Wie begint of is al begonnen in 2015 met clomid of heeft hier ervaring mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door theetje123, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Natuurlijk doe ik dat theetje ik ga denk ik zaterdag testen :D

Ik vind het super spannend allemaal !!
    Met clomid heb ik tenminste een eerlijke kans op een zwangerschap

2. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    @ suikerspin: als je grootste eiblaasje 17.5mm was bij de laatste echo, wanneer had je dan de inseminatie? of doen ze dat al bij 17.5mm? Of gebruikte je ook pregnyl om een eisprong op te wekken?

Bij is er al 2x een groter eiblaasje zomaar verdwenen zonder te springen. En daar tegenover zijn er vrouwen waarbij het eiblaasje doorgroeit tot ver boven de 20mm. Dus dan weet je bij 17,5mm toch niet zeker wanneer hij springt? Of wel? Tenzij je de eisprong opwekt met een middel.
    Ik vroeg me dat af hoe ze dat doen bij IUI.
    En mag je dan bepaalde dagen geen sex hebben ivm kwaliteit sperma?
    En wanneer moet je dat inleveren in het zkh? Dezelfde dag als de inseminatie of al eerder?

3. theetje123

27 nov 2014
    44
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik vandaag mijn laatste echo heb gehad van mijn cyclus. Ik had 2 follikels één links en één rechts. Die zijn allebei gesprongen! BMS was 11mm. Dus deze maand hebben we een goede kans!! Kan niet wachten tot dat ik mag testen.
    Mijn LF is normaal 12 dagen en dat zou betekenen dat ik 30 maart eventueel kan gaan testen. Ik denk dat ik dat ook gewoon maar doe en dan zien we wel of het te vroeg is of dat ik mijn periode krijg.
    Ik mag ook volgende week donderdag progesteron laten testen.
    Ik zit nu in de wachtweken en voel aan beide kanten korte steken om het uur. Hebben jullie dit ook? Of hebben jullie andere symptomen?

@jolein8
    Hoe het gaat met je? Hoe was het bij de echo?

Liefss

4. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Dat is goed nieuws theetje.
    En 2 eitjes, dus dubbele kans!

Wat leuk dat meer mensen hun ervaringen met clomid hier delen. Kun je toch je ei kwijt bij elkaar. Want hier in mijn omgeving snappen mensen die zonder hulp snel zwanger werden niet hoe je voelt. Die zeggen dat het wel goed komt of dat je zonder kinderen ook een leuk leven kan hebben als het niet mag lukken.:(

Bij mij vandaag goed nieuws. Het baarmoederslijmvlies is gegroeid tot 5.7mm en bestond nu uit meerdere lagen. Gelukkig dus het minimum al gehaald! Rechts was de grotere follikel van maandag weg. Nu zaten er links 2. Eentje van 11mm en eentje van 16mm. De arts dacht dat die van 16mm zou doorgroeien en tussen zondag en dinsdag gaat springen.
    Ik ben nu voorzichtig blij, want 2x eerder is een follikel van 16-17mm verdwenen zonder te springen.

Wel raar dat er bij elke echo steeds iets anders te zien is.

5. theetje123

27 nov 2014
    44
    0
    0
    @jolein8
    Wat goed! En nu hopen dat die andere 2 goed groeien. Heb je al gevraagd aan de arts of ze een verklaring hebben voor het feit dat er steeds eitjes verdwijnen? Dat inderdaad wel raar ja, maar wie weet zal er een goede reden voor zijn. Op welke CD zit je nu?

Ja het is zeker fijn om erover te hebben hier. Niemand in mijn omgeving snapt hoe het voelt. Ik probeer er niet eens meer over te praten, want ze snappen je toch niet. Gelukkig heb ik wel professionele hulp bij dit allemaal. Ik sta elke dag op met die kinderwens en ga er mee naar bed. Dat doet toch wel heel veel met je.

6. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Wat een fijn nieuws, duimen dan maar!! Ook bij Jolein wel goed nieuws. Hoelang waren jullie al bezig voor de clomid?

7. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Morgen testen... Spannend! Ik duim!

