Wie begint ook Dec ´13 Jan- Feb ´14 met IUI, IVF of ICSI

Discussion in 'MMM clubs' started by one of kind, Sep 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. #261 Shaddixxx, Dec 3, 2013
    Last edited: Dec 3, 2013

Ik doe nu IUI he, geen ICSI ;) Bij ICSI spoot ik 300 en werden er 9 eicellen gevonden. Menopur werkt blijkbaar top. Met Gonal en Puregon moest ik steeds 4 tot 5 weken spuiten en soms groeide er zelfs dan nog niets. Met Menopur was ik dus binnen 17 dagen klaar, dat is echt top!

@Katja; Ja klopt.. Gaan er weer 2 maanden overheen. Als ze maar wat beter naar me geluisterd hadden.. Fijn dat jouw uitslagen zo goed waren!

2. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Owwww sorry shaddixxx dat had ik even gemist...

3. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Godzijdank alles okay..!! Uitstrijkje en bloeduitslagen goed. Bij het sperma konden ze zoals verwacht de chromosomale afwijking van mijn vriend zien doordat er meer niet goed gevormde zaadcellen waren dan normaal is. Maar dat is juist de reden waarom we dit doen. Er waren ruim voldoende goede zaadcellen om door te gaan :), dus groen licht :)!

De gynaecoloog heeft dat doorgegeven aan de afseling genetica die de test maakt voor de embryo's. Die is bijna af en ik mag volgende week met hen bellen. Dan krijgen we hopelijk de precieze data/planweek te horen... Weer een stapje verder :)...

4. Dat is mooi nieuws! Fijn Y! :)

5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    @Y84, hartstikke mooi, wat een opluchting hè .... Ik voelde me gisteren iig een stuk lichter...
    Weet jij ook je FSH waarde?
    Het ziet ernaar uit dat we misschien wel een beetje tegelijk gaan beginnen.

@Shadixx, twee maanden zelfs. Ivm de feestdagen natuurlijk.

6. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Ja, echt een grote opluchting! Mijn FSH was 8,6. Gynaecoloog gaf aan dat het per cyclus en per dag kan wisselen, dus dat het goed is zolang het tussen de 2 en 10 is ofzo.

Ben nu echt benieuwd wanneer we kunnen starten :)!!

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Vandaag is mijn ongi begonnen. Dat betekent dat ik vanavond start met het slikken van de pil. Dit is de start van onze 3e poging.... Ik weet dus ook dat ik vlak voor de kerstdagen zal moeten beginnen met spuiten. Ik ben er klaar voor!!! Het gaat zeker weer heel spannend worden.

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Jufaman...heel veel succes! Op naar een mooi aantal follies:)

9. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

Jan 2, 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes deze ronde !
    Ik ben nog ad pil tot 22 december, start 29 december met spuiten..

Spannend weer, maar kijk er wel naar uit :)

10. Denise8787

Zijn hier al mensen overgestapt naar PNO zorgverzekering?

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Wij hebben 8 januari een afspraak met onze gyn. zodat we kunnen bespreken wanneer er een cryo terug geplaatst kan worden...Zo spannenddddddd!

@ y84,Dat is goed nieuws!

@ Butterfly, voordat je het weet is het 29 dec. zeker zo met de feestdagen tussendoor....Succes!

@ Jufaman,Fijn dat je weer van start kan gaan en indd nu hopen op mooie follies!

@ Denise, nee ken die zorgverzekering ook niet moet ik zeggen.

12. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Denise, hier nog in twijfel over PNO of UMC
    UMC vergoedt 4e èn 5e poging, alleen buitenland tarief is max. 100% NL tarief. PNO vergoedt 4e poging en 200% NL tarief

Dus zit in dubio, gaan we voor die extra 5e poging of de buitenlanddekking???

Weet iemand of Dusseldorf bv veel duurder is dan NL?

13. Denise8787

ohhh daar had ik nog nooit van gehoord! ik heb mn aanvraag gedaan bij PNO.. hopen dat ik erdoor kom!

14. nadin

nadin Bekend lid

Apr 27, 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hallo dames

hoe kan ik een handtekening plaatsen onder mijn berichten??

15. Denise8787

Naar je profiel gaan.. dan gebruikersinstellingen en dan zie je aan de linkerkant handtekening wijzigen :)

16. nadin

nadin Bekend lid

Apr 27, 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    dank je :)

17. Ik ben bij PNO zonder enige vraag geaccepteerd hoor! Had binnen 5 dagen de polissen en zorgpassen binnen. Duitsland is niet zozeer duurder dan Nederland, alleen alle bijkomende kosten worden ook van het 'Nederlands tarief' afgetrokken. Alle follikelmetingen, eventuele extra's (IMSI, PICSI, embryoscope), terugplaatsingen en cryo's vallen onder datzelfde bedrag. Alleen de ICSI is €2000, het Nederlands tarief was dit jaar €2047 + een beetje. Alleen met een follikelmeting of bloedonderzoek zit je daar dus al overheen. Als je in het buitenland onder behandeling bent, is PNO dus echt wel een aanrader..

18. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Thanx voor je reactie!

Heb nog even onderzoek gedaan en denk dat wij ook voor pno gaan.
    Even berekening gemaakt hoe het jaar kan lopen, als ik volgend jaar nog niet zwanger ben (wat ik natuurlijk hèèèèèl erg graag wèl hoop te worden)

We hebben nog 3 cryo's, hopelijk starten met de 1e in januari, dus evt. 3e poging in mei, mogelijk nog wat cryo's en dan misschien 4e poging eind 2014 (sept, okt, nov, dec)

Hoop dat dit allemaal niet nodig is, maar wil ook niet uitbehandeld zijn in september 2014 en dan moeten wachten tot het 2015 is.

19. nadin

nadin Bekend lid

Apr 27, 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    hoe gaat het nu met iedereen hier? niet zo actief!

20. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik wil gezellig meekletsen als dat mag ;) Als het goed is beginnen wij in januari in DD met de 1e IVF! Hebben er nu 7 IUI's opzitten gelukkig.

Share This Page