Het gezellig maken na iui, wat Babyboom zegt dachten wij ook, elk zaadje helpt en we hadden er ook zin in dat is natuurlijk het belangrijkste. Fietwordtmama, gefeliciteerd!!
heey meiden, ben k weer. ik moet de 22e voor controle, weet eigenlijk niet of de hechtingen er dan ook uit gaan, ik hoop t wel, want ze gaan nu voor mijn gevoel irriteren en in de weg zitten, omdat het ook gewoon op een rotplek zit. @charissa, spannend meis, je hebt dus bijna je iui waarschijnlijk. ik begrijp wat je bedoelt over zwangere meiden om me heen, als t iemand is die ik niet goed ken, dan vind k t minder moeilijk denk ik, dan iemand die ik goed ken en het dan in geur en kleur zit te vertellen, als zal ik niet laten blijken dat ik t moeilijk heb rond t zwanger worden. maar ik begrijp wat je bedoelt, en t is ook lastig. @kunst, spannend meis, ik ga voor je duimen, hoop op posi nieuws, jammer dat je een uur gewacht heb, maar gelukkig is de behandeling voorbij. gelukkig heb je ook genoeg afleiding, dus hoop dat de tijd een beetje snel gaat. @lovelybaby, geen idee, nog niks over gehoord ofzo over geheelonthouding. @fietwordmama, jeeeejj gefeliciteeerd . aahh mannen haha, maaar toch goed nieuws ik vroeg me eigenlijk af, misschien even vergeten, je had de intake voor iui al gehad toch? dus nu ben je zwanger zonder de iui? ik denk dat k t namelijk even gemist heb dat stukje, sorry dat ik t vraag, maar ik wist t even niet meer. @babyboom, ja die situatie van t drinken is idd lastig, t ligt er ook aan welke mensen die vragen gelijk stellen, zijn t goede vrienden, is t familie, spreek je ze vaak enzo, maar t blijft moeilijk, je zou idd kunnen zeggen dat de wens groot is, of gewoon met t antwoord komen dat je wat wilt minderen qua drinken? of is dat raar als je dat zou zeggen haha. ik heb dus geen idee, hier weten familieleden en vriendinnen die dichtbij staan t. dus hoef me niet te verantwoorden verder.
Fietwordtmama, gefeliciteerd!!!!! Wat een geweldig nieuws!! Wij doen vaak een aantal dagen voor de iui nog klussen, dag 12/13. Mijn ovu is tot nu toe altijd na dag 16 geweest dus op die manier is het sapje vers En als we er zin in hebben dan klussen we ook op de dag zelf. Idd voor die xtra visjes maar ook om het idee te hebben dat als we zwanger raken we het zelf gedaan hebben. Ook ik genoot graag van een wijntje maar drink nu alleen nog als die stomme truus is gekomen! Was ook bang dat het mensen zou opvallen maar valt reuze mee. En als ze er naar vragen heb ik een paar vaste smoezen...koppijn, niet lekker, morgen werken, bob zijn ect. De mensen die we het vaakst zien weten ervan en voor alle andere situaties werken de smoezen nog prima. Morgen begin ik weer met de ovu testen. Zal waarschijnlijk pas eind van de week posi zijn maar begin altijd dag 14 haha dan weet ik zeker dat ik hem niet mis. Fijne avond allemaal en dikke knuf!!!!
Het is rustig hier! Ik zit vandaag op dag 25 van de 30. Wanneer zouden jullie te testen? Moet zo ie zo volgende week woensdag bloed prikken maar dat duurt nog zo lang! Heb al vanaf zaterdag een heel apart gevoel. Net of ik beginnende griep heb die niet door wil zetten. Maar ik geloof hier natuurlijk allemaal niet meer in..... spannend! Wie zit er nog meer op het wachtbankje?
Fietwordtmama: gefeliciteerd! zo willen we het wel allemaal denk ik. @babyboom, je bent nu 10 dpo? Ik zou er persoonlijk al een testje tegenaan gooien dan, heb ik de vorige keer ook gedaan maar ik was allang blij dat er toen nog niks te zien was aan rotzooi. Ik zit ook op de wachtbank, vandaag 6 dpo. Officieel volgende week vrijdag testen. Gisteren een echo gehad om mn baarmoederslijmdikte te bekijken. Die was dus niet goed. Het betekent echter niet dat ik niet zwanger zou kunnen worden nu. Omdat ik ook ontzettend veel last van opvliegers heb, hebben we besloten om de volgende keer geen clomid te gebruiken maar gonal-F. De bijwerkingen zijn daar minder van. Betekent dan ook weer een andere werkwijze en dus elke dag spuiten. Positieve noot was dat het sperma erg goed was dit keer, na bewerking dus 4 miljoen goed bewegende zwemmers ingebracht, de vorige keer waren er slechts 5 miljoen voor bewerking dus dit is gewoon prachtig. Ik wacht dus maar weer rustig af tot mn nod.
