Jep, ruim 1 week erop zitten nu dus in mijn tweede week. Wil niet eerder testen dan cd 28, dat is dan 16 dg na iui. Ei was weer vroeg dus denk dat ik op dezelfde cyclus zit als vorige maand...afwachten maar... Had 2dg na iui wel een drup bloedverlies, nooit eerder gehad. Maar eigenlijk te vroeg voor innestelingsbloeding....maar zoals jullie begrijpen gingen mijn emoties met me aan de haal! Moet eerlijk zeggen dat ik steeds meer denk aan de volgende stap. Eerst met afgrijns dat ik dat niet wil enzo, maar ga er steeds een beetje meer aan wennen. Het is echt zo, door het proces van de mmm schuiven je eerdere grensen op. Maar ik wil eigenlijk ook wel gewoon een antwoord, waarom het niet lukt (bedoel het echt niet verkeerd want dat is ook niet nix) hadden we maar een oorzaak, dan kan er wat aan gedaan worden. Pff wachten dus.... O en net weer zon o zo 'leuk' Facebook bericht.... Daantje, waar zit jij nu in je cyclus? (Ben het even kwijt sorry). Angelaa, hoe was jou IVF gesprek? Is het duidelijk wat ze (en jullie) willen gaan doen? Kun en mag je gelijk starten? Spannend hoor! Lovelybaby, hoe ging het? Hoop dat de pijn dragelijk was.
Hey dames, Ik kan niet zeggen dat het tegen is gevallen, want ik had iet echt een idee wat er stond te gebeuren. Eerst het resultaat: alles werkt als een zonnetje. Het zier er van binnen perfect uit (woorden van de arts). Toen ik binnen kwam stonden er 3 mensen op me te wachten. De handeling zelf was best pijnlijk. Eendenbek, 2 tangen, slangetjes en spuitjes.... geen pretje. iedere keer als er vloeistof in werd gespoten ging er een golf van kramp door mijn buik. Het duurde ongeveer 45 minuten. Best wat bloed verloren. Vriend was er een beetje ondersteboven van. al met al niet prettig, best pijnlijk, maar wel te doen. ben blij dat het achter de rug is. Nu zometeen op naar de volgende horde.... zelf spuiten
Hi meiden, hoe is het hier? Lovelybaby wat een goed nieuwsalles is top daar binnen! Laat de bewoner maar komen Maar pfff wat een onderzoek! Vriend weer beetje bekomen? Al gestart met spuiten? Lukt het? Ik weet het niet hoor meiden, ik wordt het wachten beu. Morgen cd28 en 16dg na iui. Ik voel van alles maar ja dat kan ook mijn ongi zijn. Heb geen test in huis, dus moet ook echt wachten dat is maar goed ook anders had ik er al lang een gedaan! Als ik morgen niet ongesteld wordt, ga ik donderdag een test kopen en dan vrijdagochtend testen....als ik dat volhou en natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden.
Hysteroscopie is niet doorgegaan....zat je daar in het zh in het kamertje rillen van de zenuwen met al da apparatuur om je heen......we gaan voor de zekerheid maar een echo maken eerst want je zit al op dag 13 (had ik al gezegd bij het maken van een afspraak waarom zo laat ik heb meestal vroeg mijn eisprong) En ja hoor je raad het al....net me eisprong gehad dus het is afgeblazen. Zucht nu op naar 11 september dan 2e poging voor hysteroscopie
Lilmomo, Ach nee! Balen zeg! :x Hier, ik ben vanmorgen ongesteld geworden:x had al zon gevoel gisteravond maar je blijft hopen..... Ben er echt klaar mee en angstig tegelijkertijd... Het maakt me zo onzeker bah! Hoe kan zo iets mooies zo vervelend gaan. *zucht* ben bang...