8. theetje123

27 nov 2014
    44
    0
    0
    Hoi wij waren voor clomid al 13 maanden bezig.

@juf1987 wat spannend laat je ons het weten morgen?!

9. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Neen ik ga niet testen... Veenbaas gaat testen ;)

10. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee dames . Ik kon me gister al niet meer inhouden. En negatief natuurlijk. Baal wel maar is vroeg natuurlijk dus zondag waag ik er weer eentje.
    Hoe gaat het verder met jullie ?

11. theetje123

27 nov 2014
    44
    0
    0
    @ juf1987 sorry had verkeerd gelezen.

@Veenbaas wat jammer, maar het kan nog te vroeg zijn!

Hier gaat het redelijk. Heb heel erg last van keelpijn die gaat maar niet weg. Verder heb ik elke dag last van steken aan allebei de eierstokken heel vaag. En hoe gaat het bij jullie?

12. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Hallo dames, mag ik met jullie mee kletsen?
    Ik ben 24 jaar en 2 jaar geleden gestopt met de pil.
    As maandag moet ik weer naar de gynaecoloog voor de definitie uitslag, met de inwendige echo zagen ze al dat ik waarschijnlijk PCOS heb! Zaad van mijn man is ook niet helemaal goed, maar ook niet heel slecht!
    De vorige keer zei de gynaecoloog dat ik waarschijnlijk ook met hormonen ga beginnen om mijn ei sprong op te wekken.
    Vind het allemaal wel heftig, had wel verwacht dat het zou aanslaan bij mij, maar niet zo heftig! ( kan normaal dingen wel goed relativeren)

Graag lees ik met jullie mee met jullie ervaringen!

Lieve groet x

13. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dptje natuurlijk mag mee kletsen !

Theetje ik heb ook best lang last gehad van keel pijn, heb het idee dat het nu een beetje overgaat. Alleen moet soms nog hoesten en dat is niet erg aangenaam.

14. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Jolein8

Sorry van mijn late reactie, ben ff goed ziek geweest.
    Voel me nu iets beter.

Toen mn grootste eitje dus op 17,5mm zat moest het nog ff doorgroeien tot ongeveer 20mm. Ik ben ongeveer 6 a 7 dagen erna geinsemineerd.

15. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik duim voor je :)

GOOD LUCK!

16. theetje123

27 nov 2014
    44
    0
    0
    Dptje ja zeker mag je dat!
    Ik heb geen pcos, maar heb wel endometriose dit is soms best pijnlijk. Ik ben blij dat ik hier afleiding en steun kan zoeken. De meeste mensen in de omgeving van ons en anderen die hetzelfde mee maken begrijpen het niet, daarom is het fijn dat er ook mensen zijn die in (soort) gelijke situaties zitten.

Ik heb erge keelpijn wordt er helemaal gek van. Ik maak me wel een beetje zorgen om die steken die ik steeds voel bij de eierstokken. Deze voel ik elke maand en ben bang dat het deze cyclus wederom niet gelukt is. Misschien kan het ook komen van de endometriose. Maar ja dames zo maken we onszelf gek:S

@veenbaas heb je al weer getest of ga je dat morgen doen?

Ik zit momenteel 4DPO en moet nog 8 dagen wachten om te testen spannend!!

17. theetje123

27 nov 2014
    44
    0
    0
    Dank je suikerspin!!

18. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga wachten tot dinsdag of woensdag heb ik dan geen positieve en geen ongi moest ik van de fertiliteitsarts tot vrijdag afwachten en dan nog niets dan moeten we kijken wat er aan de hand is. Natuurlijk hoop ik dat ik dan al een positieve test heb hihih

19. theetje123

27 nov 2014
    44
    0
    0
    Ok Veenbaas dat is knap van je dat je zo lang kan wachten maarja het is misschien wel het beste. Ik zit nu op 4 DPO en ik heb al behoorlijk de kriebels hihi
    iig succes! en laat ons weten he?!

20. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan dus niet zolang wachten haha vanmorgen getest en ik zie een ini mini tuurstreepje ! Willen jullie ook even turen ? In het echt is die iets duidelijker .. morgen weer testen :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina