Charissa, weet precies wat je bedoelt, die tweestrijd. Hou vol, je kunt het! Babyboom, succes bij je iui ! Hier vandaag weer de eerste pil. We gaan weer met goede moed deze ronden in. Groetjes
kunst... succes met je volgende iui blijf positief!! hoe rot het ook is ik denk gewoon als dit niet lukt zijn er nog gelukkig nog overige behandelingen ( al hoop ik dat zo weinig mogelijk meiden incl mezelf dit niet mee hoeven maken) charissa.. nog steeds geen ongie?? babyboom.. succes me wachten hopelijk is het raak!! nog 4 dagen zenuwslopend....
Nou...het is weer een feit met maar liefst 35 miljoen zaadjes zit ik weer op het wachtbankje! Spannend!
Wow babyboom dat is lekker veel! Gezellig dat je er weer bij bent op de bank Hier nog steeds geen nieuws...let niet op mijn banner. Zit nu op cd 34 en dat is het afgelopen jaar niet meer gebeurd. Ik weet dat ik een beetje herhaling val haha maar kan het niet laten vergelijkingen te maken. Dus ik werd te nieuwsgierig en heb toch een test gedaan vanmorgen (toch zwak ) maar die was nog spier wit :x Pffff ben het wachten nu wel zat hoor. Hopelijk komt er meer duidelijkheid de aankomende dagen. Lovebaby en Diaantje hoe is het met jullie en het wachten? Fijne dag ladies!!! P.S. de andere dames zijn erg stil. Alles oké?
charissa zolang er geen bloed is is het goed toch over 2 dagen nogmaals proberen. ik had net erge brandende zeurderige pijn in het midden achte me schaambot. dus ik naar de wc niets nou ( beetje vies) zat ik te voelen en kwam er een lichtbruine soort kleine lijmprop eruit. heel vreemd nog nooit gezien. nu is de pijn in me baarmoeder gestopt en alleen nog lastvan me (.)(.)... heel vreemd geen idee wat het zou kunnen zijn verder geen bruine afscheiding ofzo. woe is me nod maar zolang ik nog niet bloed ga ik pas zaterdag testte (als het lukt).. laat je het weten als je weer gaat testte
Testen is helaas niet meer nodig... dus ga nu mijn oude vriend de fles wijn op zoeken Raar die prop! Mss ff navragen voor de zekerheid ?
Ik vind een prop ook heel gek klinken... ik wil je niet bang maken, maar misschien is het een vroegtijdige miskraam?
aah charissa balen zeg!! heel veel sterkte.. babyboom.. ja maar dan moet ik toch bloedde en krampen krijgen? misschien komt dat nog nu in iedergeval nergens last van
Oh nee Charissa, wat ontzettend K*! Wat balen zeg! @Diaantje: ik heb geen idee wat het kan zijn. Spannend dat wachten he? Hier ook aan het wachten, wachten, wachten. Voel me prima. Heb gisteren af en toe een vreemd krampje gehad, maar verder niets. Ik moet tot donderdag wachten, maar ga (als het uitblijft) zaterdag testen. Nog op het wachtbankje dus, met de voetjes omhoog en de snuit in de zon. Fijne dag!
Babyboom, lovelybaby en Daantje, succes op het wachtbankje! Het worde weer spannend, mijn duimen draaien! En de ander dames, hoe is het met jullie? Hier, alles redelijk rustig. Met wel dat mijn lontje weer korter wordt. Kan niet veel hebben, maar gelukkig herken ik het nu en kan ik beter schakelen. maar toch er floept wel eens wat uit Het ziet er naar uit dat deze iui door de weeks is, voor het eerst....ben druk smoesjes aan het verzinnen voor mijn werk....jeetje vind het best lastig. Ach..komt wel goed
@ kunst weer die vervelende wachtbank:x:x maar succes nu hopelijk niet voor niets.. ik zit vandaag op cd 15, vanaf vanmiddag wat bruinverlies, verder geen krampen o.i.d. maar goed die kunnen ook komen als ik leeg loop. ik ga er vanuit dat ze morgen zullen ariveren:x:x... alle andere succes met wachten en evt testen
ja 15 dagen na de iui inderdaad ik ga er maar vanuit dat het morgen losbarst kan het nooit tegen vallen bedankt voor het duimen draaien ik hoop dat het werkt
Goedemorgen dames, het is weer spannend voor een aantal van ons. Ik zit nu op cd 28. Vorige maand werd ik op deze cyclusdag ongi en de maand ervoor op cd 30. Het is dus afwachten, proberen er niet teveel aan te denken... Vanmiddag heb ik een evaluatiegesprek in het ziekenhuis. Omdat we zojuist IUI 3 hebben gehad, willen ze graag alles even doorspreken. ik ben heel benieuwd... Nou dames, succes!!!!
hey hey herinneren jullie mij nog? Ik zat hier een tijdje ook mee te schrijven, maar ben dan na 4 iui's overgestapt op ivf... en ja: ik ben 6 weken zwanger van eerste ivf! wil diegene die zwanger zijn een dikke proficiat wensen, en deze die nog aan het proberen zijn een hart onder de riem steken: op een dag is het zo ver, er blijven in geloven. Probeer jullie echt niet vast te pinnen op symptomen of zo, ik had er geen. Pas twee dagen na nod kreeg ik iets meer gespannen borsten en steekjes + rommelende buik. Ik weet dat het bij iedereen anders is, maar ik dacht dat ik het zou voelen mocht ik zwanger zijn, niets dus. Nog heel veel succes en liefs
circe van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! ik ben vandaag ongie geworden helaas.. op naar ronde 2.. eerste uitgangsecho is alweer gemaakt hoe is het jullie dames?
Ja hoor, ik herinner je nog! Super goed nieuws ! GEFELICITEERD ! Leuk dat je het hier komt melden. Geniet ervan xx