Zo raar... Heel even zag ik iets, maar nu niet meer Ik duim dus gewoon volop verder! Wanneer is je NOD?
Ik zit ook te turen, maar ik zie nog niet echt wat.. Hopelijk is die morgen wat duidelijker. Meestal is op foto moeilijker te zien in de begin fase. Dus wie weet!!
andaag bij de gynaecoloog geweest. Uit mijn bloedwaardes bleek dat ik een ei sprong heb gehad. Verder waren de hormonale waardes goed waardoor hij niet kon zeggen dat ik PCOS heb. Man zijn zaad is opgewerkt en geneog bewegende cellen voor een behandeling. Volgende week krijg ik weer inwendige echo om te kijken of mijn eitjes goed gerijpt zijn en moet dan pregnyl gaan spuiten ivm iui behandeling wat ik binnen nu en een goede twee weken krijg. Heel dubbel, aan de ene kant heeeeul blij dat ik geen PCOS heb en er direct wordt doorgehakt, andere kant vind ik het ook nog wel eng... @ veenbaas, ik lijk wel wat te zien!!! 😃
Gaat jullie man steeds mee naar echo? Die van mij moet morgen werken dus hij kan niet mee tenzij hij verlof neemt... Maar vorige keer stonden we op 10 min buiten dus is zo zonde.... Dus ik ga morgen alleen kijken hoe het met mijn eitjes zit
Alleen als me vriend toevallig vrij was.. Maar me meeste afspraken ga/ging ik alleen heen.. Ik heb een goede arts in het zh die me alles goed uitlegt en de tijd ook voor me neemt .. daardoor kan ik me vriend ook beter uitlegen van hoe en wat ..
Wat fijn om te horen dptje en wat spannend! Zo kan het ineens snel gaan he?! Mijn vriend gaat eigenlijk nooit mee alleen in het begin is hij mee gegaan verder zei ik tegen hem is niet nodig. De echo is nog geen 5 min en dan sta ik alweer buiten. Ik neem hem alleen mee bij de "belangrijke" gesprekken. Hoe gaat het met jullie? Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen?
Ja heeel spannend! We zullen zien De afgelopen keren is mijn man meegeweest, puur omdat hij op die dag ook toevallig vrij was. Volgende week ga ik alleen, hij kan geen vrij krijgen van het werk en inderdaad, zonde van zijn uren! Leg het hem nadien wel uit.
Ja Er is één vraag die ik hem zeker wil stellen maar misschien weten jullie het wel... Mijn man en ik zijn zaterdag een jaar getrouwd (voor de wet - voor de kerk was later ) en we willen naar een pretpark gaan, dit vinden we allebei heel erg leuk... Maar stel nu dat mijn eitje eerder deze week springt (stel nu donderdag of vrijdag) mag ik dan wel in die attracties?
@juf1987 volgens mij mag dit wel, maar als je twijfelt kun je het altijd navragen aan de arts! Leuk idee trouwens! Ik heb een vraagje. Hoeveel dagen na de eisprong hebben jullie getest? Wat was het vroegst?
En veenbaas nog getest? Vandaag op de echo eiblaasje van 21mm, enkele kleine en bms 6.7mm. Zag er goed uit volgens de arts. Ei zal snel springen. Volgende week bloed prikken. En als ik ongesteld word bellen voor uitslag progesteron en nieuw recept ophalen voor hogere dosis clomid. Want het ei springt nu te laat, dus sowieso hogere dosis. Ligt aan progesteron hoe hoog. Als ik zwanger ben, bellen voor n echo bij 6-7 wkn. mijn vriend is 1x meegeweest. De andere keren alleen geweest. Is lastig met werk om beide te gaan.
ooh wat spannend jolein8. Dat klinkt goed.. op welke CD zit je nu? Bij mij was mijn eisprong op dag 22, maar ze hebben bij mij niet gehad over een hogere dosis. Misschien omdat ik net op de rand zat. Ik had ook 2 eitjes. Ik moet donderdag bloed prikken ben benieuwd. Erg spameende tijd weer voor ons. Oeff kan jullie niet vertellen hoe erg het al kriebelt.
Ik zit nu op cd 22. Ben benieuwd of mijn lf nu langer is met clomid. Want eisprong is maar n paar dagen eerder als zonder clomid. Normaal is de lf 6-7 dgn.
Ooh echt ok dat is best kort.. Ja dat hoop ik voor je.. Ja ik ben daar ook best benieuwd naar en anders moet je eens aan de arts vragen of ze iets kunnen doen om de LF wat langer te krijgen.
Bij mij was op CD 13 maar 1 eitje te zijn van 11 mm, de rest was allemaal veel kleiner. Hij verschoot er precies een beetje van... Maar als ik jullie dagen lees dan valt het precies nog mee... Ik moet pas op CD20 terug, eerder verwacht hij mijn eisprong deze maand niet... En toch PCO...
Hee dames ja ik had vandaag weer getest en weer hetzelfde tuurstreepje.. dat waren me zw&k testen.. Maar had gehoord dat die vals konden zijn tenminste bij de een wel bij de ander niet .. Dus heb een paar testen gehaald van kv2v5 daar hoor ik betere verhalen over en heb vanmiddag zelfs nog eens getest.. En daar kreeg ik ook een tuurstreepje dus ik ga morgenochtend gewoon weer testen tussen 48-72 verdubbeld hcg dus laten we hopen dat die morgen wat duidelijker is (48 uur na eerst tuurtje) En theetje wanneer ga jij testen ?
@juf1987: cd eiblaasje van 11mm kan nog goed groeien. Bij mij was het grote blaasje wat nu links zit op cd 14 nog niet te zien, dwz kleiner dan 10mm! Op dag 18 was ie er ineens en al 16mm. Dus blijf hopen! Succes morgenvroeg veenbaas!
@veenbaas succes morgen! Ja die van de kruidvat heb ik ook goede verhalen gehoord! Ik zit nu op 6dpo dus wil sowieso niet eerder testen dan 9dpo. Dat is dan vrijdag. Ik wil graag pas op mijn nod testen die is op maandag 30 maart. Weet niet of ik dat vol kan houden. Oeff spannend allemaal!!
Veenbaas, succes vandaag! Laat je het weten? Vraag hè, sommige van jullie krijgen clomid ondanks dat jullie van jezelf een eisprong hebben? ( Wat ik zo lees en begrijp) Welke reden zit daarachter?
@dptje ja ik krijg ook clomid terwijl ik wel meestal een eisprong heb. Dit voel ik elke maand. Mijn cyclussen zijn erg verschillend in dagen vandaar om wat eerder de eisprong te krijgen krijg ik Clomid. Ik heb waarschijnlijk endimetrose en daarom wilde de artsen ook met dit beginnen. Ik ben al anderhalf jaar bezig en ben blij dat ik nu eindelijk wat Hulp krijg.