Wie begint ook Dec ´13 Jan- Feb ´14 met IUI, IVF of ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Nadin, zo'n eerste ivf is wel spannend he
    Ik start eind december mijn tweede keer

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Butterfly jij suprefact heb ik ook gehad bij mijn eerste icsi.
    Gelukkig niet veel bijwerkingen van gehad.

3. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    #223 Katja77, 24 nov 2013
    Laatst bewerkt: 24 nov 2013
    Voorlopig blijf ik nog maar even bij mijn huidige verzekering.. mocht ik aan een derde poging toekomen, kijk ik dan wel weer verder. Wellicht ga ik dan ook naar het buitenland en dan lijkt me PNO de verstandiger keuze.

@Shadixxx, succes inderdaad morgen met je FM!
    @Nadin, welkom in dit topic en spannende tijden breken aan voor jou! Heel veel succes.
    Ik begin in januari, eerst met provera, tien dagen om mensturatie op te wekken en dan ook decapeptyl en menopur.
    Ben erg benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren in januari. Dan wordt ik ook voor de 8e keer tante... van een hele onverwachte baby. Mijn schoonzus van 46 dacht dat ze in de overgang was ... toch maar een keer naar de huisarts met allerlei klachten, bleek ze al 24 zwanger te zijn.

Morgen krijg ik uitslag van mijn eicelvoorraad. Ben erg benieuwd.

Zwaai naar de rest :)

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Pno is een fijne verzekering hè. Als mijn zwangerschap goed had blijven gaan had ik wel een goedkopere genomen maar nu we overnieuw moeten, blijf ik bij pno.

Shaddixxx succes! Ben even minder op zo geweest maar lees alles van de week even terug op de laptop ;)

5. Denk dat iedereen dat begrijpt hoor Poppetje.. Hoe is het nu met je?

Inderdaad spannend morgen, die FM.. Ik hoop zó dat de Menopur meteen is aangeslagen en dat we niet weer weken aan de gang zijn..

6. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes morgen shaddixxx !!

Hoeveel menopur spuit je ?

7. Dankjewel! Ik spuit nu 112,5. Technisch gezien zou je denken; met 300 EH Menopur 9 eicellen, dan moet er met 112,5 toch wel eentje groeien? Maarja.. Dat werkt helaas niet zo ;)

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Fysiek ok, mentaal klote, heb soms goede momenten maar vandaag een offday. Besefte me dat ik pas anderhalve week geleden bevallen ben..

Maar kan niet anders dan vooruit kijken.. Kan Mia niet meer terug krijgen!

Ik moet ondanks mijn hoge amh voor mijn leeftijd(36 jr en is 4,4) toch altijd een hoge dosis spuiten! De laatste keer heb ik 27 dagen moeten spuiten.. Pfffff

9. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shaddixxx, ik duim voor je !
    Ik start met 300 eh menopur eind dec.. Benieuwd wat het gaat doen want vorige keer had ik gonal-f 225 en reageerde ik heel snel

@poppetje , heel begrijpelijk dat je nog vaak moeilijke dagen zal hebben. Je hebt hier echt tijd voor nodig om het te verwerken.. Nogmaals veel sterkte en moed !!

Ik heb een AMH van 0,6 en heb maar 7 dagen gespoten.. Vreemd he

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Lekker veel gekletst hier! Sommige dames zijn alweer begonnen lees ik.

Ik moet over 1 a 2 weken ongi worden en dan met de pil beginnen. Dus ik heb nog wel een maand de tijd voordat het hele circus weer gaat starten.

Poppetje, wat ben je toch een vreselijk sterke vrouw. Ik heb enorm veel respect voor je en hoe je de tegenslagen verwerkt (en nog aan het verwerken ben) Speciaal een dikke knuffel voor jou...

