Goeieavond iedereen zal me even voorstellen mijn man en ik zijn al 5, 5 jaar bezig mey kindjes proberen te krijgen tot anderhalf jaar geleden eindelijk een diagnose gesteld werd zeer slecht zaad dus waren we aangewezen op zoek-icsi de laatste poging wad raak maar zeer vroege miskraam gehad daarna bleek ook dat ik weinig eitjes opbracht voor mijn leeftijd van 28 jaar zo ongeveer 7 a 8 per x overigens zat er wel in elke follikel een eitjes steeds nu gaan wij over op donorzaad en de behandeling zal gebeuren in amc voor het kid centrum Amsterdam wij beginnen waarschijnlijk in augustus we worden dinsdag gebeld over een eventuele match nou ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met deze behandeling
Jeetje, jullie hebben al een flinke geschiedenis ook met een hoop tegenslagen. Ik heb helaas geen ervaring op dit gebied dus kan je er niets over vertellen maar ik hoop dat er snel op je bericht wordt gereageerd door meiden die dat wel hebben en ik wil je veel sterkte én succes wensen in het hele traject!
Dank je wel jordan jij zelf hebt ook al wat mee gemaakt zie ik soms krijg je tegenslagen maar hopelijk krijg je wat moois terug voor alle moeite die erin gestopt is
Ik heb geen ervaring, maar heb mezelf ingeschreven voor kid. Ik ben een alleenstaande moeder en zou er graag een kleine bij willen. Ik lees mee
Sta je ook in geschreven bij het kidcentrum Amsterdam nu dan gevestigd in het amc zo ja hoe lang sta je al in geschreven ? En wat is je leeftijd wij zijn een man en vrouw van 28 en wij gaan deze maand beginnen met eerste behandeling
Hoi hoi, Wij zijn bekend in Amsterdam bij het kid centrum. 2,5jaar geleden is het gelukt om een prachtig mannetje te mogen krijgen en vandaag zijn we gestart met de eerste ronde voor een tweede kindje. Het zijn spannende tijden.
Wat leuk bedankt ten eerste voor je reactie hoe heb je het ervaren en had je behandeling met hormonen of zonder en met een cupje ? Of iui ? Wij doen mee aan een studie jullie ook ? Wanneer mag je ongeveer vokr de eerste x weer ? En na de hoeveelste ronde was je zwanger ? Sorry heb heel vragenn haha wat leuk zeg
Ik wordt geïnsemineerd met een cupje, zonder hormonen. Bij onze zoon was het de 4 keer raak. Toen de tijd was de procedure dat er twee donoren werden geselecteerd per koppel. De eerste 3 keren insemineren was met donor 1en die sloeg niet aan. Daarna overgestapt naar donor 2 en toen was het gelijk raak. Gister dus weer geïnsemineerd met dezelfde donor waar onze zoon ook door is ontstaan over 2weken mogen we testen. Kan me voorstellen dat je veel vragen hebt dat heb ik nu ook weer haha. Het is weer even wennen aan het testen met ovulatietesten en aan het insemineren. . Hoe ver zijn jullie in het proces??
Wij doen niet mee aan de studie is ons ook niet gevraagd. Ik zag dit keer erg tegen de inseminatie op nou jah vooral tegen de eendenbek maar het viel echt 100%mee
Wij gaan de eerste ronde in deze maand dat zal ergens achterin augustus wezen ook zonder hormonen wij worden verloot in iui-d of het cupje dag horen wi dinsdag nog ja ik vind het vreselijk eng met die ovulatie testen ben bang dat ik of te laat of te vroeg vind het best lastig iknga vanaf aan komende zatersag beginnen met die ovulatie testen heb je nog tips ? Ben je getrouwd? Ben je lesbisch of heb je een man niet niet dat het wat uit maakt maar ben ik nieuwgierig naar nou ik hoor het wel weer
Ooo wat spannend!! Ja het testen is altijd weer een dingetje haha. Elke maand is weer onzeker ben je wel op tijd ja of te nee. Wat ik zelf doe is testen met de ovulatietesten van de action en als deze redelijk positief lijkt dan gebruik ik ook de digitale van clearbleu. Deze geven een smiley als je vruchtbaar ben. Je mag alles vragen hoor ik ben getrouwd met een vrouw inderdaad. Wat spannend dat je op de dag zelf hoort of je iui of het cupje krijgt. Ik heb zelf ook een aantal malen iui gehad toen we nog naar Leiden gingen voor inseminatie. Voor mij zit er niet echt het verschil in behalve dat het cupje op je baarmoedermond word geplaatst en die 4 uur moet blijven zitten. Succes met testen!
Ja dank je !! Ik heb die ovulatien testen van sensitest ervaring mee ? Ja wij horen morgen welke behandeling het word en dan ga ik zaterdag denk ik maar beginnen met de ovulatie testen wanneer doe je het ziekenhuis mailen als hij super donker is of als hij nog wat lichter is ik vind het zo moeilijk timen met die streepjes miss idd wel handig om clear blue ook te doen bestel jij ze online of gewoon in de winkel ?
Sensi test heb ik geen ervaring mee. ik doe inderdaad de clearbleu test zodra de andere ovulatie test donkerder word. Ik doe dat omdat ik het lastig te zien vind wanneer die test nou op zn donkerst is. Vandaar de clearbleu, als die dan een smiley geeft dan mail ik het ziekenhuis en kun je de volgende dag terecht.
Goh eindelijk iemand die ook KID doet wij zijn hier ook mee bezig even een half jaar stop gezet en als het goed is mag ik dit weekend heen ik lees gezellig mee ik ga overigens voor de 3 e keer nu. Heel toevallig vandaag de extra gevoelige ovu test van sensitest besteld heb ze van de action liggen maar vertrouw ze toch niet zo heel erg.
Haha ja er zijn weinig mensen die er niet over schrijven en dat vind ik best jammer ook wij hebben misschien steun nodig van mensen die het zelfde doen ik heb die van action nog nooit gebruikt zo ie zo ooit maar 1 ovulatie test gedaan en dat was ook van sensi test schijnen goed te zijn heb op de tip van Jennifer24 toch ook maar clear blue ovulatie testen gekocht wil t gewoon zeker weten dat ik niets mis leuk dat je mee komt kletsen jij mag dit weekend voor inseminatie? Ook met cupje of iui ?? Goh wat ben ik toch nieuwsgierig naar iedereen zn verhaalloop je ook in t amc ?
En Jennifer24 ik vind wel dat het krap tijd is m het door te geven moet voor 10 uur al ik weet niet of ik dan al voor de 2de x plas heb maar we gaan t wel zien moet me misschien niet zo druk maken hahaha
Nou dames ben net gebeld ja we gaan iui-D doen daar zijn we in geloot ik ben blij had dit wel gehoopd daar heb ik een beter gevoel bij
Oh wat goed zeg ik heb inseminatie met een cupje en het fijne daarvan is je voelt niks ja je merkt dat ze die eenden el opendoen maar in tegenstelling tot icsi is dit peanut en peetje heb jij een man ? Ben benieuwd wat mannen er nou van vinden mijn man heeft het namelijk weleens moeilijk. Heb Vannochtend ovu test gedaan en een heel licht tuurstreepje dus bel hem niet door wacht nog even af.
Ja ik heb een man ik heb af en toe het idee dat het hem niet zoveel intresseert maar dat kan ook komen omdat t toch wel een hele stap is maar hij heeft het er nog niet echt moeilijk gehad maar dat kan nog komen maar waaraan merk jij dag hij het af en toe moeilijk heeft dan ?