Er zat een follikel van 10mm Goed, dat is niet zo groot als het zou moeten zijn na 10 dagen spuiten, maar gezien ik met m'n laatste paar IUI's, begin dit jaar, 4 tot 5 weken aan het spuiten was en er zelfs dán soms nog niet eens iets zat, ben ik hier dolblij mee. Donderdag weer terug! Inderdaad spannend, wachten tot de 3e! Vind dat altijd zo frustrerend, dat eeuwige wachten..
Ga mij hier komen afmelden. Wegens schildklier problemen mag ik min half jaar maar waarschijnlijk een jaar tot 1.5 jaar niet zwanger worden. Wens jullie allemaal heel veel succes en dat jullie snel allemaal positief nieuws mogen brengen. Groetjes
@Claro84, balen is dat he! Je moet nu zeker eerst goed ingesteld worden op de medicijnen, thyrax! Het kan meevallen. Ik was na een half jaar goed ingesteld en mocht toen beginnen met IUI. Succes!! @Shadixxx, fijn dat er i.i.g. wat zit. En is hij vandaag weer een stukje verder gegroeid? Nou het is inderdaad erg spannend dat wachten op bloeduitslagen. Ik had afgelopen maandag al twee uur vol spanning naast de telefoon gezeten. Maar geen telefoon. Ik had gisteren nog even gebeld en bleken ze mij vergeten te zijn. Nu wordt ik a.s. maandag gebeld. Ik vind het echt spannend... ook de Aidstest. Ik werk op een AZC en veel mensen uit afrika hebben HIV. Verleen ook vaak eerste hulp en ben er niet helemaal gerust op.
Knuffel voor jou Claro.. Moeten wachten is gruwelijk, als je wens zo groot is.. Katja, wat stom zeg! Meteen een hele week extra wachten, omdat ze je vergeten zijn? Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent over de uitslagen. Ik wist eigenlijk vrijwel zeker dat ik geen SOA's had, maar was er ook altijd bang voor hoor. In jouw geval zal dat nog wel veel erger zijn.. Ik hoop op allemaal mooie uitslagen maandag! Hier was m'n follikel inderdaad gegroeid, is nu 16mm, alleen is m'n BMS ineens nog maar 5,4mm. Afgelopen maandag was hij 7mm. Ik heb het doorgegeven aan Düsseldorf, de assistente vond het ook erg raar als het ineens dunner geworden zou zijn. Ze heeft overlegd met onze arts, die vond het nog te vroeg om de IUI in te plannen, dus moet ik zaterdag weer terug voor een FM. Ik hoop dat het een meetfout was van deze arts, heb altijd het idee dat zij het echoapparaat nooit diep genoeg stopt Ben nu alleen wel bang dat de IUI te laat ingepland wordt. Als ik vandaag op 16 millimeter zit, is het morgen 18, zaterdag 20, zondag 22 en maandag 24.. Maar goed, we moeten zaterdag maar afwachten.
Hee Claro84, wat enorm balen!!! Ik denk dat het instellen op de medicijnen ook een stukje sneller kan gaan hoor!!! Heb ze al twee maal gehad. Wat waren je bloeduitslagen (TSH, FT4, T3) als ik mag vragen? Ben benieuwd omdat mijn TSH te laag was maar de andere twee goed. Daarom mag ik toch gewoon verder met de behandeling, maar ben dan toch altijd benieuwd hoe dat in andere ziekenhuizen gaat! Digitale knuffel en ik hoop dat het een beetje opschiet met de medicijnen! Katja77, wat balen dat wachten he?!!!! Wij krijgen ze 3-12 en ook ik vind het spannend, ook al weet ik dat eigenlijk alles ok zou moeten zijn... Groetjes aan iedereen!!!
Hallo meiden, Ik ben afgelopen dinsdag bij mijn gynaceloog geweest en mocht Menpur starten 150 eenheden, echo gedaan en alles zag goed uit. 3 dec. weer voor de echo. Letten jullie ook op jullie voeding? vermijden jullie bepaald voedsel of fruit? ben benieuwd.
