We gaan het zien! Spannend weer he, dat testen. Ik duim voor je!

@babyboom: je kan weer aan de slag, begrijp ik? Ik hoop op een heule vruchtbare ronde voor je!

@lilmomo: dank je wel voor de uitleg. Tot op heden hebben ze nog niets gezegd over andere hormonen of iets. Ben benieuwd.

@angelaa: hoe gaat het met je?

Ik ga me vandaag haasten tussen het zkh en 2 kantoren.

2. Charissa1984

8 apr 2013
    38
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Na een week goed beroerd te zijn geweest ben ik weer van de partij. Ondertussen 3 x een FM gehad en gister (dag 19!) eindelijk 1 ei van 17. Dus gisteravond voor het eerst zelf de Pregnyl gespoten en morgen gaan we voor de 5de IUI...Spannend toch weer!

@Lovebaby, succes vandaag. Hopelijk zijn ze nu groot genoeg. Ik vind het idd ook lastig met werk. En bij mij weten ze het wel dus kan me voorstellen dat het voor jou helemaal niet makkelijk is soms.

@Kunst, zie dat je op de wachtbank zit. Kom je morgen gezelschap houden hoor ;) En dan maar weer wachten tot de dagen weg tikken haha

@Babyboom, Wat goed om te zien dat je er zo positief instaat. En wat lief, het kaarsje...super! Succes deze ronde.

@limono, nog een paar dagen en dan de 1ste FM weer. Met zo'n positieve instelling komt dat helemaal goed. Was mij nog niet eerder opgevallen maar fijn om te zien dat er soms 5x nodig is. 5de x is scheepsrecht? haha. Dan zou het deze maand voor mij namelijk raak zijn;)

Zo ff een middagje werken en dan lekker 2 dagen genieten van warm weer en lieve nichtjes. Fijne dag allemaal!

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Heey meiden,

Het is weer spannend hier zie ik, bij sommige de wachtweken weer begonnen.

Lovelybabe, hoe was de fm?

Hier is donderdag de 2 weken voorbij.
    Ik weet t niet, als t goed is is de pregnyl er nu wel uit.

Ik denk ook verder niks, ja sinds gister begin ik weer eens te hopen, Maarja ik weet toch wel dat er toch niks is, ik vind t zo lastig, ik wil graag positief blijven maar t is moeilijk.

Hoe is het verder hier?

4. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Inderdaad spannend voor sommige van ons!

@angelaa: begrijp het wel. Ik heb dat ook; wil wel positief zijn, maar na alle teleurstellingen is dat moeilijk. Ik duim voor je!

Gisteren fm gehad, wederom 1 eitje, die ander is echt te klein. Ei was bijna 20mm. Vanavond de pregnyl zetten en dan donderdagochtend IUI nummer 3.
    Hoop dat 3 x scheepsrecht is!

Dames succes met wachten en geniet van deze dag!

5. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Charissa, hoe ging de iui? Welkom op het wachtbankje!

Lovelybaby, spannend, morgen je iui, succes!
    Bij mij op werk weten ze het ook niet, lastig hè? Soms denk ik wel jeetje weer een smoes verzinnen, laat ik het maar gewoon zeggen. Maar tot nu toe is het gelukt om het steeds ergens omheen te plannen en had ik geluk dat mijn iui in het weekend vielen.

Angelaa, idd dat heb ik ook. Waarom deze ronde wel ? Al die andere waren ook niets.. Maar goed we houden moed, en wachten op een wonder! Gat vast een keer lukken! Wanneer ga je testen?

Hier wachten we het ook maar af. Heb last van mijn darmen, echt krampen en zo. Verder nog niet veel kwaaltjes o.i. Kortom gewoon afwachten..:)

Babyboom en lilmomo hoe is het met jullie?

6. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zaterdag een eenmalige echo.. om te kijken of het allemaal zo gaat zoals het moet gaan.. dan moet ik met ovulatietesten mijn sprong op gaan zoeken en dan verwacht ik rond 29 a 30 juni mijn iui. Maar na een miskraam kan je wel eens een andere cyclus hebben. Zelf denk ik dat hij gewoon 31 dagen is zoals normaal. Want31 dagen na mijn miskraam werd ik ook weer opgesteld...dus
    Het kaarsje brand hier voor iedereen!

7. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Met mij gaat het wel goed zaterdag hebben we fm dus ben benieuwd of we nu wel iui kunnen doen inplaats van teveel follikels of helemaal geen eisprong......wel heb ik nu voor de 2e maand achter mekaar last van meer afscheiding en een branderig gevoel en pijn tijdens de seks.....vorige maand daarom een eenmalige kuur gehad want de huisarts dacht misschien een schimmeltje.....maar op internet lees ik weer dat het door de clomid kan komen. Zaterdag maar eens aan de gyn vragen

8. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende dag dus voor ons....:)

9. Charissa1984

8 apr 2013
    38
    0
    0
    Gelderland
    Hey!