11. Dikke knuffel voor jou Poppetje. Niet meer dan logisch dat je intens verdrietig bent..

Butterfly; Dankjewel! Waarom moet jij nu hoger beginnen, als het de vorige keer zo hard ging? Ik had met 225 Gonal 9 eicellen en maar 2 bruikbaar en met 300 Menopur 9 eicellen, maar 8 bruikbaar! Ik zweer echt bij Menopur ;)

12. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het korte schema vorige keer en aangezien ik al na 7 dagen gonal de pregnyl moest zetten was mijn bms nog maar 6,7

Ik moest nu rustmaand nemen en dan is het kerstverlof.. Om die sluiting te overbruggen doe ik nu het lange schema.. Hoop daar ook op te reageren.

Gonal is synthetisch en is effectief 225
    Menopur komt van de urine van vrouwen in de menopauze en ze kunnen hierdoor nooit exact de hoeveelheid verkrijgen.. Kan iets meer of minder zijn..

Door het lange schema hopen ze dat ik nu dikker bms ga hebben.

Ik had 5 eicellen, 4 rijpe en 3 bevrucht dus best ok.

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Succes morgen Shaddixxx!!

14. Ah op die manier! Ik hoop dat het gaat werken Butterfly!

En dankjewel Jufaman!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    En shaddixxx hoe is het gegaan?

16. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!!

Shadixxx, hoe was het gegaan??

Welkom aan de nieuwe meiden :)!!!

Hier gaat het goed, vanochtend heeft VL sperma ingeleverd en wij allebei nog bloedgeprikt. 3-12 krijgen we de uitslag. Vind het toch wel een beetje spannend! Maar waarschijnlijk zal alles goed zijn en dan hebben we groen licht :).

Hier zijn al best wat dames echt bezig, hoe gaat het met iedereen?

Fijne dag!!!!

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hallo Allemaal!

Mag ik me hier ook aan toevoegen?

Wij gaan in feb. 2014 (hoop eerder) weer naar onze gyn. om te bespreken wanneer wij 1 van de 4 cryo's die wij over hebben van de eerste icsi (waar onze zoon ook uitkomt) weer terug kunnen plaatsen.
    Willen erg graag een tweede kindje en dus een broertje of een zusje voor onze zoon Levi. Hopelijk kan het met 1 van de 4 cryo's en anders moeten we opnieuw beginnen. Ben wel al met de pil gestopt.
    Maar weet dat dat weinig zin heeft,omdat de natuurlijke manier bijna nihil is.

Heb het hele ICSI traject dus al doorlopen en doorstaan dus kan andere meiden die net beginnen of bezig zijn dus ook bijstaan.

Succes voor iedereen die eraan gaat beginnen!

Liefs Char

18. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Spannend y84!! en Welkom Char!! Ziet er goed uit dan voor jullie!

19. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Welkom Char, lijkt me een heel gek / bijzonder idee. Stel je word zwanger van de cryo dan is hij in principe tegelijk met je zoon Levi ontstaan, maar toch zit er zo'n 2,5 jaar leeftijdsverschil tussen. Eigenlijk zijn ze even oud ... maar toch weer niet.

Hallo Y84, wat is wachten op uitslagen dan lang he ... maar waarschijnlijk nog niets vergeleken bij het wachten op de uitslag van de punctie, de wachtweken na punctie. Etc Etc.

Ik krijg hopenlijk 2 december de bloeduitslagen. Ze hebben op maandagmiddag in het UMCG telefonisch spreekuur. Ik heb gisteren de hele middag zenuwachtig bij de telefoon gezeten. Maar geen telefoontje... ik denk dat ik me dan toch een week vergist heb. Vorige week maandag hebben wij onze bloed laten prikken...
    Of misschien dat ik straks nog even bel, misschien zijn ze ons toch vergeten.

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dankjewel,

Klopt Katja is een gek en bijzonder idee maar is zeker zo eigenlijk zal het dan een tweeling broertje of zusje zijn ook al zit er een paar jaar tussen. Vind het allemaal wel weer erg spannend hoor vooral omdat je niet weet hoe ze zijn als ze ontdooit zijn.

Maar voor jou ook spannend dus...

Deel Deze Pagina