Katja, krijg voorlopig Strumazol en in jan moet ik L-Thyroxine bij nemen. Dus eerst volledig stilleggen en dan stilaan terug laten werken. Y84, wat de bloeduitslag was weet ik niet. Hij noemde het een heel zware ontsteking want ware hoge waardes. En had het over de ziekte van graves. De huisarts sprak ook over een half jaar maar de arts die de scanner deed die zei een jaar niet zwanger worden en misschien verlenging tot anderhalf. Mocht het na een jaar niet werken zoals het hoorde is het zo snel mogelijk zwanger worden en dan operatie. Hoop ook nog steeds dat hij binnen een half jaar zegt dat het in orde is want vriend ziet het niet zitten eerst anderhalf jaar te wachten en dan misschien niet onmiddellijk zwanger. Dan wilt hij het bij eentje houden. Heb ook wel altijd iets gehad van max. 3 jaar tussen de kindjes maar denk als het iets meer is ik toch nog wel een tweede wil J. Dus nu is het afwachten of de medicatie zijn werk doet.
Claro wat balen! Ik moet er niet aan denken.. maar moet na het verlies van Mia over twee weken mijn TSH en T4 weer eens laten prikken Ben benieuwd, toen ik zwanger werd, was het extreem laag 0,04. Toen ik zwanger was, was deze 2 geloof ik ineens. Dus benieuwd nu. Shaddixxx, ga zo voor je duimen. Lastig he als je zo lang moet stimuleren. Heb ik ook, ben moeilijk te stimuleren helaas.. Katja, spannend morgen! Als ze vier uur nog niet gebeld hebben gewoon zelf bellen. Niet dat ze je weer vergeten! Hier de uitslag gehad van ons chromosoononderzoek, alles was prima, geen dragen dus kans op herhaling is bijna nihil. Gynaecoloog donderdag gezien en lichamelijk ben ik weer helemaal de oude.. Dus verwacht 20 december groen licht van Gent voor de cryo!
Hee poppetje77, TSH van 0,04 heb ik nu ook. Volgens de artsen geen probleem, zolang de FT4 en T3 waarden maar goed zijn. Te hoog TSH is wel een probleem volgens mij. Succes, ik duim enorm voor je!!!!! Tot gauw weer allemaal!!!
Shaddixxx de feestdagen hoeven hier ook niet we hebben er ook geen zin in, komt ook geen boom dit jaar!!!
Claro was ontzettend piep@(@&# voor jullie! Heel veel sterkte Shaddixxx hoeveel spuit je eigenlijk voor te stimuleren?
Ik spoot eerst 75 en daarna 112,5. Werkte blijkbaar erg goed, want m'n eisprong is gemist Hoe is het met jou?
Omdat je zo slecht stimuleerd zeg je? zou je verwachten dat je meer moet spuiten? ik spuit 450 - heeft geen reden maar de studie had dat uitgelood.. en het werkt goed, ik had 18 eitjes vorige keer.. Wachten begint lang te duren... maar mag bijna eindelijk beginnen
Nou wat een opluchting... De bloeduitslagen waren goed. Mijn FSH was 7,5 (Ik begrijp dat dit okay is). En nogmaals bevestigd dat ik na de kerstdagen wordt ingepland. Gaat nu heel snel opeens... @Shadixxx, jij had afgelopen zaterdag dus een follikelmeting waarop niets meer te zien was? Wat vervelend ja ... Moet je weer een maand wachten. @Y84, succes voor morgen! @Poppetje, kan me voorstellen dat je nu totaal niet zit te wachten op de feestdagen. Enigszins fijn om te horen dat de kans dat die chromosoomafwijking jullie weer zou kunnen treffen in een volgende zwangerschap nihil is... Maar goed dat maakt het verlies van jullie kindje niet goed. @denise, wat fijn dat jij deze maand nog kan beginnen. Weet je al welke dag je moet beginnen met spuiten?
Wat een goed nieuws Katja!!!! Ja, klopt, FSH moet onder de tien zijn dus perfect !! Wat fijn dat het zo dicht bij komt nu! Ik hoop ook op goed nieuws morgen pfffff!!