IUI ging super. De visjes score was 5!!! van de 5. Top dus! Dat was erg fijn aangezien de laatste 2x niet zo best was. Alle extra inspanning heeft dus geholpen. We hebben het ook echt ff gevierd met een gebakje haha. Duf he?! En nu idd op de wachtbank. Gebak wat over was heb ik mee genomen ;)

limono en babyboom, idd voor jullie allebei een spannende dag zaterdag. Ga voor julllie allebei onwijs duimen.

kunst, hoe gaat tie? Nog last van je darmen? Hopelijk niet!

Lovebaby, hoe is je IUI gegaan vanmorgen?

angela, hoe gaat het bij jou? Al getest? Hoop echt voor je dat het raak ik meis!

10. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met je? Ben erg benieuwd!

11. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn weer eitjes te zien. Joepie ! Wel super klein...maar ze zijn er dan toch... maandag weer een echo om te kijken of ze aan het groeien zijn.. en dan als het goed is volgend weekend iui....spannend!

12. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hier ook goed nieuws :) zat een mooi eitje van 22 mm dus gisteren avond al moeten spuiten met pregnyl en morgen iui

13. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, wat een goed nieuws allemaal! Mijn duimen draaien voor jullie!

Angelaa? En?

Mijn darmen zijn gelukkig weer rustig. Verder voel ik niets bijzonders iig niet anders dan andere maanden:)

Heb geen testen in huis, dus weet het nog aardig uit te stellen. Al merk ik wel dat manlief het wat zwaar heeft met mijn humeur :cool:

Ga het echt zo lang mogelijk uitstellen, wil geen witte testen meer! Dan liever ongi...

14. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    hallo meiden,

ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven/lezen.
    ik heb 18 juni mijn eerste iui behandeling gehad in eigen cyclus na 3 jaar zelf proberen. probleem ligt duidelijk bij mij maar wat ee is?? geen idee.
    vanaf de 2 dag contstant licht mens krampjes en het gevoel hebben van een rommelende baarmoeder.
    sinds gisteren slijmerige afscheiding (doorzichtig met wit) en vanaf vandaag gehele dag veel waterige afscheiding (sorry voor de details).
    heeft iemand dit ook gehad ik weet namelijk niet of dit hoort bij iui zo erg heb ik het iig nooit eerder gehad dus ben benieuwd nog 1,5 week wachten pff

iedereen succes!!

groetjes diana

15. Charissa1984

8 apr 2013
    38
    0
    0
    Gelderland
    Hoi diaantje,

Tuurlijk mag je erbij! Welkom!:)

Bij mij zeggen ze altijd dat ik na de IUI last kan hebben van meer afscheiding en dat heb ik idd ook altijd. Dus denk niet dat je je druk moet maken.

Eerste x achter de rug dus....spannend!!! We zijn op de zelfde dag geweest dan want ik heb ook de 18de weer IUI gehad. Dus ook welkom op het wachtbankje haha.

Groetjes!

16. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    @ charissa.

dank je wel voor je reactie,
    oke nou dan zal ik er niet veel achter zoeken maar dat wachten duurt zo lang!

doe je altijd een zw test na 14 dagen of wacht je gewoon af?

groetjes diana

17. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Diaantje, welkom!

Na mijn iui heb ik altijd wel wat krampjes de dag van. Verder geen heel afwijkende afscheiding, maar dat kan echt per persoon verschillen. Wrat Charissa schreef, zou je niet te druk maken :)

Welkom op het wachtbankje! We hebben taart :D

Met mijn eerste iui heb ik wel na 14dagen getest, vond het zo spannend:)
    Doe waar je je goed bij voelt! Dat is altijd goed.
    Heb mijn 3de iui 9 juni gehad. Ik ben het testen aan het uitstellen..... Voor nu gaat het goed:)

18. Charissa1984

8 apr 2013
    38
    0
    0
    Gelderland
    Wow kunst goed van je!
    Als ik het goed begrijp is je NOD dus morgen? Spannend hoor!

Diaantje, ik heb tot op heden nog niet de twee weken gehaald.
    Ben iedere x net daar voor ongesteld geworden. Wat ik op zich wel fijn vind en
    het scheelt een hoop teleur stelling. Als ik ga testen zou het toch fijn zijn als hij ook positief laat zien toch?

Groetjes!

19. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    knap hoor dat is wel erg spannend dan 1 van deze dagen!

ik ga ook maar nergens van uit zie het maar als een kennismakings iui:D
    je laat meestal toch de moed een beetje zakken van waarom zou het nu wel goed gaan.
    ik hou indd wel me eigen cyclus gewoon aan 28 dagen vanaf eerste dagen laatste menstruatie en mocht het dan indd eerder komen dan alleen maar beter kan er gelijk een nieuwe afspraak gepland worden..

hebben jullie al een stappenplan als deze poging is mislukt? verder kijken of nog een poging??

groetjes

p.s. graag een stukje taart:D:D

20. babyboom27

3 apr 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kunst wat knap zeg! Mijn duimen draaien...
    @ daantje , gezellig dat je mee schrijft.
    Na een miskraam van onze 1e poging zijn we nu aan het wachten voor de 2e poging...ik denk het weekend.
    Wij doen het ook zonder hormonen in onze eigen cyclus.
    Na een 14 dagen moeten wij bloed latten prikken ipv testen.

Deel Deze Pagina