@ nadin; Wat is dit weer een lastige situatie.. Laten we hopen op het beste! De mm is niet echt leuk nee, maar omdat het mijn eerste keer is, zie ik het allemaal nog wel positief in. (hoe gek dit ook weer klinkt...) @ Y84; wachten is waardeloos! Zeker als ze je blij maken met een dooie mus:x Ik hoop voor je dat je het een klein beetje naast je neer kunt leggen.
Net gesproken met de gynaecoloog en wij hebben waarschijnlijk de eerst week van januari de eerste IUI! Zo spannend en zo blij dat er eindelijk voortgang in zit (Moest het echt even kwijt!)
@arienne, succes met je eerste iui. Vorig jaar had ik ook in Januari mijn eerste IUI. Hoop voor jou dat het beter afloopt. Ik ben nu in afwachting van eerste IVF. @nadin, fijn dat het meevalt. Tja die krampen hè daar is niets zinnigs over te zeggen behalve dat het twee kanten op kan. Ik hoop de goede. Succes nog op het wachtbankje. @Y84, wat vervelend dat je weer nog langer moet wachten.. Heel erg balen. Je zat er echt naar toe te leven... Dan klinkt het weer heel lang allemaal. @LadyIngrid... Ja de pregnyl kan soms je hoofd op hol laten slaan. Het zijn echtscheiding zangerschapshormonen dus kun je ook licht zwangerschapskwaaltjes voelen. Ik heb een oproep gekregen voor preconceptie spreekuur om een eventuele zwangerschap gezond te laten verlopen ivm mijn tromboseverleden en trage schildklier. De schildklier is eindelijk wel goed ingesteld en stabiel.
Hier even ego.. Ben ongesteld, precies vijf weken na de bevalling van Mia! Best blij dat het in ieder geval weer op gang is. Beetje vervelend dat ik vrijdag dis nog bloed verlies want de arts zal heus een echo willen maken voor hij groen licht geeft voor de cryo!
bloed jij nog veel op 4e dag? Ik heb zelf maar dat ik twee dagen veel bloed verlies. Ik heb weleens een echo gehad terwijl ik nog een beetje bloed verloor op 3e dag, minimaal hoor.
Wij hebben altijd uitgangsecho op dag 2 of 3 en dan bloeden de meestal nog wel een beetje. Ik ben altijd maar kort ongesteld.. Maar die vroedvrouwen zijn dat gewend hoor.
Oh wat balen. Boehoe:x. Ja dat loslaten zal niet makkelijk zijn , je bent toch naar eind dec./begin jan.aan het aftellen geweest. Jammer zeg
Even een vraagje tussendoor. Ik ben ook zo'n pieper (meer: eerste x iui gehad en er onzeker). Ik ben uitgenodigd donderdag mee te gaan naar een dansfeest. Harde muziek, je kent het wel. Ik heb in eerste instantie toegegeven maar ik durf niet zo goed, ik wil het beste van het beste, dus dat het eitje innestelt. Zou zoiets kwaad kunnen?
LadyIngrid.. denk niet dat het kwaad kan.. sowieso niet drinken natuurlijk.... Maar als je je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen... maar als er iets zou groeien moet t dat wel aankunnen!
Denise, ik heb veel buikkrampen maar niet de hele dag vooral 'savonds heb ik het, klein beetje verhoging 37.7 maar het schommelt!!! Ik zit nu op wachtdag 7 na teruplaatsing, ik heb de neiging om vrijdag al te testen maar ik wil sterk blijven en het uit te stellen naar maandag dan zit ik op wachtdag 12 na terugplaatsing!!!!
Ja denise spannend he Wanneer komt er bij u gonal of menopur bij? Nadin, zenuwslopen he.. Ik zou 14 dagen na punctie es testen..
Vreselijk is dat he.. pfffff moet er nu nog ff niet aan denken die vreselijke wachtdagen... Ben gewoon zo bang dat het nooit gaat lukken... 30 december heb ik echo dan kijken ze of decapeptyl goed heeft gepakt en dan ga ik 31ste beginnen met puregon om te stimuleren