@Flo nee, ik las op het internet dat avocado, volkorenproducten, veel fruit en eiwitten 60% de kans verhogen na ivf behandelingen. En de rest heb ik gevonden op het forums.
Hoi allemaal, Mag ik hier mee schrijven? Ik ga in jan/ feb beginnen met IUI. Ik zit nu in hopelijk de laatste ronde clomid en dan mag ik over op spuiten. Dat hoor ik morgen. @ Nadin zijn die producten allemaal ter bevordering van de innesteling?
Granaatappelsap is idd ook goed, al las ik onlangs dat het enkel tot aan de tp moest, nadien niet. Ik weet het niet, bij mij heeft het vorige keer niet geholpen al dronk ik het toen enkel na de tp.. Nu ga ik er eerder mee beginnen
Ik drink het ook na de tp, vind de sap vies maar nu is het de tijd voor granaatappels. Beter te doen als de sap! Verder hier tarwekiemolie, vitamine d, visolie, foliumzuur, multivitamine en dhea.. En nog van de dokter voor mijn schildklier.. Verschrikkelijk hè, lijk wel een junk
ah hier ook zoveel vitamine e, vit d3, omega3, selenium, foliumzuur, dhea en multivitamine.. zijn er een hoop per dag he
Welkom Maria, niet alles voor de innesteling maar ze zijn goed om zwanger van te worden in combinatie met ivf of icsi zoals avocado, volkorenproducten, fruit en groente. Warme soepen , rooibosthee en dat soort dingen wel voor de innesteling, ze zeggen innesteling vraagt naar warmte dus vandaar Ik weet niet of hiermee zwanger raak maar het is in ieder geval erg gezond!
waar kan je dhea verkrijgen? las iets over stress en hoog cortisol, weet zeker dat ik dat heb. en ik gebruik rondom zwangerschap van el mare, zit vanalles in.
Ja zo had ik het vroeger ook begrepen, alleen las ik laatst ergens dat het het bms verdikt en dus nodig was zeker tot terugplaatsing.
thanks meiden ben echt zenuwachtig aan t worden.. maar jullie hebben iig goede ivf tips dus leuk om mee te lezen. nadin spannende tijd v jou, hopelijk komt t helemaal goed!
Dhea heb ik via recept in DD.. Heb het daar laten prikken omdat ze het in België niet wilden prikken.. Mijne was heel laag daarom moet ik het nu nemen. Neem het echter best niet zonder eerst je waarde te weten. Ben pas 12 dagen aan de dhea en na 6 weken moet ik het nog eens laten prikken
Ik heb dhea besteld via vitamarket, dus online. Mijn amh is hoog genoeg maar hoop dat de kwaliteit zo verbeterd, de laatste keer had ik wel bevruchtingen en de keer ervoor één slechte maar of de bevruchtingen dit de dhea komen. Overigens slik ik 25 mg en zou ik zonder recept nooit meer dan 50 mg per dag slikken.
Ik heb dat de eerste keer allemaal niet gebruikt drink wel altijd veel rooibosthee en eet en drink verder altijd zo gezond mogelijk. Slik ook vitamines en ga weer foliumzuur slikken. Het klinkt allemaal wel interessant....
Hallo allemaal! Ik heb in januari een afspraak met de gynaecoloog om te kijken hoe nu verder. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit ook IUI (o.i.d.)! Al zijn deze niet allemaal even goed nieuws. Is het wel leuk om jullie ervaringen te lezen. Succes allemaal!