sorry dat ik zolang niet heb gereageerd ik dacht neem ook eventje vakamtie van zwpagina.. kunst.. wat ontzettend k*t zeg! je heb nog 1 kans dus houd moed. en wie weet is ivf indd jullie oplossing.. zolang er kansen zijn blijf positief! veel liefs.. en andere dames ook succes
Hi hoe is het hier? Ik zit weer aan de pillen binnenkort weer mijn echo. Mijn cyclus is nu weer 28 dagen. Prima natuurlijk maar nu komt het net niet lekker uit met mij afspraak mbt IVF start gesprek. Had bedacht, dan kan ik gelijk door... Maar denk dat het nu niet gaat gezien mijn cyclus, los van of het kan direct na gesprek. Weten jullie of je in principe gelijk door kunt, of dat je sowieso een wacht maand hebt? En zullen ze dan nog een ronden iui doen als overgang 'geen gemiste' poging doen? Hoop natuurlijk dat het niet nodig is!!!!!
We moeten eraan geloven....weer niet gelukt gisteren ongesteld geworden (zonder behandeling) dus 11 sept hysteroscopie.....tis hier maar stil dames? Hoe gaat het met jullie? Groetjes lilmomo
A nee, balen meis. Succes en sterkte met de hyster! Het is zeker stil hier probeer wat minder op zp te komen voor wat meer afstand Ik zit weer in mijn wachtweken... De laatste van de iui's. Ik had 2 eitjes aan de rechter kant tegen elkaar aan zeg maar en die voelde ik behoorlijk. Ook de sprong heb ik gevoeld. Net voor de iui!! Timing kon niet beter! Misschien doen we nog 1 iui, dat mogen we zelf beslissen omdat onze IVF afspraak midden in mijn cyclus valt en we zo geen kans overslaan. Ik twijfel wel hoor of we het moeten doen...een maandje pauze, even geen zh afspraken is ook wel lekker voor het los gaat met IVF... Maar toch...overslaan? Manlief wil het liefst die mnd ook benutten, maar snapt het als ik dat niet wil....Naja ik stel de beslissing nog maar even uit. Dus, hier gaat het zo zijn gangetje..op de wachtbank duimen aan het draaien, heeeellll hard dat IVF niet nodig is. X
Heeyy meiden, @lilmomo, vervelend meiss, succes. @kunst, hihi hier t zelfde verhaaltje als in t andere gesprek ik heb inmiddels wel een afspraak gemaakt voor een gesprek met de gyn, hij mg dit gaan uitleggen of excuus maken ofzo, of iets.. inmiddels dus wel weer verder gegaan met iui, morgen de iui behandeling zelf, dus spannend. want na morgen mag ik ook weer aan de wachtweken geloven.
Gvd! Heel verhaal zitten typen op mijn phone en nu is het weg. Het is inderdaad rustig hier. Ik heb 2 maanden geen behandeling gehad omdat het ziekenhuis hier in de zomer verandert in een amateurclubje. Vorige maand een hycosy gehad, ik ben helemaal in orde. Vandaag ongi geworden dus morgen een afspraak maken in het ziekenhuis. Ik moet overmorgen beginnen aan de menopur spuiten en krijg prikinstructies. Dat wordt veel flauwvallen! Ik kan af en toe niet geloven dat dit allemaal gebeurt..... Mijn hycosy is denk ik vergelijkbaar met jouw onderzoek lilmomo? Liefs,
Oh ja, had ik al verteld dat mijn cyclus zonder hormonen ineens 34 dagen was ipv 28. Ik begon net te geloven dat zich een klein wonder had voltrokken vorige maand.... En toen kwam het. Was nog nooit 7 dagen te laat geweest. Ik was er echt kapot van! Deze maand wederom 34 dagen.., maar nu was ik er op voorbereid.