Dames, Even snel voordat ik in de auto naar kantoor stap. Zojuist eerste fm gehad. Het was nog te vroeg. Aan de ene kant wat klein grut en aan de andere 2 veelbelovende eitjes. Ze waren respectievelijk 10 en 11 mm groot dus moet zaterdag terug komen. Ze was er blij mee in ieder geval en ik ook. Ze gaf nog aan dat dit geen garantie is dat ze beiden volgroeien, maar het zag er goed uit in ieder geval. Dus zaterdag meer! Ps: @fietwordtmama: al weer getest? Geen twijfels meer?
Ah, je zit dan een dag voor mij. (ik mocht pas na 15 dagen testen, vandaar dat ik dacht dat je op 10DPO zat omdat je nog 5 dagen moest wachten) Inderdaad spannend en hopelijk een goed resultaat.
Dat is lief dat je dat vraagt! ik ga op iedereen later reageren want ben druk op het werk bezig nu en kan niet te lang lezen en schrijven. Ze hebben dus twee eitjes weggeprikt dinsdagochtend (zonder verdoving, is niet mals) en een uur later heb ik IUI nr 4 gekregen. Zit nu op de wachtbank.... Ik duim voor iedereen hier! Liefs
Oh Circe: ik duim voor je!!! Hoop dat het deze keer raak is. Ik kan me voorstellen dat het niet niks is, het doorprikken van de eitjes.Ik ben op mijn 2 eitjes aan het broeden. ML moet lachen als ik dat zeg, maar ergens is het waar. 2 eitjes waarvan ik hoop dat ze doorgroeien de aankomende 2 dagen.Fijn idee dat het ziekenhuis hier 7 dagen per week 'open' is.
lovelybabe, ze zullen wel mooi doorgroeien jouw eitjes! Broedt maar goed hihi mooie uitdrukking. Hier is het ziekenhuis ook 7/7 open, dat is goed, kan je er altijd terecht voor het juiste moment van de inseminatie. Duim voor je eitjes en erna een goede inseminatie en erna een knal positieve zwangerschapstest! PS ik had nu twee eitjes dan over, aan elke kant eentje. Als deze iui niet lukt dan is het ivf....
Hey meiden 14 dagen terug iui gehad.....gisteren cb test gedaan was negatief.....bij mijn vorige iui's voor ik mijn eerste dochtertje kreeg werd ik altijd na 11-12 dagen na iui ongi....kan het zijn dat ik te vroeg getest heb?
Heey meiden! Mag ik mij misschien ook aansluiten hier?? December 2009 zijn wij gestopt met de pil. Ik heb na een aantal pogingen op 6 april eindelijk een goede IUI gehad! Spannend, verwacht rond zondag mijn nod!
@Circe: dat weet ik, daarom draaien mijn duimen overuren voor jou. Hoop dat jet IVF traject je bespaard blijft en dat het deze keer raak is! @Charissa: en? Ovu? @Babyboom: en? en? en? ga je eerder testen of wacht je echt op dag 30? Hoe voel je je? @Ivy: succes met wachten @Angelaa: sterkte meis, hoop dat het allemaal snel geneest! @Fietwordtmama: you're killing me!!!! Weet je al wat meer??? Hier is alles rustig: Buiten het feit dat ik af en toe enorm hete handpalmen heb en mijn haar raar zit, merk ik niets van de hormonen. Morgenochtend weer een FM en dan hoop ik dat mijn eitjes gegroeid zijn. Ze moeten naar de 20 a 22 mm. Ze vertelde dat je eitje ca. 2 mm per dag groeit. Als ik dat een beetje uitreken dan zijn ze op volle grootte als ik (volgens mijn normale cyclus) een eisprong zou hebben. Dus de hormonen laten wel meerdere eitjes rijpen, maar doen (tot op heden) niets met de lengte van mijn cyclus. Ik ben benieuwd of ik volgende week nog een FM krijg en wanneer ik de spuit moet zetten. Wilde dat zelf doen, maar ik weet niet of dat gaat lukken. in het uiterste geval rij ik naar het ziekenhuis en zetten ze 'm daar. Fijne dag dames!!!
Hey ladies! Circe, ik duim me suf voor je!!! sterkte meis. Het komt vast allemaal goed! Fietwordtmama, je houd ons idd goed in spanning? Al wat meer zekrheid? Of is er al een echo op de planning? Lovebaby, Succes morgen. Ze zijn vast lekker gegroeid Snap dat je twijfelt over de spuit zetten. Ben zelf niet bang voor naalden maar bij jezelf zetten is toch andere koek. NientjeS, Welkom!! En zondag je NOD...spannend!!! Dus ook op de wachtbank. Duim ook voor jou! Hou vast dat ei!!! Heb zelf net een posi ovu test gehad...keurig op tijd dit x gelukkig. Dus morgen ochtend naar het ziekenhuis voor de 3de IUI. En daarna kom ik op het wachtbankje er gezellig bij De rest ook allemaal sterkte en fijne dag allemaal! xxx
@ Nientje : Ik heb ook iui gehad op 6 april dus vandaag is de 14e dag na iui normaal mag je dan al testen....
Charissa, dankjewel! Jaa begint nu wel erg spannend te worden, ben overal op het letten terwijl ik dat eigenlijk niet wil haha! Morgen de IUI, spannend!! Krijg je ook hormoonstimulatie of niet? En heb je nog wel echo's van te voren of moet je echt wachten tot een pos ovutest?