Jup maar was negatief.....vanmiddag ineens roze bij het afvegen dus dacht ongesteld te zijn geworden maar daarna 2 blanco tampons snapt ter de ballen niet meer van
@Kunst, zeker spannend, ik zit vandaag op dag 30. Deze week moet ik ook ongi worden, dus hoop ook gelijk te mogen beginnen.
Aaahhh lilmomo, das flink balen!!! sterkte xxx Babyboom, hou die gemene heks buiten de deur!! Sterkte met wachten. Tis altijd moeilijk dan je gedachten te verzetten. succes en ik duim voor je dat het andere krampen zijn
Ach ik ben het wel al een beetje gewend! Nog 5 iui's te gaan go with the flow en niet teveel nadenken.......1 mei weer FM! Het is me al een keer gelukt dus het zal vast nog wel een keer lukken
Als je dat in je achterhoofd hebt dan komt alles goed... Wij gaan voor ons eerste kindje maar dat maakt je wel onzeker...pfff eens komt alles goed laten we het daar ophouden.
Nog niet getest en nog steeds geen bloed... nu wacht ik het ook af. Misschien duurt deze cyclus wel iets langer. Dus het is bij mij of bloed of wachten op de uitslag woensdag in de namiddag. Ik denk dat ik mezelf ook wel wil beschermen tegen een negatieve test... dus blijft spannend voor ons. Word vervolgd.....
Ik snap wat je bedoelt babyboom. En als t zonder iui was, teste je toch sneller, maar nu niet meer. Ik zit vandaag op dag 30 maar nog niks. Terwijl k op dag 30 altijd wel ongi wordt..maarja zal morgen ofzo wel komen
Ik kan me ook voorstellen dat je liever wacht met testen. Hier vanmorgen weer een fm gehad. Morgen de pregnyl (in het ziekenhuis laten) zetten en vrijdag de behandeling! Vind het echt super spannend!!!!!
Spannend lovelybabe, ik ga echt voor je duimen. Hier zit ik inmiddels op dag 32 ipv 30. Ben zo benieuwd. Want normaal is t 30 dagen. En donderdag natuurlijk de iui. Niet dat k nu denk dat t raak is
Lovlybaby, ik duim voor je! Angelaa, heb je nog niet getest dan? Je maakt het zo wel spannend! En wat bedoel je met de iui? wellicht je afspraak met de gyn? Ze gaan eerst nog niets doen hoor. Tenminste zo was het bij ons. Ze gaan het eerst met je doornemen en je gaat dan, als je ongesteld bent (hoop het natuurlijk niet) op cd 3 of 5 starten met de pillen. Hier, wordt langzaam gek van mijzelf. Heb duizend dingen te doen, echt zo druk, maar men ! ik kan mijn hoofd er niet vanaf halen. Mijn lichaam neemt echt een loopje met me (of mijn gedachte natuurlijk) alles voelt anders... Steekjes, beetje trekken lijkt het wel van binnen...naja ik hoop maar dat ik het me niet inbeeld
Nee sorry bedoelde de intake van de iui . Goed opgelet hahaha. Ohh spannend kunst. Jaa je lichaam kan vreemd doen, en dan op momenten dat je t niet wil..komt goed meis.
Oh balen lilmomo dat ze er toch nog doorgekomen zijn Maar het is waar, je kan wel rust vinden in het feit dat het je al eens is gelukt. Babyboom mijn duimen staan hier omhoog voor jou! Ik ben ook niet zon testster. Ik haat die witte testen. Hopelijk komt er geen bloed en ben je zwanger! Angelaa ook nog niets bij jou. t Is hier spannend! Ik hoop dat ze wegblijven. Je bent nu toch al een stuk overtijd. Toch eens testen? Lovelybabe goed zeg! Vrijdag jouw IUI Succes met je Pregnyl. Ik duim voor je vrijdag. Kunst Wanneer is jouw nod? Ben het wat vergeten sorry! Ik zit ook op de wachtbank nod rond 30 april.
Net bloed geprikt...tussen 1 en half 3 bellen voor de uitslag. Pfff dit zijn nog lange uren! Oja ben nog steeds niet ongesteld! Laat jullie vanavond iets weten!!!
Heey meiden, Ik ben vandaag ongesteld geworden, ik wist toch dat ik niet zwanget was, maar Ik blijf positief! Morgen mn intakegesprek, en dan hopelijk gelijk beginnen! Ohhh babyboom, ik ben zoo benieuwd, ik duim voor je meis.