He meiden, Hysteroscopie was best pijnlijk om eerlijk te zijn...er zat veel slijm in mijn baarmoeder waar ze een biop van genomen hebben. Poliep zat er nog wel maar zou niet veel kwaad kunnen. Cyste was wel weg was vorige maand wel! Nu hebben we ff pauze want moet in oktober een release krijgen aan mijn knie dus niet echt handig als je ziekenhuis in en uit moet. Ik denk dat we in november weer starten anders december en dan moet ik gaan spuiten met Glonal F. Dus weg met de clomid en dan totaal nog 4 iui's voor we over mogen gaan op IVF. Eigenlijk wou de gyn gezien mijn medische achter grond me gelijk doorverwijzen maar het is vanuit de overheid verplicht als de man een redelijk tot goed staat heeft dan je eerst 6 iui's moet afronden. We gaan het nu ff laten rusten en we zullen er over 2/3 maanden weer voor gaan Groetjes Lilmomo
Lilmomo, jeetje wat een verhaal meis! Dat wist ik niet dat de politiek dat zo vind. Goed de waardes bij de iui's in de gaten houden, zeker als jullie op de grens zitten. Knuffel en Sterkte iig! Lovelybaby, spannend bij jou! Wel fijn dat de uitslag goed was. Mijn cyclus was ong 32/33 dg nu met glomid is ie korter, dag of 28/29. Kan me goed voorstellen hoe je je voelt! Hoop dat het spuiten goed gaat en je niet veel flauw valt. Misschien gaat het op den duur beter? Ik hoop het! Ook voor jou knuffel en sterkte! Angelaa, ongelofelijk dat ze zo met jullie omgaan! Knuffel! En ja ik pendel er een beetje tussen,vandaar. Hier 4dag voordat het 14 dg na iui is....maar gezien mijn cyclus is dat dan cd 25, dus lijkt me stug dat er dan al wat te testen valt... Ondanks mijn ei vroeg was deze mnd...men wat een tijd! Schommel tussen, bang, rust, zenuwen, verdriet, onmacht, wanhoop heen en weer... Maar kan maar 1ding doen en dat is afwachten
Goedenavond dames, Gisteren naar het zh geweest voor prikinstructies. Bonkend hart, zweet in de handen, vlekken voor de ogen.... Ik dacht meteen de menopur daar te zetten, maar het mocht niet. Die moet ik perse tussen 6 en 7 zetten en heg was nog te vroeg. Maar moest wel proefprikken. Wtf dacht ik.... Dus daar zat ik, met mijn naaldenfobie. Heb er een kwartier over gedaan en de prikdame zat me aan te moedigen alsof ik een marathon aan het lopen was. Maar het is gelukt. Een uur daarna de echte spuit thuis gezet. En vandaag weer. Vind het nog steeds rete eng, blekken voor de ogen en tintelende handen en voeten, maar ik doe het. Wie had dat gedacht!!!
Wauw super goed lovelybabe, trots op je Hoe is het hier meiden? Kunst, hoe is het bij jou? @hier, zit op 6 na Iui, pff heb er nu al minder vertrouwen wel in en het idee dat ik nog 1,5 week moet wachten tot de 2weken ongeveer om zijn, maakt me nu al moe. En maandag pas telefonisch gesprek met de gyn over of IVF nou door gaat of niet....daar zal ook wel WEER een maand over heen gaan. Maar sinds gister buikpijn in de avond. Overdag niks, nu in de avond weer. Veel last in m'n onderbuik en dat gedeelte. En dan ga ik weer met me domme Hoofd dingen op zoeken...moet ik dus niet doen.. Want kan deze pijn met een innesteling te maken hebben of niet. Ik weet het gewoon niet meer
Hey dames, Angelaa, in heb denk ik iets gemist? Dacht dag jij al naar IVF was? Nou dat prikken vind ik nog steeds super heftig. Duurt echt een kwartier voordat in me ertoe kan zetten om te prikken. Ik dacht dat ik na een paar dagen het wel makkelijker zou vinden, maar tot nu toe (3dagen) vind ik het nog steeds rete eng en heb ik er stress van. Ik heb van de eerste spuit een flinke blauwe plek op mijn buik. Weet iemand of dit normaal is? Heb ik wat verkeerd gedaan? De andere 2 spuiten zie je niets van.